zbuffer Napisano 23 Styczeń 2005 Napisano 23 Styczeń 2005 Witam! Pracuję właśnie nad modelem gokarta i nagle mi się przypomniało, że przecież jednym z tematów obecnej bitwy 3D jest wyścig. Postanowiłem więc dołączyć do niej i przy okazji spróbować swoich sił w konfrontacji z innymi, no i oczywiście zawsze może się udać coś wygrać! ;) Tematem pracy będzie wyścig gokartów po asfaltowej trasie, zbudowanej z opon i barierek, w jakiejś zakurzonej i starej fabrycznej hali albo podziemnym parkingu. Pozdr P.S. Poniżej aktualny stan pracy.
Leru Napisano 23 Styczeń 2005 Napisano 23 Styczeń 2005 Mam nadzieje, Panie zbuffer, ze gokart jest ledwo co zaczęty. Od razu proszę o pokazanie jakiegoś postępu. Witam w Bitwie i powodzenia :)
zbuffer Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Napisano 24 Styczeń 2005 Dziękuję! Nie wiem jak definiuje Pan "ledwo zaczętego" gokarta, ale wydaje mi się, że nie można powiedzieć żeby model był w zaawansowanej fazie. Jak na razie gotowa jest główna rama, felgi i koła, układ sterowniczy i kilka drobiazgów...jeszcze wiele pracy przede mną.... Poniżej render tego co już mam.
zbuffer Napisano 25 Styczeń 2005 Autor Napisano 25 Styczeń 2005 Widzę, że komentarzy moc...... Wrzucam mały update - szczęki hamulca tarczowego.
masater Napisano 25 Styczeń 2005 Napisano 25 Styczeń 2005 no jeśli będzie widoczny to fajnie, jeśli nie to przeginasz ze szczegółami :)
KoMic Napisano 25 Styczeń 2005 Napisano 25 Styczeń 2005 ehh Ludzie w dzisiejszych czaasach nie potrafia szanowac poly :| ale model pikny: ]
zbuffer Napisano 29 Styczeń 2005 Autor Napisano 29 Styczeń 2005 Zawsze przesadzam ze szczegółami ;) ale postaram sie je pokazać. Zrobiłem kilka kolejnych drobiazgów. Fotel jest dopiero w fazie wstępnej i muszę poprawić błędy przy baku. Jak coś jeszcze widzicie to proszę o posty !
zbuffer Napisano 29 Styczeń 2005 Autor Napisano 29 Styczeń 2005 Nic się nie martw! tu jeszcze wielu rzeczy nie ma oprócz silnika :P
Leru Napisano 30 Styczeń 2005 Napisano 30 Styczeń 2005 Ciekawy ten gokarcik, nie znam się na budowie takiego pojazdu więc tylko przelewam moje odczucia :) tak trzymać
zbuffer Napisano 5 Luty 2005 Autor Napisano 5 Luty 2005 Witam! Zrobiłem silnik gokarta. Nie ma kilku drobnych części, ale już mi się nie chce szukać dokładnych zdjęć, więc najwyżej później dorobię. I tak pewnie nikt nie zauważy....
Leru Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 ważne, żeby całość się dobrze prezentowała, pewnie tak będzie i bez tych paru części :)
zbuffer Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 Kolejny update.... P.S. chyba zacznę robić jakieś duże błędy to może ktoś skomentuje cokolwiek....(oprócz Leru;))...:p
Master Kiełbaster Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Nie daj 3 śrubek to się wszyscy wzburzą :P A wogóle to model świetny
Vorek Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 bardzo ładny model. tylko nie przepalaj tak renderów :)
polka dot Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 tjw troszeczke przepalone.. ;) ale modele ładniutkie
zbuffer Napisano 17 Luty 2005 Autor Napisano 17 Luty 2005 Następna aktualizacja. Model gokarta prawie gotowy. Brakuje jeszcze kilku drobiazgów, kabli, linek i rurek. Wiem, że przepalone ale nie miałem czasu na zabawę z światłem...poza tym tu chodzi tylko o model.
streaker Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 bardzo konkretnie to wygląda, ile poly juz ma ???
lpshinoda Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 ładnie się zapowiada, tylko tak dalej, będzie ładnie pozdro
zbuffer Napisano 22 Luty 2005 Autor Napisano 22 Luty 2005 Witam! Model gokarta skończony! Nie jestem pewien co do kilku części, ale już mam dość więc nie mam zamiaru się tym przejmować...W końcu chodzi o efekt wizualny a nie o kurs budowy gokarta ;> Zabieram się za otoczenie... P.S. Streaker - wolałbyś nie wiedzieć ile to ma poly! ;D myślę, że bardziej obiektywna jest liczba face'ów, których jest......ok. 810 000 ! ;] Wiem, że to jest chora liczba, ale optymalizować mi się nie chce....no chyba że mi komp nie wytrzyma w ostatecznej scenie :P
tomeg Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 ha ha,ha,ludzie ! to wariat:) pokaż mi zblizenie na łańcuch,a powiem Ci kim jesteś.!!:) Super model takie lubię.Naprawde swietna robota.Gratuluje wytrwałosci.Zrób tekstury,przynajminej będziesz miał model w całości.Myslę że jak będziesz tak "szczegółowy" to nie zdążysz do wiosny 2006.:)
nielot007 Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 zbuffer hmmm wydjae mi sie ze troche przegieles z iloscia facow 810k to zdecydowanie za duzo na takie cos to maximum 100k:Dale efekt jest :) mi sie podoba pozdro
zbuffer Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 Zabrałem się za otoczenie. Na razie trochę eksperymentowałem z ujęciem i ogólnie rozmieszczeniem głównych elementów. Poniżej wstępny konspekt sceny. Te 2 boxy to oczywiście gokarty! Ten bliżej będzie widoczny od tyłu(bo tył jest ciekawszy pod względem szczegółów), a ten dalej od przodu...oczywiście oba w ruchu i z kierowcami! Pozdro P.S. nie zaprzeczam, że jestem wariatem! :P
zbuffer Napisano 26 Luty 2005 Autor Napisano 26 Luty 2005 Mały update - opona. Takimi oponami będą obłożone bandy....jak widać na drugim renderze...
max_1989 Napisano 26 Luty 2005 Napisano 26 Luty 2005 opona bardzo ładna ale ilość poli tych opon jest zapewne gigantyczna..... także radziłbym troszke ograniczyć ilość ścianek..... i oponka zrobić za pomocą teksturki.... z tego co czytałem powyżej to pojazd ma ok. 800 tys. poly i jeszcze te opony.... klęska..
asfalton Napisano 26 Luty 2005 Napisano 26 Luty 2005 nieznam sie na gokartach ale model wyszedl Ci dobrze :)
zbuffer Napisano 26 Luty 2005 Autor Napisano 26 Luty 2005 max_1989: te opony są zrobione mapą displace :] może jestem wariatem, ale bez przesady! :P tak a propos nie 800 tys. poly tylko 800 tys. face'ów, bo polygony nie są żadną miarą - przecież mogą się składać zarówno z 2 jak i 20 face'ów! asfalton: ja też się nie znam :D ale starałem się to zrobić jak najbardziej zgodnie z prawdą...(tzn. zdjęciami i katalogiem części)
zbuffer Napisano 6 Marzec 2005 Autor Napisano 6 Marzec 2005 Otoczenie prawie gotowe. Jeszcze parę drobiazgów trzeba dorobić a resztę załatwię teksturami....ewentualnie coś jeszcze dodam później.... Poniżej zamieszczam render już z prawie finalnym oświetleniem(16 świateł). Będzie jednak trzeba chyba doświetlić pierwszy plan i zmienić światło w miejscu rampy wyjazdowej. Mam problem z oponami. Mapa displace powoduje, że rendering trwałby wieczność a bump nie daje prawie żadnych efektów - wygląda na to że większość trzeba będzie załatwić teksturą a mapę displace zostawię tylko na oponach z pierwszego planu. Ten render poniżej to oczywiście tylko bump. Pozdrawiam.
Szczupal Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 jak ja jezdzilem gokardami to opony byly ukladane jedna nadrugiej poziomo(przynajmniej na zakretach... ale roznie bywa... pracka ...pozdro...
streaker Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 moze sie czepiam, ale tak pusto sie wydaje w tym pomieszczeniu, zobaczymy jak bedzie wygladac razem z gokartem...
zbuffer Napisano 11 Marzec 2005 Autor Napisano 11 Marzec 2005 Powoli zaczynam robić materiały do scenki. Poprawiłem oświetlenie.
tomeg Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 a jak bedzie wygladał kierowca?narazie fajnicie sie zapowiada
Rekomendowane odpowiedzi