Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem początkujący i jest to jedna z moich pierwszych prac w maxie więc prosze nie zjedźcie mnie od razu ;P

  • Odpowiedzi 41
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dlaczego mialby cie ktos zjechac ? kazdy od czegos zaczyna :-) grunt to sie nie poddawac.

co do twojej pracy to:

-widac ze dopiero zaczynasz. malo detali

-dach jest strasznie kiepski, kanciasty itp

-ta postac wydaje mi sie nieco za duza ale fajnie ze chcesz cos takiego umiescic.

daj moze render z jakims oswietleniem bo troche niemrawo to wyglada.

pracuje dalej :-)

Napisano

Co do pracy to malo ja widac, moze zmien ujecie... Sam nie wiem.

A co do Twojego opisu...

 

"Jak dorobić się fortuny ?

 

Znajdź kogoś bogatego i go zabij

znajdź kogoś bogtszego i też go zabij"

 

... bez komentarza - takich ludzi wiecej nam w Polsce trzeba :(

 

Sorka nie to mam oceniac ale az mnie krew zalewa jak widze takie cos

Napisano
  Mergan napisał:
więc prosze nie zjedźcie mnie od razu

 

wybacz nam my wszyscy (no prawie) mamy już takie zboczenie zawodowe :)

 

pracuj pracuj a coś z tego wyjdzie

Napisano
  • Autor

Zibi - dzienki

Lukasz2244 - sorki nie chciałem nikogo obrazić, a opis to cytat z gry

Bacry - rzeczywiście źle napisałem temat... tylko jak go moge teraz skorygować ?

Napisano
  • Autor

Dodałem mini update

 

Zmniejszyłem postać, dałem oświetlenie, ujęcia z różnych kamer i co najważniejsze usunełem dach bo rzeczywiście był brzydki i kanciasty i troche zmieniłem idee... Zamiast dachu zrobie dzwonnice

Napisano

Super pięknie ładnie tylko nie wygładzaj wszystkich krawędzi i płaszczyzn bo póżniej będziesz miał dużo do poprawiania. Wydaje mi się, że meshsmootha użyłeś więc moja rada: nie rób tego. Pobaw się smoothem podczas edycji obiektu.

Napisano

modelik spoko sie rozwija, ale wydaje mi sie ze niepotrzebnie wygladzasz niektore krawedzie.

Napisano

a czy bedziesz dorabial jakies okna lbu witraze ? bo te wysokie sciany troche pustka wieja

Napisano

Starasz się wymodelować jakiś rzeczywisty obiekt architektoniczny lub mieszankę kilku, czy też po prostu robisz "z głowy" ?

 

Trochę dla mnie dziwnie wygląda drugi poziom, ten powyżej rzędu kolumn, jakiś taki za wysoki i za masywny jest w stosunku do dolnego, wygląda jaby go zgniatał. Może nie dziel bryły na dwie, bo psuje to, przynajmniej w/g mnie, nieco estetykę budowli.

 

Podoba mi się ta figura z przodu i przytłaczający ją ogrom ściany, fajny klimat, coś jak "Diablo", czy "Kroniki Riddica".

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

okna raczej będe dorabiał... Cała budowla jest wymyślona tylko przeze mnie (kiedy coś mi przyszło do głowy od razu robiłem sobie na kartce arty)

 

A oto i posąg.

Napisano

Posąg chyba ma złe proporcje. W/g klasycznych wzorców, głowa powinna się mieścić w wysokości 7 razy, a u Ciebie to tak 4-5 razy się mieści. Ale możliwe że to wina ujęcia.

 

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

hehe ten mnich po prostu miał mieć stopy zasłonięte szatą, ale rzeczywiście to troche dziwnie wygląda. A co do proporcji to chyba Slate masz racje, musze je troche poprawić

Napisano
  • Autor

Po dłuugiej przerwie spowodowanej brakiem czasu zamieszczam update. Troche "wyremontowałem" budynek, wymodelowałem drzwi i most.

 

I postaram się jeszcze dziś zrobić teren...

Napisano

no i coraz lepiej :-) a powiedz mi czy to wszystko bedzie takie nowe ? czy zamierzasz katedre troche "postarzec", podniszczyc ?

Napisano

całość wygląda chyba zbyt sterylnie, teren też troszeczkę nienaturalny, musi być chyba bardziej nieregularny

 

pozdro

Napisano

No właśnie, nałóż np. fraktalny noise na powierzchnię i pobaw się parametrami. Ale z drugiej strony to jeszcze wersjabez tekstur, zatem trudno cokolwiek Ci zarzucać, ładna teksturka, bump mappingi i może być super.

 

Tak czy tak, projekt wygląda coraz lepiej, a co najważniejsze rozwija się.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

W teksturowaniu nie jestem za najlepszy dlatego musze przerobić jakieś tutki i poćwiczyć. A co do terenu to jeszcze on nie jest wpełni skończony i zrobie jeszcze górną warstwe

Napisano

model fajny tylko ja bym troszke go poniszczył zeby miało to jakis klimat, poniewaz z tego co widze to jest on gdzies w odległym miejscu od cywilizacji i dlateo przydało by sie zniszczenie :)

Powodzienia !

Napisano
  • Autor

Mam problem. Kiedy chce wyrenderować już prawie skończony projekcik to w pewnym momencie pojawia mi się błąd "Out of memory" domyślam sie że chodzi o pamięć, ale nie wiem teraz kompletnie co mam zrobić

Napisano
  • Autor

Jakoś sobie poradziłem :) I o to efekt cało nocnego renderu... Dałem pierwsze tekstur, a co do podniszczenia klasztoru to nie bardzo wiem jak to zrobić :/

Napisano

hmmm ladnie to sie ksztalci. ale fajnie jak wylaczysz cien drzewa na tle bo kiepsko to wyglada. a podniszczyc klasztor mozesz przez dodanie noisa, porobic troche dziur, podrapan, no i dac jakies brudne texturki ^^

pozdrawiam!

Napisano

Już to pewnie padło – za sterylne

Pyzatym mam wrażenie że nie widać klasztoru – jest tylko samo wejście do niego...

Zupełnie nie zrozumiałe cienie na niebie

Niebo za proste

Trochę źle wykadrowana całość

Bardzo ładny mostek!

Według mnie te drzewa nie pasują

No i z tymi światłami – też coś mi ciągle nie pasuje...

Ładny teren tylko może więcej szczegółów i trochę urozmaicić tą linie prostą...

Szykuje się bardzo klimatyczna scena

powodzenia

Napisano
  • Autor

Zibi ale gdzie jest opcja żeby wyłączyć cienie na poszczególnych obiektach ???

Napisano
  • Autor

Wiem ale ta scena już mnie doprowadza do szału, rendery trwają co najmiej 1 h w dodatku przycina mi kompa... jest coraz trudniej

Napisano

Bądź dzielny. Jestem z tobą(gramy razem na stołach i lejemy w gardło). Ja też zaczne nad czymś pracować . Mam inspiacje.:P

Napisano

powinieneś coś zrobić z cieniami bo obraz wygląda jak w teatrze, cień pada na tło i wszystko demaskuje i niszczy całą pracę, pozdrawiam

Napisano
  Mergan napisał:
Zibi ale gdzie jest opcja żeby wyłączyć cienie na poszczególnych obiektach ???

 

Można to zrobić w ustawieniach światła, zakładka General Parametres - Exclude - zaznaczasz Shadow Casting i przekładasz obiekty które mimo iż światło pada na obiekty, nie stworzy ono cienia danego obiektu, a czy jest inny sposób - nie wiem ;)

 

Co do ostatniej aktualizacji ... to ów zniszczenia są jakieś dziwne :| ...

 

 

Powodzenia w dalszej pracy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności