Napisano 3 Marzec 200520 l witam!! upload :) prosze o oc ene :) tu finalny render.... chcieliscie zeby było tak jak w evermotion to macie :p a i jak ktos ma chwile prosze kliknac w inny( 5 cm nizej link) mój post bo mam problem z maxem :/
Napisano 3 Marzec 200520 l Autor dla tych co mieli by ten sam, problem :) jakosc textur poprawiłem w customize>>preference>>vievports>configure driver i tam zmieniłem na 256 i włączyłem wszystko , a to wyginanie to poprostu zresetowałem maxa i zacząłem robic od nowa...
Napisano 4 Marzec 200520 l łoł ale machina ostatni raz to ja taką machine widziałem w grze Interstate 78' czy jakoś tak to sie nazywało i nie szaleli z modelami...to znaczy w tedy to ja byłem olśniony grafiką 200 vertexową człowieka...no powodzenia zobaczymy jak ci wyjdzie ten czołg powodzenia życzyć tylko...(pierwszy raz nie zjechałem człowieka...jam homosapiens to sie może wreszcie zaczne uczyć niejechalnośći heh) powodzenia^10...
Napisano 5 Marzec 200520 l Mnie się bardzo uszczelki podobają;) PS:pokaż siate bez ms'a:) pozdro i powodzenia:)
Napisano 5 Marzec 200520 l Autor mesh bez smootha wedle życzenia .... normalnie nie wierze!! ze sie podoba :D (wiem ze ta wypowiedza was prowokuje KRWIOPIJCY) ;) pa
Napisano 5 Marzec 200520 l Ja powiem tak. Myslałem, że przegiołeś z MS, ale po siatce bez ms widać że jest troszeczkę za gęsto ( jak dla mnie ) Pracuj pacuj a napewno będzie dobrze :D Powodzenia i POzdro :)
Napisano 5 Marzec 200520 l mam pytanie czy ty robisz ten model na tym blueprincie co masz na dole ?? w takiej jakosci ???????
Napisano 5 Marzec 200520 l Autor aha no tak .. tzn ten n a dole tylko tak strasznie wyg;lada.. i to sa zrzuty prz driverze softwerowym...w direkt x lepiej wyglada... tylko ze mi sie wywala czesniej jak mam direkt x ustawiony :/
Napisano 5 Marzec 200520 l Autor ale jak ustawie opengl to jak obracam skomplikowane siatki to mi szarpie strasznie!! tylko przy direktx ie działa płynnie..:/
Napisano 6 Marzec 200520 l Autor witam ... ts sa końcowe renderi (chodzi o etap modelowania) u góry w pierwszym poscie macie siatke... trzeci obrazek jest dobrej jakości!!
Napisano 6 Marzec 200520 l ....jade z tutoriale cer4ever :) i przyznam ze myslałem ze bedzie to cos lepszego ... :/ no ale co zrobic :) jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :) za pare dni tez bede mial car4ever :] Nie robilem wczesniej samochodow (nie wiem jak Ty) .. ciekawe jak nam wyjdzie efekt koncowy i ile sie z tego nauczymy.... . Jak mi wyjdzie ladnie to obale wiarygodnosc zdania "przyznam ze myslałem ze bedzie to cos lepszego" :D Co do pracki, hhmm rob dalej. Bede tu zagladal. Powodzenia Pionier.
Napisano 6 Marzec 200520 l Fajne sobie autko wybrałeś ale jeśli pokazujesz końcowy efekt modelowania to radził bym to robić w perspektywie a nie w aksonometrii która jest mniej naturalna dla oka ludzkiego. I po drugie.. te jpg`i są faktycznie fatalnej jakości.
Napisano 6 Marzec 200520 l no super nawet fajnie to wyszlo ale samochod niezbyt skomplikowany jest :]
Napisano 6 Marzec 200520 l Technoon niedawaj renderów z user view Szczupal to go zrób a zobaczysz że wymiekniesz na kilku elementach ot ;) Pionier po kiego ci to przecież z palcem w d4 zrobisz dobry samochodzik
Napisano 6 Marzec 200520 l Autor scena z materiałami mam tylko pytania: 1. dlaczego na boku pokjawiły sie takie kropki?? ( włączobne gI i FG PROMIENIA USTAWIONE NA 1 I 0.1 reszta standardowo 2. jak to doswietlicz zeby było przód lepiej widac.. (znaczek i gril) swiatło skylight pda pod katem na przód i nic nie pomogło 3. materiał reflektorów przednich - jak to zrobic zeby wygladały jak kryszał.... teraz jest mat: Architektual >> Glas clear z bumpem nałożonym.... w edytorze mat wygladał ładnie a tu klapa:( prosz eo pomoc :)
Napisano 6 Marzec 200520 l takie zeby jak krysztaly wygladaly to byl gdzies tutorial na forum wpisz w szukaj a znajdziesz. Najlepiej wpisz: Tekstury Lampy
Napisano 6 Marzec 200520 l mógłbyś popracować nad zgodnością twojego autka z orginałem i nad tym żeby nie wyglądał jak plastelinowy to by było troche lepiej ... a tak to marnie wygląda
Napisano 6 Marzec 200520 l A zebys nie musial szukac to masz http://www.3dcar-gallery.com/tutorial/less02.htm Ja tu nie widze zadnej plasteliny
Napisano 6 Marzec 200520 l Autor no ja swiatła własne tym sposobem robie ... i jakos nie wychodi ... moze top problem oswietlenia a nie materiału... a co do plasteliny... ja tu nie wiedze nic takiego .. ni jeszce poprawuie te hdri dookoła bo to jakies nieciekawe....
Napisano 7 Marzec 200520 l Autor tam!! upload :) prosze o oc ene :) tu finalny render.... chcieliscie zeby było tak jak w evermotion to macie :p
Napisano 7 Marzec 200520 l Słabe. Nie widać nic dobrego - najwyzej przecietnie. Prawdopodobnie masz dobrą topologie siatki, ale żadne dvd nie nauczy cie prostego ustawiania vertexow i dokładności.
Napisano 7 Marzec 200520 l heh Kozioo mysle ze ten tutek duzo mu pomogl , zobacz na innych zaczynajacych . Gosc zaczol od konkretow a nie 19234821390 roznych niedoskonalych tutkow i 32988329 programow do modelowani typu max potem rhino potem soft potem costam ... Jak najbardziej pozytywnie , cwicz ciwcz a autka beda coraz to lepsze.
Napisano 7 Marzec 200520 l Predator ---> cos mi sie wydaje ze z tym softem to pijesz do mnie:P Kocham te Fordy i Ten tutaj nawet sie jakos prezentuje:) POZDRAWIAN
Napisano 9 Marzec 200520 l Uwielbiam ten samochod i strasznie go skaleczyles, wyglada jakby sie dorwal do niego blacharz amator z metalowym mlotkiem, ale pracuj a dalej na pewno bedzie lepiej pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto