Dirk Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Witam wszystkich. To moja pierwsza Bitwa 3D. Mój pomysł na maszynę bojową to połączenie przeszłości z teraźniejszością. Będzie to samobieżne działo obudowane drewnianym pancerzem nabitym rożnego rodzaju metalami. Za niedługo zamieszczę szkic koncepcyjny takiego działa:) Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w Bitwie.
Dirk Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Oto pierwszy szkic koncepcyjny. Z przodu wystają masywne pnie zaostrzone na końcach. Koła będą drewniane obłożone stalowymi płytkami z kolcami. Działo będzie o dość dużym kalibrze i to właśnie działo ma się najbardziej rzucać w oczy:) Z tyłu "wystąpią" 2 silniki diesla:) na platformie między kołami będą najprawdopodobniej po dwie wyrzutnie pocisków kierowanych. Jeszcze nie wiem w jakiej scenerii umieszczę ten pojazd. Przepraszam za jakość szkicu:) Brak skanera musiałem nadrobić cyfrówką:)
Dirk Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Powolutku układa mi się konkretny wygląd tej dziwacznej machiny:).Póki co zrobiłem rendering działa, które w finalnej wersji bedzie bardzo zbliżone do pierwszego renderingu.
HEKTOR Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Witam! Ogólnie kocept mi się podoba. Ale widzę strasznie rażący błąd, lufa i zamek musi być w jednej płaszczyźnie, nie może być tak jak jest u ciebie. Mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi, jak nie to napisz to ci to wytłumaczę. Pozdrawiam i powodzenia!
Dirk Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Faktycznie. Dopiero teraz dostrzegłem mój błąd:(Za niedługo będzie poprawiony.
Dirk Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 I powolutku do przodu. Kolejny rendering przedstawia przednie koło.Najprawdopodobniej jest to ostateczna wersja więc teraz pozostaje dobrać ciekawe tekstury drewna i stali.
Dirk Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 Witam. Pierwszy rendering pojazdu według mojego założenia. Brakuje w nim jeszcze bardzo dużo ale powolutku modeluję silnik.
HEKTOR Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 Witam! No już jest lepiej. Nie będę się czepiał stabilizacji działa i takich tam, oraz jego użyteczności, bo to jest ogólnie coś takiego… innego… No ale pracuj. A tak na marginesie podoba mi się bardziej ten render czarno biały. I jeszcze napisał byś może w jakich latach będzie to działo się poruszać, bo nie wiem czego się doczepić:). Pozdrawiam!
Dirk Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 Dzięki za komentarz. Odnośnie szczegółów typu stabilizacja działa czy sposób jego obrotu to pomysły są jeszcze w powijakach:) Co do umiejscowienia w czasie... Myślę, że ta machina może byc zarówno z początku XX w. jak i z XXI wieku:) Chodzi mi o coś innego niż to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni na codzień:) Stąd pomysł połączenia drewna, stali, prymitywnych kół oraz działa. Jak narysowałem szkic koncepcyjny to na myśl przyszła mi czołg z Warhammera:) Pozdrawiam
Dirk Napisano 28 Czerwiec 2005 Autor Napisano 28 Czerwiec 2005 Witam Oto kolejny rendering (na razie bez tekstur:)) pojazdu. Mam cichą nadzieję,że chociaż troszkę sie podoba:)
HEKTOR Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 Witam! Jak na razie źle nie jest, praca ma swój wyjątkowy klimat. Przyczepił bym, się do masy rzeczy jak by ta praca była bardziej „realna” (wiesz… w jakiś latach osadzona czy coś). Ogólnie wydaje mi się, że jarzmo armaty jest tak dziwnie odlane, o ile jest o odlewana armata:). Zbyt wiele powiedzieć nie można. Tylko jeszcze pytanie co do renderingu, ten końcowy będzie wyglądał mniej więcej jak te poprzednie? Pozdrawiam!
Dirk Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 Witam Patrząc na poprzednie renderingi uznałem,że zmienię jednak wygląd pojazdu. Jeśli chodzi o umiejscowienie sceny to doszedłem do wniosku, że będzie to przyszłość. Tło dla umieszczenia pojazdu: maszyna stoi na jakimś wzgórzu w ciągu dnia i strzela z działa. Obok leżą skrzynki z amunicją do działek obrotowych oraz pociski do działa. Co do pomysłu połączenia drewna ze stalą to zrezygnowałem z niego. Cały pojazd będzie skonstruowany ze stali a koła zmienią troszeczkę wygląd. Jeśli chodzi o renderowanie to bedzie inny.Na razie jest taki ze względu na szybkość działania na moim komputerze:):):) Siatka modelu przy koncowym renderingu obrazuje troszkę lepiej sam kształt pojazdu. Oto przerobiony pojazd.
Dirk Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 Taki mały update... Nowe koło do pojazdu. Felga ze stali. Opona+stalowe płytki z kolcami.
wolfe Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 musze ci przyznac ze zmieniles swoj pojazd na lepsze!! TEN JEST O WIELE WIELE CIEKAWSZY!!
pomiot Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 ooo.. teraz to mi się podoba :) to dobrze że próbujesz różnych wariantów i pracujesz nad swym modelem a nie trzymasz sie jedynie jednego z góry założonego obrazu.. wczasie modelowania przychodzi wiele rozwiązań o których wcześniej się nie pomyślało.. dobra robota :)
Dirk Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 Witam. Dziekuję za komentarze:) Podbudowały mnie troszkę.Niżej zamieszczam screena z programu aby było widać, że to mój projekt:)Na screenie można zauważyć nowy model kół. Rendering pojazdu z nowymi kołami powinien być jutro. Pozdrawiam
Falcrum Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 Ciekawy pomysł. Zobaczymy jak Ci to wyjdzie. Powodzenia Pozdr
Dirk Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Napisano 30 Czerwiec 2005 Witam Obiecałem wczoraj rendering więc jest:) Dodałem parę rurek, wieżyczkę kierowcy, podtrzymanie lufy działa oraz, najważniejsze, nowe koła:) Co do kształtu wieżyczki to nadal myślę nad nią.Na płytach pomiędzy kołami bedzie wyrzutnia rakiet (takich mniejszych rakiet:)) Renderin dla odmiany jest z innej strony:)
HEKTOR Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 Witam! Oj teraz to ma ręce i nogi :). Wygląda o wiele lepiej, jednak wciąż się zastanawiam nad mechanizmami wieżyczki. Napisz coś o wymiarach pojazdu, bo nie wiem jak się tym będzie sterować, gdzie będą ludzie którzy będą prowadzić pojazd ? Pozdrawiam!
Dirk Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Napisano 4 Lipiec 2005 Witam. Po kilku dniach przerwy (trzeba było zaliczyć kolejny rok studiów:)) prezentuję swój pojazd. Zmieniłem troszkę koncepcję. Pojazd wygląda inaczej i zamiast jednego działa posiada dwa. Niżej prezentuję nowe renderingi oraz siatkę modelu.
HEKTOR Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 Witam! Jest coraz lepiej, ja mam tylko takie złudzenie że te lufy są ciężkie i powinny mieć podpórki podczas transportu. Nio ale jak patrzeć na to pierwsze co wymyśliłeś a teraz to jest bez porównania jak pięść do oka, teraz idziesz w dobrą stroną, ciekawe co znowu zmienisz ;) Pozdrawiam!
Dirk Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 Witam. Nowe renderingi pojazdu. Myślę, że już tu nic nie będę zmieniał.Teraz biorę się za szczegóły pojazdu oraz za otoczenie, w którym będzie stał.W końcowym renderingu pojazd będzie w niektórych miejscach miał siatkę maskującą dlatego zrezygnuję z kilku niewidocznych szczegółów na rzecz szybszego działania komputera:)
Bacry Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 z początku wyglądało nieciekawie, ale teraz nabrało ciekawych kształtów.
Dirk Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 Witam Mały update. Te ścianki wokół pojazdu symbolizują worki z piaskiem. Jeśli chodzi o drzewa to nie wiem czy będą iglaste czy liściaste.Jeszcze za niedługo dodam tam jakiegoś ludzika, który bedzie odzwierciedlał rozmiary pojazdu.
Leru Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 świetna maszyna :) będzie dużo teksturowania ale no jestem pod wrażeniem, tak trzymać pozdrawiam :)
HEKTOR Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 Witam! Jest super! Mnie się bardzo podobają prace, które człowiek sam wymyśla, jak pojazdy i takie tam. Wszystko super rozplanowałeś teraz to jest prawdziwa machina wojenna :). Tylko mam takie małe zastrzeżenie, do tego włazu pod lufą, mimo że ładnie wygląda nie powinien tam być. Bo podczas transportu pojazdy przy lufie na podpórkach, to jak nastąpi nagła potrzeba wydostania się przez właz to nie ma takiej możliwości! Przesuń go na środek jak możesz. Pozdrawiam!
Bacry Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 właz.. i blokowanie.. nie takie rzeczy robili w pojazdach wojskowych. W t-72 mechnik kierowca mógł nawet stracić głowę (to nie przenośnia) z powodu otwartego włazu :D Worki z piaskiem są do niczego (chodzi tu o pomysł) zwykle takie pojazdy stoją w dole (zgłębieniu zrobionym przez maszyny inżynieryjne).
Dirk Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Napisano 6 Lipiec 2005 Witam Prezentuję parę renderingów. Dodałem skrzynki na pojeździe i pancerz reaktywny na wieżyczce(te małe prostopadłościany:)) Obok koła stoi ludzik (proszę się nie śmiać, ponieważ nie umiem modelować ludzi:)) aby pokazać rozmiary pojazdu. Pojazd, jak widać, jest duży:) Leru-->to prawda, że będzie dużo teksturowania ,ale nie wszędzie wykorzystam tekstury. HEKTOR-->właz jest umiesczony dobrze:)Nie jest otwierany do góry tylko przesuwa się w bok Bacry-->zrezygnowałem z worków z piaskiem i zrobiłem małe zagłębienie
sartr Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 robi sie coraz lepiej, mógłbys pokazać modelik bez siatki?
kubi Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 Na początku myślałem ze wyjdzie ci średnia maszynka, a tu prosze mile zaskoczenie, ciekawa konstrukcja :) podoba mi się :) Bo te pierwsze renderki nie były zachęcające.
urban Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 bardzo ładnie ci to wychodzi ma swój kilmat czekam na wowe rendery
Dirk Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 Witam sartr prosił o rendering bez siatki. Spełniam prośbę. Żółty kolor oznacza tło. Natomiast zielony-podłoże. Myślałem o tym aby umiejscowić pojazd na wydmach nad morzem:) Przepraszam jeśli czasami nie widać obrazków pochodzących z serwera:( Mój kolega wygospodarował mi miejsce na swoim serwerze ale czasmi coś się mu dzieje z połączeniem. Czasami może się tak dziać ale za to mam miejsca ile mi trzeba i szybkie zarządzanie kontem:):)Jako, że w chwili kiedy piszę posta serwer nie działa to zamieszczam miniaturkę renderingu.
Knysha Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 No prosze, prosze :]. Ciekawie sie zrobilo - z poczatku z lekkim usmieszkiem patrzylem na poprzednia wersje pojazdu wykonywana w poly. Teraz przesiadles sie na rhino i juz widac poprawe :). Dlubaj dalej, a bedzie ciekawy modelik :). Pzdr
Dirk Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 Witam Pierwsza wersja pojazdu nie była robiona w poly tylko w Rhino:) Prawda jest taka, że nie potrafię pracować na polygonach:) Wkrótce nowe update'y.
HEKTOR Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Witam! No fajnie fajne. Ale chyba ostateczny rendering będziesz robił w czymś innym? No fajny pomysł z umieszczeniem go nad morzem. Pozdrawiam!
W.I.K.I. 25 Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Hmmm.... Super ten pomysł umiejscowić ,,POGROMCE" na morzem, ale czy zbyt duży ciężar tej maszyny nie wgniecie jej w piasek? Jak się bedą zachowywać koła? Pozdrawiam i życze powodzenia w daleszej pracy:)
HEKTOR Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Witam! No W.I.K.I. 25 masz rację, na pewno taki pojazd by utoną na plaży w piasku, ale ja to myślałem umiejscowić go tak w głębi jakiejś skarpy żeby był za niego widok na może :), albo odwrotnie, ale to już twoja decyzja S.T.O.R.M. Pozdrawiam!
Dirk Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 Witam Prezentuję małe update'y.Białe dodatki na pojeździe są nowe. Do tego prezentuję tabliczkę jaką najprawdopodobniej wykorzystam w scenie. Umieszczę ją tak aby była widoczna:) Pojazd nie musi się zapadać w piasku.Wystarczy że będzie stał na przygotowanej dla niego powierzchni takiej jak beteon etc. Jako, że za kilka dni wybieram sie na mały wypoczynek nad morze to zobaczę nadmorskie wydmy i pomyslę nad sceną:):):)To samo tyczy się napisu na tabliczce bo nie pamiętam jak brzmiały ostrzeżenia na wydmach:) Końcowy rendering będę robił w innym programie.
W.I.K.I. 25 Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 WITAM! Wiesz pomysł umiejscowieni ,,POGROMCY'' nad morzem sopdobał mi się. Widać, że poświęcasz dużo pracy swojemu projektowi. Zastanawiałeś sie może nad kolorystyką pojazdu?? Bo wydaje mi się, że obecna nie pasuje do otoczenia, ponieważ pojazd rzucał by sie za bardzo w oczy. Nie chce zmieniać Twojej koncepcji, ale ja zrobiłabym go w kolorze PUSTYNNEJ BURZY- oliwkowym z dodatkami brązu. Pozdrawiam!
Dirk Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 Witam Przedstawiam rendering, który w pewnym stopniu pokazuje jak bedzie wyglądać końcowa scena.Gdzieś tam, za pojazdem będzie mały płotek i przewrócone w czasie sztormu drzewo, którego nikt nie usunął. Obok pojazdu będzie mały namiot, pod którym będzie stolik z jakąś aparaturą. Białe "cegiełki" przed namiotem symbolizują pojemniki na taśmy amunicyjne. Obok jest składana antena do transmisji satelitarnych. Biała płaszczyzna nad tylnymi kołami symbolizuje siatkę maskującą. W.I.K.I. 25-->spokojnie:) Ta kolorystyka jest przeznaczona tylko dla mnie przy pracach nad pojazdem. Końcowa kolorystyka będzie inna.Nie ma na razie tekstur gdyz nad nimi pracuję i przeglądam kamuflaże stosowane we wspłczesnych pojazdach lądowych Pozdrawiam
HEKTOR Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 Witam! Pojazd jest super. Zastanawiam się czy nie za dużo będzie tych rzeczy dookoła niego, będzie to odciągać uwagę mi się wydaje. Pojazd jest na tyle fajny, że możesz go śmiało samego w scence przedstawić i będzie dobrze. A co do maskowania to może byś się skusił na BGS CAMO, albo coś własnego wymyśl. Pamiętaj że na czołgach rozróżnia się głownie 2 rodzaje malowań: maskujące i zniekształcające. Maskujące to takie co miały ukryć pojazd, nie dać go zauważyć, a te drugie to takie które nie pozwalały by go dostrzec i rozpoznać co to za rodzaj. Ty ze względu że jest to pojazd bardziej o roli stacjonarnej to powinieneś zastosować malowanie maskujące, a jakie wybierzesz to pozostawiam twojej woli ;). Pozdrawiam!
Dirk Napisano 9 Lipiec 2005 Autor Napisano 9 Lipiec 2005 Witam Parę małych renderingów. Jeszcze się zastanawiam nad tą sceną. Na pewno coś mi do głowy jeszcze wpadnie:)
Dirk Napisano 10 Lipiec 2005 Autor Napisano 10 Lipiec 2005 Witam Przedstawiam ostateczny wygląd koła. Musiałem je w kilku miejscach poprawić. Teraz zostaje mi dobranie materiałów.Prezentuję też siatkę koła.
Dirk Napisano 14 Lipiec 2005 Autor Napisano 14 Lipiec 2005 Witam Przez około dwa tygodnie brak będzie update'ów.Powód:wyjazd na mały wypoczynek:)Ale nawet na urlopie będę myślał nad pojazdem i teksturami do niego:) Pozdrawiam
Dirk Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 Po długiej nieobecności witam ponownie. Pomyślałem trochę nad pojazdem i prezentuję niżej poprawiony kadłub oraz wieżyczkę. Znowu zmienię parę rzeczy w szczegółach pojazdu:) Prezentuję również siatkę modelu.
Dirk Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 Witam Kolejny rendering modelu.Brakuje jeszcze paru detali ale pojazd tak już będzie wyglądał.Teraz myślę nad teksturami do niego oraz otoczeniem, w którym maszyna będzie stać.
urban Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 sam w sobie pojazd jest fajny i mi się podoba chociarz dodaj jeszcze kilka szczegułów pod lufami bo tam jest goły
Dirk Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 Witam Prezentuję ostateczny wygląd modelu (pracuję jeszcze nad paroma drobiazgami) do tworzonej sceny. Renderingi nie są zbytnio ciekawe,więc proszę o wyrozumiałość:) Teraz pracuję nad otoczeniem pojazdu.
Rekomendowane odpowiedzi