Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kto to wie ? , zobaczymy jak sie długo będzie renderował pod koniec :)a detale na pewno będą.

 

edit..

 

bok głowy będzie przeźroczysty i w srodku będzie jakiśukład ;)

Napisano

Pewnie to bedzie uklad scalony ;)) Wydaj mi sie ze nogi troche nie pasuja do reszty.

 

Animka? Jak to wyexportujesz z Rhino to to troche bedzie mialo poly, wiec slabo to widze

 

pozdro

Napisano

OMG... Jak scrollowalem i widzialem górę do tułowia to pomyślałem... hmmm zaczepiste! Jak zszedłem niżej to mnie zatkało... Te nogi zupełnie nie pasują :/. Korpus jes zgrabny, a nogi po prostu jakby z innego robota, takiego pokraki.

Zwęź je, wydłuż, przerób stopy na bardziej ludzkie i zwęź miednicę, a wyjdzie z tego niezłe cacko. :)

Napisano

racja , nogi tez mi sie przestają podobać , a szczególnie stopy :) wstawiłem narazie stare żeby pokazać całość , zwężyłem tą miednicę - musiałem dać wcześcniej szeroką bo mi sie stopy plątały, dodałem ręke, druga będzie zwykła to jest z palcami itd :D narazie jest jest i oceniajcie od głowy do kolan, niepatrzcie na stope ;)

 

pozdro i dzięki za komentarze.

 

mech0bh.jpg

Napisano

fajna pracka, najbardziej mi się głowa podoba, a co do pozycji, to konieczne w czsie walki, może lekko przykucnięty, nogi rozstawione, jadna z przodu druga z tyłu, ręka wyciągnięta i do czegoś grzeje :-)

Napisano
a co do pozycji, to konieczne w czsie walki, może lekko przykucnięty, nogi rozstawione, jadna z przodu druga z tyłu, ręka wyciągnięta i do czegoś grzeje :-)
niezły pomysł , tylko tak sie zastanawiam czy w maxie zrobie w miare dobry efekt ogniaczy to już poza maxem robić.
Napisano

coraz lepiej to wyglada choc dla mnie ta koncowka reki troche za toporna, kierowalbym sie w strone gabarytow ludzkich pasowaloby do glowy i korpusu (nie jakis wielki mech tylko humanoid) ale to tylko moje zdanie zrobisz jak uwazasz

 

pozdro

 

PS

z okolic tzn?

Napisano
z okolic tzn?
z okonka :D - a co do tej ręki to tak sie właśnie zastanawiam , bo niby dać normalną łape ale z koleji to będzie taki za mało przypakowany że tak powiem , niebędzie widać po nim jakiejś mocy jakiej należało by się spodziewać po takim rodzaju postaci, sam nie wiem :/
Napisano

Ja bym wrocil do pierwszej wersji stop tylko zrobil je bardziej scisniete i masywniejsze bo teraz (te pierwsze) wygladaja jak jakies tanie podstawki na doniczki:) A w tych nowych wyglada jak kaczka:) No i na klatce piersiowej przydaloby sie wiecej szczegolow.

Napisano
...nogi tez mi sie przestają podobać , a szczególnie stopy :) wstawiłem narazie stare żeby pokazać całość... niepatrzcie na stope ;)
jak pisałem stopa będzie wyminiona bo ta to całkowita poracha... następna będzie bardziej ludzka..ale nimoge robić3 prac na raz ;) a co do klaty to będą 3 dziurki w jednym pierścieniu jak na pracy Feng Zhu ;)
Napisano

niezle hindus..pokaz jakis porzadny renderek (z materialem i oswietleniem) to bedzie latwiej cos wiecej powiedziedziec o koncepcie :)

 

Pozdrowienia

Napisano

mały update:

18xn.jpg

 

dodam jeszcze jakies bajery na klacie i dokończe połączenie stóp z resztą nogi i będzie chyba koniec modelowania - chociaż może sie mylę ? :D oczywiscie potem textury i potem ;)

 

dzieki za komantarze.

Napisano

spróbowałem przerzućić do maxa:

sec3rh.jpg

a niewiecie skad blueprinty do corrado ?? tylko duża rozdziała bo mam z smcars ale w słabej rozdziałce...

Napisano

tylko nie tylko ale jest zajefajny - mógłbyś Hindus jakoś z prawym wysięgnikiem coś z "broniami" podziałaać w dłoni? trochę za bardzo kojarzy mi się z jakąś wtyczką ;) aczkolwiek to detal bo reszta jest cool

Napisano

Hindus wszystko bardzo ladnie, ale mam pare 'ale' ;)

- na coz temu mechowi luneta przymocowana do broni na lewym ramieniu :)? Sila rzeczy nie bedzie mial jak z niej skorzystac, a i zapewne jest wyposazony w systemy naprowadzajace :).

- jezeli wyposazyles go w taki karabinek (lewe ramie ;)), to oznacza, ze ten mech przeznaczony jest do walki na krotkich dystansach lub do zwiadu. Ma za duze i za bardzo masywne nogi - do zwiadu powinnien miec lzejsze i mniej masywne, aby sie moc szybko i sprawnie przemieszczac, a duze odnoza nie pomoga mu w tym lub np. w walkach w budynkach (znowu nawiazanie do broni ;)).

 

To tyle z mojej strony :). Pzdr :).

Napisano

no hindus...patrze ze sam nie proznojesz :) technicznie jest naprawde dobrze ale co do koncepcji i proporcjii to posluchalbym sie przedmowcy :]

Napisano

widze hindus ze poszedles w strone wilekosc=moc=sila a nie tak jak ci sugerowalem, dalo to w sumie dobry efekt (tylko nog mi sie nie podobaja takie pokraczne tzn szeroko rozstawione), ale jak to zauwazyli przedmowcy powinnienes go w tamkim wypadku zaopatrzyc w jakis konkretny arsenal, szczegolnie podobal mi sie pomysl z minigunem,

dorzycilbys jakis zasobnik na amunicje na plecy i byloby git

 

pozdro

Napisano

Hmm ciekawe po co na lewej pukawce celownik optyczny, czy on ma zamiar z niego korzystać? Te cylindry na ramionach by mu się chyba szzybko powyłamywały:) Palce takie sobie, brzuch wyłazi z klaty tak ni z gruszki ni z pietruszki. Hm może zacznę tak: Podoba i się tylko klata i głowa; reszta do wymiany. In my humble opinion:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności