Jump to content

obiekt 3d: sony ericsson K750i


Recommended Posts

do Drab ---> ta dziurka to były zwyczajne poustawiane vertexy, następnie zaznaczyłem edge składające się na te vertexy i trzymając szift przeciągnełem w dół, następnie zeskalowałem je "R" i włala :).

 

 

-- edit --

 

Oj badyl coś kręcisz tobie wszystko zawsze dobrze wychodzi :).

Link to comment
Share on other sites

No więc troszke mnie nie bylo i daje tyle ile zrobiłem. Model jest już właściwie skończony zostało jeszcze kilka szczegułów jednak takich prościutkich :). Teraz właśnie kończe rzecz która była jedynie kwestią czasu (modeling), jednak przychodzi i czas na materiały. Powoli próbuje zabaw z shaderem poniżej na obrazku jedna z tych prób. Licze na waszą pomoc i mam pytania. Oto i one:

 

ilość poly: 120 tys.

 

1. Bump = mapa wypukłości a mapa wklęslości = ???. Na obrazku poniżej widać że jest tam kilka szczególików w postaci jakiś znaczków chce zrobić mapke która zrobi "wklęsłość" w moim modelu.

 

k063fp.th.jpg

 

2. Co do shadera ma może ktoś jakieś propozycje? Poniżej zamieszczam próbe. Chciałbym uzyskać mniej więcej taki efekt jak na obrazku poniżej, miejmy nadzieje że choć w połowie się uda :).

 

164ys.th.jpg

 

PRÓBY:

98eh.th.jpg

czas renderingu: ok. 1 min

 

 

3. Jeśli coś nie tak w modelu to wytykajcie teraz bo później pewnie nie będzie mi się chciało tego poprawiać :). Siatki poniżej :).

 

119hh.th.jpg

 

 

PS: na noc zarzucam renderowanie skromnej animacji zobaczymy jak to wyjdzie.

PS2: coś ustały updejty telefonów na forum, RA pewnie coś przygotowywuje z drabem :).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy