mkk3a Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 OPIS: Mecha-maggot to przedstawiciel jednej z wielu obcych, wojowniczych cywilizacji. Właśnie wylądował na kolejnej planecie, gdzie uda się na polowanie. W polowaniu często korzysta z wielu najnowszych zdobyczy swej cywilizacji – aczkolwiek nie zawsze. Czasem, podobnie jak Predator, za broń służy mu jedynie broń biała, jak np. włócznia, co ma wyrównać szanse między nim a potencjalnym przeciwnikiem. Za pomysł posłużył mi ten rysunek: http://www.summoner2.com/images/artwork/mechamaggot.jpg Zdjęcie użyte przy tworzeniu tekstur: http://www.mkk3a.republika.pl/MM_Metal_wzor.jpg Software: 3dsmax 5.0, V-ray oraz Photoshop 7.0. Finalny render:
hkropinski Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 Sądząc po poprzednich pracach może byc nieżle, czakam na Twoje pomysły, POWODZENIA
ZiBi_PL Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 mi tez sie koncept baardzo podoba :D ciekawe jak to bedzie dalej :D trzymam qciuki
KLICEK Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 koncept rewelacja :)) *zapisany na dysku* jezeli nie masz nic przeciwko ;)
JunioR Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 nooo, zapowiada sie super. Zobaczymy co z tego wyniknie :D
mkk3a Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Napisano 30 Czerwiec 2005 hm, z tego co piszecie to wnioskuje, że nie przeczytaliscie notki w pierwszym poscie - koncept nie jest moj, żeby później nie było :) a ponizej obiecane renderki: na pierwszy ogien poszły nogi. zamierzam nieco zmienic palec wewnętrzny (za bardzo przypomina kciuk) i powiększyć nieco główną część stopy (wydaje się troche za mała w porównaniu do palców)
Leru Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 ossstry pomysł :] witam i powodzenia życzę :)
ZiBi_PL Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 ten qciuk jest ok :D robocik idac moze np. kakac po drzewach i jak małpy pomagac sobie nogami :D no ale to juz moje wymysly :)
mlody_ Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 mnie sie tam podoba...czekam na kro...znaczy sie na gore - zycze powodzenia - A i zmien podejscie do tej Bitwy!
mkk3a Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Napisano 2 Lipiec 2005 mlody_ - o co chodzi z tym podejsciem do Bitwy? no i teraz cos dla wszystkich: mały update (są juz całe nogi, ale chyba staw kolanowy do wymiany, albo przynajmniej poprawy)
mlody_ Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 "watpie ze wygram" etc...z takim podejscie nigdy niczego nie osiagniesz. musisz sie motywowac do pracy itd...narazie fjie wyglada
asfalton Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 no puki co wszystko ''gra'' jesli chodzi o ksztalt, jak dla mnie :)
JohnZi Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 nonono co za nogi. Narazie fajnie wyglada, oby tak dalej
tweety Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 uuu.... mkk3a w Bitwie?? no to może być ciekawie. :) jak na razie jest super. chciałbym to cudo zobaczyć jak się porusza. może po Bitwie pokusisz się o rig?? powodzenia i 3mam kciuki :)
mkk3a Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 cała mecha własciwie ukonczona (pozostają tylko małe poprawki), ponadto zabrałem sie za wymodelowanie larwy i wstępne teksturki dla niej
ZiBi_PL Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 bardzi ladnie. ale moze dodalbys pare elementow ktore wykroczyly by poza koncept ( jakies dzialko), oslone dla larwy itp. :)
sir_Bols Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 przedewszystkim przydaloby sie cos co sprawiloby ze bylaby to maszyna bojowa a nie protezy dla zielonego pedraka... no oczywiscie zawsze mozna powiedziec ze ten glut ma jakies super zdolnosci psi... tak czy inaczej model piekny...
Gość styczny Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 to bedzie dobre ale jabym dał nie działka tylko jakieś ostre kończynki coby ładnie siekały
Leru Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 pomysł świetny, wykonanie również bardzo ciekawe :) jednak czegoś brakuje samemu robalowi, może bardziej szczegółowej tekstury ? Nie wiem, takie mam odczucie
mkk3a Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 ZiBi_PL - zdecydowałem sie na pewien rodzaj osłonki, cos w stylu pola siłowego, no ale mniejsza o nazwe, co do czułków to będą pozniej, jakos zapomnialem o nich sir_Bols - zdolnosci psu nie przewiduje, zresztą ciezko by było je narysować :) zamierzam go zaopatrzyc w jakąś broń styczny - tez juz myslalem o tym, zeby nie dawac mu zadnej futurystycznej broni, bedzie miał co najwyzej bron białą, choc jeszcze nie wiem dokladnie jaką (najbardziej sie zastanawiałem nad włocznią i czymś w rodzaja wristblade Predatora) Leru - teksturka robaka jest na razie dosc prowizoryczna, materiały cały czas w fazie tworzenia RA - w jakim sensie niemiły? mi cos sie nie udało czy na koncepcie tez tak wygląda? poza tym on jest BOJOWY wiec moze miec taki grymas na twarzy na razie mam mniej wiecej taki pomysł na scenke: tło jakies pustynne (cos w tym stylu, jak na załaczniku), 2 stworki na pierwszym planie, jeden lezy na ziemi, a drugi mierzy do niego z jakiejs broni (białej broni). Co Wy na to? otwarty tez jestem na propozycje, z jakim materiało zrobic nieorganiczne elementy
ArTooRo Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Zapowiada się bardzo ciekawie - w przypadku modelingu nie ma się o co przyczepić, natomiast tekstura robaka jest i tak robcza jak sam powiedziałeś więc... czekam na dalsze postępy! Pozdrawiam i powodzenia!
Leru Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 no to świetnie, że pracujesz. Czekam więc aby zobaczyć robala oteksturowanego powodzenia :)
asfalton Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 he he patrzac na miniaturke zobaczylem cos takiego, mam nadzieje ze sie nie obrazisz ze Ci sie wpi#"#szam, chodzi o to ze moglo by nawet smiesznie wygladac tak... yo pozdrawiam hyhy
mkk3a Napisano 18 Lipiec 2005 Autor Napisano 18 Lipiec 2005 asfalton - nie za bardzo rozumiem, o co chodzi z tymi plamkami... :/ juz dosyc dawno nie dawałem update'ów - w miedzyczasie przerzuciłem sie ze scanline'a na v-raya i musiałem robic od nowa wszystkie materiały.
RK Napisano 19 Lipiec 2005 Napisano 19 Lipiec 2005 UV na nogach trochę się chyba pochrzaniły. Model śliczny, materiały też. Od konceptu do wykonania bez zarzutu.
Leru Napisano 19 Lipiec 2005 Napisano 19 Lipiec 2005 przydałoby się jakoś podkreślić te miejsca modelu gdzie są załamania budowy, jakieś wgłębienia itd
mkk3a Napisano 14 Październik 2005 Autor Napisano 14 Październik 2005 heh, okazało się ze mnie nominowali, więc mnie to trochę zmotywowało do kontynuowania tej pracy. w sumie już dosyć dawno miałem jakieś apdejty, ale modeluję na innym kompie, a neta mam na innym (i są oddalone od siebie o kilka km). no ale koniec tego gadania - obejrzyjcie renderki i komentujcie (wiem że jeszcze muszę wyregulować DOF oraz poprawić materiały włoczni)
Leru Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 po pierwsze: świetnie, że jedziesz dalej z koksem :) po drugie: trochę figurkowato wyszło, ale modelik jest zacny :)
ttaaddeekk Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 niezle, przydaloby sie wogule dofa wylaczyc , lepszy material robaczka, i moze zeby troche sviecil pozdro
Shalivan Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 mi to najbardziej ten robaczek podchodz. nice :-)
wesoledi Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 figurka swietna ale IMO dof psuje obrazek... wyglada jakby byl malutki i ogolnie malo czytelny, przynajmniej dla mnie.. ale sam robaczek swietny... cala konstrukcja przypomina mi troche wrogow (demony) z septera core. pozdro
ZiBi_PL Napisano 17 Październik 2005 Napisano 17 Październik 2005 modelik swietny !! szkoda tylko ze robaczek niegoni z ta wlucznia kogos albo cos :p
Rekomendowane odpowiedzi