Napisano 27 Maj 200519 l Wiec jestem tu nowy jak widac :P . Ogolnie jest to moj pierwszy bardziej konkret model (ogolnie 3ds max ograniczal sie tylko do robienia dekoracjii dla map do roznorakich gier :-]) . Dobra nie bede sie rozpisywal o to rezultaty : No i filmik prezentujacy model Model dostanie jeszcze kilka rurek oraz uzbrojenie ,a potem jakies materialy :-]
Napisano 27 Maj 200519 l LOL coś niesamowitego jak dla mnie. Ta liczbac szczegułów robi bardzo dobre wrażenie. Czekam na więcej, jeśli teksturki bendą takie jak model to aż boje się myśleć. PS: witam na forum.
Napisano 27 Maj 200519 l wow! chciałbym zobaczyć modelik w akcji jak się porusza i wogóle :D a tak poza tym to paytanie takie jak hindus: robiłeś w maxie czy może zbrush??
Napisano 27 Maj 200519 l Autor Wszystko bylo robione w 3ds max'e 7.0 Polygonow ma 707475 jakos tak :-] . ZBrusha msuze sobie skombinowac i tez sie nim pobawic (wkoncu wszyscy go tak chwala :P) . No i ramu mam za malo a myslalem ze duzo (1 GB) i jak chce zobaczyc caly model msuze wylaczyc wszystkie niepotrzebne aplikacje i czekac az przestanie dysk mielic :-D.
Napisano 27 Maj 200519 l Mr_Hyde -> Modelik bardzo fajnie się prezentuje, powala ilość szczegółów tylko szkoda, że większość z nich jest taka płaska. To już możnaby zrobić na poziome tekstury.
Napisano 27 Maj 200519 l Autor W sumie mzona by bylo :-] Ale tak czy siak w planach jest zrobienie odpowiednika low poly i przeniesienie normal mapy z tego modelu high poly :-] tak aby w przyszlosci zagoscil w jakiejs grze :P . Zreszta dzis dorobie jeszcze guny ,a potem bede myslec nad texturami :-] i jak bede cierpliwy to jeszcze moze i szkielet do animacjii sie zrobi (choc na tylu polygonach jeszcze sie nie bawilem i raczej bedzie to trudne :P)
Napisano 27 Maj 200519 l o żeszty - ale sie nadziubałeś, masa detali - ile nad tym siedziałeś ?? boję się tylko czy większość detali będzie widoczna po nałożeniu teksturek pozdro - ładne to :-)
Napisano 27 Maj 200519 l Ooo... ;[--------] Ten model wywołuje syndrom opadniętej szczęki!:] Piękne! Podpisuję się pod wszystkimi pytaniami, ale mam jeszcze jedno: jaką metodą modelowałeś? Super model, czekam na resztę!! Pozdr!
Napisano 27 Maj 200519 l no nawet jak by ktos sie chcial doczepic to chyba tylko mooglby sie czepic tych szczegloolow w chwili spadania z przepasci a one uratowaly by mu zycie:D po porostu wymiotles:) brawo za wytrwalosc:) jak dlugo to robiles??
Napisano 27 Maj 200519 l Autor Hmmmm z ponad tydzien po sporo h dziennie siedzialem wlcizajac porpawki i modelowanie od nowa kilku elementow jak m isie nie podobaly :-D. Modelowalem standardowo :D czyli poly modelingiem (edit poly) + mesh smooth :-] . Jakos najlepiej modeluje mi sie w ten sposob .
Napisano 27 Maj 200519 l Znajomy żartobliwie mawia: Jak nie masz pomysłu na element, strzel parę beveli, a nóż ktoś uzna je za interesujący detal. ;) A tak na serio to widać że się nasiedziałeś, projekt jest całkiem ciekawy, szkoda tylko że cała forma jest strasznie lateksowo-bevelowa- model na tym strasznie traci. Nie widać co jest organiczne a co z metalu itd.- wszystko wygląda na gumę. Pozdrawiam,
Napisano 27 Maj 200519 l Autor Jesli chodzi o bevelowa forme to oglnie takie mialem zalozenie :-] . jesli chodzi o organicznosc to az twarz jest organcizna :] odwlok z odnozami to metal oraz niektore czesci "kombinezonu" :D .
Napisano 27 Maj 200519 l niewiem co poweidzec wiec nic nie bede mowil bo nie wypada komentowac takiego dziela :-)
Napisano 27 Maj 200519 l Kolejny kolega z Gorzowa :] no to z Klickiem jest tujuz nas troje. Ciekawy modelik gdzies kiedys juz cos podobnego widzialem aczkolwiek w low poly :) pozdrawiam
Napisano 27 Maj 200519 l jak to mawiają CG Talkowcy - WOW ! AWESOME ! Dude ;) nic innego nie przychodzi mi do głowy :) pozdrawiam p.s.1. niezłe wejście na forum p.s.2. brrrr - pomyślałem sobie o texturowaniu tego obiektu p.s.3 gdzieś Ty się chłopie uchował w Gorzowie że Klicek i Predator Cię nie znają ? ;) chyba że jesteś prawdziwym Mr_Hyde'm czyli np. Klickiem w godzinach nocnych a właściwie porannych ;) gadaj tu zaraz ! ;)
Napisano 27 Maj 200519 l Autor Heheheh jesli chodzi o wwejscie na forum w nocy to spac nie moglem :-] wiec na kompie siedzialem :-D i wpadlem na pomysl aby to komus pokazac co robie :-P . No a chowam sie na Osiedlu Zacisze (dla wtajemniczonych z GW) :-D .
Napisano 27 Maj 200519 l Niezłe zacisze jak tam takie pająki łażą ;D *niecierpliwie czekam na lowpoly z normalmapami* (powiedział maniak lowpoly :P)
Napisano 27 Maj 200519 l Autor Dobra siatka psozczegolnych elementow . Jak widac nie jest za skomplikowana :-] ale efektowna :P . Zrobie chyba tak bo mam male problem yz otexturowaniem tego hehehe ,mala katorga . Wiec textura sie zajme na wersjii low-poly z normal mapa ;-] .
Napisano 27 Maj 200519 l tez jestem z zacisza , miszkam niedaleko panorama,castorama , 13nastka ten trojkat to moje osiedle kiedy na piwo byku ? :)
Napisano 27 Maj 200519 l Autor Hehehhe :D:D:D Napewn ozacisze jest tak dlugie ?? :P No ja mieszkam na przeciwko parku Kopernika :-D (Pilsudskiego)
Napisano 28 Maj 200519 l No ja mam troche dalej do waszego Zacisza, ale.... czego sie nie zrobi dla browarra, hehe. model wspanialy przylaczam sie do Leru odnosni plaskosc rzezy, wlasciwie wyszla plaskozezba, ale bardzo ladna, Jestem pod wrazeniem, dawno tu nie widzialem czegos takiego. Odnosnie ramu 1gb to malo? ? ? ? ? ?? ?? ?, ja mam 256 z czego polowe winy mi kasuja hehe i zyje, tyle ze ja ciagne na 50k poly bo wiecej nie moge w jednej scenie, pozdro i tszym sie, bardzo ciekawey model,,,, Blagam zrob tylko pozadne tex i jakas scenke sensowna: ] cze
Napisano 3 Czerwiec 200519 l Ehh widac ze ci sie w domu nudzi hyde :) Do gorzowa mam z lekka daleko ale moze cie nawiedzie :D edit: Mam na mysli browar ofcourse.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto