Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Pracuję właśnie nad modelem gokarta i nagle mi się przypomniało,

że przecież jednym z tematów obecnej bitwy 3D jest wyścig. Postanowiłem więc dołączyć do niej i przy okazji spróbować swoich sił w konfrontacji z innymi, no i oczywiście zawsze może się udać coś wygrać! ;)

 

Tematem pracy będzie wyścig gokartów po asfaltowej trasie, zbudowanej z opon i barierek, w jakiejś zakurzonej i starej fabrycznej hali albo podziemnym parkingu.

 

Pozdr

 

P.S.

Poniżej aktualny stan pracy.

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam nadzieje, Panie zbuffer, ze gokart jest ledwo co zaczęty. Od razu proszę o pokazanie jakiegoś postępu.

Witam w Bitwie i powodzenia :)

Napisano

Dziękuję! Nie wiem jak definiuje Pan "ledwo zaczętego" gokarta, ale wydaje mi się, że nie można powiedzieć żeby model był w zaawansowanej fazie. Jak na razie gotowa jest główna rama, felgi i koła, układ sterowniczy i kilka drobiazgów...jeszcze wiele pracy przede mną....

Poniżej render tego co już mam.

Napisano

Zawsze przesadzam ze szczegółami ;) ale postaram sie je pokazać.

Zrobiłem kilka kolejnych drobiazgów. Fotel jest dopiero w fazie wstępnej i muszę poprawić błędy przy baku.

Jak coś jeszcze widzicie to proszę o posty !

Napisano

Witam!

Zrobiłem silnik gokarta. Nie ma kilku drobnych części, ale już mi się nie chce szukać dokładnych zdjęć, więc najwyżej później dorobię. I tak pewnie nikt nie zauważy....

Napisano

Następna aktualizacja. Model gokarta prawie gotowy. Brakuje jeszcze kilku drobiazgów, kabli, linek i rurek. Wiem, że przepalone ale nie miałem czasu na zabawę z światłem...poza tym tu chodzi tylko o model.

Napisano

Witam! Model gokarta skończony! Nie jestem pewien co do kilku części, ale już mam dość więc nie mam zamiaru się tym przejmować...W końcu chodzi o efekt wizualny a nie o kurs budowy gokarta ;>

Zabieram się za otoczenie...

 

P.S. Streaker - wolałbyś nie wiedzieć ile to ma poly! ;D

myślę, że bardziej obiektywna jest liczba face'ów, których jest......ok. 810 000 ! ;]

Wiem, że to jest chora liczba, ale optymalizować mi się nie chce....no chyba że mi komp nie wytrzyma w ostatecznej scenie :P

Napisano

ha ha,ha,ludzie ! to wariat:) pokaż mi zblizenie na łańcuch,a powiem Ci kim jesteś.!!:)

Super model takie lubię.Naprawde swietna robota.Gratuluje wytrwałosci.Zrób tekstury,przynajminej będziesz miał model w całości.Myslę że jak będziesz tak "szczegółowy" to nie zdążysz do wiosny 2006.:)

Napisano

zbuffer hmmm wydjae mi sie ze troche przegieles z iloscia facow 810k to zdecydowanie za duzo na takie cos to maximum 100k:Dale efekt jest :)

mi sie podoba

pozdro

Napisano

Zabrałem się za otoczenie. Na razie trochę eksperymentowałem z ujęciem i ogólnie rozmieszczeniem głównych elementów.

Poniżej wstępny konspekt sceny.

Te 2 boxy to oczywiście gokarty!

Ten bliżej będzie widoczny od tyłu(bo tył jest ciekawszy pod względem szczegółów), a ten dalej od przodu...oczywiście oba w ruchu i z kierowcami!

 

Pozdro

 

P.S. nie zaprzeczam, że jestem wariatem! :P

Napisano

opona bardzo ładna ale ilość poli tych opon jest zapewne gigantyczna..... także radziłbym troszke ograniczyć ilość ścianek..... i oponka zrobić za pomocą teksturki.... z tego co czytałem powyżej to pojazd ma ok. 800 tys. poly i jeszcze te opony.... klęska..

Napisano

max_1989: te opony są zrobione mapą displace :] może jestem wariatem, ale bez przesady! :P tak a propos nie 800 tys. poly tylko 800 tys. face'ów, bo polygony nie są żadną miarą - przecież mogą się składać zarówno z 2 jak i 20 face'ów!

 

asfalton: ja też się nie znam :D ale starałem się to zrobić jak najbardziej zgodnie z prawdą...(tzn. zdjęciami i katalogiem części)

Napisano

Otoczenie prawie gotowe. Jeszcze parę drobiazgów trzeba dorobić a resztę załatwię teksturami....ewentualnie coś jeszcze dodam później....

Poniżej zamieszczam render już z prawie finalnym oświetleniem(16 świateł). Będzie jednak trzeba chyba doświetlić pierwszy plan i zmienić światło w miejscu rampy wyjazdowej.

Mam problem z oponami. Mapa displace powoduje, że rendering trwałby wieczność a bump nie daje prawie żadnych efektów - wygląda na to że większość trzeba będzie załatwić teksturą a mapę displace zostawię tylko na oponach z pierwszego planu. Ten render poniżej to oczywiście tylko bump.

 

Pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności