Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 70
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

asfalton: narazie zamapowałem ciałko na trzy texturki - głowa, ciało, skrzydełka. Jeszcze nie jestem pewien jakie texturki będą duże, ale myślę że 2000x2000 starczy...

 

grab0087of.th.jpg

Napisano

Ania C - ja robię te skrzydełka na podstawie prawdziwych skrzydeł motyla, ale chcę w renderze zrobić jakieś transcluency/SSS to powinno dodać fajnego klimatu.

 

lpshinoda & ZiBi_PL - to są ze duże czy za małe? ;)

 

thx za odpowiedzi.

Napisano

wzorki to tylko podmalówka. Będę je ciągnąć dalej i zrochę zróżnicuję kolory w kierunku żółtego na krawędziach i czerwonego przy plecach. SSS też chcę dodać, ale nie wiem jak mi wyjdzie bo nie renderowałem jeszcze takich rzeczy.

Napisano

Porządkując moje śmieci znalazłem coś takiego- Achilleos oczywiście. Nie wiem czy Ci się przyda ale zawsze lepiej mieć i nie skorzystać niż nie mieć i cienko śpiewać.

Napisano

dawno mnie nie było.

co do postury to sądzę że za pomocą odpowiedniej pozy i ujęcia można zdziałać cuda zachowując realizm postaci.

RK wyszperał niebrzydką inspirację.

Jeśli czepiacie się tego że skrzydła nei poniosą to musze was zmartwić, bo jakichkolwiek skrzydeł człowiekowi nie zamontowali to i tak nie poleci, więc nie rozumiem zarzutów ;] Jeśli empeck twierdzi że poleci, to poleci :D To on to renderuje ;]

Dobra, lecę jak znajdę więcej czasu to więc pokomentuję.

Napisano

empeck, nie chodzi mi o to, że skrzydełka są za duże, bo rzeczywiście mogły być większe, ale po prostu sprawiają wrażenie masywnych, którymi ciężko byłoby machać, a co dopiero latać przy ich użyciu

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności