Gość Savoy Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 Hej Jak zwykle mała porcja "realizmu" ode mnie. Info: - Lightwave 3D - FPrime - 10 Bounce Lights - HDRI - dwa "linear lights" (dla efektu specular - "Affect Diffuse" off) - 17965 Polygons - time render 5h - przeważająca większość objektów to SubPatche Pozdrawiam i mam nadzieję że się podoba. Uwaga: backdrop pusty bo chcę żeby oglądający skupili się na szczegółach i pierwszym planie, oczywiście DOFu nie ma ze względu na "płaskość" sceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 pozytywne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 Cze, mi sie bardzo podoba i dla mnie jest to realistyczne ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curka Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 ladne w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu.przyjemne dla oka :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 podoba mi się :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wielka_Siostra Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 Bardzo ładne:-) Co do tego backupu, to rozumiem, ale w takim wypadku moim zdaniem powinieneś zostawić tez więcej "oddechu" na dole, pod dechą. No, ale to kwestia bardzo subiektywna. Myślę też, że w porównaniu do analogicznej hipotetycznej sceny w MAXie czas renderingu wygląda bardzo dobrze:-) Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość raminez Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 bardzo realistyczne ..naprwde ..powiedzial bym tak ..."twoja martwa natura wyglada jak zywa:)"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Linus Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 Bardzo fajne i realistyczne ;) Szczególnie podoba mi się załamanie świtła i efekty 'powiekszeni' łodygi w wodzie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El Wieczor Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 Extra!........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baton Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 Ladne. Ja bym to widzial troche jasniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curka Napisano 18 Kwiecień 2005 Share Napisano 18 Kwiecień 2005 mysle,ze siostra ma racje z tym "oddechem" na dole. ewentualnie mozna by przyciac tak,zeby nie bylo w ogole bialego na dole, bo teraz faktycznie troche za malo zdecydowania w tym. ale to taka drobna uwaga.poza tym nadal fajne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 19 Kwiecień 2005 Share Napisano 19 Kwiecień 2005 cze niebardzo mi sie podoba bo mapowanie waz i teksturki nietrafione jakieś ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 19 Kwiecień 2005 Share Napisano 19 Kwiecień 2005 odczowam pozytywne wibracje:D pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slate Napisano 19 Kwiecień 2005 Share Napisano 19 Kwiecień 2005 Wrażenie robi bardzo pozytywne. Mam jednak kilka uwag. Tesktury na glinianych wazonach wydają się być nieco dziwne, jakieś takie rozmazane. Następnie, góra "greckiej" wazy wygląda niesymetrycznie. Nie wiem, może tak miało być, lecz prawa strona jest znacznie szersza od lewej. Co do układu sceny, to fajnie byłoby zobaczyć te przedmioty na nieco większej powierzchni, pobawić się głębią ostrości, takie tam ... Ale podsumowując, bardzo mi się podoba, lubię taki foto, czy nawet można by rzec hiperrealizm. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultima Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 Savoy moglbys sie ze mna skontaktowac bo mialbym pare pytan co do materialow oswietlen tekstur i programow ktore uzywasz, bo chce zrobic fajne srodowisko od mojego forda i wogole nauczyc sie dobrego materialowania oraz oswietlen Dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultima Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 A ogolnie to pracka rzadzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Lipka Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 Bardzo dobrze oswietlone szklo..bez nieladnych refleksow i bardzo jasnych blikow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 no tak poprawnie nawet i fajnie ale jakos plasko i bez wyrazu, dla mnie nic ciekawego edit: masz ostrą dziare ziomal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 Technicznie wygląda to ok, miejscami lepiej, a miejscami słabiej, ale generalnie nie jest to jakieś powalające. Estetycznie kiepskie wrazenie to na mnie robi. Fajny jest ten wazonik z woda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 heheh witam ! pracka real, ale ciagle na twoich scenkach pojawiają sie jabłka :) Moze to jakis sekret realistycznej scenki ;) ? heheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciapaty Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 wazon i woda jest swietna tylko ta powierzchnia wody wygląda jak by była troche jakbombel... jest mniej wiecej w polowie wysokosci kadru to powinna byc widocza pod o wiele mnejszym kątem... ale to chyba wina za szerokiego kąta kamery :) moze cofnij troche obiektyw i daj wezszy kat widzenia (to chyba jest tez przyczyna zniekształconej geometri przy krawedziach kadru) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 no co ty , masz tatuaz :) , hahahahahhahahahahaha :) > tez sobie zrobie , ale z maxem :) ... hehehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarCon Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 Powiem tak,bardzo ładna wyrużniająca się praca,duży realizm.Gratulacje Ps: kurt nie patrzyłeś na odpowiedni obrazek do oceny jest ten po prawej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pixelforge Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 Pracka bardzo fajna, teksturki fajne, choć trochę źle nałożone, jakoś krzywo...Jabłko jest cool :). Przyczepiłbym się tylko do słonecznika i kijków bambusowych, sa mniej realistyczne. Ogólnie praca bardzo fajna, miła dla oka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Savoy Napisano 21 Kwiecień 2005 Share Napisano 21 Kwiecień 2005 Mała sztuka kamuflażu (czego nie widać a daje efekty...) Co do niektórych tekstur to nie przyłożyłem się, UV Map jest tylko na liściach i jabłkach - reszta cylindrical dlatego cienko nałożone. Render na podstawie zdjęcia referencyjnego. Jak ktoś chce to wrzucę..... Na szkle można by było dorzucić mały bump bo za idealnie odbija HDRI i trochę wiecej bąbelków powietrza w wodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
husky Napisano 23 Kwiecień 2005 Share Napisano 23 Kwiecień 2005 da szit!!! jak na lw to niezle no sorki ze tak pisze ale staram sie rozgrysc ten program i mi to nie idzie :-((( ale sztuka czyni mistrza :-)))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morph0001 Napisano 24 Kwiecień 2005 Share Napisano 24 Kwiecień 2005 Wspanialy render, fajne szklo i textury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian! Napisano 24 Kwiecień 2005 Share Napisano 24 Kwiecień 2005 Ładnie nawet bardzo!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigBird Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 Jak dla mnie rzadzi ! Kadry dla mnie raczej sa rzecza mniejwarzna w szczegulnosci ze na zajeciach z filmu sie nie przykladam :] A co do materialkow to luxus naprawde dech zapiera ! I tez ze chcialo ci sie tak dokladnie modelowac tego kwiatka skoro go malo co widac !! Fajniutko i tyle a male bledy wciaz sa tylko malymi :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Savoy Napisano 26 Kwiecień 2005 Share Napisano 26 Kwiecień 2005 Ach.............. Hmm.. Dzięki za wszelkie posty negatywne i pozytywne. Objekty nie były trudne (na tym forum niektóre objekty robione przez was powalają mnie na kolana), wydaję mi się że czasy renderingu "sześcianów i kul" odeszły na zawsze - dziś liczy się DOBRY POMYSŁ, KAMERA i ŚWIATŁO no i jescze coś - tekstury na poziomie. Podoba mi się na forum różnorodność tematów (ja zaczynam być powoli monotematyczny - realizm, realizm.....) Ale każdy ma swoje ulubione tematy: cars, interiors, space opera.... Pozdrawiam początkujących w Raytracingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
::::: maxczaku ::::: Napisano 27 Kwiecień 2005 Share Napisano 27 Kwiecień 2005 Witam Chciałeś reala....no i go masz :) Wszystko bardzo ładnie wykonane, wkomponowane i oświetlone. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi