Jump to content

Wyścig: "Gokarty"


Recommended Posts

Witam!

Pracuję właśnie nad modelem gokarta i nagle mi się przypomniało,

że przecież jednym z tematów obecnej bitwy 3D jest wyścig. Postanowiłem więc dołączyć do niej i przy okazji spróbować swoich sił w konfrontacji z innymi, no i oczywiście zawsze może się udać coś wygrać! ;)

 

Tematem pracy będzie wyścig gokartów po asfaltowej trasie, zbudowanej z opon i barierek, w jakiejś zakurzonej i starej fabrycznej hali albo podziemnym parkingu.

 

Pozdr

 

P.S.

Poniżej aktualny stan pracy.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dziękuję! Nie wiem jak definiuje Pan "ledwo zaczętego" gokarta, ale wydaje mi się, że nie można powiedzieć żeby model był w zaawansowanej fazie. Jak na razie gotowa jest główna rama, felgi i koła, układ sterowniczy i kilka drobiazgów...jeszcze wiele pracy przede mną....

Poniżej render tego co już mam.

Link to comment
Share on other sites

Witam! Model gokarta skończony! Nie jestem pewien co do kilku części, ale już mam dość więc nie mam zamiaru się tym przejmować...W końcu chodzi o efekt wizualny a nie o kurs budowy gokarta ;>

Zabieram się za otoczenie...

 

P.S. Streaker - wolałbyś nie wiedzieć ile to ma poly! ;D

myślę, że bardziej obiektywna jest liczba face'ów, których jest......ok. 810 000 ! ;]

Wiem, że to jest chora liczba, ale optymalizować mi się nie chce....no chyba że mi komp nie wytrzyma w ostatecznej scenie :P

Link to comment
Share on other sites

ha ha,ha,ludzie ! to wariat:) pokaż mi zblizenie na łańcuch,a powiem Ci kim jesteś.!!:)

Super model takie lubię.Naprawde swietna robota.Gratuluje wytrwałosci.Zrób tekstury,przynajminej będziesz miał model w całości.Myslę że jak będziesz tak "szczegółowy" to nie zdążysz do wiosny 2006.:)

Link to comment
Share on other sites

Zabrałem się za otoczenie. Na razie trochę eksperymentowałem z ujęciem i ogólnie rozmieszczeniem głównych elementów.

Poniżej wstępny konspekt sceny.

Te 2 boxy to oczywiście gokarty!

Ten bliżej będzie widoczny od tyłu(bo tył jest ciekawszy pod względem szczegółów), a ten dalej od przodu...oczywiście oba w ruchu i z kierowcami!

 

Pozdro

 

P.S. nie zaprzeczam, że jestem wariatem! :P

Link to comment
Share on other sites

opona bardzo ładna ale ilość poli tych opon jest zapewne gigantyczna..... także radziłbym troszke ograniczyć ilość ścianek..... i oponka zrobić za pomocą teksturki.... z tego co czytałem powyżej to pojazd ma ok. 800 tys. poly i jeszcze te opony.... klęska..

Link to comment
Share on other sites

max_1989: te opony są zrobione mapą displace :] może jestem wariatem, ale bez przesady! :P tak a propos nie 800 tys. poly tylko 800 tys. face'ów, bo polygony nie są żadną miarą - przecież mogą się składać zarówno z 2 jak i 20 face'ów!

 

asfalton: ja też się nie znam :D ale starałem się to zrobić jak najbardziej zgodnie z prawdą...(tzn. zdjęciami i katalogiem części)

Link to comment
Share on other sites

Otoczenie prawie gotowe. Jeszcze parę drobiazgów trzeba dorobić a resztę załatwię teksturami....ewentualnie coś jeszcze dodam później....

Poniżej zamieszczam render już z prawie finalnym oświetleniem(16 świateł). Będzie jednak trzeba chyba doświetlić pierwszy plan i zmienić światło w miejscu rampy wyjazdowej.

Mam problem z oponami. Mapa displace powoduje, że rendering trwałby wieczność a bump nie daje prawie żadnych efektów - wygląda na to że większość trzeba będzie załatwić teksturą a mapę displace zostawię tylko na oponach z pierwszego planu. Ten render poniżej to oczywiście tylko bump.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy