Posted April 17, 200520 yr Bede modelowal staruszka w 3ds max 6. Modeluje go w Poly. Na poczatek zajme sie glowa. na dzien dzisiejszy wyglada tak:
April 17, 200520 yr hehe tos sie napracowal:D masz jakis koncept?? zycze powodzenia pozdro edit concept bardzo bardzo tylko mi troche nos nie pasue(ten garb) pozdro2
April 17, 200520 yr Author jak dodalem MeshSmooth to wyglada bardzo ladnie o jakich bugach mowisz.. wymien je albo zaznacz to sie jakos ustosunkuje.
April 17, 200520 yr dziwne że zaczynasz od nosa, zazwyczaj robi się go pod koniec, ale jak Ci wygodznie, narazie mało widać, mam wrażenie że siatka może być za gęsta i utrudnić dalsze modelowanie ale zyczę jak najbardziej powodzenia pozdrawiam
April 17, 200520 yr po meshsmocie ;) moze i wygląda ale możesz mieć problemy z poskładaniem tego wszysstkiego do kupy - rób jak uważasz , na razie jest dobry - myśle chociaz zlikwiduj tego garba.
April 20, 200520 yr WOW jaki concept !!!!!!!!!!!!!!>aaaaaaaaaaaa czemu ja nie umiem rysowac > :(:(:(::((? :(::(:(::(:(( , lol..... poza tym :p , fajna bedzie pracka, p.s co mam Ci napisac, po tym co napisales i pokazales >?, zapodaj jak bedziemial jakis problem, albo cos ! bo poki co nic Ci nie moge powiedziec. pa
April 20, 200520 yr Mam prosbe : zapodaj wiekszy koncept , chyba tez bym sprubowal sie pobawic bo dawno juz nie modelowalem.
April 20, 200520 yr jak dajesz dawaj dwie polowki lepiej sie oglada:D powiem tak troszke dziwne ale to dobiero poczatek pozdro
April 23, 200520 yr Author kolejny update. nie jestem z niego zadowolony... sam nie wiem czy isc w strone realizmu czy w strone kreskówkowatowośći
April 23, 200520 yr uuuuuuu... musisz się szybko zdecydować ja polecam kreskówkowość i popraw bugi bo je jednak widać po MS (okolice ust i nosa) powodzenia też niedługo musze się zabrać za jakąś główke
April 23, 200520 yr w niektorych miejscach siatka troche pochrzanione :D usta takie dziwne hmmm gdybym ja robil to byj robil w strone realizmu ;P pozdro
April 23, 200520 yr Author jeszcze jeden obrazek. tym razem bez siatki ale z tylem glowy, sklaniam sie w strone kreskowkowatowosci. chcialbym osoagnac cos na wzor Pixar-owych postaci tylko sam nie wiem jak go zmodyfikowac... hmmm...???
April 23, 200520 yr Author ano... chyba troche tak. moze kształt troche nie teges.. sprobujecos zmienic
April 27, 200520 yr co ta głowa jakoś taka...niepropocjonalna, popracuj może jednak nad siadką, PS. Tem koncert to w tym roku? bo jak tak to ja się wybieram.
April 27, 200520 yr Author tak koncert w tym roku co za bledy.. gdzie te bledy.... fajnie by bylo jakby je ktory zaznaczyl na czerwono... ksztalt tez, chetnie sie dowiem co jest nie tak. Za duzo nie wynika ze slow "ma bledy". No ludziska.. konkrety.. kam an
April 27, 200520 yr Masz trochę trójkątów niepotrzebnych w siatce - postaraj się je pousuwać ;) A głowa - nieproporcjonalna Pozdr
April 27, 200520 yr nie no sie nie znam na tym ale to jest organika a nie samochody i przydaloby sie wymodelowac druga polowe a nie symmetry, albo chociaz poprzestawiac kila werteksow
April 27, 200520 yr zaznaczyłem ci co mi się nie podoba bez paru drobniejszych żeczy których się domyślisz od innych.
April 27, 200520 yr jak dla mnie mógłbyś pobawić się trochę z tylną częścią szyi. Spróbuj to jakoś lekko zaokrąglić. Jeśli dałeś tak duży nos (mi się podoba, nie wiem co wy chcecie) wysuń lekko oczy i dolną część głowy (usta, szczęka). Wiem, że tym odbiegniesz nieco od rysunku, ale być może poprawią się ogólne proporcje. Pozdr.
April 27, 200520 yr Author i o to chodzilo. senkju. bede teraz myslal nad zmianami a potem pomysle jak je zrobic.
Create an account or sign in to comment