Marek G Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 Sale wykonałem w maxie 5.0 + vray czekam na waszą krytykę
arev Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 faktycznie tlo jakies lewe :D a poza tym uwazam stol za bardzo niepraktyczny, jak tu podsunac koledze po drugiej stronie jakies notatki/materialy/piwo z taka dziura w srodku? przykryj to moze szyba :D poza tym ok
Michas Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 za duzo krzesełek.. ja nie chciałbym siedzieć w takiej sali, czułbym się jak w kinie ;-) więcej luzu zią :P
Marek G Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 faktycznie tlo jakies lewe :D a poza tym uwazam stol za bardzo niepraktyczny, jak tu podsunac koledze po drugiej stronie jakies notatki/materialy/piwo z taka dziura w srodku? przykryj to moze szyba :D poza tym ok powiem ci, że pracuję w fabryce mebli produkującej takie właśnie stoły.I sprzedaję ich dosyć sporo.
mistrz3d Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 faktycznie tlo jest nie na miejscu, a tych krzeselek za duzo trzoszke... sciany za biale, nieotwierajace sie okna z mala jakas rama, dziwne textury na desce od krzesel, obrazki na scianie nie pasuja (w takiej dziurze sa 3 obrazki a na takich pustych scianach nic...), co to za dziura na 1 szafce? textura podlogi za bardzo rozmyta, czarne te ramy jakies dziwne... to chyba wszystko, reszta ok:D
chveti Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 ale ciasno.....pozatym nie pasuje tło:P ale nie jest tragicznie ;] pozdr.
MOTHMAN Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 Tytuł wątku powinien być "wizualizacja stołu konferencyjnego" bo sali to tu nie widać. Po za tym cienie mocno kuleją i krzesła wyglądają jak wklejone w szopie.
flesz_gordon Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 nom, krzesla zdaja sie wisiec w powietrzu, w ogole jakos cieni nie widac na zewnatrz jest jasno a mimo to w pomieszczeniu swieca sie lampy- tak to widze swiato moglo by byc bardziej apetyczne, ale ujdzie heh
Ser Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 mnie się podoba, robi dobre pierwsze wrazenie, ja bym rozjaśnił w krawedziach ścian, i je podkolorował.
Marcin Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 kontrast mi nie odpowiada ... zle jest poprostu oswietlone ... nie ma swiatla slonecznego wiec jedyną formą oswietlenia powinno byc zachmurzone niebo ... lub ewentualnie skylight + jakies swiatlo sztuczne ... w takiej formie w jakiej jest teraz to wyglada jak zachmurzony dzien + oswietlenie sztuczne w pomieszczeniu ... przy czym powinno byc wyraznie pokazane odbicia wnetrza w szybach ... jesli zechcesz to radze zabrac sie od nowa z oswietleniem i dac vray lighty w oknach z kolorem niebieskim i multiplier 2,0 color mapping na exponetial z dark multiplier na 2,0 i powinno byc dobrze ...
javor Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 te rogi ścian to ci mocno za ciemne wyszły (pewnie oświetliłeś to photonami) oderwij wzrok od komputera i powiedz czy w twoim pokoju też są takie cienie w rogach .... bardzo w to wątpie. no i na okna można by coś zapodać bo strasznie puste - jakieś firanki czy żaluzje
Marek G Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 dzięki za uwagi przez noc coś pomyśle i na rano wystawie wersje poprawioną.pozdr
Marek G Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 zgodnie z obietnicą render .tylko podloga trochę mi się rozmywa i robi się mleczna nie wiem czemu?pozatym kolory płyt stołu jest jakiś mało żywy dlaczego?następna sprawa to jak zrobić materiał drewna żeby jego politura wyglądała na polakierowaną ma sie fajnie błyszczeć. pozdr
Marcin Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 no i juz jest lepiej ;] tylko zeby te smugi swiatla na podlodze byly bardziej jasne (wręcz przepalone) bo wyglada to jak by jakaś świeczka rzucala to swiatlo ;]
JunioR Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 no drugi render mi sie owiele bardeziej podoba, no tylko z tą podłogą lekko nie tak.
Marek G Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 no właśnie ta podłoga. w vray light miałem włączone skulight portal - może to przez to?spróbuję to wyłączyć i siłę światła ustawię na 3 i zaznacze invisibly, skylight w opcji render ustawię na 1.0 i puszczę render to zobaczymy.lub może macie jakiś pomysła jak efektywnie poustawiać światła w takich pomieszczeniach. ja mam jeszcze za oknem ustawione directa o sile 2.0 z cieniami vray i w halogenach nad szafkami światła IES
Marek G Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 po tych zmianach co pisałem wyszło coś takiego.i dalej nie wygląda kiepsko?mam wrażenie że stół nie żuca dobrych cieni i nie ma dobrego klimatu.co jest nie tak ?przynajmniej podłoga się polepszyła :-)
Master Kiełbaster Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 nieźle choć w niektórych miejscach folele wyglądają jakby lewitowały
Marek G Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 kolejna zmiana.Opisze co użyłem a was proszę o pomoc co jest nie tak!Bo wychodzi mi cały czas jakś kasza na wszystkim(dobrze ją widać na panelach) i nie mogę się jej pozbyć. - 3xvraylight:zaznaczone skylight portal,subdivs 10,surface shadows - 1xdirect spot: vray shadows,subdivs10,moc 3,5 - environment skylight 3.0 - globalphoton map: bounces 20,auto search wyłączone,searchdist 6.0,max photons 30,multipler 1,max density 1,zaznaczone store direct light - maping expo... 1.0 - gi first 1.0, secund 0,8 iriadance map :-3/-3,hsph 80,interp 80 sory za błędy:-) co jest nie tak z ustwieniami wszystkie światła emitują photony po 2000
t0m3k Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 jak dla mnie to cienie sie za bardzo rozchodza, jakby zaraz za oknem byla lampa. dawaj wieksze rendery z mniejsza kompresja bo ci beda mowic ze materialy do d..py a to moze byc wina kompresji ;)
Marek G Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 jak dla mnie to cienie sie za bardzo rozchodza, jakby zaraz za oknem byla lampa. dawaj wieksze rendery z mniejsza kompresja bo ci beda mowic ze materialy do d..py a to moze byc wina kompresji ;) chodzi ci o większą rozdzielczość?co masz na myśli z tą kompresją?
Baldack Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 no cienie przypominaja jakby nie bylo slonica tylko lampa zasta to swiatlo swiatlem (promieniami roownoleglymi) albo zroob u gory lampe(albo cosx) i niech ona robi cinie:P
Marek G Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 no cienie przypominaja jakby nie bylo slonica tylko lampa zasta to swiatlo swiatlem (promieniami roownoleglymi) albo zroob u gory lampe(albo cosx) i niech ona robi cinie:P za oknami stoi direct sam i ma rzucać cienie vraya sam nie wiem właśnie czemu tak kiepsko wychodzi.A ta kasza nie wiecie co to ?czemu się robi
Świerk Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 widac ze nie wiesz nic o JPEG, bo jak bys wiedzial to bys o kasze nie pytal :)
Marek G Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 widac ze nie wiesz nic o JPEG, bo jak bys wiedzial to bys o kasze nie pytal :) czyli radzisz zapisywać bitmapy jako BMP lub TIFY.
Świerk Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 kompresja JPEG ma bezpowrotna strate informacji o kolorze
Baldack Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 dlatego jpg sa duzo mniejsze od bmp:P sprawdz sobie sam nawet...
Marek G Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 ostateczna poprawka.już nic nie zmieniam bo mam dosyć tej sali.jakość trochę się pogorszyła bo musiałem w corelu zmniejszyć jpga.przez to wyszły jakieś śmieszne kratki.pozdrawiam i dzięki za pomoc.dozobaczenia przy następnym wnętrzu
Rekomendowane odpowiedzi