Jump to content

model 3D t.i.r OP by kurt_hectic qrt


kurt_hectic
 Share

Recommended Posts

witam,

...po miesięcznym banie :(, nie próznowałem! , o to pierwszy z kilku moich modeli wykonancyh do gry- 1300 poly, tex. 512-512, zrobiłem screeny podczas produkcji, a zrobiłem go w 3ds max6, maxon body paint 3d 2, ...cóż jeszcze...chyba nic...

{(PS) napiszcie czy chcecie tutoriala z bp3d ? ..bo zrobilem we flashu...}

 

http://www.republika.pl/demo1/1.JPG

http://www.republika.pl/demo1/2.jpg

http://www.republika.pl/demo1/3.JPG

http://www.republika.pl/demo1/4.JPG

http://www.republika.pl/demo1/5.jpg

~~~

po kilku poprawkach (pogrubiłem go ;), dodałem opony, światła, a dzwi nie dodam . bo to model do gry! - max 1500 poly, a ma juz 1400, wiec zostaje tak ja tu --->

 

http://www.republika.pl/demo1/5a.jpg

Link to comment
Share on other sites

A w ramach konkursu, to mam kilka uwag oprocz tego ze obiekt jest zdecydowanie za chudy:).

-brak drzwi

-kola metalowe?? czy dasz jakies opony??

-swiatla tyl, przod?? jakies mocniejsze ich zarysowanie, w razie jakby wyszlo ze ich nie widze.

-szyba z przodu, no nie teges, nie podjerzdza mi

I taka drobna kolezenska uwaga. Bp na dluzsza mete ni zda egzaminu, wiec radzil bym go traktowac jako wybryk natury. Ale to jest moja uwaga.

Ale ogolnie TIR'ek ma cos w sobie.

Link to comment
Share on other sites

Wygląda bardzo fajnie- tym co IMHO można poprawić to ilość drobnych detali na teksturze- jakieś klamki, śrubki- to zawsze pomaga, sprawia że powierzchnie nie są takie płaskie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy