Napisano 24 Czerwiec 200519 l Witam :D Kilka dni temu dołączyłem do grupy tworzącej grę "Burżuazja: Perła Pustkowi" W wątku tym będę zamieszczał swoje próby mierzenia się z low poly, głownie na potrzeby tego projektu :) Na dobry początek WIP: pierwszy model low poly jaką zrobiłem w życiu. Brakuje jeszcze kilku tekstur (wszędzie tam gdzie jest płaski, jednolity kolor). Przy wykonaniu jej bardzo pomoagał mi Hatred, za co mu teraz wielkie dzięki :) jako że jest to moje pierwsze podejście do low poly bardzo licze na wasze komentarze i opinie. następne obiekty w najbliższym czasie. pozdrawiam
Napisano 24 Czerwiec 200519 l tylko ze te texturki wygladaja bardziej nabajkowe , tak jak by Burzuazja miala byc robiona w cell shadingu :P , a patrzac po modelach kolegi (mam nadzieje ze sie nie obrazie ze tak powiedzialem ) z Krakowa Hatred'a to raczej bedzie to mialo przypominac real life ;]
Napisano 24 Czerwiec 200519 l Jak na pierwszy lowmodel nie jest zle - pod okiem Hatreda szybko sie wyrobisz... jedno mi nie pasuje - rozumiem ze to jest jakis hak // w rece // troche ciezko bedzie z jego uzyciem - nie wydaje Ci sie - ja bym nad tym popracowal - poza tym pierwsze koty za ploty. pracuj dalej
Napisano 24 Czerwiec 200519 l Autor Klicek - dzięki :D kakrotto13 - model ten nie będzie raczej wykorzystany w BZ, prznynajmniej nie w formie jaką teraz widzicie -> to był model zrobiony na próbę, dostałem takie zadanie aby udowodnić swoje umiejętności. Zresztą jak napisałem tekstury to jest WIP. Do Hatreda jeszcze mi daleko :P Rzuq -> Dzięki :D to jest hak zamiast dłoni, powiedzmy że coś w podobie do pirata z hakiem zamiast ręki :D taki był koncept który dostałem do zrealizowania - ale muszę przyznać że mi osobiście bardzo spodobał się ten pomysł :D Pozdrawiam, dzięki za komentarze i prosze o więcej :)
Napisano 24 Czerwiec 200519 l ahh no tak ten hak jak juz musi byc to raczej skierowany w druga strone i troche chudszy bo pod takim cienzarem to by mu cale ramie oderwalo ;] Popracuj nad nim ... aha jesli to jest twoj pierwyszy model to jest cool ;) qrde pisze troche od konca no ale puzno troche ;D
Napisano 25 Czerwiec 200519 l no co mam napisac :) haka nie zmieniaj, to czyma sie konceptu ona i niech tak zostanie :) nie powiedziane ze modele do BZ musza byc superrealistyczne, wiec hak jak hak daje klimat moim zdaniem :) co do texturki nom to bedzie trzeba popracowac :) jak by ktos kcial jescze do teamu dolaczyc to zapraszamy :)
Napisano 25 Czerwiec 200519 l burzuazja. :) . i wszystko jasne , model--> za zolte rece, i dodaj cos do nich, one sa jednokolorowe, poza tym : PLEAS NAKREC TUTORIAL JAK MALUJESZ UBRANIA!
Napisano 25 Czerwiec 200519 l A ja myslalem ze poza ubraniem tam nei ma textury :/ , takze to napewno idzie do poprawki (texturki) Pozdrawiam
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Autor Oczywiście że tekstury są nie skończone, pisałem o tym już 2 razy :P Na rękach właściwie ich nie ma (nałożyłem kolor żeby wiedzieć jak to mniej więcej będzie wyglądało). Kurt - tutorial z którego korzystałem przy malowaniu ubrań jest tu: http://www.planetquake.com/polycount/cottages/qbranch/ pozdrawiam
Napisano 26 Czerwiec 200519 l rozumiem ze to twój pierwszy model LP i wip texturka, no nic udanej nauki Ci zycze pod okiem znanego i cenionego guru:) nad texturką jeszcze bardzo duzo roboty, proponuje najpierw rozprawic sie z tatuazem bo zepsuje nawet najlepiej dopieszczony modelik, pozdro
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Drobne niedociagniecia na siatce, troche poprawek w texturze (proponowalbym przejsc na foto aby utrzymac klimat), i sadze ze to wystarczy. Hatred mnie tez nauczysz jak sie robi low poly?Badz mym Maeostro bo nie kumam jak wy takie fajne rzeczy mozecie robic. Ja tez tak kcem :)
Napisano 26 Czerwiec 200519 l wyczuwam tu jakis sarkazm? nikt nie mowil ze tu jakims bossem jestem, sprawdzcie moje watki, 3 modele na krzyz :P
Napisano 4 Lipiec 200519 l hak i połączenie z ręką moim zdaniem do wymiany, bo hak za gróby a mocowanie z ciękie. Jak by się zamachnął to by pewnie haka już nie miał. Koncept konceptem,a życie życiem. Trza czasem od siebie zapodawać coś :] ps. max3d.pl - nieoficjalne forum grafików Bużrułazyji :P
Napisano 4 Lipiec 200519 l forum moze nie ale dzial game art z pewnoscia ;D :P aaa jak juz reklame robic to : http://www.swiat3d.prv.pl
Napisano 4 Lipiec 200519 l a co? proste ze nasze :P uwazaj z tymi reklamami innych portalow bo bedzie tosamo co z Kolegalkiem :)
Napisano 5 Lipiec 200519 l Autor Prosze o komentowanie modelu, bez jakichś chatowych off-topiców... Od tego macie priv... Kakrotto13 nie spamuj mojego wątku. :/
Napisano 14 Sierpień 200519 l Autor Witam :) Dawno nic nie wrzucałem więc postanowiłem odświerzyć nieco wątek :) Oba modele są jeszcze WIPami, ale niestety w najbliższym czasie nie będę miał czasu przy nich za bardzo majstrować, więc postanowiłem wrzucić takie jakie są. i kolejny: Dzięki wielkie dla Hatreda i Rzuqa za nieocenioną pomoc :) Komentarze bardzo mile widziane :) Pozdrawiam :)
Napisano 15 Sierpień 200519 l pic gorny -> textura troche sie rozciaga na przednich palcach , poza tym wyglada troche bajkowo ;] jesli to do burzuazji to troche nie pasuje ;] teraz do obu pic :] ... texturki maja za malo detali , co do ilosci poly to wygladaja jalby mialy troche mniej niz jest napisane ;] ... pracuj ziomus dalej z czasem zacznie ci to dobrze wychodzic :] pozdro ;D
Napisano 15 Sierpień 200519 l Ziomus musisz poprawic miejsca laczenia sie nog z tulowiem tego rogacza, poza tym daj mu jakas dirtmpe coby pozbyc sie tego bajkowego widoku, jezyczek troche pod braz podciagnij moze:) no i az sie prosi o alphe zamiast takiej ilosci geometri na wachlazu :) a co do kolesia z kutaskiem to troche sie uv rozjechaly na kapturach obok glowy, poza tym tez brak jakis odcieni "realistycznych" wszystko jak by z 2 kolorow zrobione z dodgem i burnem pracuj pracuj :D rob ta lokacje :D
Napisano 15 Sierpień 200519 l spox - rogacz jest calkiem wporzo tylko ze niestety wyglada jak z gry dla dzieci (co samo w sobie nie jest zarzutem - ale jesli to ma byc burzuazja...) co do gawonta - jak hatred powiedzial - to wydaje sie byc dopiero baza do prawdziwej texturki - nie ma tu wogole detalu tylko pozaznaczane wglebienia/wypuklosci... i w ogole jakies to takie wszystko matowe - daj mu troche odblyskow/ jakies syfy/ dziwne elementy...
Napisano 15 Sierpień 200519 l Autor Dzięki za comenty, oczywiście zgadzam się z wami w 100% Jak tylko będę miał trochę czasu (sesja poprawkowa :/) to popracuję nad tymi obiektami :) Ftorek - co racja to fakt, chyba mam jakieś toonkowe zboczenie, bo wszystko wychodzi mi albo komiksowo, albo toonkowo... No cóż, pracuję nad tym. Hatred - zlecenie z lokacją przejoł Korzeń - nie wychodziło mi to za dobrze i tak jak mówię na razie nie mam na nic czasu ;( więc oddałem to w bardziej doświadczone ręce :) Aha - z tym alpha próbowałem cały dzień tak jak mówiłeś i nie potrafię zrobić przezroczystości, szukałem w helpie ale nic nie znalazłem. Jakby ktoś miał linka do jakiegoś tutka jak to zrobić to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam :)
Napisano 16 Sierpień 200519 l 2 pierwsze fajne, koles troche odstaje > gorszy jest ,model chyba kiepski i ogolnie , malo sie dzieje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto