Skocz do zawartości

obiekt 3d: Samochód


technoon

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!

 

upload :) prosze o oc ene :)

 

tu finalny render....

 

chcieliscie zeby było tak jak w evermotion to macie :p

 

 

a i jak ktos ma chwile prosze kliknac w inny( 5 cm nizej link) mój post bo mam problem z maxem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dla tych co mieli by ten sam, problem :)

 

jakosc textur poprawiłem w customize>>preference>>vievports>configure driver i tam zmieniłem na 256 i włączyłem wszystko , a to wyginanie to poprostu zresetowałem maxa i zacząłem robic od nowa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łoł ale machina ostatni raz to ja taką machine widziałem w grze Interstate 78' czy jakoś tak to sie nazywało i nie szaleli z modelami...to znaczy w tedy to ja byłem olśniony grafiką 200 vertexową człowieka...no powodzenia zobaczymy jak ci wyjdzie ten czołg powodzenia życzyć tylko...(pierwszy raz nie zjechałem człowieka...jam homosapiens to sie może wreszcie zaczne uczyć niejechalnośći heh) powodzenia^10...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....jade z tutoriale cer4ever :) i przyznam ze myslałem ze bedzie to cos lepszego ... :/ no ale co zrobic :) jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :)

 

za pare dni tez bede mial car4ever :] Nie robilem wczesniej samochodow (nie wiem jak Ty) .. ciekawe jak nam wyjdzie efekt koncowy i ile sie z tego nauczymy.... . Jak mi wyjdzie ladnie to obale wiarygodnosc zdania "przyznam ze myslałem ze bedzie to cos lepszego" :D

 

Co do pracki, hhmm rob dalej. Bede tu zagladal.

 

Powodzenia

Pionier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne sobie autko wybrałeś ale jeśli pokazujesz końcowy efekt modelowania to radził bym to robić w perspektywie a nie w aksonometrii która jest mniej naturalna dla oka ludzkiego.

I po drugie.. te jpg`i są faktycznie fatalnej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scena z materiałami

 

mam tylko pytania:

 

 

1. dlaczego na boku pokjawiły sie takie kropki?? ( włączobne gI i FG PROMIENIA USTAWIONE NA 1 I 0.1 reszta standardowo

 

2. jak to doswietlicz zeby było przód lepiej widac.. (znaczek i gril) swiatło skylight pda pod katem na przód i nic nie pomogło

 

3. materiał reflektorów przednich - jak to zrobic zeby wygladały jak kryszał.... teraz jest mat: Architektual >> Glas clear z bumpem nałożonym.... w edytorze mat wygladał ładnie a tu klapa:(

 

prosz eo pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja swiatła własne tym sposobem robie ... i jakos nie wychodi ... moze top problem oswietlenia a nie materiału...

 

a co do plasteliny... ja tu nie wiedze nic takiego .. ni jeszce poprawuie te hdri dookoła bo to jakies nieciekawe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh Kozioo mysle ze ten tutek duzo mu pomogl , zobacz na innych zaczynajacych . Gosc zaczol od konkretow a nie 19234821390 roznych niedoskonalych tutkow i 32988329 programow do modelowani typu max potem rhino potem soft potem costam ... Jak najbardziej pozytywnie , cwicz ciwcz a autka beda coraz to lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności