Napisano 8 Maj 200519 l Jestem początkujący i jest to jedna z moich pierwszych prac w maxie więc prosze nie zjedźcie mnie od razu ;P
Napisano 8 Maj 200519 l dlaczego mialby cie ktos zjechac ? kazdy od czegos zaczyna :-) grunt to sie nie poddawac. co do twojej pracy to: -widac ze dopiero zaczynasz. malo detali -dach jest strasznie kiepski, kanciasty itp -ta postac wydaje mi sie nieco za duza ale fajnie ze chcesz cos takiego umiescic. daj moze render z jakims oswietleniem bo troche niemrawo to wyglada. pracuje dalej :-)
Napisano 8 Maj 200519 l Co do pracy to malo ja widac, moze zmien ujecie... Sam nie wiem. A co do Twojego opisu... "Jak dorobić się fortuny ? Znajdź kogoś bogatego i go zabij znajdź kogoś bogtszego i też go zabij" ... bez komentarza - takich ludzi wiecej nam w Polsce trzeba :( Sorka nie to mam oceniac ale az mnie krew zalewa jak widze takie cos
Napisano 8 Maj 200519 l za dużo wygładzania za mało widać i po trzecie w końcu mogę to napisać zmień temat zgodnie z regulaminem :D
Napisano 8 Maj 200519 l Mergan -> http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 a tu ten regulamin się znajduje, zapoznaj się z nim
Napisano 8 Maj 200519 l więc prosze nie zjedźcie mnie od razu wybacz nam my wszyscy (no prawie) mamy już takie zboczenie zawodowe :) pracuj pracuj a coś z tego wyjdzie
Napisano 8 Maj 200519 l Autor Zibi - dzienki Lukasz2244 - sorki nie chciałem nikogo obrazić, a opis to cytat z gry Bacry - rzeczywiście źle napisałem temat... tylko jak go moge teraz skorygować ?
Napisano 10 Maj 200519 l Autor Dodałem mini update Zmniejszyłem postać, dałem oświetlenie, ujęcia z różnych kamer i co najważniejsze usunełem dach bo rzeczywiście był brzydki i kanciasty i troche zmieniłem idee... Zamiast dachu zrobie dzwonnice
Napisano 11 Maj 200519 l Super pięknie ładnie tylko nie wygładzaj wszystkich krawędzi i płaszczyzn bo póżniej będziesz miał dużo do poprawiania. Wydaje mi się, że meshsmootha użyłeś więc moja rada: nie rób tego. Pobaw się smoothem podczas edycji obiektu.
Napisano 11 Maj 200519 l modelik spoko sie rozwija, ale wydaje mi sie ze niepotrzebnie wygladzasz niektore krawedzie.
Napisano 11 Maj 200519 l a czy bedziesz dorabial jakies okna lbu witraze ? bo te wysokie sciany troche pustka wieja
Napisano 11 Maj 200519 l Starasz się wymodelować jakiś rzeczywisty obiekt architektoniczny lub mieszankę kilku, czy też po prostu robisz "z głowy" ? Trochę dla mnie dziwnie wygląda drugi poziom, ten powyżej rzędu kolumn, jakiś taki za wysoki i za masywny jest w stosunku do dolnego, wygląda jaby go zgniatał. Może nie dziel bryły na dwie, bo psuje to, przynajmniej w/g mnie, nieco estetykę budowli. Podoba mi się ta figura z przodu i przytłaczający ją ogrom ściany, fajny klimat, coś jak "Diablo", czy "Kroniki Riddica". Pozdrawiam
Napisano 11 Maj 200519 l Autor okna raczej będe dorabiał... Cała budowla jest wymyślona tylko przeze mnie (kiedy coś mi przyszło do głowy od razu robiłem sobie na kartce arty) A oto i posąg.
Napisano 11 Maj 200519 l Posąg chyba ma złe proporcje. W/g klasycznych wzorców, głowa powinna się mieścić w wysokości 7 razy, a u Ciebie to tak 4-5 razy się mieści. Ale możliwe że to wina ujęcia. Pozdrawiam
Napisano 11 Maj 200519 l Autor hehe ten mnich po prostu miał mieć stopy zasłonięte szatą, ale rzeczywiście to troche dziwnie wygląda. A co do proporcji to chyba Slate masz racje, musze je troche poprawić
Napisano 4 Czerwiec 200519 l Autor Po dłuugiej przerwie spowodowanej brakiem czasu zamieszczam update. Troche "wyremontowałem" budynek, wymodelowałem drzwi i most. I postaram się jeszcze dziś zrobić teren...
Napisano 5 Czerwiec 200519 l no i coraz lepiej :-) a powiedz mi czy to wszystko bedzie takie nowe ? czy zamierzasz katedre troche "postarzec", podniszczyc ?
Napisano 6 Czerwiec 200519 l całość wygląda chyba zbyt sterylnie, teren też troszeczkę nienaturalny, musi być chyba bardziej nieregularny pozdro
Napisano 7 Czerwiec 200519 l No właśnie, nałóż np. fraktalny noise na powierzchnię i pobaw się parametrami. Ale z drugiej strony to jeszcze wersjabez tekstur, zatem trudno cokolwiek Ci zarzucać, ładna teksturka, bump mappingi i może być super. Tak czy tak, projekt wygląda coraz lepiej, a co najważniejsze rozwija się. Pozdrawiam
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Autor W teksturowaniu nie jestem za najlepszy dlatego musze przerobić jakieś tutki i poćwiczyć. A co do terenu to jeszcze on nie jest wpełni skończony i zrobie jeszcze górną warstwe
Napisano 7 Czerwiec 200519 l model fajny tylko ja bym troszke go poniszczył zeby miało to jakis klimat, poniewaz z tego co widze to jest on gdzies w odległym miejscu od cywilizacji i dlateo przydało by sie zniszczenie :) Powodzienia !
Napisano 23 Czerwiec 200519 l Autor Mam problem. Kiedy chce wyrenderować już prawie skończony projekcik to w pewnym momencie pojawia mi się błąd "Out of memory" domyślam sie że chodzi o pamięć, ale nie wiem teraz kompletnie co mam zrobić
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Autor Jakoś sobie poradziłem :) I o to efekt cało nocnego renderu... Dałem pierwsze tekstur, a co do podniszczenia klasztoru to nie bardzo wiem jak to zrobić :/
Napisano 26 Czerwiec 200519 l hmmm ladnie to sie ksztalci. ale fajnie jak wylaczysz cien drzewa na tle bo kiepsko to wyglada. a podniszczyc klasztor mozesz przez dodanie noisa, porobic troche dziur, podrapan, no i dac jakies brudne texturki ^^ pozdrawiam!
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Już to pewnie padło – za sterylne Pyzatym mam wrażenie że nie widać klasztoru – jest tylko samo wejście do niego... Zupełnie nie zrozumiałe cienie na niebie Niebo za proste Trochę źle wykadrowana całość Bardzo ładny mostek! Według mnie te drzewa nie pasują No i z tymi światłami – też coś mi ciągle nie pasuje... Ładny teren tylko może więcej szczegółów i trochę urozmaicić tą linie prostą... Szykuje się bardzo klimatyczna scena powodzenia
Napisano 29 Czerwiec 200519 l Autor Zibi ale gdzie jest opcja żeby wyłączyć cienie na poszczególnych obiektach ???
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor Wiem ale ta scena już mnie doprowadza do szału, rendery trwają co najmiej 1 h w dodatku przycina mi kompa... jest coraz trudniej
Napisano 7 Lipiec 200519 l Bądź dzielny. Jestem z tobą(gramy razem na stołach i lejemy w gardło). Ja też zaczne nad czymś pracować . Mam inspiacje.:P
Napisano 7 Lipiec 200519 l powinieneś coś zrobić z cieniami bo obraz wygląda jak w teatrze, cień pada na tło i wszystko demaskuje i niszczy całą pracę, pozdrawiam
Napisano 28 Lipiec 200519 l Zibi ale gdzie jest opcja żeby wyłączyć cienie na poszczególnych obiektach ??? Można to zrobić w ustawieniach światła, zakładka General Parametres - Exclude - zaznaczasz Shadow Casting i przekładasz obiekty które mimo iż światło pada na obiekty, nie stworzy ono cienia danego obiektu, a czy jest inny sposób - nie wiem ;) Co do ostatniej aktualizacji ... to ów zniszczenia są jakieś dziwne :| ... Powodzenia w dalszej pracy ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto