Gość Savoy Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 Hej Jak zwykle mała porcja "realizmu" ode mnie. Info: - Lightwave 3D - FPrime - 10 Bounce Lights - HDRI - dwa "linear lights" (dla efektu specular - "Affect Diffuse" off) - 17965 Polygons - time render 5h - przeważająca większość objektów to SubPatche Pozdrawiam i mam nadzieję że się podoba. Uwaga: backdrop pusty bo chcę żeby oglądający skupili się na szczegółach i pierwszym planie, oczywiście DOFu nie ma ze względu na "płaskość" sceny.
JunioR Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 Cze, mi sie bardzo podoba i dla mnie jest to realistyczne !
curka Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 ladne w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu.przyjemne dla oka :]
Wielka_Siostra Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 Bardzo ładne:-) Co do tego backupu, to rozumiem, ale w takim wypadku moim zdaniem powinieneś zostawić tez więcej "oddechu" na dole, pod dechą. No, ale to kwestia bardzo subiektywna. Myślę też, że w porównaniu do analogicznej hipotetycznej sceny w MAXie czas renderingu wygląda bardzo dobrze:-) Pzdr
Gość raminez Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 bardzo realistyczne ..naprwde ..powiedzial bym tak ..."twoja martwa natura wyglada jak zywa:)"...
Linus Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 Bardzo fajne i realistyczne ;) Szczególnie podoba mi się załamanie świtła i efekty 'powiekszeni' łodygi w wodzie :]
Baton Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 Ladne. Ja bym to widzial troche jasniejsze.
curka Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 mysle,ze siostra ma racje z tym "oddechem" na dole. ewentualnie mozna by przyciac tak,zeby nie bylo w ogole bialego na dole, bo teraz faktycznie troche za malo zdecydowania w tym. ale to taka drobna uwaga.poza tym nadal fajne :)
Master Kiełbaster Napisano 19 Kwiecień 2005 Napisano 19 Kwiecień 2005 cze niebardzo mi sie podoba bo mapowanie waz i teksturki nietrafione jakieś ;p
slate Napisano 19 Kwiecień 2005 Napisano 19 Kwiecień 2005 Wrażenie robi bardzo pozytywne. Mam jednak kilka uwag. Tesktury na glinianych wazonach wydają się być nieco dziwne, jakieś takie rozmazane. Następnie, góra "greckiej" wazy wygląda niesymetrycznie. Nie wiem, może tak miało być, lecz prawa strona jest znacznie szersza od lewej. Co do układu sceny, to fajnie byłoby zobaczyć te przedmioty na nieco większej powierzchni, pobawić się głębią ostrości, takie tam ... Ale podsumowując, bardzo mi się podoba, lubię taki foto, czy nawet można by rzec hiperrealizm. Pozdrawiam
ultima Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 Savoy moglbys sie ze mna skontaktowac bo mialbym pare pytan co do materialow oswietlen tekstur i programow ktore uzywasz, bo chce zrobic fajne srodowisko od mojego forda i wogole nauczyc sie dobrego materialowania oraz oswietlen Dzieki :)
Pawel Lipka Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 Bardzo dobrze oswietlone szklo..bez nieladnych refleksow i bardzo jasnych blikow!
polka dot Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 no tak poprawnie nawet i fajnie ale jakos plasko i bez wyrazu, dla mnie nic ciekawego edit: masz ostrą dziare ziomal
Chalek Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 Technicznie wygląda to ok, miejscami lepiej, a miejscami słabiej, ale generalnie nie jest to jakieś powalające. Estetycznie kiepskie wrazenie to na mnie robi. Fajny jest ten wazonik z woda.
hcpiter Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 heheh witam ! pracka real, ale ciagle na twoich scenkach pojawiają sie jabłka :) Moze to jakis sekret realistycznej scenki ;) ? heheh
ciapaty Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 wazon i woda jest swietna tylko ta powierzchnia wody wygląda jak by była troche jakbombel... jest mniej wiecej w polowie wysokosci kadru to powinna byc widocza pod o wiele mnejszym kątem... ale to chyba wina za szerokiego kąta kamery :) moze cofnij troche obiektyw i daj wezszy kat widzenia (to chyba jest tez przyczyna zniekształconej geometri przy krawedziach kadru)
kurt_hectic Napisano 21 Kwiecień 2005 Napisano 21 Kwiecień 2005 no co ty , masz tatuaz :) , hahahahahhahahahahaha :) > tez sobie zrobie , ale z maxem :) ... hehehehe
DarCon Napisano 21 Kwiecień 2005 Napisano 21 Kwiecień 2005 Powiem tak,bardzo ładna wyrużniająca się praca,duży realizm.Gratulacje Ps: kurt nie patrzyłeś na odpowiedni obrazek do oceny jest ten po prawej
pixelforge Napisano 21 Kwiecień 2005 Napisano 21 Kwiecień 2005 Pracka bardzo fajna, teksturki fajne, choć trochę źle nałożone, jakoś krzywo...Jabłko jest cool :). Przyczepiłbym się tylko do słonecznika i kijków bambusowych, sa mniej realistyczne. Ogólnie praca bardzo fajna, miła dla oka :)
Gość Savoy Napisano 21 Kwiecień 2005 Napisano 21 Kwiecień 2005 Mała sztuka kamuflażu (czego nie widać a daje efekty...) Co do niektórych tekstur to nie przyłożyłem się, UV Map jest tylko na liściach i jabłkach - reszta cylindrical dlatego cienko nałożone. Render na podstawie zdjęcia referencyjnego. Jak ktoś chce to wrzucę..... Na szkle można by było dorzucić mały bump bo za idealnie odbija HDRI i trochę wiecej bąbelków powietrza w wodzie...
husky Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 da szit!!! jak na lw to niezle no sorki ze tak pisze ale staram sie rozgrysc ten program i mi to nie idzie :-((( ale sztuka czyni mistrza :-))))
Morph0001 Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 Wspanialy render, fajne szklo i textury
BigBird Napisano 25 Kwiecień 2005 Napisano 25 Kwiecień 2005 Jak dla mnie rzadzi ! Kadry dla mnie raczej sa rzecza mniejwarzna w szczegulnosci ze na zajeciach z filmu sie nie przykladam :] A co do materialkow to luxus naprawde dech zapiera ! I tez ze chcialo ci sie tak dokladnie modelowac tego kwiatka skoro go malo co widac !! Fajniutko i tyle a male bledy wciaz sa tylko malymi :]
Gość Savoy Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Ach.............. Hmm.. Dzięki za wszelkie posty negatywne i pozytywne. Objekty nie były trudne (na tym forum niektóre objekty robione przez was powalają mnie na kolana), wydaję mi się że czasy renderingu "sześcianów i kul" odeszły na zawsze - dziś liczy się DOBRY POMYSŁ, KAMERA i ŚWIATŁO no i jescze coś - tekstury na poziomie. Podoba mi się na forum różnorodność tematów (ja zaczynam być powoli monotematyczny - realizm, realizm.....) Ale każdy ma swoje ulubione tematy: cars, interiors, space opera.... Pozdrawiam początkujących w Raytracingu.
::::: maxczaku ::::: Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Witam Chciałeś reala....no i go masz :) Wszystko bardzo ładnie wykonane, wkomponowane i oświetlone. Gratulacje.
Rekomendowane odpowiedzi