Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Miniatura odpycha. Patrząc na nią można przejść obojętnie. Obojętnie obok naprawdę niezłego, nietuzinkowego modelu i wspaniałych, ostrych tekstur, o soczystych, nasyconych barwach. + Duża doza realizmu. A kończyny... nie podobają mi się :D

Napisano

Dla mnie bombastycznie :P i nic dodać nic ująć możę ktos się przyczepi do jakiś detali ale to jest rewelka aż strach pomyśleć że tak kiedys mogą wyglądać kobiety :D pozdro nice work :D

Napisano

fajne. ale konczynki dalbym nieco grubsze. i moze na ramieniu jakies takiety ? zeby ta "pala" sie odrazu nie kojarzyla. Robocik jakos malo przez to bojowo wyglada.

Napisano

dla mnie są jakieś dysproporcje w samym designie tej machiny.. samych materiałów imodelowania niewiele.. niemniej. na przyzwoitym poziomie.. poza kończynai rzeczjasa

Napisano

ech, a mi się w ogóle ta lufa nie skojarzyła, H.R. Giger by nas wyśmiał :)

 

Najbardziej razi ta biel w organice, a w szczególności nieładne (wynikające z braku pomysłu na tekstury kończyn?) przejścia kolorów (z białego w czarny i odwrotnie)

Gość Marioza
Napisano

A mnie się cały model jak i texturki bardzo podobają, nic nie moge tej pracy zażucić wszystko jak dla mnie się elegancko komponuje, jednym słowem świetne, nie przesadzone w sumie clarownie i czysto, tak trzymaj : )

Napisano

obudowa glowy kojarzy mi sie z postacia Grey Fox'a z MGS. czy slusznie?poza tym to co poprzednicy - gnat z krocza i konczyny.

 

pozdrawiam

Napisano

O rany, swietne. Dla niektorych to celna synteza kobiecosci ;) Gdybys mial ją pokazac w ruchu to daj czerwony kwadrat w rogu. Dla mlodszych widzow byloby to traumatyczne przezycie :)

Napisano

bardzo fajny model i texturki ! ale jeżeli to ma radziecka maszyna to za subtelna ;) powinny być bolsze śruby - najmniejsze 18 ;)

edit : acha zapomniałem - fajne textury

Napisano

Dzięki za wszystkie komentarze, cała postać miała mieć charakter lekkiej, zgrabnej, lekko pokracznej (coś jak piękna kobieta ze złamanym obcasem) maszynki do zabijania, co do kończyn to małe sprostowanie, pod tym gumopodobnym tworzywem ukryte są bio-cybernetyczne mechanizmy. Co do umiejscowienia guna to dodam, że na plecach nie wygladał dla mnie ciekawie i jego funkcjonajność była ograniczona pozycją postaci, a tak sami wiecie :) przewody guna wychodzą z krocza gdyż maszynka podczas ataku odczówa podniecenie seksualne, po prostu "sublimacja" popędu seksualnego. ;-) jak powiedziała pewna osoba, ma z obu płci to co najlepsze ;-)

Napisano

Fajny pomysł, trochę modliszkowaty ten model, ale trzyma klimat. Tekstury świetne, te przejścia w kierunku bieli na przegubach są ok, niektóre pająki też tak mają i wyglądają dzięki temu jeszcze straszniej. Zastanawiam się jeszcze nad nogami, gdyby im również dodać ostrza, nawet małe, to postać mogłaby dokopać, nawet się nie odwijając... ale to tylko taki mój pomysł. Jedyne alternatywne miejsce dla guna, jakie mi przyszło do głowy, to ramię, ale wówczas postać by dużo straciła na lekkości, która wymaga w tym przypadku względnej symetrii. :) Podsumowując bardzo mi się całość podoba. Pozdro.

Napisano

Większość owadów ma kończyny podobne do straidersa a wręcz odwrotnie, ktoś mógłby zarzucić jego twórcy, że się wzorował na anatomi owadów ale to przecież o to chodzi i dzięki temu striders to piękna machina, cały halflife ma świetny klimat któremu nie można się oprzeć, a jest stworzony na tym co już znamy. Tworząc ten model nie zależało mi na tym aby to było jakieś przełomowe odkrycie tylko cybernetyczna maszyna, taka jak mi się wymyśliła, chciałbym poprostu pograć w gierke z tym modelem w roli głownej, może jeszcze jakaś mała wyrzutnia rakiet na plecach ale bez przesady z bajerami.

Nie rozumiem wypowiedzi Sith_Lorda, czy konik polny jest proporcjonalny w swoim designie (cokolwiek to znaczy)? jeśli tak to jak się ma do tego "design" krowy? Nie jestem artystą z wykształcenia i może dlatego nie rozumiem. jeszcze chciałbym dodać, że fakt, że nie omodelowałem się za wiele.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności