Tores Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 Dawno temu (2001rok) zrobiłem rendering kapliczki w maxie używająć scanlina. Nigdy nie dawałem go do oceny i ciekawy bardzo jestem jak go ocenicie.
MareG Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 Praca na bardzo przyzwoitym poziomie, właściwie bez zastrzeżeń, jedynie chmurki naciągnięte w pionie oraz belki płotku trochę świecą. Bardzo starannie ziemia przechodzi w tło, również gęstość drzew z prawej tworzy przyjemną - chłodną głębię lasu. Młodzeż niech się uczy i bierze przykład! Pozdrawiam
hcpiter Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 Witam, Super pracka ! spoko klimat, tylko chmurki troszkę rozciagniete. (jezeli mogłbys powiedz jak wykonałes dzrzewka bo bardzo fajne)
JunioR Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 cze, super bardzo mi sie podoba, szczegolnie ten klimat. A drzewka to jakis plugin czy sam?
Tores Napisano 30 Marzec 2005 Autor Napisano 30 Marzec 2005 Drzewka to plugin treestorm. Polecam go wszystkim. Ziemia to trzy mapy zmieszane za pomocą Blenda i noisa.
Tores Napisano 30 Marzec 2005 Autor Napisano 30 Marzec 2005 To pewnie limit 1.5mb na godzinę mi się wyczerpał na interii Spróbuję to wrzucić gdzie indziej.
Gość marcin_mocny Napisano 4 Kwiecień 2005 Napisano 4 Kwiecień 2005 super - miodzio - i w ogóle bardzo piękne to wszystko
misiold Napisano 4 Kwiecień 2005 Napisano 4 Kwiecień 2005 bardzo, bardzo fajne... treestorm mówisz tak hmmm...ciekawe tak ciekawe hmmm... 2001!!! Wow zaje...jak na tamte czasy!!!
Marvey Napisano 4 Kwiecień 2005 Napisano 4 Kwiecień 2005 fajna pracka tylko wypadałoby wygładzić te belki i może troszkę więcej szczegółów tego domku bo same tekstury nie wyrabiają (o dach i rogi mi chodzi) jeszcze raz fajna pracka
Conrad Napisano 4 Kwiecień 2005 Napisano 4 Kwiecień 2005 ogólenie jestem pod wrażenie, na scanlinie mało ładnych rzeczy widziałem. Jednak zawsze moż asie przyczepić no to to zrobię: na pierwszy rzut oka tak jak wspomnianie było wcześniej, chmury. Druga rzecz, jak dla mni można by było jakoś szorsrtko srobić ten płotek, bo z deczka wygląda jak wygładzony. Ale spoko, wiadomo, przez te 4 lata pewnie już umiesz dużo więcej.
kykos Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 Bardzo ładna ta kapliczka. Drzewka też fajnie wyszły:) W skali od 1-6, pracka kwalifikuje się na 5. Pozdrawiam.
curka Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 o juz widze :] i podoba mi sie. poza malymi bledami wytknietymi tu juz wczesniej jest naprawde fajnie. pozdro
misiold Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 ech jak już się wątek odnowił to ja się zapytam czy drzewa to texturowałeś sam, czy program texturuje bo ja se te treestrom "znalazłem" chyba w starej wersji i myślałem, że on mi sam otexturuje a tu dupa nic...
sith_LORD Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 jak dla mnie to brakuje tu reżyserii światła,tyle o reszcie nie powiem bo za bardzo nic mi do glowy nie przychodzi..nieby nie jest zle ale dobrze tez nie..pierwsze co mi przychodzi do glowy to wlasnie swiatło
MaggeM Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 Swiatlo powinno byc chyba bardziej ostre i niejednolite tutaj jest tak ze wszystko jest jakos tak samo oswietle przez co widac na pierwszy rzut ze to scena 3d i ze to render.. moze daj jakies swiatlo zaznacz slonce ktore rzuca promienie gdzies poza widokiem kamery... Pozatym chmury za malo szczegolowe poprostu rozmazane cos.. fajne byly by jakies ptaki na tle nieba.. pomijajac to ogolnie jest za malo szczegolow wkolo brak trawy 3d.. kamieni.. moze kicajace zajaczki :) no przesadzam.. ale szczegolow i to zroznicowanych i nieregularnych moznaby dac tu sporo...Do tego pnie drzew wygladaja jak poloznoe cylindry na powierzchni ...dobra nie bede juz wymyslac w koncu to tak jakby nie WIP :) sama kapliczka i drzewa super :) Ogolnie mi sie podoba...
Tores Napisano 13 Kwiecień 2005 Autor Napisano 13 Kwiecień 2005 Misiold - drzewa w treestorm mają już zdefiniowane mapowanie uv więc trzeba tylko zrobić fajną teksturkę i wszystko ładnie się układa na pniu, gałęziach i liściach. Przykład poniżej ale bez tekstur liści. Trzeba je tylko w maxie odczytać pluginem. Bo jak się exportuje do 3ds to chyba tracą to mapowanie. sith_LORD i MaggeM - ciężko mi było uzyskać dobre światło w tamtych latach robiąc to w scanline. Dodatkowo miałem tak cienkiego kompa, że ledwo to wyrenderowałem. Musiałem pozbyć się trochę drzewek bo jedno 20 mb ważyło. Dlatego o trawie 3d mogłem zapomnieć i porobiłem w miarę moich możliwości tekstury imitujące powierzchnię ziemi i zróżnicowałem jej poziom odpowiednio, aby płaska nie wyszła. Co do kontrastu i światła to miałem wtedy taki monitor, że dawał o wiele ciemniejszy obraz i wydawało się, że wszystko jest ok.
JohnZi Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 wszystko w jak najlepszym porzadku, tylko jakis plugin by ci sie przydal zeby trawke poprawic, bo bardziej mech przypomina. Pozdro
Dmk Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 Bardzo mi się te drzewka podobają , ale skoro to plug-in no to nie mogę pisać , że robisz wyjefajne drzewa :D , ziemia też bardzo ładna sam model kaplicy jest git. Klimat jest też ... taki góralski ;) fajnie ...
Isera Napisano 19 Kwiecień 2005 Napisano 19 Kwiecień 2005 Coś mi tu nie gra za bardzo...ale to chyba kwestia niedopracowania. Klimat jest też...taki góralski ;) No ja go tutaj nie widzę, a znam się na rzeczy, heeeej! :)) Pozdrawiam
Radus_Keles Napisano 19 Kwiecień 2005 Napisano 19 Kwiecień 2005 Kapliczka SUPER a jak byś poprawił jej wygląd na "rogach" był by jeszcze lepsza
Tores Napisano 21 Kwiecień 2005 Autor Napisano 21 Kwiecień 2005 Niestety poprawić to już się tu nic nie da, chyba że w photoshopie bo już nie mam tej sceny.
Rekomendowane odpowiedzi