Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czesc daje tu samochod ktory mi sie bardzo podoba (nie mowie o moim modelu), napiszcie jakies super przydatne uwagi i powiedzcie co i jak zmienic :D :D :D

mam nadzieje ze jak odpowiedni nawrzucacie to przyspiesze troche

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przydatne hym khem uhhh ymmm emmm no zacznij jeszcze raz ale najpierw uwaga zobacz jak dziala meshsmooth bo to nie wyglada i tyle uwag. a i usiadz pocwicz moze na zapalkach czy czyms takim moze nawet kartach troche dokladnosci bo przy samochodach jest to bardzo przydatne

Napisano

baerdzooooo duzo buow posiedz jeszcze nad tym powarznie. ale uwarzam ze pracka moze wyjsc calkiem dobrze w koncowym etapie:) pozdrawiam

Napisano

Jak sie zmniejszy miniaturke to wyglada calkiem fajnie:) A tak serio to tak jak koledzy mowia. Albo zacznij robic od nowa albo dziergaj ten model nadal bo caly krzywy jest. Ta pierwsza metoda bedzie szybsza. No i fakt, tutorial o dzialaniu meshsmootha by ci sie przydal.

Napisano
  • Autor

dzieki za szczere rady,linki. Faktycznie, budynek na zlych fundamentach musi sie zawalic jo, hmm no to odnowa...hej

koncowy efekt juz wkrutce :D

 

pozdrawiam

Napisano

No podzielam uwage kolegów, musisz jeszcze nad tym posiedziec. A pierwszy renderek to wogle zbędny jest :d

Napisano

ten pierwszy render trochę mi przypomina tego pierwszego aluminiowego Audi :p

Napisano
  • Autor

na pierwszym renderze jest yyyyy :D

 

no to to jest nowa siatka, czy widzicie jakies bugoidy tu

Napisano

to zacznij jeszcze raz tylko nie rob tego w jeden dzien moze teraz w dwa zobaczysz moze roznice !!!!

Napisano
  • Autor

uhh wlaciwie to czemu nie HAhahAHaHHAHAHA(psyho smiech)

Czy istnieje mozliwosc zwiekszenia rozdzielczosci zdjec w viewportach ? (nie chcialbym zeby to bylo glupie pytanie :) )

Napisano

jestem niedoświadczony w świecie CG, ale moim zdaniem siatka wygląda całkiem dobrze, co do veiwport'ów to nie mam pojęcia, chyba jest taka możliwość ale kosztem jakości zdjęcia, nie wiem czy o to chodzi ale staram się pomóc

 

pozdro

Napisano
  • Autor

Wielkie dzieki sikham, faktycznie teraz mozna popracowac...

lpshinoda- po pewnym czasie jak zrobisz ktorys z kolei samochod mowisz sobie ze siatka

ma byc super poprawna (ten samochod jest drugi, bo trzeciego nie skonczylem)

Pawelkos- nastepnym razem dam bez, ze smootha za duzo nie da sie wywnioskowac...

Napisano

hmm no nie bardzo to wychodzi - wez popatrz sobie na sietka low poly i policz trojkaty - unikaj ich w takich miejscach jak załamania, krawedzie, rowki i takie tam - bo przez nie troche przydko wyglada - na skąplikowanych powierzchniach staraj sie robic same kwadraty bo jak narazie to z trojkatami nie umiesz sie zbyt dobrze obchdzic ;)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dobra do trzech razy sztuka(bmw m3) nie bende juz wiecej robil od nowa tego modelu...:D :D :D jest parebugow ktore wylapalem przy konwertowaniu do weba i tak weyglada efekt mojej 2,5 dniowej pracy phhhh :I

 

attachment.php?attachmentid=10598

 

attachment.php?attachmentid=10597

Napisano

wiesz co ty chyba sie jeszcze jednego nie nauczyles i niebierz sibie di serca ze masz to zrobic nie w dzien tylko w ""dwa"". bo teraz bym ogl powiedziec 3 a to nie oto chodzi niemasz doswiadczenia robisz na odp...ol bo w dwa a moze tak przydalo by sie zrobic powoli spokojnie i prosto a i po cholere tyle trojkatow je tez trzeba bardzo umiejetnie ukladac a lepsze są ngony oczywiscie te umiejetnie wykorzystane no i ""one more time"" dokladnosc, gladkosc, prostota nic wiecej + jak working Msmooth

Napisano

asfalton, wydaje mi się, że nadkola też trochę za duże, tak samo karoseria wydaje się być trochę krzywa za tylnim błotnikiem\nadkolem, popraw to lub popraw mnie jeżeli się myle

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności