arcade Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Witam :D Kilka dni temu dołączyłem do grupy tworzącej grę "Burżuazja: Perła Pustkowi" W wątku tym będę zamieszczał swoje próby mierzenia się z low poly, głownie na potrzeby tego projektu :) Na dobry początek WIP: pierwszy model low poly jaką zrobiłem w życiu. Brakuje jeszcze kilku tekstur (wszędzie tam gdzie jest płaski, jednolity kolor). Przy wykonaniu jej bardzo pomoagał mi Hatred, za co mu teraz wielkie dzięki :) jako że jest to moje pierwsze podejście do low poly bardzo licze na wasze komentarze i opinie. następne obiekty w najbliższym czasie. pozdrawiam
JunioR Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 zmienił bym texturki, zwłaszcza na głowie.
Kakrotto13 Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 tylko ze te texturki wygladaja bardziej nabajkowe , tak jak by Burzuazja miala byc robiona w cell shadingu :P , a patrzac po modelach kolegi (mam nadzieje ze sie nie obrazie ze tak powiedzialem ) z Krakowa Hatred'a to raczej bedzie to mialo przypominac real life ;]
rzuq Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Jak na pierwszy lowmodel nie jest zle - pod okiem Hatreda szybko sie wyrobisz... jedno mi nie pasuje - rozumiem ze to jest jakis hak // w rece // troche ciezko bedzie z jego uzyciem - nie wydaje Ci sie - ja bym nad tym popracowal - poza tym pierwsze koty za ploty. pracuj dalej
arcade Napisano 24 Czerwiec 2005 Autor Napisano 24 Czerwiec 2005 Klicek - dzięki :D kakrotto13 - model ten nie będzie raczej wykorzystany w BZ, prznynajmniej nie w formie jaką teraz widzicie -> to był model zrobiony na próbę, dostałem takie zadanie aby udowodnić swoje umiejętności. Zresztą jak napisałem tekstury to jest WIP. Do Hatreda jeszcze mi daleko :P Rzuq -> Dzięki :D to jest hak zamiast dłoni, powiedzmy że coś w podobie do pirata z hakiem zamiast ręki :D taki był koncept który dostałem do zrealizowania - ale muszę przyznać że mi osobiście bardzo spodobał się ten pomysł :D Pozdrawiam, dzięki za komentarze i prosze o więcej :)
Kakrotto13 Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 ahh no tak ten hak jak juz musi byc to raczej skierowany w druga strone i troche chudszy bo pod takim cienzarem to by mu cale ramie oderwalo ;] Popracuj nad nim ... aha jesli to jest twoj pierwyszy model to jest cool ;) qrde pisze troche od konca no ale puzno troche ;D
Hatred Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 no co mam napisac :) haka nie zmieniaj, to czyma sie konceptu ona i niech tak zostanie :) nie powiedziane ze modele do BZ musza byc superrealistyczne, wiec hak jak hak daje klimat moim zdaniem :) co do texturki nom to bedzie trzeba popracowac :) jak by ktos kcial jescze do teamu dolaczyc to zapraszamy :)
kurt_hectic Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 burzuazja. :) . i wszystko jasne , model--> za zolte rece, i dodaj cos do nich, one sa jednokolorowe, poza tym : PLEAS NAKREC TUTORIAL JAK MALUJESZ UBRANIA!
LISEK Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 A ja myslalem ze poza ubraniem tam nei ma textury :/ , takze to napewno idzie do poprawki (texturki) Pozdrawiam
arcade Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Oczywiście że tekstury są nie skończone, pisałem o tym już 2 razy :P Na rękach właściwie ich nie ma (nałożyłem kolor żeby wiedzieć jak to mniej więcej będzie wyglądało). Kurt - tutorial z którego korzystałem przy malowaniu ubrań jest tu: http://www.planetquake.com/polycount/cottages/qbranch/ pozdrawiam
sartr Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 rozumiem ze to twój pierwszy model LP i wip texturka, no nic udanej nauki Ci zycze pod okiem znanego i cenionego guru:) nad texturką jeszcze bardzo duzo roboty, proponuje najpierw rozprawic sie z tatuazem bo zepsuje nawet najlepiej dopieszczony modelik, pozdro
Por@szek Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Drobne niedociagniecia na siatce, troche poprawek w texturze (proponowalbym przejsc na foto aby utrzymac klimat), i sadze ze to wystarczy. Hatred mnie tez nauczysz jak sie robi low poly?Badz mym Maeostro bo nie kumam jak wy takie fajne rzeczy mozecie robic. Ja tez tak kcem :)
Hatred Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 wyczuwam tu jakis sarkazm? nikt nie mowil ze tu jakims bossem jestem, sprawdzcie moje watki, 3 modele na krzyz :P
Woznkt Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 hak i połączenie z ręką moim zdaniem do wymiany, bo hak za gróby a mocowanie z ciękie. Jak by się zamachnął to by pewnie haka już nie miał. Koncept konceptem,a życie życiem. Trza czasem od siebie zapodawać coś :] ps. max3d.pl - nieoficjalne forum grafików Bużrułazyji :P
Kakrotto13 Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 forum moze nie ale dzial game art z pewnoscia ;D :P aaa jak juz reklame robic to : http://www.swiat3d.prv.pl
Hatred Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 a co? proste ze nasze :P uwazaj z tymi reklamami innych portalow bo bedzie tosamo co z Kolegalkiem :)
arcade Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 Prosze o komentowanie modelu, bez jakichś chatowych off-topiców... Od tego macie priv... Kakrotto13 nie spamuj mojego wątku. :/
arcade Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 Witam :) Dawno nic nie wrzucałem więc postanowiłem odświerzyć nieco wątek :) Oba modele są jeszcze WIPami, ale niestety w najbliższym czasie nie będę miał czasu przy nich za bardzo majstrować, więc postanowiłem wrzucić takie jakie są. i kolejny: Dzięki wielkie dla Hatreda i Rzuqa za nieocenioną pomoc :) Komentarze bardzo mile widziane :) Pozdrawiam :)
Kakrotto13 Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 pic gorny -> textura troche sie rozciaga na przednich palcach , poza tym wyglada troche bajkowo ;] jesli to do burzuazji to troche nie pasuje ;] teraz do obu pic :] ... texturki maja za malo detali , co do ilosci poly to wygladaja jalby mialy troche mniej niz jest napisane ;] ... pracuj ziomus dalej z czasem zacznie ci to dobrze wychodzic :] pozdro ;D
Hatred Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 Ziomus musisz poprawic miejsca laczenia sie nog z tulowiem tego rogacza, poza tym daj mu jakas dirtmpe coby pozbyc sie tego bajkowego widoku, jezyczek troche pod braz podciagnij moze:) no i az sie prosi o alphe zamiast takiej ilosci geometri na wachlazu :) a co do kolesia z kutaskiem to troche sie uv rozjechaly na kapturach obok glowy, poza tym tez brak jakis odcieni "realistycznych" wszystko jak by z 2 kolorow zrobione z dodgem i burnem pracuj pracuj :D rob ta lokacje :D
ftorek Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 spox - rogacz jest calkiem wporzo tylko ze niestety wyglada jak z gry dla dzieci (co samo w sobie nie jest zarzutem - ale jesli to ma byc burzuazja...) co do gawonta - jak hatred powiedzial - to wydaje sie byc dopiero baza do prawdziwej texturki - nie ma tu wogole detalu tylko pozaznaczane wglebienia/wypuklosci... i w ogole jakies to takie wszystko matowe - daj mu troche odblyskow/ jakies syfy/ dziwne elementy...
arcade Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 Dzięki za comenty, oczywiście zgadzam się z wami w 100% Jak tylko będę miał trochę czasu (sesja poprawkowa :/) to popracuję nad tymi obiektami :) Ftorek - co racja to fakt, chyba mam jakieś toonkowe zboczenie, bo wszystko wychodzi mi albo komiksowo, albo toonkowo... No cóż, pracuję nad tym. Hatred - zlecenie z lokacją przejoł Korzeń - nie wychodziło mi to za dobrze i tak jak mówię na razie nie mam na nic czasu ;( więc oddałem to w bardziej doświadczone ręce :) Aha - z tym alpha próbowałem cały dzień tak jak mówiłeś i nie potrafię zrobić przezroczystości, szukałem w helpie ale nic nie znalazłem. Jakby ktoś miał linka do jakiegoś tutka jak to zrobić to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam :)
kurt_hectic Napisano 16 Sierpień 2005 Napisano 16 Sierpień 2005 2 pierwsze fajne, koles troche odstaje > gorszy jest ,model chyba kiepski i ogolnie , malo sie dzieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się