Skocz do zawartości

Scena 3D: "Sunflower"


Gość Savoy

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Jak zwykle mała porcja "realizmu" ode mnie.

 

Info:

- Lightwave 3D - FPrime

- 10 Bounce Lights

- HDRI

- dwa "linear lights" (dla efektu specular - "Affect Diffuse" off)

- 17965 Polygons

- time render 5h

- przeważająca większość objektów to SubPatche

 

Pozdrawiam i mam nadzieję że się podoba.

Uwaga:

backdrop pusty bo chcę żeby oglądający skupili się na szczegółach i pierwszym planie, oczywiście DOFu nie ma ze względu na "płaskość" sceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo ładne:-)

 

Co do tego backupu, to rozumiem, ale w takim wypadku moim zdaniem powinieneś zostawić tez więcej "oddechu" na dole, pod dechą. No, ale to kwestia bardzo subiektywna.

Myślę też, że w porównaniu do analogicznej hipotetycznej sceny w MAXie czas renderingu wygląda bardzo dobrze:-)

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrażenie robi bardzo pozytywne. Mam jednak kilka uwag. Tesktury na glinianych wazonach wydają się być nieco dziwne, jakieś takie rozmazane. Następnie, góra "greckiej" wazy wygląda niesymetrycznie. Nie wiem, może tak miało być, lecz prawa strona jest znacznie szersza od lewej. Co do układu sceny, to fajnie byłoby zobaczyć te przedmioty na nieco większej powierzchni, pobawić się głębią ostrości, takie tam ... Ale podsumowując, bardzo mi się podoba, lubię taki foto, czy nawet można by rzec hiperrealizm.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Savoy moglbys sie ze mna skontaktowac bo mialbym pare pytan co do materialow oswietlen tekstur i programow ktore uzywasz, bo chce zrobic fajne srodowisko od mojego forda i wogole nauczyc sie dobrego materialowania oraz oswietlen Dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wazon i woda jest swietna tylko ta powierzchnia wody wygląda jak by była troche jakbombel... jest mniej wiecej w polowie wysokosci kadru to powinna byc widocza pod o wiele mnejszym kątem... ale to chyba wina za szerokiego kąta kamery :) moze cofnij troche obiektyw i daj wezszy kat widzenia (to chyba jest tez przyczyna zniekształconej geometri przy krawedziach kadru)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała sztuka kamuflażu (czego nie widać a daje efekty...)

Co do niektórych tekstur to nie przyłożyłem się, UV Map jest tylko na liściach i jabłkach - reszta cylindrical dlatego cienko nałożone.

Render na podstawie zdjęcia referencyjnego. Jak ktoś chce to wrzucę.....

Na szkle można by było dorzucić mały bump bo za idealnie odbija HDRI i trochę wiecej bąbelków powietrza w wodzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie rzadzi ! Kadry dla mnie raczej sa rzecza mniejwarzna w szczegulnosci ze na zajeciach z filmu sie nie przykladam :] A co do materialkow to luxus naprawde dech zapiera ! I tez ze chcialo ci sie tak dokladnie modelowac tego kwiatka skoro go malo co widac !! Fajniutko i tyle a male bledy wciaz sa tylko malymi :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach.............. Hmm..

Dzięki za wszelkie posty negatywne i pozytywne. Objekty nie były trudne (na tym forum niektóre objekty robione przez was powalają mnie na kolana), wydaję mi się że czasy renderingu "sześcianów i kul" odeszły na zawsze - dziś liczy się DOBRY POMYSŁ, KAMERA i ŚWIATŁO no i jescze coś - tekstury na poziomie. Podoba mi się na forum różnorodność tematów (ja zaczynam być powoli monotematyczny - realizm, realizm.....) Ale każdy ma swoje ulubione tematy: cars, interiors, space opera....

Pozdrawiam początkujących w Raytracingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności