Napisano 8 Marzec 200520 l wizualizacja holu hali lodowej (lodowiska) projekt na studia default scanline renderer + radiosity / render time -> 8h / no postprocesing - all done in 3dsmax
Napisano 8 Marzec 200520 l b. ladne kolory obrazkow choc projekt jak "na studia" dosc zachowawczy. za wyskoie ludziki w stosunku do wejscia ktore zreszta imo nie siedzi w tym wnetrzu.
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor hmmm.... ludzie powinni byc w dobrej skali bo nie byli wstawiani recznie tylko automatycznie przy pomocy plugina...
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor wizualizacja holu hali lodowej (lodowiska) [drugi design] projekt na studia default scanline renderer + radiosity / render time -> 32h / 320+ light sources / no postprocesing - all done in 3dsmax
Napisano 9 Marzec 200520 l Fajne drzewko. inspirowałeś się tomb raiderem 3 ? :) marna powtarzająca się tekstura desek.
Napisano 9 Marzec 200520 l Nie żebym chciał cie zjechać.... ale czego was uczą na tych studiach? Oglądam twój drugi wątek i tak patrze.... że jest to kolejna dość kiepska praca. W tym projekcie bardzo razi powatrzalnośc tekstury i kanciastość tego drewna. (ma na myśli kanty na skrętach :]). PODSUMUWJĄC: obiekt wydaje się i jest bardzo prosty.... kiepskie tekstury... i marne oświetlenie... ogólnie nie pozytywne wrażenie... PS: nie miałes innego rendera? :\. PS2: jesli uraziłem komentem to sorki ale ja tak to widze jak napisałem...
Napisano 9 Marzec 200520 l A mi się podoba, bardzo plastyczne wrażenie, drzewko drzewkiem, fakt nie jest najlepsze ale to tylko jeden element, moje pierwsze wrażenie było pozytywne i takie zostaje :)
Napisano 9 Marzec 200520 l no ludzie rzeczywiście troszke przerośnięci (plugin także może coś skopać:)) no i cienie wiem że przy takiej ilosci świateł o cień trudno ale zawsze jakiś bedzie pozaty na kolumnach w ostatnim ujeciu są jakieś dziwne plamy. Nawet ładnie powiedział bym że nawet więcększa ocena by była gdyby nie to tło
Napisano 9 Marzec 200520 l swierk na przyszlosc nie zakladaj trzech oddzielnych watkow o tej samej tematyce w roznych dzialach forum.
Napisano 9 Marzec 200520 l strasznie jakies takie plastikowe i "amerykanskie" Tobie to wyszło, drzewko faktycznie jak z jakiejś gry komputerowej... a plansze w poscie 6 tym przywodzą mi na myśl wnętrze statku Star Trek, ale moge sie mylić bo na filmach to sie kompletnie nie znam ;) a co do braku cieni przy pamperkach to moze zapomniales wlaczyc pstryczek od tego zeby byly cienie w RPc :> albo dales za slabo podzieliles siatke przy liczeniu radiosity? pozdrawiam, boba
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor vray user: "ale czego was uczą na tych studiach?" zapraszam cie na wydzial abys sie dowiedzial... "obiekt wydaje się i jest bardzo prosty" zapraszam cie na wydzial abys sie dowiedzial...co to jest minimalizm...i pare innych rzeczy... vorek: thx!:) AGmakonts: "pozaty na kolumnach w ostatnim ujeciu są jakieś dziwne plamy" tak juz wiem skad sie wziely - na slupie jest duzy bump i przypuszczam ze ciemne plamy to przez niego... troche to dziwne bo tak czy tak swiatlo tam dochodzi (odbite)...nie mialem juz czasu na zabawe z tym... SansSerif: 1.sorki moze rzeczywiscie nie powinienem wpadac z tym po raz kolejny do finishedworks ale czemu tam sa ikonki podgladu a w architektura nie? (przynajmniej u mnie). poza tym wiecej ludzi to odwiedza... 2. [Wnętrza] wizualizacja holu hali lodowej (lodowiska) i [Wnętrza] wizualizacja holu hali lodowej (lodowiska) [drugi design] to dwa rozne projekty a ty je usunales!!! (wpakowales w jeden).why??? boba: "plansze w poscie 6 tym przywodzą mi na myśl wnętrze statku Star Trek" wspolczesna architektura przywodzi na mysl rozne skojarzenia ... wedlug mnie bardziej kojarzy sie ze skrzydlem samolotu;) "drzewko faktycznie jak z jakiejś gry komputerowej..." to moj pomysl nie sciagniety z niczego aaa: "czy wszyscye maja te obrazki takie miniaturowe ? nic tam nie widac :/" 1.zalacznik jest 120x95 tylko po to zeby byl ikonka 2.wizy 800x600 sa w glownym poscie - czasami u mnie sie tez nie pokazuja. why? ktos wie? sa pobierane z servera interi gdzie mam stronke swoja... problem z interia? w firefoxie po ponownym restarcie systemu u mnie juz jest ok...
Napisano 9 Marzec 200520 l zapraszam cie na wydzial abys sie dowiedzial...co to jest minimalizm...i pare innych rzeczy... a mozesz zgrubsza opisac co to jest minimalizm i gdzie jest on widoczny w Twoim projekcie? i jeszcze jezeli moge prosic to odpowiedz na pytanie czemu zrobiles maly(niski) wiatrolap? pozd.
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor a mozesz zgrubsza opisac co to jest minimalizm i gdzie jest on widoczny w Twoim projekcie? i jeszcze jezeli moge prosic to odpowiedz na pytanie czemu zrobiles maly(niski) wiatrolap? pozd. nie mowie ze projekt jest superminimalistyczny (bo nie jest) tylko chcialem powiedziec koledze vray user ze nie zawsze chodzi o przesadna, skomplikowana forme. wiatrolap moze sprawia wrazenie za malego dlatego, ze cos dziwnego podzialo sie chyba z RPC pluginem i ludzie mogli wyjsc ciut za duzi.
Napisano 9 Marzec 200520 l no ale nie chodzi o proporcje ludzikow do obrazka tylko o wiatrolap ktory imo zupelnie nie pasuje. wszedzie masz kupe przestrzeni a na wejscie wstawiasz malutki "kiosek". dla mnie zupelnie zbedny element.
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor wiesz kiosk to dobra sprawa w hali lodowej... kibole jak ida na mecz hokeja zawsze sobie moga kupic jakas gazetke sportowa... albo swierszczyk jakis :D
Napisano 9 Marzec 200520 l najbardziej minimalistyczne jest "drzewo". ;D minimum smaku i pomysłu. czym to jest przyklejone do stropu? czy jest to jakis "kosmiczny" materiał drewnopodobny? i po co wogóle ono tam stoi? pozdrowienia,
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor drzewo jest z żelbetu obłożonego drewnem klejonym. jakto po co? konstrukcja
Napisano 11 Marzec 200520 l Dosch people:/ te ludzki sa jakby niedoświetlone. Mam te bitmapy i nie uzywam ich wcale. Kolorów duzo, super wszystko doświetlone. Hmm chyba bym tu wstawił troche photoshopa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto