dariusz Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 wlacz kanaly G i B:D bo totalnie nic nie widac
wesoledi Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 widac sporo, wersja pierwsza ta ciemniejsza jakos lepiej wygladal moim zdaniem (mam flatron) niemniej, model swietny, bogaty, ale na tym prostym tle slabo sie prezentuje, i tak jakos dziwnie umiejscowiony... masz w zanadrzu jakies inne koncepty na umieszczenie gdzies tej machiny?
Ania Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 wszystko się zlewa w jednorodną czerwonawą maź, nic nie widać, powinieneś coś zrobić z światłem żeby się model z tłem nie zlewał.
bojar Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 Witam i dziekuje za uwagi i krytykę postaram się wszystko poprawić a tymczasem 2 koncept, bedzie też 3 ale dopiero po moim powrocie z urlopu kiedys odpocząć trzeba :) pozdrawiam
dariusz Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 model jest ciekawy, dlatego lepiej zebys go otoczeniem i kompozycja nie przytlumil...
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 ale z tymi światłami poszukiwawczymi to chyba przesadziłeś - ktoś miałby niezauważyć tego potwora?
ZiBi_PL Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 otoczenie dosc fajne ale model mi niepasi. cos mnie w nim razi. moze budowa, jakas taka dziwna -albo kompozycja. niewiem ale wiem ze COS jest nietak
wesoledi Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 mnie za to razi ta ostra czerwien... kapke za mocna... ogolnie koncept fajny, ale moze bys przyciemnil miasto i tlo troche i dal jakies swiatlo na potworka, np. z plomieni, tudziez z wybuchu ktory wlasnie spowodowal, ew. z jakiejs czelusci z dna ziemi...
JmTm00 Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 A moze by tak jakaś noge wystawic na pierwszy palan?? Bo tak inaczej to sie jakos dziwnie czuje ze tan potworiasty jest jakby ....hmm......"wklejony" ??
bojar Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 Witam i dziękuje wszystkim za kometarze oto moja zapowiedziana ponad miesiąc temu nie miałem czasu (praca praca praca) ale wkońcu jest oto link http://www.bojar12345.webpark.pl/deathmachineend.jpg pozdrawiam i prosze o opinie
KLICEK Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 wrzuc na serwa max3d.pl bo limit juz poszedl ...
bojar Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 Fakt oto nowy link :) http://republika.pl/bojar21/deathmachineend.jpg pozdro
KLICEK Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 podoba mi sie podejscie fpp ! i pracka tez niczego niczego sobie :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
ZiBi_PL Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 fajny klimacik. tylko nad miastem bys troche jeszcze popracowal bo takie jakies niebardzo. troche dymu, moze swiatelka itp :P
Ania Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 pozbądź się zielonych ramek naokoło postaci i urozmaiciłabym oświetlenie w mieście, horyzont zaczyna się zbyt gwałtownie => tylne domy przykryj mgłą i dymem a tak to bardzo dobre wrażenie ogólne, podoba mi sie kompozycja
bojar Napisano 12 Wrzesień 2005 Autor Napisano 12 Wrzesień 2005 Dzięki za uwagi Aniu co do ramek to je zostawie bo to jest namierzanie Deathmachiny takie podświetlenie skanowanie postaci przez 2 maszynke której to z oczu patrzymy ZiBi_PL Co do miasta to jak wyrobie narazie nie mam czasu świateł też nie moge dać bo potworek potkną się o elektrownię ;)elektrownie dymu dałem troszke więcej KLICEK i hkropinski nawet nie wiecie jak się ciesze :) dziekuje za pozytywne opinie A tu miniaturka której nie dałem wcześniej
bojar Napisano 14 Wrzesień 2005 Autor Napisano 14 Wrzesień 2005 Witam dziekuje za liczne komenty ;p oto nowe miasteczko ze światłami i poprawionym horyzontem :) : 1 link http://img364.imageshack.us/my.php?image=deathmachineendend500ji.jpg 50% 2 likn http://www.bojar12345.webpark.pl/deathmachineendend.jpg 100% a tu miniaturka
Ania Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 hm mysle ze kobitka oraz butelka za bardzo się rzuca w oczy, troche dziwnie tym białym poplamiłeś, jeśli chcesz takie coś zrobić to bym to zrobiła tą samą metodą co światła w innych budynkach, jedynie z większym natężeniem, ale nie po prostu jakimś brushem przejechać po wierzchu. ze skanowania postaći na niebiesko dalej bym zrezygnowała, bo gdybym ja była maszyną to bym w tym miejscu miała normalny widok i te różowe i żółte po bokach by mi wystarczyło jako skan. ale twój obrazek nie mój więc nie będe nalegać. miasto jest teraz lepsze.
bojar Napisano 15 Wrzesień 2005 Autor Napisano 15 Wrzesień 2005 Aniu dzieki a to nowa wersja bez neonów i z mgłą pozdrawiam i barzo prosze o uwagi
RA Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 Wiec tak: (1) Nie wiem czemu zrobiles to w takiej dziwnej formie. Ona wcale nie ulatwia przekazu, bo pokazuje ten sam model z tej samej pozycji tylko w roznych odcieniach. Wyglada to jak menu z gry. ;) (2) Glowny model nie jest wyeksponowany (dlatego pewnie zrobiles to na bokach). Wogole nie widac szczegolow. Radzilbym rozjasnic scene i skupic sie na tym co przedstawiles w srodku. (3) Kolorystyka wola o pomste do nieba. ;) Wszechoagranijaca matrixowa zielen przytlacza i odstrasza od obrazka. W stawki po bokach (znow o nich...) odciagaja uwage widza od centrum. (4) W srodkowym obrazku kadr mi troche nie pasuje. Jest zbyt ciasny w pionie. Miasto mozna troche od dolu podciac, dodajac w ten sposob troche oddechu w gornej czesci - nad glowa postaci/robota. Tyle ode mnie. :) pozdrawiam
bojar Napisano 15 Wrzesień 2005 Autor Napisano 15 Wrzesień 2005 Dzieki RA przemyśle to wszystko ;) oto nowy kolor nie matriksowy :d
RA Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 Niebieski lepszy. Rozjasnij to troche dodaj moze zdziebke cieplych akcentow. hmm... tylko w tym noktowizyjnym otoczeniu raczej cieple akcenty nie wyjda. :/ Trudna sprawa. ;) pozdrawiam
emer Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 no miodzio, niebieski faktycznie lepiej wygląda. render będzie większy czy juz tak zostanie bo detale uciekaja no i moze puść w jego strone ze dwie rakiety? :) pozdr.
bojar Napisano 15 Wrzesień 2005 Autor Napisano 15 Wrzesień 2005 Dzięki emer przemyśle to(tak będzie więcej detali na większej fotce) a tymczasem nowe kolorki widzenia do wyboru (bardziej ciepłe;) RA) :
RA Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 To moze lepiej zostaw tak jak w poprzednim poscie. :D Rakiety emera, to swietny pomysl. pozdrawiam
JmTm00 Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 Ja osobiscie zmniejszylbym "ramke", te podglady zrobil pólprzezroczyste i w innych kolorkach bo jakos tak za slodko wygladaja. Niebo- na horyzoncie przydaloby sie troszke wiecej swiatla zeby zaznaczyc kontor Maszyny, wiecej swiatla sie prosi z przodu miasta...fakt, jakies wirujace rakietki to istotnie dobry pomysl nada to scenie dynamizmu... Ps: tak wogole to kiedy koniec Bitwy wypada?
jaras Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 ciekawy pomysł , całkiem inne podejście do tematu. Podoba mi się wersja zielona i niebieska :) taki noktowizyjny charakter fajnie robi. Rakiety to świetny pomysł ale musisz ładnie zrobić ogień i dym ! pozdrawiam
KoMic Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 ehhh, no ja mam niestety odmienne zdanie, niepodoba mi sie kierunek w jakim idzie ta praca wtrej chwili to tu jest wiecej PSa niz maxa, moim skromnym zdaniem powinienes wywalic te glupoty jakies skany itp zupelnie mi to odpada, a zamiast tego pobawic sie w prawdziwe 3d, zrob ciekawe swiatlo cienie i materialy, teraz to wyglada na ratowanie zawszelka cene projektu ktory upadl juz dawno. tymi kolorkami bakerami starasz sie ukryc fakt ze z renderu maxowego wyszlo niewiele. Sory za zgryzliwosc, ale takie jest moje zdanie, rozumiem Psa mozna uzyc do drobnego retuszu ewentualnie zmajstrowania czegos co w maxie jest niemozliwe lub nieekonomiczne, Przykro mi ale praca mi sie nie podoba przez to ze zamiast bawic sie nowymi ustawieniami shaderami to zmieniasz tylko jakies kolorki, nie o to chodzilo w tej bitwie, pozdrawiam
jaras Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 KoMic ty brutalu ;) doceniłbyś chociaż że bojar ma już prawie ukończoną pracę ! O gustach sie nie dyskutuje bo jednym się podoba to a innym tamto. Ta praca ma taki klimat bo autor miał taką wizję - ale oczywiście każdy ma prawo do wyrażania swoich opinii :) Pozdrawiam p.s. Tyle razy sobie obiecywałem że nie będę się wtrącał ;)
pomiot Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 fajnie praca sie rozwinela :) zielony kolor noktowizora jest fajny... moze mógłbyś spróbować dodać jakieś niewielkie zakłocenia.. rakiety tez by byly fajne ale musialbys nad nimi dobrze przysiasc zeby nie spaprac.. moglbys rowniez spróbować dodać troche zniszczeń tam gdzie potworek stoi.. jakies solidne pogorzelisko i zmien celownik.. na jakąś świetlistą zieleń pzdr
KoMic Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 przepraszam Autora, moze za bardzo przegilem pale, ale naprawde niepodoba mi sie kierunek prac, szczerze mowiac http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=21222 na tym etapie bardziej mi sie opdobala, ehhhh sam nie wiem jak mam sie tlumaczyc, nie chce zniechecac, bo nie oto chodzi, Praca tez nie jest zla, chodzi mi tylko o to ze jest to bitwa 3D, a autor od kilku dni nic nie wnosi do pracy wartosciowego, oprocz tapety, a z prackami jest jak z kobietami im brzydsza tym wiecej potrzebuje tapety, wic moze zamiast tapetowac Bojar pobawil by sie w hirurga plastycznego i sprawil zeby ta praca byla ladna sama w sobie: ], jescze jest czas i mozna duzo zrobic, a wiec zamiast sie boczyc do roboty, pozdro PS jaras--> wtracasz sie w sloznej sprawie, wiec nie miej do siebie zalu: ] zamist sie wymadrzac sprobuje cos pomoc, akutalny kadr jest dobry, mi sie podoba, zamast noktowizora zorbil bym normalne kolory, czyli pora dzinna. nad taka powierzchnia moga byc chmury wiec zrobil bym cien, za robotem zrobil bym dym, moze jakies strzaly wojska w jego kierunku,... nie wiem to jest tylko moja proozycja, jescze raz pozdrawiam
Gość _Kreska_ Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 "a z prackami jest jak z kobietami im brzydsza tym wiecej potrzebuje tapety, wic moze zamiast tapetowac " buhahah, super porownianie, zgadzam sie w 100%, a poza tym niezle niezle ale moze byc jeszcz lepiej :D
bojar Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Witam i dziękuje wszystkim za uwage i konstruktywną krytykę :) Dzięki KoMic :) Dziękuje za wsparcie i zainteresowanie jmtm00 dodałem rakietki :) jaras dziękuje za "obrone";) i popracie pomiot noktowizor pozostał niebieski a celownik nowy :) _Kreska_ mam nadzieje że teraz tapeta jest lepsza :) RA oto nowa wizja Twego i mojego kompromisowego emer rakietki na zamówienie :) Siedziałem troche nad czymś co pozwoli pozostawić moja wizję i dodać odrobinę 3d oto moje wypociny mam nadzieje że się spodobają ;) oto link większy http://img209.imageshack.us/my.php?image=deathmachine7pb.jpg Pozdrawiam i prosze o dalsze opinie i jeszcze raz wszystkim dziękuje
KoMic Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 hehe, szczerze powiedziawszy,,, zaskoczyles mnie, teraz praca podoba mi sie o wiele bardziejm, Koncept jest bardzo dobry,hehe jesczze nie moge wyjsc z podziwu,: ] jedynie wydaje mi sie ze ramy powinny byc masywniejsze i te skany z boku zrobil bym lekko przezroczyste, pozatym jest spoko. postarales sie ale jeszcze nie koncz projektu: ] teraz twa sciezka prowadzi w duzo lepszymkierunku, hehe napewno mi o wiele bardziej sie to podoba: ] aaa jesczze, moze dodac jakis panel albo cos w tym stylu?
JmTm00 Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 No i gitara gra ;) duzo bardziej fajnie to moim zdaniem wyglada teraz...NieJestemPrzekonanyJednakCoDoTych"kalkomanii;)" na szybach bo jakos tak "odwracaja uwage" od centralnej postaci, i moze nie zmieniaj tak drastycznie kolorow np.na szybie z przodu, bo na moj gust jakas taka mozaika sie robi...ok, zeby nie bylo ja nie naciskam. Walcz dalej, bo jest dobrze
Ania Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 górna część (te przyciski czerwonożółte) wygląda jak z taniej gry, lepiej wymodeluj to zamiast dawać tekstury.
RA Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 Teraz ten podzial ma jakies uzasadnienie. Duzo lepiej. pozdrawiam
ZiBi_PL Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 znacznie lepiej :-) ale daj wiecej detali na ten kokpit
bojar Napisano 20 Wrzesień 2005 Autor Napisano 20 Wrzesień 2005 Witka :) Wszystkim zainteresowanym moim projektem :) KoMic dziękuje za ciepłe słowa ;) postaram się o jeszcze lepszy efekt zastanawiam się nad wzmocnieniem koństrukcji ;) jmtm00 "kalkomanie" (czytaj skanami na wyświetlaczu) poprawiłem są bardziej przeźroczyste ale się jeszcze zastanawiam nad ich innym przedstawieniem Ania C poprawiłęm kokpit :) RA Dziekuje za równie ciepłe słowa :) ZiBi_PL Jest już nowy ;) oto link http://img369.imageshack.us/my.php?image=deathmachine0mo.jpg i miniaturka
bojar Napisano 20 Wrzesień 2005 Autor Napisano 20 Wrzesień 2005 A tutaj wersja 2 kabiny "masywniejsza" :) pozdarwaim i zapraszam do komentowania link http://img368.imageshack.us/my.php?image=deathmachinegroby1el.jpg miniaturka
Kemil Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 Bardzo mi sie podoba. Z niecierpliwoscia czekam na koncowy Efekt
RK Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 Kurcze, fajny pomysł ale IMO są dwie wady- raz- generalnie dość ciemno, dwa- nie dograna paleta kolorów, przez co rozjeżdżają się. Moga z tego wyjść fajne rzeczy ale jeszcze to trochę przeheblować trzeba. Dawaj dalej.
bojar Napisano 24 Wrzesień 2005 Autor Napisano 24 Wrzesień 2005 Witam Dzięki Kemil koniec już niedługo przynajmniej taki to nominacji RK dopracowałem kolorystyke i rozjaśniłem scene A oto dwa rodzaje kolorystyki do wyboru do koloru :) proszę o opinie i pomoc w wyborze :) kolkorki 1 http://img378.imageshack.us/my.php?image=deathmachine19fh.jpg kolorki 2 http://img382.imageshack.us/my.php?image=deathmachine24qg.jpg miniaturki
JmTm00 Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 Jak na mój gust to polacz srodek z pierwszej miniaturki, tlo z drugiej :)
bojar Napisano 25 Wrzesień 2005 Autor Napisano 25 Wrzesień 2005 A tu jeszcze 3 wersja na zamówienie jmtm00 :) pozdrawiam
LHT Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 Troche mangowy klimat nawet fajnie to wyglada ale za kolorowo te szybki wyszly jak dlamnie;-) mam wrazenie ze obserwator utknął w zniczu :-) i te lampki dwie jakies "płaskie" światło dają. Mocno to Komiksowe. Pomysl z kabiną podoba mi się.
bojar Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 Witam :) To jużkoniec pracy nad tym projektem przynamniej narazie :) Dzięki LHT za wskazówki ale pozostawiłem to tak jak jest i się podoba może ine jest dobre ale jest :) i ciesze się że sokończyłem tą pracke ciesze sie udziału w bitwie i mam zamiar nadal walczyć z moim amatorstwem :D pozdrawiam wszstkich i życzę miłego oglądania i oceniania :) oto link do końcowego rezultatu : http://img364.imageshack.us/my.php?image=deathmachine6ee.jpg
bojar Napisano 29 Wrzesień 2005 Autor Napisano 29 Wrzesień 2005 Sorki nie zauważyłem, że pracka jest nieostra oto poprawiona wersja do nominacji pozdrawiam : http://img111.imageshack.us/my.php?image=deathmachineend507xe.jpg
Gość Bad Moon Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 ciekawy pomysł, niezłe wykonanie Go Bojar go!
Rekomendowane odpowiedzi