Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dawno temu (2001rok) zrobiłem rendering kapliczki w maxie używająć scanlina. Nigdy nie dawałem go do oceny i ciekawy bardzo jestem jak go ocenicie.

kapliczka_800.jpg

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Praca na bardzo przyzwoitym poziomie, właściwie bez zastrzeżeń, jedynie chmurki naciągnięte w pionie oraz belki płotku trochę świecą.

Bardzo starannie ziemia przechodzi w tło, również gęstość drzew z prawej tworzy przyjemną - chłodną głębię lasu.

Młodzeż niech się uczy i bierze przykład!

 

Pozdrawiam

Gość marcin_mocny
Napisano

super - miodzio - i w ogóle bardzo piękne to wszystko

Napisano

fajna pracka tylko wypadałoby wygładzić te belki i może troszkę więcej szczegółów tego domku bo same tekstury nie wyrabiają (o dach i rogi mi chodzi)

 

jeszcze raz fajna pracka

Napisano

ogólenie jestem pod wrażenie, na scanlinie mało ładnych rzeczy widziałem. Jednak zawsze moż asie przyczepić no to to zrobię: na pierwszy rzut oka tak jak wspomnianie było wcześniej, chmury. Druga rzecz, jak dla mni można by było jakoś szorsrtko srobić ten płotek, bo z deczka wygląda jak wygładzony. Ale spoko, wiadomo, przez te 4 lata pewnie już umiesz dużo więcej.

Napisano

ech jak już się wątek odnowił to ja się zapytam czy drzewa to texturowałeś sam, czy program texturuje bo ja se te treestrom "znalazłem" chyba w starej wersji i myślałem, że on mi sam otexturuje a tu dupa nic...

Napisano

jak dla mnie to brakuje tu reżyserii światła,tyle o reszcie nie powiem bo za bardzo nic mi do glowy nie przychodzi..nieby nie jest zle ale dobrze tez nie..pierwsze co mi przychodzi do glowy to wlasnie swiatło

Napisano

Swiatlo powinno byc chyba bardziej ostre i niejednolite tutaj jest tak ze wszystko jest jakos tak samo oswietle przez co widac na pierwszy rzut ze to scena 3d i ze to render.. moze daj jakies swiatlo zaznacz slonce ktore rzuca promienie gdzies poza widokiem kamery... Pozatym chmury za malo szczegolowe poprostu rozmazane cos.. fajne byly by jakies ptaki na tle nieba.. pomijajac to ogolnie jest za malo szczegolow wkolo brak trawy 3d.. kamieni.. moze kicajace zajaczki :) no przesadzam.. ale szczegolow i to zroznicowanych i nieregularnych moznaby dac tu sporo...Do tego pnie drzew wygladaja jak poloznoe cylindry na powierzchni ...dobra nie bede juz wymyslac w koncu to tak jakby nie WIP :) sama kapliczka i drzewa super :) Ogolnie mi sie podoba...

Napisano

Misiold - drzewa w treestorm mają już zdefiniowane mapowanie uv więc trzeba tylko zrobić fajną teksturkę i wszystko ładnie się układa na pniu, gałęziach i liściach. Przykład poniżej ale bez tekstur liści. Trzeba je tylko w maxie odczytać pluginem. Bo jak się exportuje do 3ds to chyba tracą to mapowanie.

kora.jpg

 

sith_LORD i MaggeM - ciężko mi było uzyskać dobre światło w tamtych latach robiąc to w scanline. Dodatkowo miałem tak cienkiego kompa, że ledwo to wyrenderowałem. Musiałem pozbyć się trochę drzewek bo jedno 20 mb ważyło. Dlatego o trawie 3d mogłem zapomnieć i porobiłem w miarę moich możliwości tekstury imitujące powierzchnię ziemi i zróżnicowałem jej poziom odpowiednio, aby płaska nie wyszła. Co do kontrastu i światła to miałem wtedy taki monitor, że dawał o wiele ciemniejszy obraz i wydawało się, że wszystko jest ok.

Napisano

Bardzo mi się te drzewka podobają , ale skoro to plug-in no to nie mogę pisać , że robisz wyjefajne drzewa :D , ziemia też bardzo ładna sam model kaplicy jest git. Klimat jest też ... taki góralski ;) fajnie ...

Napisano

Coś mi tu nie gra za bardzo...ale to chyba kwestia niedopracowania.

Klimat jest też...taki góralski ;)

No ja go tutaj nie widzę, a znam się na rzeczy, heeeej! :))

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności