LHT Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 Postać będzie wkomponowana w moją scenkę z bitwy Cybernetycznaja Rosyjskaja Maszineria Bojowaja ;-) http://lht.w.interia.pl/CRMB/crmb.htm - przepraszam za server
MalwiX Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 Miniatura odpycha. Patrząc na nią można przejść obojętnie. Obojętnie obok naprawdę niezłego, nietuzinkowego modelu i wspaniałych, ostrych tekstur, o soczystych, nasyconych barwach. + Duża doza realizmu. A kończyny... nie podobają mi się :D
bojar Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 Dla mnie bombastycznie :P i nic dodać nic ująć możę ktos się przyczepi do jakiś detali ale to jest rewelka aż strach pomyśleć że tak kiedys mogą wyglądać kobiety :D pozdro nice work :D
JohnZi Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 no bardzo mile dla oczu,tylko ta bron wychodzaca z krocza moze sie zle kojazyc:D
LHT Napisano 29 Maj 2005 Autor Napisano 29 Maj 2005 potozcnie zwana Molotov Bitch wersja Miriam błahahahaha
ZiBi_PL Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 fajne. ale konczynki dalbym nieco grubsze. i moze na ramieniu jakies takiety ? zeby ta "pala" sie odrazu nie kojarzyla. Robocik jakos malo przez to bojowo wyglada.
sith_LORD Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 dla mnie są jakieś dysproporcje w samym designie tej machiny.. samych materiałów imodelowania niewiele.. niemniej. na przyzwoitym poziomie.. poza kończynai rzeczjasa
MalwiX Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 ech, a mi się w ogóle ta lufa nie skojarzyła, H.R. Giger by nas wyśmiał :) Najbardziej razi ta biel w organice, a w szczególności nieładne (wynikające z braku pomysłu na tekstury kończyn?) przejścia kolorów (z białego w czarny i odwrotnie)
Gość Marioza Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 A mnie się cały model jak i texturki bardzo podobają, nic nie moge tej pracy zażucić wszystko jak dla mnie się elegancko komponuje, jednym słowem świetne, nie przesadzone w sumie clarownie i czysto, tak trzymaj : )
Gizmo74 Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 Zaaajefajne !!! Materiały na najwyzszym poziomie, pomysł na celujący ! Chciałbym Ci kiedyś dorównać !
arev Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 obudowa glowy kojarzy mi sie z postacia Grey Fox'a z MGS. czy slusznie?poza tym to co poprzednicy - gnat z krocza i konczyny. pozdrawiam
leander Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 O rany, swietne. Dla niektorych to celna synteza kobiecosci ;) Gdybys mial ją pokazac w ruchu to daj czerwony kwadrat w rogu. Dla mlodszych widzow byloby to traumatyczne przezycie :)
ChaoSMakeR Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 mi sie podoba, ciekawy pomysl na cybernetyczna maszyne inny od wszystkich :) ps fajnie by wygladaly jeszcze wlosy na rekach :)
Wert Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 zostaw te świetne wypieszczone części, resztę wywal i może wyjdzie coś na miarę np cgtalku :)
jaras Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 bardzo fajny model i texturki ! ale jeżeli to ma radziecka maszyna to za subtelna ;) powinny być bolsze śruby - najmniejsze 18 ;) edit : acha zapomniałem - fajne textury
LHT Napisano 29 Maj 2005 Autor Napisano 29 Maj 2005 Dzięki za wszystkie komentarze, cała postać miała mieć charakter lekkiej, zgrabnej, lekko pokracznej (coś jak piękna kobieta ze złamanym obcasem) maszynki do zabijania, co do kończyn to małe sprostowanie, pod tym gumopodobnym tworzywem ukryte są bio-cybernetyczne mechanizmy. Co do umiejscowienia guna to dodam, że na plecach nie wygladał dla mnie ciekawie i jego funkcjonajność była ograniczona pozycją postaci, a tak sami wiecie :) przewody guna wychodzą z krocza gdyż maszynka podczas ataku odczówa podniecenie seksualne, po prostu "sublimacja" popędu seksualnego. ;-) jak powiedziała pewna osoba, ma z obu płci to co najlepsze ;-)
giorgione Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 Nom dawno neie widziałem takiego fajnego pomysłu - fajny klimat , kolory też w porządku :) Pozdr giorgione
Shogun 3D Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 Fajny pomysł, trochę modliszkowaty ten model, ale trzyma klimat. Tekstury świetne, te przejścia w kierunku bieli na przegubach są ok, niektóre pająki też tak mają i wyglądają dzięki temu jeszcze straszniej. Zastanawiam się jeszcze nad nogami, gdyby im również dodać ostrza, nawet małe, to postać mogłaby dokopać, nawet się nie odwijając... ale to tylko taki mój pomysł. Jedyne alternatywne miejsce dla guna, jakie mi przyszło do głowy, to ramię, ale wówczas postać by dużo straciła na lekkości, która wymaga w tym przypadku względnej symetrii. :) Podsumowując bardzo mi się całość podoba. Pozdro.
Kruku Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 Nom dobry model + texturka, takie troche szalone ! (i o to chodzi :] ) ps: pomsł troche od stridersa z HL2 ?
LHT Napisano 31 Maj 2005 Autor Napisano 31 Maj 2005 Większość owadów ma kończyny podobne do straidersa a wręcz odwrotnie, ktoś mógłby zarzucić jego twórcy, że się wzorował na anatomi owadów ale to przecież o to chodzi i dzięki temu striders to piękna machina, cały halflife ma świetny klimat któremu nie można się oprzeć, a jest stworzony na tym co już znamy. Tworząc ten model nie zależało mi na tym aby to było jakieś przełomowe odkrycie tylko cybernetyczna maszyna, taka jak mi się wymyśliła, chciałbym poprostu pograć w gierke z tym modelem w roli głownej, może jeszcze jakaś mała wyrzutnia rakiet na plecach ale bez przesady z bajerami. Nie rozumiem wypowiedzi Sith_Lorda, czy konik polny jest proporcjonalny w swoim designie (cokolwiek to znaczy)? jeśli tak to jak się ma do tego "design" krowy? Nie jestem artystą z wykształcenia i może dlatego nie rozumiem. jeszcze chciałbym dodać, że fakt, że nie omodelowałem się za wiele.
Zyler Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Fajny pomysł bardzo mi się :) zwłaszcze umiejscowienie działka :P ale bez głupich skojarzeń :D
LHT Napisano 17 Lipiec 2006 Autor Napisano 17 Lipiec 2006 może i z przed roku ale za to jaki wątek ;D hihihi 1
Rekomendowane odpowiedzi