Jump to content

Featured Replies

Posted

Bede modelowal staruszka w 3ds max 6. Modeluje go w Poly.

Na poczatek zajme sie glowa.

na dzien dzisiejszy wyglada tak:

  • Replies 29
  • Views 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hehe

tos sie napracowal:D

masz jakis koncept??

zycze powodzenia

pozdro

 

edit concept bardzo bardzo tylko mi troche nos nie pasue(ten garb)

pozdro2

RADA: Zacznij od nowa, albo popraw, bo siatka ma wiele bugow.

Powodzenia.

  • Author

jak dodalem MeshSmooth to wyglada bardzo ladnie

o jakich bugach mowisz..

wymien je albo zaznacz to sie jakos ustosunkuje.

dziwne że zaczynasz od nosa, zazwyczaj robi się go pod koniec, ale jak Ci wygodznie, narazie mało widać, mam wrażenie że siatka może być za gęsta i utrudnić dalsze modelowanie ale zyczę jak najbardziej powodzenia

 

pozdrawiam

po meshsmocie ;) moze i wygląda ale możesz mieć problemy z poskładaniem tego wszysstkiego do kupy - rób jak uważasz , na razie jest dobry - myśle chociaz zlikwiduj tego garba.

WOW jaki concept !!!!!!!!!!!!!!>aaaaaaaaaaaa czemu ja nie umiem rysowac > :(:(:(::((? :(::(:(::(:(( , lol..... poza tym :p , fajna bedzie pracka, p.s co mam Ci napisac, po tym co napisales i pokazales >?, zapodaj jak bedziemial jakis problem, albo cos !

bo poki co nic Ci nie moge powiedziec. pa

Mam prosbe : zapodaj wiekszy koncept , chyba tez bym sprubowal sie pobawic bo dawno juz nie modelowalem.

jak dajesz dawaj dwie polowki lepiej sie oglada:D

powiem tak troszke dziwne ale to dobiero poczatek

pozdro

  • Author

kolejny update.

nie jestem z niego zadowolony... sam nie wiem czy isc w strone realizmu czy w strone kreskówkowatowośći

uuuuuuu... musisz się szybko zdecydować ja polecam kreskówkowość

i popraw bugi bo je jednak widać po MS (okolice ust i nosa)

powodzenia też niedługo musze się zabrać za jakąś główke

w niektorych miejscach siatka troche pochrzanione :D

usta takie dziwne

hmmm gdybym ja robil to byj robil w strone realizmu ;P

pozdro

  • Author

jeszcze jeden obrazek. tym razem bez siatki ale z tylem glowy,

sklaniam sie w strone kreskowkowatowosci. chcialbym osoagnac cos na wzor Pixar-owych postaci tylko sam nie wiem jak go zmodyfikowac...

hmmm...???

  • Author

ano... chyba troche tak. moze kształt troche nie teges.. sprobujecos zmienic

co ta głowa jakoś taka...niepropocjonalna, popracuj może jednak nad siadką,

PS. Tem koncert to w tym roku? bo jak tak to ja się wybieram.

  • Author

tak koncert w tym roku

co za bledy.. gdzie te bledy.... fajnie by bylo jakby je ktory zaznaczyl na czerwono... ksztalt tez, chetnie sie dowiem co jest nie tak.

Za duzo nie wynika ze slow "ma bledy".

 

No ludziska.. konkrety.. kam an

Masz trochę trójkątów niepotrzebnych w siatce - postaraj się je pousuwać ;)

A głowa - nieproporcjonalna

 

Pozdr

nie no sie nie znam na tym ale to jest organika a nie samochody i przydaloby sie wymodelowac druga polowe a nie symmetry, albo chociaz poprzestawiac kila werteksow

zaznaczyłem ci co mi się nie podoba bez paru drobniejszych żeczy których się domyślisz od innych.

jak dla mnie mógłbyś pobawić się trochę z tylną częścią szyi. Spróbuj to jakoś lekko zaokrąglić. Jeśli dałeś tak duży nos (mi się podoba, nie wiem co wy chcecie) wysuń lekko oczy i dolną część głowy (usta, szczęka). Wiem, że tym odbiegniesz nieco od rysunku, ale być może poprawią się ogólne proporcje.

Pozdr.

  • Author

i o to chodzilo.

senkju.

bede teraz myslal nad zmianami a potem pomysle jak je zrobic.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy