Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

...po miesięcznym banie :(, nie próznowałem! , o to pierwszy z kilku moich modeli wykonancyh do gry- 1300 poly, tex. 512-512, zrobiłem screeny podczas produkcji, a zrobiłem go w 3ds max6, maxon body paint 3d 2, ...cóż jeszcze...chyba nic...

{(PS) napiszcie czy chcecie tutoriala z bp3d ? ..bo zrobilem we flashu...}

 

http://www.republika.pl/demo1/1.JPG

http://www.republika.pl/demo1/2.jpg

http://www.republika.pl/demo1/3.JPG

http://www.republika.pl/demo1/4.JPG

http://www.republika.pl/demo1/5.jpg

~~~

po kilku poprawkach (pogrubiłem go ;), dodałem opony, światła, a dzwi nie dodam . bo to model do gry! - max 1500 poly, a ma juz 1400, wiec zostaje tak ja tu --->

 

http://www.republika.pl/demo1/5a.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A w ramach konkursu, to mam kilka uwag oprocz tego ze obiekt jest zdecydowanie za chudy:).

-brak drzwi

-kola metalowe?? czy dasz jakies opony??

-swiatla tyl, przod?? jakies mocniejsze ich zarysowanie, w razie jakby wyszlo ze ich nie widze.

-szyba z przodu, no nie teges, nie podjerzdza mi

I taka drobna kolezenska uwaga. Bp na dluzsza mete ni zda egzaminu, wiec radzil bym go traktowac jako wybryk natury. Ale to jest moja uwaga.

Ale ogolnie TIR'ek ma cos w sobie.

Napisano

Wygląda bardzo fajnie- tym co IMHO można poprawić to ilość drobnych detali na teksturze- jakieś klamki, śrubki- to zawsze pomaga, sprawia że powierzchnie nie są takie płaskie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności