Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Wiec jestem tu nowy jak widac :P . Ogolnie jest to moj pierwszy bardziej konkret model (ogolnie 3ds max ograniczal sie tylko do robienia dekoracjii dla map do roznorakich gier :-]) . Dobra nie bede sie rozpisywal o to rezultaty : No i filmik prezentujacy model Model dostanie jeszcze kilka rurek oraz uzbrojenie ,a potem jakies materialy :-]
max_1989 Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 LOL coś niesamowitego jak dla mnie. Ta liczbac szczegułów robi bardzo dobre wrażenie. Czekam na więcej, jeśli teksturki bendą takie jak model to aż boje się myśleć. PS: witam na forum.
kuba333 Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Podoba mi się, sam wszystko wymyśliłeś? Ile to ma poly/vertexów?
xeav Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 to postać w jakiejś grze dla nowej ps3? ;) ile ci to zajęło?
Hindus Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 witamy na forum ;) wszystko to max czy jeszcze jakieś dopałki z zewnatrz ?
tweety Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 wow! chciałbym zobaczyć modelik w akcji jak się porusza i wogóle :D a tak poza tym to paytanie takie jak hindus: robiłeś w maxie czy może zbrush??
Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 Wszystko bylo robione w 3ds max'e 7.0 Polygonow ma 707475 jakos tak :-] . ZBrusha msuze sobie skombinowac i tez sie nim pobawic (wkoncu wszyscy go tak chwala :P) . No i ramu mam za malo a myslalem ze duzo (1 GB) i jak chce zobaczyc caly model msuze wylaczyc wszystkie niepotrzebne aplikacje i czekac az przestanie dysk mielic :-D.
Leru Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Mr_Hyde -> Modelik bardzo fajnie się prezentuje, powala ilość szczegółów tylko szkoda, że większość z nich jest taka płaska. To już możnaby zrobić na poziome tekstury.
Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 W sumie mzona by bylo :-] Ale tak czy siak w planach jest zrobienie odpowiednika low poly i przeniesienie normal mapy z tego modelu high poly :-] tak aby w przyszlosci zagoscil w jakiejs grze :P . Zreszta dzis dorobie jeszcze guny ,a potem bede myslec nad texturami :-] i jak bede cierpliwy to jeszcze moze i szkielet do animacjii sie zrobi (choc na tylu polygonach jeszcze sie nie bawilem i raczej bedzie to trudne :P)
Tomasz Kucharz Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 o żeszty - ale sie nadziubałeś, masa detali - ile nad tym siedziałeś ?? boję się tylko czy większość detali będzie widoczna po nałożeniu teksturek pozdro - ładne to :-)
Touch Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Ooo... ;[--------] Ten model wywołuje syndrom opadniętej szczęki!:] Piękne! Podpisuję się pod wszystkimi pytaniami, ale mam jeszcze jedno: jaką metodą modelowałeś? Super model, czekam na resztę!! Pozdr!
Baldack Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 no nawet jak by ktos sie chcial doczepic to chyba tylko mooglby sie czepic tych szczegloolow w chwili spadania z przepasci a one uratowaly by mu zycie:D po porostu wymiotles:) brawo za wytrwalosc:) jak dlugo to robiles??
Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 Hmmmm z ponad tydzien po sporo h dziennie siedzialem wlcizajac porpawki i modelowanie od nowa kilku elementow jak m isie nie podobaly :-D. Modelowalem standardowo :D czyli poly modelingiem (edit poly) + mesh smooth :-] . Jakos najlepiej modeluje mi sie w ten sposob .
Gotham Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Znajomy żartobliwie mawia: Jak nie masz pomysłu na element, strzel parę beveli, a nóż ktoś uzna je za interesujący detal. ;) A tak na serio to widać że się nasiedziałeś, projekt jest całkiem ciekawy, szkoda tylko że cała forma jest strasznie lateksowo-bevelowa- model na tym strasznie traci. Nie widać co jest organiczne a co z metalu itd.- wszystko wygląda na gumę. Pozdrawiam,
Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 Jesli chodzi o bevelowa forme to oglnie takie mialem zalozenie :-] . jesli chodzi o organicznosc to az twarz jest organcizna :] odwlok z odnozami to metal oraz niektore czesci "kombinezonu" :D .
Ania Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 ale model mi sie tez bardzo podoba tylko tekstur nie spapraj.
ZiBi_PL Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 niewiem co poweidzec wiec nic nie bede mowil bo nie wypada komentowac takiego dziela :-)
Predator Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Kolejny kolega z Gorzowa :] no to z Klickiem jest tujuz nas troje. Ciekawy modelik gdzies kiedys juz cos podobnego widzialem aczkolwiek w low poly :) pozdrawiam
Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 Hehehe no to dobrze wiedziec ze przesiaduja tu Gorzowiacy :-D.
KLICEK Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 no niech moderator wreszcie go da na fronta gorsze modele juz tam byly ;o
jaras Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 jak to mawiają CG Talkowcy - WOW ! AWESOME ! Dude ;) nic innego nie przychodzi mi do głowy :) pozdrawiam p.s.1. niezłe wejście na forum p.s.2. brrrr - pomyślałem sobie o texturowaniu tego obiektu p.s.3 gdzieś Ty się chłopie uchował w Gorzowie że Klicek i Predator Cię nie znają ? ;) chyba że jesteś prawdziwym Mr_Hyde'm czyli np. Klickiem w godzinach nocnych a właściwie porannych ;) gadaj tu zaraz ! ;)
Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 Heheheh jesli chodzi o wwejscie na forum w nocy to spac nie moglem :-] wiec na kompie siedzialem :-D i wpadlem na pomysl aby to komus pokazac co robie :-P . No a chowam sie na Osiedlu Zacisze (dla wtajemniczonych z GW) :-D .
_michal Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Niezłe zacisze jak tam takie pająki łażą ;D *niecierpliwie czekam na lowpoly z normalmapami* (powiedział maniak lowpoly :P)
Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 Dobra siatka psozczegolnych elementow . Jak widac nie jest za skomplikowana :-] ale efektowna :P . Zrobie chyba tak bo mam male problem yz otexturowaniem tego hehehe ,mala katorga . Wiec textura sie zajme na wersjii low-poly z normal mapa ;-] .
KLICEK Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 tez jestem z zacisza , miszkam niedaleko panorama,castorama , 13nastka ten trojkat to moje osiedle kiedy na piwo byku ? :)
Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 Hehehhe :D:D:D Napewn ozacisze jest tak dlugie ?? :P No ja mieszkam na przeciwko parku Kopernika :-D (Pilsudskiego) 1
Mr_Hyde Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 Nie :D:D:D Nie myslalem ze Zacisze tak dalek osie ciagnie :D.
KoMic Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 No ja mam troche dalej do waszego Zacisza, ale.... czego sie nie zrobi dla browarra, hehe. model wspanialy przylaczam sie do Leru odnosni plaskosc rzezy, wlasciwie wyszla plaskozezba, ale bardzo ladna, Jestem pod wrazeniem, dawno tu nie widzialem czegos takiego. Odnosnie ramu 1gb to malo? ? ? ? ? ?? ?? ?, ja mam 256 z czego polowe winy mi kasuja hehe i zyje, tyle ze ja ciagne na 50k poly bo wiecej nie moge w jednej scenie, pozdro i tszym sie, bardzo ciekawey model,,,, Blagam zrob tylko pozadne tex i jakas scenke sensowna: ] cze
pomiot Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 bleee... cieniutko... PS: żartowałem :P.. wypasik :)
NecrosiS Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 Ehh widac ze ci sie w domu nudzi hyde :) Do gorzowa mam z lekka daleko ale moze cie nawiedzie :D edit: Mam na mysli browar ofcourse.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się