Mergan Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 Jestem początkujący i jest to jedna z moich pierwszych prac w maxie więc prosze nie zjedźcie mnie od razu ;P
ZiBi_PL Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 dlaczego mialby cie ktos zjechac ? kazdy od czegos zaczyna :-) grunt to sie nie poddawac. co do twojej pracy to: -widac ze dopiero zaczynasz. malo detali -dach jest strasznie kiepski, kanciasty itp -ta postac wydaje mi sie nieco za duza ale fajnie ze chcesz cos takiego umiescic. daj moze render z jakims oswietleniem bo troche niemrawo to wyglada. pracuje dalej :-)
Lukasz2244 Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 Co do pracy to malo ja widac, moze zmien ujecie... Sam nie wiem. A co do Twojego opisu... "Jak dorobić się fortuny ? Znajdź kogoś bogatego i go zabij znajdź kogoś bogtszego i też go zabij" ... bez komentarza - takich ludzi wiecej nam w Polsce trzeba :( Sorka nie to mam oceniac ale az mnie krew zalewa jak widze takie cos
Bacry Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 za dużo wygładzania za mało widać i po trzecie w końcu mogę to napisać zmień temat zgodnie z regulaminem :D
Leru Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 Mergan -> http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 a tu ten regulamin się znajduje, zapoznaj się z nim
Marvey Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 więc prosze nie zjedźcie mnie od razu wybacz nam my wszyscy (no prawie) mamy już takie zboczenie zawodowe :) pracuj pracuj a coś z tego wyjdzie
Mergan Napisano 8 Maj 2005 Autor Napisano 8 Maj 2005 Zibi - dzienki Lukasz2244 - sorki nie chciałem nikogo obrazić, a opis to cytat z gry Bacry - rzeczywiście źle napisałem temat... tylko jak go moge teraz skorygować ?
Mergan Napisano 8 Maj 2005 Autor Napisano 8 Maj 2005 tylko ten projekt to jest scena 3d czy objekt 3d ?
Mergan Napisano 10 Maj 2005 Autor Napisano 10 Maj 2005 Dodałem mini update Zmniejszyłem postać, dałem oświetlenie, ujęcia z różnych kamer i co najważniejsze usunełem dach bo rzeczywiście był brzydki i kanciasty i troche zmieniłem idee... Zamiast dachu zrobie dzwonnice
Tores Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Super pięknie ładnie tylko nie wygładzaj wszystkich krawędzi i płaszczyzn bo póżniej będziesz miał dużo do poprawiania. Wydaje mi się, że meshsmootha użyłeś więc moja rada: nie rób tego. Pobaw się smoothem podczas edycji obiektu.
JunioR Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 modelik spoko sie rozwija, ale wydaje mi sie ze niepotrzebnie wygladzasz niektore krawedzie.
Mergan Napisano 11 Maj 2005 Autor Napisano 11 Maj 2005 dzienki za rady, spróbuje popracować troche nad tym wygładzaniem
ZiBi_PL Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 a czy bedziesz dorabial jakies okna lbu witraze ? bo te wysokie sciany troche pustka wieja
slate Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Starasz się wymodelować jakiś rzeczywisty obiekt architektoniczny lub mieszankę kilku, czy też po prostu robisz "z głowy" ? Trochę dla mnie dziwnie wygląda drugi poziom, ten powyżej rzędu kolumn, jakiś taki za wysoki i za masywny jest w stosunku do dolnego, wygląda jaby go zgniatał. Może nie dziel bryły na dwie, bo psuje to, przynajmniej w/g mnie, nieco estetykę budowli. Podoba mi się ta figura z przodu i przytłaczający ją ogrom ściany, fajny klimat, coś jak "Diablo", czy "Kroniki Riddica". Pozdrawiam
Mergan Napisano 11 Maj 2005 Autor Napisano 11 Maj 2005 okna raczej będe dorabiał... Cała budowla jest wymyślona tylko przeze mnie (kiedy coś mi przyszło do głowy od razu robiłem sobie na kartce arty) A oto i posąg.
slate Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Posąg chyba ma złe proporcje. W/g klasycznych wzorców, głowa powinna się mieścić w wysokości 7 razy, a u Ciebie to tak 4-5 razy się mieści. Ale możliwe że to wina ujęcia. Pozdrawiam
Mergan Napisano 11 Maj 2005 Autor Napisano 11 Maj 2005 hehe ten mnich po prostu miał mieć stopy zasłonięte szatą, ale rzeczywiście to troche dziwnie wygląda. A co do proporcji to chyba Slate masz racje, musze je troche poprawić
Mergan Napisano 4 Czerwiec 2005 Autor Napisano 4 Czerwiec 2005 Po dłuugiej przerwie spowodowanej brakiem czasu zamieszczam update. Troche "wyremontowałem" budynek, wymodelowałem drzwi i most. I postaram się jeszcze dziś zrobić teren...
ZiBi_PL Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 no i coraz lepiej :-) a powiedz mi czy to wszystko bedzie takie nowe ? czy zamierzasz katedre troche "postarzec", podniszczyc ?
lpshinoda Napisano 6 Czerwiec 2005 Napisano 6 Czerwiec 2005 całość wygląda chyba zbyt sterylnie, teren też troszeczkę nienaturalny, musi być chyba bardziej nieregularny pozdro
slate Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 No właśnie, nałóż np. fraktalny noise na powierzchnię i pobaw się parametrami. Ale z drugiej strony to jeszcze wersjabez tekstur, zatem trudno cokolwiek Ci zarzucać, ładna teksturka, bump mappingi i może być super. Tak czy tak, projekt wygląda coraz lepiej, a co najważniejsze rozwija się. Pozdrawiam
Mergan Napisano 7 Czerwiec 2005 Autor Napisano 7 Czerwiec 2005 W teksturowaniu nie jestem za najlepszy dlatego musze przerobić jakieś tutki i poćwiczyć. A co do terenu to jeszcze on nie jest wpełni skończony i zrobie jeszcze górną warstwe
hcpiter Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 model fajny tylko ja bym troszke go poniszczył zeby miało to jakis klimat, poniewaz z tego co widze to jest on gdzies w odległym miejscu od cywilizacji i dlateo przydało by sie zniszczenie :) Powodzienia !
Mergan Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 Mam problem. Kiedy chce wyrenderować już prawie skończony projekcik to w pewnym momencie pojawia mi się błąd "Out of memory" domyślam sie że chodzi o pamięć, ale nie wiem teraz kompletnie co mam zrobić
Mergan Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Jakoś sobie poradziłem :) I o to efekt cało nocnego renderu... Dałem pierwsze tekstur, a co do podniszczenia klasztoru to nie bardzo wiem jak to zrobić :/
ZiBi_PL Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 hmmm ladnie to sie ksztalci. ale fajnie jak wylaczysz cien drzewa na tle bo kiepsko to wyglada. a podniszczyc klasztor mozesz przez dodanie noisa, porobic troche dziur, podrapan, no i dac jakies brudne texturki ^^ pozdrawiam!
Tomson Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Już to pewnie padło – za sterylne Pyzatym mam wrażenie że nie widać klasztoru – jest tylko samo wejście do niego... Zupełnie nie zrozumiałe cienie na niebie Niebo za proste Trochę źle wykadrowana całość Bardzo ładny mostek! Według mnie te drzewa nie pasują No i z tymi światłami – też coś mi ciągle nie pasuje... Ładny teren tylko może więcej szczegółów i trochę urozmaicić tą linie prostą... Szykuje się bardzo klimatyczna scena powodzenia
Mergan Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 Zibi ale gdzie jest opcja żeby wyłączyć cienie na poszczególnych obiektach ???
Taylor Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Dawaj Mergan dawaj...samo sie nie zrobi:P Dobrze ci idzie
Mergan Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 Wiem ale ta scena już mnie doprowadza do szału, rendery trwają co najmiej 1 h w dodatku przycina mi kompa... jest coraz trudniej
Taylor Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Bądź dzielny. Jestem z tobą(gramy razem na stołach i lejemy w gardło). Ja też zaczne nad czymś pracować . Mam inspiacje.:P
hkropinski Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 powinieneś coś zrobić z cieniami bo obraz wygląda jak w teatrze, cień pada na tło i wszystko demaskuje i niszczy całą pracę, pozdrawiam
Mergan Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 A oto wersja podniszczona, chyba zrobie scene bez drzew
Huter Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Zibi ale gdzie jest opcja żeby wyłączyć cienie na poszczególnych obiektach ??? Można to zrobić w ustawieniach światła, zakładka General Parametres - Exclude - zaznaczasz Shadow Casting i przekładasz obiekty które mimo iż światło pada na obiekty, nie stworzy ono cienia danego obiektu, a czy jest inny sposób - nie wiem ;) Co do ostatniej aktualizacji ... to ów zniszczenia są jakieś dziwne :| ... Powodzenia w dalszej pracy ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się