eol Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 Model:Autocad render: Vray Dzieki kochani forumowicze za podpowiedzi, meczylem sie z tym ponad 2 tyg ale bylo warto, dla informacji jest to moja pierwsza praca w 3dmaxie autocadzie i vrayu, zrobilem ja do szkoly, jestem swiadomy niedorobek ale chetnie uslysze co moglbym jeszcze poprawic zeby miec wiedze na przyszlosc pozdrawiam!!!
Marek G Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 no mi sie bardzo podoba .możesz opisać jak poustawiałeś vraya i światła i jak robiłeś kostke brukową to bryły pojedyńcze czy modyfikator dysapl...(coś takiego).pozdr
eol Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 kostka to displace a swiatlo jest tylko jedno free direct :)
MOTHMAN Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 Ta architektura - to masakra! (ale projekt pewnie nie Twój więc ja nie o tym) No lamp ogrodowych - to jak na lotnisku przy wejściu - to chyba żeby na lekkiej bańce do tej "wnęki" z drzwiami trafić. A na ogrodzie pusto. Proporcje rynny i rur spustowych są do bani. Mapa cegieł na murku jest źle ustawiona - np. fugi w narożnikach i sprawdź ich proporcje bo wyglądają jakby były za duże. Kostka brukowa jest za duża - w porównaniu do cegły No i nigdy nie będzie dobrze jak robisz dwa słońca :] i ogólnie za ciemno.
eol Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 morthman dzieki za uwagi, z wszystkimi sie zgadzam poza dwoma sloncami :] jest tylko jedno swiatlo a to odbicie komina wynika z nalozonej na dachowki fallof - niestety nieumialem tak zrobic odbic na dachowkach zeby sie pozbyc nienaturalnego odbicia kominow ;/ a dachowki bez odbic wygladaja smutnie wiec to taki kompromis. Projekt nie jest mój ale nienarzekam na niego bo w cadzie szybko sie modelowal ;] hehe a musialem zrobic kazdy szczegol z projektu ltakze wewnatrz pod dachem wszystko jest tak jak na projekcie
bukovsky Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 wizualka taka całkiem zwykła, domek zresztą też. Zastanawia mnie tylko jak rozwiązany został problem światła dziennego w pomieszczeniach, okna nie dość, że malutkie to jeszcze dach dość pokażnie wystaje poza ściany i dodatkowo zacienia. Na dachu brak świetlików, a nawet jakby były to i tak chyba tylko do doświetlenia poddasza. Ogólnie dom sprawia wrażenie małej twierdzy dla jakiejś kilkuosobowej sekty ;P Sama wizualka nie jest tragiczna jakkolwiek możnaby było lepiej to zrobić. W oświetleniu i niebie wyczuwa się nadciągający huragan. Ogólnie chyba trzeba nad tym jeszcze chwilke popracować, ale początki są nienajgorsze. Powodzenia i pozdro :)
bukovsky Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 Rozpędziłem się trochę przy komentowaniu :) Spojrzałem jeszcze raz na obrazek i stwierdzam, że mimo wszystko bardziej na plus niż minus :) Pozdro
siwy Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 Całkiem nieźle. Fajna trawa, dachówka też niezła chociaż mam obaway co do gąsiorów i ich proporcji. Rynny za grube. Sama architekturka baaaardzo nudna i nieciekawa. Troche dziwna sceneria - tylko jedno drzewo na horyzoncie. Dziwnie to wygląda, chyba że to nie w Polsce, podwórko też łyse . Troche dziwią mnie mureczki przy wjeździe do garażu - pierwszy raz takie widze (może za mało widziałem). Pozdrawiam
MOTHMAN Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 No chwila ale wyraźnie widać że cień domu i cień muru przed domem pada na "lewo" a kominy mają cień na "prawo" natomiast ten na lewo jest bardziej miękki - może i to jest problem z dachówkami - ale sprawia wrażenie cienia od innego punktu świetlnego co uważam za podstawowy błąd w tej pracy.
danilo2 Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 a ja z ciekawości się jeszcze zapytam jak zrobiłeś trawę, bo bardzo ładnie wyszła :)
eol Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 danilo2 tu masz linka http://max3d.pl/tutoriale/kurs173/index.php dolozylem jeszcze 2 rendery ktore zrobilem przed chwilka pozdrawiam
Fr3d3k Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 Mothman ten jeden 'cien' to odbicie ! patrz uwaznie! A jesli chodzi o domek to bardzo pozytywny... ladny plot i dobre zdjecie w tle..choc jakby bylo lekko jasniejsze badz ta vrejowa trawa ciemniejsza ..prawie niemozna by zauwazyc przejscia. gratulacje.
eol Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 spróbowalem usunąc to odbicie nienaturalne z dachu i rozjasnic tlo jak Hunter podpowiedzial myslicie ze teraz lepiej czy moze zostawic jak bylo??
huzdebos Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 co do conceptu to zwykły gargamel(fachowe określenie kiczowatej zabudowy, zwłaszcza terenów wiejskich i podmiejskich w tzw. bogatych osiedlach :D): - za małe okna i za niskie - po co 3 kominy?!? + brak logiki - za wąskie drzwi do garażu - dziwne rynny (chyba za duża średnica) - źle ułożone dachówki (kalenicowe powinny być na wierzchu) co do samej wizualki to nie klei się oświetlenie chmur i domku, dziwne bliki na sztachetach ogrodzenia, ale za to z****ista trawa ci wyszła, pzdrw
eol Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 widze ze sie nie sprecyzowalem, to niejest moj concept, ja rysowalem to z gotowych planow budowlanych w autocadzie i wszystko co tu widzicie/ poza rynnami ktore rzeczywiscie sa za duze i otoczeniem/ jest dokladne co do cm wiec nie miejscie do mnie pretensji ze wam sie dom niepodoba :P
Simple_man Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 A ja tak patrzę na cienie na dachu i coś mi się widzi, ze tam jest więcej niż jedno słońce. Ale może to wina GI. Druga sprawa kostka polbuku jest za duża a na dodatek dziwnie się łaczy z murkiem oklającym dom. I ostatnia sprawa: Cegły na słupkach i na murku mają różną wielkość.
siwy Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 Huzbedos, 3 kominy to na pewno nie wina wizualki tylko projektu i nie jest to takie oczywiste. Robi sie tak często, komin nie służy tylko do odprowadzania spalin. Do tego jest pewnie jeden a pozostałe to wentylacja i musi wychodzić na pewną wysokość ponad dach dlatego to tak wygląda. Nie wiem co chcesz od dachówek? Poza wielkimi dachówkami na gąsiorach moim zdaniem jest ok. Drzwi go garażu też niekoniecznie są za wąskie. Tak może wyglądać przez perspektywe oraz przez to że są wysokie. ps.s Nie podoba mi sie kolor ścian, kolor jakiś nieczysty
MOTHMAN Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Mothman ten jeden 'cien' to odbicie ! patrz uwaznie! Odbicie czy nie odbicie, bez niego jest dużo lepiej ! Ale nie poprawiłeś tekstury cegieł na murku i "słupkach" i tekstury bloczków betonowych.
Tores Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 A ja tylko zastanawiam się po co robić renderingi z widokiem z góry skoro i tak nikt nigdy nie zobaczy takiego widoku. A co do reszty to kamera na wysokości rynien też mi się za specjalnie nie podoba. Ogólnie modelik zbyt prosty żeby zachwalać modelowanie, natomiast skoro to twoja pierwsza praca to i tak ci to spoko wyszło a szczególnie trawa (choć to zasługa vraya)
ttaaddeekk Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 kostka za duza a przez to wszystko wydaje sie male imho
Maceo Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 Stary, co to za szkoła gdzie dają takie projekty...?!?! Kosmos kompletny. To nawet nie jest gargamel... Pierdziele, zgięło mnie totalnie jak zobaczyłem ten domek, a drugi raz zgięło mnie jeszcze, że to nie jest Twój pierwszy projekt, tylko z góry ktoś kazał Ci zrobić...
eol Napisano 12 Czerwiec 2005 Autor Napisano 12 Czerwiec 2005 hehehe Maceo chyba dokladnie nie przeczytales postów :D Szkola to politechnika kierunek informatyka specjalizacja komputerowe wspomaganie projektowania :] I mielismy na zajeciach Autocada, niewiem gdzie wyczytales ze to niejest moj pierwszy projekt :/ otoz jest pierwszy i pewnie ostatni bo wiecej zajec z cada mial niebede, to byl tylko jeden semestr z modelingu pozniej bede mial programowanie samo w autolispie :( i nikt mi z gory nie kazal zrobic, zalozenie bylo takie ze trzeba zdobyc plany budowlane jakiegos budynku wiec poszedlem do sasiadki ktora miala najprostszy dom i pozyczylem pzdr
Maceo Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 AA.... :D:D:D luzak... już myślałem... a która to politechnika i na jakim wydziale ?
puciorek Napisano 19 Lipiec 2005 Napisano 19 Lipiec 2005 eol nie przejmuj sie co inni mowia, jak na poczatek-jest bajer! inni powinni pull your heads out of your asses alez przeciez oni sa tacy doswiadczeni...
MareG Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 Gąsior prawie wielkości okna, kominy jak baszty zamkowe, a okienka wielkości otworów strzelniczych! I to ktoś taki dom zaprojektował? To niemożliwe, nie do tego stopnia absurdu! Napewno coś źle odczytałeś z projektu...
Mirkowaty Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 haha po tym pytaniu powinien się pojawić jakiś tutorial jak zrobić dachówkę !! wystarczył by 30min filmik :D Dożucie swoje 3 grosze bo sam siedzę w temacie domków i wystawiłem juz kilka na forum- modeling niestety toporny łatwiej szybciej i dużo lepiej wizualnie wyglądało by to przypuszczam pod maxem, render nadrabia trochę tą stratę, w statycznych ujeciach warto się pomęczyć w szopie i wkomponować trawę z realnego świata wygląda dużo lepiej a trawę z displacementem zostawić sobie na szybkie zlecenia i animacje. Życzę powodzenia przy następnych pracach pozdrawiam
adriansan Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 nie wiem jak wyglądają domy niektórych ale podejrzewam ze niektórzy chcieliby w takim "gargamelu" mieszkać:) okna są moze i za małe i garaz za wąski, kominy 3.. moze są np 2 kominki i centralne:) skoro kto s dał tkai projekt to znaczy ze taki jest, ktos go musial zrobić, moze inny student:) rynna za duza ale to sam autor vizki dokładal. domek jako tkai mi sie podoba, prosty, zwykły..., po co na siłe kombinować i robiś udziwnienia...???
adriansan Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 kome - co jest dla Ciebie udziwnieniem???
adriansan Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 a co jest udziwnieniem???? proste kształty same przecież... chyba nie widzialem udziwnionego domu:)
Morph0001 Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 eol nie przejmuj sie co inni mowia, jak na poczatek-jest bajer! inni powinni pull your heads out of your asses alez przeciez oni sa tacy doswiadczeni... Calkiem sie z toba zgadzam Puciorek, tutaj sie wydaje ze duzo uzytkownikow maja niezle ****bane w glowie....... , kazdy jest malym specjalista - do gadania ....:cool: Projekt wyglada bardzo przyjemnie, ten pierwszy render wyglada bardzo realistycznie, domek jest slaby ale z punktu projektowania nie z punktu wykonawcy rendera, tyle nazekania ze to jest niemozliwy z tymi malymi oknami, ale np. w kanadzie w NFLD jak bys mial wieksze okna to by je wjatr wy*****, takze jak to bylo zaplanowane przez architecta i facet tu kozysta z jego planow to tak ma byc - prawda ?? Trawa jest fajna, dachowki sa fajne tez moze jest maly problem oswietleniem, ale naprawde to wyglada fajnie, tak mysle ze duzo ludzi tutaj jest zazdrosnych jak ktos cos dobrego pokaze, i wtedy pieprzy glupoty .... Heads out of your asses and admit it !!:D
MaGuu Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 oj chłopaki chłopaki... ps - ale się zaraz bedzie działo - aż dodam do Zakładek :D
Krystian Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 Moje 3 grosze:Trawa super(mogłeś ją skosić i zmienić proporcje) a co reszty to na podjeździe brakuje tylko czołgu.Jeśli jest to poddasze nie użytkowe to go obniż.Z kominami to przesadziłeś jak na tak mały domek(do wentylacji wystarczy tak zwany lufcik). I zrób z tego domek rodzinny(mam na myśli infrastrukturę) a nie twierdzę.pozdr. i wytrwałości(nieźle Ci idzie)
Virk Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 dajcie juz spokoj z tymi kominami i oknami :) nie to bylo tematem poczynan autora... (widac architekt sie nie przylozyl ale kolega tutaj tylko wizke robi) render jak dla mnie troche za ciemny, osobiscie lubie jak wali sloneczko lipcowe :) trawa faktycznie fajowa, sprawie wrazenie dobrej gatunkowo... hyhy :) ze wzgledu na proporcje domku zmniejszylbym nieco wszystkie tile'sy (nawet jesli mialyby byc mniejsze niz w rzeczywistosci) bo teraz sa chyba zbyt masywne w stosunku do niewielkiej kubatury chaty... generalnie moj pierwszy render wygladal duzo gorzej wiec good work :) pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się