Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Oto moja nowa praca, druga w życiu nawiasem mówiąc.

Użyte programy: 3ds max 4, Photoshop

Wyrenderowane scanlinem.

 

Nie jestem pewien jak dokładnie wygladają kolorki, jasność, kontrast, bo tymczasowo korzystam z trochę przedpotopowego sprzętu :)

A praca w maxie i photoshopie na win2k ze 128 ramami to bardzo ciekawe doświadczenie ;)

 

OK, czyńcie swoją powinność ;)

 

 

czynszowka_small.jpg

 

 

a tu wieksza wersja: http://republika.pl/vegavin/galeria/czynszowka_large.jpg

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W miejscu zbiegu ścian widać odbicie tekstury. Ta popękana farba na drzwiach nie pasuje oświetleniem do reszty (w końcu to tylko płaska texturka). No i jeszcze w miejscu w którym ziemia zbiega się ze ścianą czegoś brakuje. A tak poza tym to pracka mi się podoba. Na pierwszy rzut oka robi dobre wrażenie. ;)

Napisano

xeav: to nie jest opuszczoan kamienica, tam ludzie wciaz mieszkaja. nawet pudlo dopiero co wczoraj wystawili ;)

 

stanek: masz na mysli to, ze krawedzie cieni za ostre? faktycznie, nie przyuwazylem tego.

 

mozna tu jeszcze wprowadzac poprawki, czy jak Finished Works to finished i czesc? :)

 

veri_jr: tak wiem o tej teksturze, i o tym braku miedzy sciana a ziemia, ale naprawde nie mialem juz cierpliwosci do pracy w ps-ie na tych 128 ram pod win2k gdzie po zaladowaniu systemy 140mb pamieci juz jest zajete :). a co do tekstury na drzwiach, to myslalem ze sie zgrala ze swiatlem :)

 

 

dzieki za komentarze, czekam na dalsze

Napisano

Wyglada jak wyciagniete z jakiejs przygodowki, np. z Syberii. Nie wyglada to zbyt realistycznie.

 

pozdrawiam

Napisano

Ładne. Ale mało tu roboty, kilka prastych boxów na okna i drzwi , jedynie chyba karton taki bardziej skomplikowany :] ( a textura na drwiach mi sie nie podoba , nadaj inną ) Dodał byś też jakomś lampke może rynne czy latarnie i by było spoko :]

 

Pozdr

Gość Savoy
Napisano

No cóż realizm to moje oczko w głowie.

1/ słaby poziom radiacji

2/ zbyt duży bump na ścianach

3/ zła proporcja między oknami a drzwiami

4/ widoczne łączenie tekstury w narożniku (sposób mapowania)

 

Co do kamery - gdybym ustawiał scenę - obnizyłbym ją prawie do poziomu gruntu i skierował do góry (ale to moje widzimisie...)

 

 

na plus dodam że postarałeś się o mały bump na szybach...

pozdrawiam

Napisano

Klimat jest - grzybica na całego ;P

 

Jak wyżej: karton, i tekstura na drzwiach do poprawy.

 

Jak na drugą pracę w życiu to ja jestem pod wrażeniem- gratuluje.

Napisano

ladne tekstury.

 

swiatlo wyglada dziwnie, poniewaz dales slonce niemal prosto z gory. to by oznaczalo ze dom znajduje sie w poblizu rownika, czyli nie tu gdzie my.

Napisano

miniaturka lepiej wyglada :P

ogolnie wydaje mi sie jak by tam bumpa nie bylo ... poza tym szczel inne cienie bo te wydaja mi sie troche za bardzo "ostre".

 

ale jak na 2 prace to jest OK

Napisano

Fakt patrząc na miniaturkę byłem pod wrażeniem, jednak to magiczne uczucie mineło po obejrzeniu pic'a w większej rozdziałce. Powiem krótko: wszystko takie proceduralne, zero urozmaicenia. Textury-bardziej rażą niż przyciągają uwagę. Pamiętaj: diabeł tkwi w szczegółach;) Dorób więcej detali, zmień co nieco wedle uznania i masz gwarantowany lepszy efekt wizualny;)

Napisano

Wydaje mi się, że powinieneś najpierw zacząć w WIP-ie dzięki czemu lepiej byś opanował warsztat. Mnie osobiście nie chwyta coś nad czym się mało posiedzi. Gdybyś np. tekstury sam zrobił byłbym już pod większym wrażeniem. Ogólnie niby brudno, ale jednak za czysto. Za dużo tu kątów 90stopni i ostrych krawędzi. No i te proporcje zwalone począwszy od tekstur. Wygląda na to, że pokoje mają po 2,5 m wysokości. Brakuje mi tu piwnic, które w takim budownictwie występowały. Nikt też nie robi takich okien jak zrobiłeś (te kwadraty otwierające się od góry oddzielnie). Podsumowując do gry FPP się nadaje do fotorealistycznego renderingu jeszcze daleko.

Ale nie poddawaj się.

Pozdr

Napisano
Wydaje mi się, że powinieneś najpierw zacząć w WIP-ie dzięki czemu lepiej byś opanował warsztat.

 

Tak, zgadzam sie. Tez o tym pomyslalem. Tak wlasnie zrobie przy nastepnej pracy.

 

Mnie osobiście nie chwyta coś nad czym się mało posiedzi. Gdybyś np. tekstury sam zrobił byłbym już pod większym wrażeniem.

 

Ale jak sam? Mialem je namalowac czy co?

Te tutaj to powstaly ze zmiksowania paru zdjec w PS-ie.

 

Brakuje mi tu piwnic, które w takim budownictwie występowały.

 

Moze i wystepowaly, ale robilem to na podstawie zdjecia i tam faktycznie bylo tak dziwnie, ze nawet zadnej podmurowki czy czegos nie bylo. Po prostu tak sobie stala na ziemi.

 

 

 

OK, dzieki wszystkim za krytyke i komentarze. Wnioski z nich wyciagniete beda mi bardzo pomocne przy kolejnych projektach.

Pozdrawiam

Napisano

kurt_hectic: chodzi ci o GI? najpierw chcialbym nauczyc sie dobrze oswietlac tradycyjnymi metodami. poza tym te pracke robilem na tymczasowym kompie: celeron 766mhz i 128mb ram.

Napisano

Małpa albo starasz sie pisać normalnie(wyrażając swoją opinie w sposób normalny)-albo nie pisz wcale, proste. Tutaj nie potrzeba takich ludzi bo nic nie wnoszą nowego oprócz głupoty. Robisz wogóle coś w 3d ? Bo mi sie zdaje że na oczy nie widziałeś maxa czy innego tego typu programu. Uspokój sie człowieku

Napisano

Miniaturka zapowiadała rewelację... a tu niestety:

- scenka trochę uboga w szczegóły

- tekstury wyglądają jak namalowane na ścianie

- parapety nie pasują do ścian

- zbyt drastyczne odcinanie się powierzchni - ściana-grunt

- grunt też jak namalowany

- pudło też odcina się zbytnio

 

Po poprawieniu tekstur, światła i dodaniu kilku elementów do scenki może być rewelacyjnie. Okno prawe dolne wygląda w porządku

Pozdrawiam

Napisano

Dostrzegam wszystkie bledy, na ktore zwracacie mi uwage oprocz tego pudla - w dalszym ciagu nie wiem, co do niego macie :) Ze co? Ze za czyste czy co? :)

Napisano

Dokładnie - za czyste nawet dużo za czyste. Do reszty pracki nie mam dużych zastrzeżen prócz świateł - modele nawet fajne. aha. No i te drzwi. gratulacje - jak ana 2 drugą prace to jestes mistrz ;]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności