Napisano 17 Kwiecień 200520 l Bede modelowal staruszka w 3ds max 6. Modeluje go w Poly. Na poczatek zajme sie glowa. na dzien dzisiejszy wyglada tak:
Napisano 17 Kwiecień 200520 l hehe tos sie napracowal:D masz jakis koncept?? zycze powodzenia pozdro edit concept bardzo bardzo tylko mi troche nos nie pasue(ten garb) pozdro2
Napisano 17 Kwiecień 200520 l RADA: Zacznij od nowa, albo popraw, bo siatka ma wiele bugow. Powodzenia.
Napisano 17 Kwiecień 200520 l Autor jak dodalem MeshSmooth to wyglada bardzo ladnie o jakich bugach mowisz.. wymien je albo zaznacz to sie jakos ustosunkuje.
Napisano 17 Kwiecień 200520 l dziwne że zaczynasz od nosa, zazwyczaj robi się go pod koniec, ale jak Ci wygodznie, narazie mało widać, mam wrażenie że siatka może być za gęsta i utrudnić dalsze modelowanie ale zyczę jak najbardziej powodzenia pozdrawiam
Napisano 17 Kwiecień 200520 l po meshsmocie ;) moze i wygląda ale możesz mieć problemy z poskładaniem tego wszysstkiego do kupy - rób jak uważasz , na razie jest dobry - myśle chociaz zlikwiduj tego garba.
Napisano 20 Kwiecień 200520 l WOW jaki concept !!!!!!!!!!!!!!>aaaaaaaaaaaa czemu ja nie umiem rysowac > :(:(:(::((? :(::(:(::(:(( , lol..... poza tym :p , fajna bedzie pracka, p.s co mam Ci napisac, po tym co napisales i pokazales >?, zapodaj jak bedziemial jakis problem, albo cos ! bo poki co nic Ci nie moge powiedziec. pa
Napisano 20 Kwiecień 200520 l Mam prosbe : zapodaj wiekszy koncept , chyba tez bym sprubowal sie pobawic bo dawno juz nie modelowalem.
Napisano 20 Kwiecień 200520 l jak dajesz dawaj dwie polowki lepiej sie oglada:D powiem tak troszke dziwne ale to dobiero poczatek pozdro
Napisano 23 Kwiecień 200520 l Autor kolejny update. nie jestem z niego zadowolony... sam nie wiem czy isc w strone realizmu czy w strone kreskówkowatowośći
Napisano 23 Kwiecień 200520 l uuuuuuu... musisz się szybko zdecydować ja polecam kreskówkowość i popraw bugi bo je jednak widać po MS (okolice ust i nosa) powodzenia też niedługo musze się zabrać za jakąś główke
Napisano 23 Kwiecień 200520 l w niektorych miejscach siatka troche pochrzanione :D usta takie dziwne hmmm gdybym ja robil to byj robil w strone realizmu ;P pozdro
Napisano 23 Kwiecień 200520 l Autor jeszcze jeden obrazek. tym razem bez siatki ale z tylem glowy, sklaniam sie w strone kreskowkowatowosci. chcialbym osoagnac cos na wzor Pixar-owych postaci tylko sam nie wiem jak go zmodyfikowac... hmmm...???
Napisano 23 Kwiecień 200520 l Autor ano... chyba troche tak. moze kształt troche nie teges.. sprobujecos zmienic
Napisano 27 Kwiecień 200520 l siakta ma bledy glowa ma bledy ksztalt glowy do d... ;) usta tyle odemnie pozdro
Napisano 27 Kwiecień 200520 l co ta głowa jakoś taka...niepropocjonalna, popracuj może jednak nad siadką, PS. Tem koncert to w tym roku? bo jak tak to ja się wybieram.
Napisano 27 Kwiecień 200520 l Autor tak koncert w tym roku co za bledy.. gdzie te bledy.... fajnie by bylo jakby je ktory zaznaczyl na czerwono... ksztalt tez, chetnie sie dowiem co jest nie tak. Za duzo nie wynika ze slow "ma bledy". No ludziska.. konkrety.. kam an
Napisano 27 Kwiecień 200520 l Masz trochę trójkątów niepotrzebnych w siatce - postaraj się je pousuwać ;) A głowa - nieproporcjonalna Pozdr
Napisano 27 Kwiecień 200520 l nie no sie nie znam na tym ale to jest organika a nie samochody i przydaloby sie wymodelowac druga polowe a nie symmetry, albo chociaz poprzestawiac kila werteksow
Napisano 27 Kwiecień 200520 l zaznaczyłem ci co mi się nie podoba bez paru drobniejszych żeczy których się domyślisz od innych.
Napisano 27 Kwiecień 200520 l jak dla mnie mógłbyś pobawić się trochę z tylną częścią szyi. Spróbuj to jakoś lekko zaokrąglić. Jeśli dałeś tak duży nos (mi się podoba, nie wiem co wy chcecie) wysuń lekko oczy i dolną część głowy (usta, szczęka). Wiem, że tym odbiegniesz nieco od rysunku, ale być może poprawią się ogólne proporcje. Pozdr.
Napisano 27 Kwiecień 200520 l Autor i o to chodzilo. senkju. bede teraz myslal nad zmianami a potem pomysle jak je zrobic.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto