Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dlaczego mialby cie ktos zjechac ? kazdy od czegos zaczyna :-) grunt to sie nie poddawac.

co do twojej pracy to:

-widac ze dopiero zaczynasz. malo detali

-dach jest strasznie kiepski, kanciasty itp

-ta postac wydaje mi sie nieco za duza ale fajnie ze chcesz cos takiego umiescic.

daj moze render z jakims oswietleniem bo troche niemrawo to wyglada.

pracuje dalej :-)

Napisano

Co do pracy to malo ja widac, moze zmien ujecie... Sam nie wiem.

A co do Twojego opisu...

 

"Jak dorobić się fortuny ?

 

Znajdź kogoś bogatego i go zabij

znajdź kogoś bogtszego i też go zabij"

 

... bez komentarza - takich ludzi wiecej nam w Polsce trzeba :(

 

Sorka nie to mam oceniac ale az mnie krew zalewa jak widze takie cos

Napisano
więc prosze nie zjedźcie mnie od razu

 

wybacz nam my wszyscy (no prawie) mamy już takie zboczenie zawodowe :)

 

pracuj pracuj a coś z tego wyjdzie

Napisano

Zibi - dzienki

Lukasz2244 - sorki nie chciałem nikogo obrazić, a opis to cytat z gry

Bacry - rzeczywiście źle napisałem temat... tylko jak go moge teraz skorygować ?

Napisano

Dodałem mini update

 

Zmniejszyłem postać, dałem oświetlenie, ujęcia z różnych kamer i co najważniejsze usunełem dach bo rzeczywiście był brzydki i kanciasty i troche zmieniłem idee... Zamiast dachu zrobie dzwonnice

Napisano

Super pięknie ładnie tylko nie wygładzaj wszystkich krawędzi i płaszczyzn bo póżniej będziesz miał dużo do poprawiania. Wydaje mi się, że meshsmootha użyłeś więc moja rada: nie rób tego. Pobaw się smoothem podczas edycji obiektu.

Napisano

Starasz się wymodelować jakiś rzeczywisty obiekt architektoniczny lub mieszankę kilku, czy też po prostu robisz "z głowy" ?

 

Trochę dla mnie dziwnie wygląda drugi poziom, ten powyżej rzędu kolumn, jakiś taki za wysoki i za masywny jest w stosunku do dolnego, wygląda jaby go zgniatał. Może nie dziel bryły na dwie, bo psuje to, przynajmniej w/g mnie, nieco estetykę budowli.

 

Podoba mi się ta figura z przodu i przytłaczający ją ogrom ściany, fajny klimat, coś jak "Diablo", czy "Kroniki Riddica".

 

Pozdrawiam

Napisano

okna raczej będe dorabiał... Cała budowla jest wymyślona tylko przeze mnie (kiedy coś mi przyszło do głowy od razu robiłem sobie na kartce arty)

 

A oto i posąg.

Napisano

Posąg chyba ma złe proporcje. W/g klasycznych wzorców, głowa powinna się mieścić w wysokości 7 razy, a u Ciebie to tak 4-5 razy się mieści. Ale możliwe że to wina ujęcia.

 

 

Pozdrawiam

Napisano

hehe ten mnich po prostu miał mieć stopy zasłonięte szatą, ale rzeczywiście to troche dziwnie wygląda. A co do proporcji to chyba Slate masz racje, musze je troche poprawić

Napisano

Po dłuugiej przerwie spowodowanej brakiem czasu zamieszczam update. Troche "wyremontowałem" budynek, wymodelowałem drzwi i most.

 

I postaram się jeszcze dziś zrobić teren...

Napisano

No właśnie, nałóż np. fraktalny noise na powierzchnię i pobaw się parametrami. Ale z drugiej strony to jeszcze wersjabez tekstur, zatem trudno cokolwiek Ci zarzucać, ładna teksturka, bump mappingi i może być super.

 

Tak czy tak, projekt wygląda coraz lepiej, a co najważniejsze rozwija się.

Pozdrawiam

Napisano

W teksturowaniu nie jestem za najlepszy dlatego musze przerobić jakieś tutki i poćwiczyć. A co do terenu to jeszcze on nie jest wpełni skończony i zrobie jeszcze górną warstwe

Napisano

model fajny tylko ja bym troszke go poniszczył zeby miało to jakis klimat, poniewaz z tego co widze to jest on gdzies w odległym miejscu od cywilizacji i dlateo przydało by sie zniszczenie :)

Powodzienia !

Napisano

Mam problem. Kiedy chce wyrenderować już prawie skończony projekcik to w pewnym momencie pojawia mi się błąd "Out of memory" domyślam sie że chodzi o pamięć, ale nie wiem teraz kompletnie co mam zrobić

Napisano

Jakoś sobie poradziłem :) I o to efekt cało nocnego renderu... Dałem pierwsze tekstur, a co do podniszczenia klasztoru to nie bardzo wiem jak to zrobić :/

Napisano

hmmm ladnie to sie ksztalci. ale fajnie jak wylaczysz cien drzewa na tle bo kiepsko to wyglada. a podniszczyc klasztor mozesz przez dodanie noisa, porobic troche dziur, podrapan, no i dac jakies brudne texturki ^^

pozdrawiam!

Napisano

Już to pewnie padło – za sterylne

Pyzatym mam wrażenie że nie widać klasztoru – jest tylko samo wejście do niego...

Zupełnie nie zrozumiałe cienie na niebie

Niebo za proste

Trochę źle wykadrowana całość

Bardzo ładny mostek!

Według mnie te drzewa nie pasują

No i z tymi światłami – też coś mi ciągle nie pasuje...

Ładny teren tylko może więcej szczegółów i trochę urozmaicić tą linie prostą...

Szykuje się bardzo klimatyczna scena

powodzenia

Napisano

Wiem ale ta scena już mnie doprowadza do szału, rendery trwają co najmiej 1 h w dodatku przycina mi kompa... jest coraz trudniej

Napisano
Zibi ale gdzie jest opcja żeby wyłączyć cienie na poszczególnych obiektach ???

 

Można to zrobić w ustawieniach światła, zakładka General Parametres - Exclude - zaznaczasz Shadow Casting i przekładasz obiekty które mimo iż światło pada na obiekty, nie stworzy ono cienia danego obiektu, a czy jest inny sposób - nie wiem ;)

 

Co do ostatniej aktualizacji ... to ów zniszczenia są jakieś dziwne :| ...

 

 

Powodzenia w dalszej pracy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności