-MW- Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Wiec i ja postanowiłem wziąść udział, temat bardzo fajny i w ogule zamysł mam taki - coś wielkiego i brudnego sobie jedzie i nie widzi że 1cm przed powiedzmy kołem leży coś małego i delikatnego, to będzie właśnie zgodny z tematem moment krytyczny :eek: Puki co jeszcze nie wiem co dać jako małe i delikatne, bo duże i brudne to będzie może mało oryginalny ale czołg - oj rozniesie on to coś małe i delikatne co kolwiek mialo by to nie być - dość mocno zastanawiam się nad jakimś rodzajem ładnie zdobionej pozytywki lub czegoś w tym rodzaju, ale to akurat, chociażw ostateczności dam pięknie złoconą mine przeciw czołgową :p z jakimiś bajerami. Puki co dopiero zaczołem modelowanie więc nie mogę sięjeszcze niczym pochwalić ale może około 24 dziś w nocy czyli 2 lipiec 2005 rok, mogę więc zacząć odliczanie :)
Leru Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 Witam w Bitwie i na forum :) Proszę o szybkie sprecyzowanie tematu pracy i zabieranie się za tworzenie :) powodzenia :)
Ania Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 zrób ważkę lub motyla. albo wychudzonego kota. temat dobry, powodzenia.
Gość mirw Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Miałem jakieś dziwne problemy z zalogowaniem się, niestety administrator się nie odezwał na moją proźbę o pomoc więc musiałem założyć inne , to już działa prawidłowo - więc pierwsze screenshoty gąsienica: chciałem uzyskać efekt czegoś co niszczy wszystko na swojej drodze stąd takie to duże zastanawiam się nawet czy jeszcze by tego nie powiększyć, ale może być problem z proporcjami i tak jużtrochędziwnymi. Nie wiem jak się wyrobię z czasem o ile będe miał go wystarczająca dużo będzie sobie jechał po głębokim śniego, fruwającym wokoło, nie wiem jescze jak go zrobię ale fajnie by było wielkie i brudne coś musi się jakoś bronić więc na początek dwie puszki po bokach z wystającymi smiercią plującymi rurkami:p, na powierzchni dorobię jeszcze jakieś fajne wgięcia - niby że czymś tam kiedyś został uderzony bo to zaprawione w boju wiekie i brudne coś
Gość mirw Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 no tak to wszystko przez ten problem z kontem, zapomniałem dodać: witam wszystkich na forum, pozdrawiam i zyczę powodzenia w bitwie!!:)
hkropinski Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 wątpie czy takie gąsienice utrzymają taki wielki pojazd, pozdrawiam i życzę powodzenia
-MW- Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 witam ponownie już z naprawionego konta i prawidłowego logina, mam nadzieję że od tej pory wszystko już bedzie ok, i login dotrwa do końca, kilka nowych screenów, tym razem już z wierzyczką, i gąsienicami po obu stronach wygląda o wiele masywniej i już mniejwięcej widać kształty jak to będzie wyglądało. A tak przy okazji - jak zrobić tak aby miniaturka pojawiała się przy temacie forum ??
-MW- Napisano 15 Lipiec 2005 Autor Napisano 15 Lipiec 2005 czas chyba przyśpieszyć bo w takim tempie to do wrześnie nie zdążę :p ok więc zmieniłem troszeczkę gąsienice, w starej wersji były trochę mało przemyślane i uniemozliwiały pełny obrót wierzyczki, więc trochę je przykombinowałem, Teraz myslę że są owiele bardziej funkcjonalne, i przy okazji wiecej tam detalu
Master Kiełbaster Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 On pływa, że ma takie łopaty na tych gąsiennicach? Czy moze to taki pług opancerzony? Te płyty na dole nadal orają ziemie...
Ania Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 na śnieg się nie nadaje, obsunie się bokiem. na wodę za ciężki. gdybyś te łopatki troche węższe zrobił, albo zakończył zygzakiem zamiast prostej kreski, miałoby większy sens (chociaż dalej realistyczne to nie będzie) edit: nadaje się jako pojazd plażowy (plaża piaszczysta), zrób jak najeżdża na zamek piaskowy albo opalającą się panienkę (lepiej faceta, ale tego wiem że na pewno nie zrobisz) edit dwa: facet nie jest mały i delikatny, więc lepiej jednak panienke.
dariusz Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 moze na dziecko budujace zamek z piasku:P moglbys dac obrazek z bipedem, no i oczywiscie siateczke:)
-MW- Napisano 15 Lipiec 2005 Autor Napisano 15 Lipiec 2005 może źle to pokazałem, ale jak dla mnie na śnieg czy piasek nadaje się idealnie , ogulnie zamysł jest taki że gąsiienice głęboko wbijają sięw ziemię, zostawiając po sobie rozorane slady, chociażz jadnym się zgodzę na dole sązbyt nisko i osłonki mogąocierać się o ziemię to akurat będe musiał poprawić. oto model z siatką przed podzieleniem Niestety bipeda nie posiadam dysponuje tylko modelem dzieciaczka - jakies 12 lat, myslę że skale będzie widać dobrze. Jednocześnie na tym screenie widać też zasadę działania tych dziwnych wystających łopat-gąsienic
Ania Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 musisz mieć pół metra ubitego śniegu na ten pojazd, chyba nadaje się tylko na rejony arktyczne, bo tak na codzień źadko tyle śniegu bywa. duży pojazd owszem, ale myślę że takie głębokie szufelki są niepraktyczne, ponieważ trzeba na nie idealne warunki. http://www-user.tu-chemnitz.de/~rotj/dc/schneeraupe.jpg pojazd śnieżny zauważ że ma haczyki na łopatach, służą do tego żeby kiedy jedzie w poprzek stoku (bokiem skierowany w dół), żeby się nie obsunął bokiem, u ciebie tego brakuje (albo jest, ale za niskie i na tym samym poziomie co obudowa, zamiast bardziej na zewnątrz)
-MW- Napisano 15 Lipiec 2005 Autor Napisano 15 Lipiec 2005 Z całym szacunkiem jak widać pojazd cały jest nie realny, i zawsze można przyjąć że technologia roku xxxxxxxx daje takie możliwości że jednak ten pojazd działa, a że to przecierz daleka przyszłość, pojazd jest eksplorowany na planecie Y pokrytej zawsze grubą warstwą śniegu. Pojazd więc musi być przygotowany na to że niekiedy może się zatopić w śniegu do połowy albo jeszcze głębiej, wtedy można powiedzieć że będzie pływał w śniebu, śnieg stawia o wiele większy opór niż woda więc wysokie łopatki są wskazane, w przypadku braku śniegu łopatki wbijają się w ziemię. Nie ważne czy całe czy do połowy, ważne, że są zbudowane z stali odlewanej z rudy o nazwie Y i są na tyle wytrzymałe, że utrzymują cały pojazd stabilnie. Cały problem tkwi w odwiecznej walce - praktyczność vs fajność ;), Ania C dzięki za fotkę chaczyki boczne to dobry pomysł, łapatki będą jeszcze fajniejsze, ale nie zmniejsze ich za Chiny :p, taka wielkość jest ekstra - przynajmniej jak dla mnie :D
dariusz Napisano 16 Lipiec 2005 Napisano 16 Lipiec 2005 ten pojazd przypomina mi czolg z codename eagle, on byl chyba z miotaczem ognia:)
-MW- Napisano 18 Lipiec 2005 Autor Napisano 18 Lipiec 2005 kilka nowych screenow - powoli zabrałem się za mapowanie więc nowej geometrii za wiele się nie pojawiło ale kilka ważnych szczegułów dodałem i tak przy okazji coby wszelkie niedomówienia obalić pojazd nie jest mojego projektu korzystam z poniższego obrazka, to co na nim widać staram się z drobnymi modyfikacjami co niektórych częsci odtworzyć, reszta to już moje patenty
Falcrum Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 Hmmm fajny ten "czołguś". Pomysł tez mi sie podoba. Coś ala jak czołg z MetalSlug'a :D Taki nierealny świat. Jeśli uda Ci sie wykonac scenkę nieco "pucułowatą", gdzie wszystko jest (podobnie jak czołg) "lekko przesadzone", będzie super ;)! Pozdrawiam i życzę powodzonka :)
-MW- Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 Po długiej przerwie, nowe zrzuty - modyfikacji ponownie uległy gąsienice nie wiekliej ale subtelne szczeguły terz są ważne - doszly wymyślane osłonki przed błotkiem na gąsienicach oraz pierwsza wersjia podłoża, jednak zdecydowałem że musi być śnieg Kadr w finalnej wersji będzie prawdopodobnie taki jak na poniższym obrazku. Podłoże narazie wygląda niezbyt spaktakularnie ale coż wkońcu to dopiero pierwsza wersja. I to samo tyle że z siatka
Christian Noir Stein Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 No proszę toż to GRIZZLY tank sił BAUHAUS'u :) +2 Dragonów do obsługi też będzie? :)
Mkbart Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 Jaki ładny displace :P A tak serio, to model i koncept bardzo mi się podoba, ale jako kolejny uczepię się tych gąsienic, na rysunku te "łopatki" mają o wiele grubszą i wytrzymałą podstawę, mimo to wszystko jest ok. Pozdrawiam i życzę powodzenia w bitwie.
Leru Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 fajna, masywna maszyna :) powodzenia z teksturami, jeśli jeszcze nie zacząłeś
-MW- Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 Poniewarz z podłożem mam jakieś problemy zabrałem się za materiały na maszynce, poniżej wersja pierwsza materiał podstawowy.
Falcrum Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 Niezłe teksturki :) Jeszcze odpowiednie światełko i powinien się dobrze prezentośać :D
dariusz Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 hmmm, fajnie sie zapowiada, na tym renderku wyglada troche... cartoonowo:) taki bulwiasty
-MW- Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 dzieki za uznanie a tak przy okzazji jak na tym forum się robi pomniejszenia coby się wyświetlało przy temacie alebo na stronie serwisu ??
Ania Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 zedytuj pierwszego posta i tam daj "zarządzaj załącznikami" tekstura ładna, ale te płyty za cienkie.
kowalski Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 Z całym szacunkiem jak widać pojazd cały jest nie realny, i zawsze można przyjąć że technologia roku xxxxxxxx daje takie możliwości że jednak ten pojazd działa, a że to przecierz daleka przyszłość, pojazd jest eksplorowany na planecie Y pokrytej zawsze grubą warstwą śniegu. Cały problem tkwi w odwiecznej walce - praktyczność vs fajność ;), Ania C dzięki za fotkę chaczyki boczne to dobry pomysł, łapatki będą jeszcze fajniejsze, ale nie zmniejsze ich za Chiny :p, taka wielkość jest ekstra - przynajmniej jak dla mnie :D cóż, wyprowadzę Was z błędu - pojazd jest jak najbardziej realny i powstał co najmniej jeden bardzo podobny - co do gąsienic i ich "nierealności" - jeżeli miałby być to trał (czyli po polskiemu pojazd rozminowywujący) to tego typu zęby pozwoliły by zdetonować lub wykopać miny, monstrualnie wzmocniony przód pozwoliłby przetrwać ekspolozaje wybuchających min oraz pozwolił dodatkowo podnieść kadłub ponad ziemię - co zapewniło by jeszcze lepszą ochronę załogi, poniżej zdjęcia modelu niemieckiego alketta http://www.konradus.com/forum/download.php/1,8035/alk4.jpg http://www.konradus.com/forum/download.php/1,8033/alk2.jpg
-MW- Napisano 4 Sierpień 2005 Autor Napisano 4 Sierpień 2005 Kolejna odsłona materialow, tym razem zmiany dość subtelne - numerek na boku zmienilem troszeczkę materiał łopatek na jakiś bardziej odcinający się od reszty w starszej wersji prawie nie było widać co tak naprawdę w środku się znajduje. Powykszywiałem troszeczkę osłonki nad gąsienicami oraz dodałem jakieś tam zabrudzenia takie same jak na całym boku. Jak słusznie AniaC zauwarzyła osłonki są zbyt cienkie aby mogły się stabilnie trzymać w takim kształcie jak były - dodałem więc zaczątek wspornika który to będzie podtrzymywał stronę zewnętrzną osłonek.
Cruzh3r Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 Przekombinowana ta tekstura, to teraz wygląda jak złom nie maszyna bojowa;)
-MW- Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 ok po bardzo długiej przerwie maly update - zdecydowalem się jednak na zieloną trawkę zamiast sniegu, powod decyzji dość prosty - wolę jednak mieć w miarę dobrą trawę niż beznadziejny śnieg. :mad: poniżej pierwsza wersja trawy, dodać muszę jeszcze jakaś różnorodność, tylko zielona to troche malo, trzeba jeszcze dodac kilka drzewek, jakies fajne krzaczki itp.
kliment woroszyłow Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 trawka niczego...cho0c chyba powinienes dodac odrobnine przyzólconych źdzbeł w tej trawce....wyglada realistycznej...ale to tylko moim skromnym zdaniem:) pozdrawiam.
wesoledi Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 mnie sie taka wersja podoba, choc mozna by troszke urozmaicic to dajac ciemniejsze/jasniejsze kolory na poszczegolne źdźbła, ew jakis lekko poszarzaly kolorek. ogolnie wyglada mi to chyba kapke za zywo, przyroda jest chyba kapke bardziej wyblakla :P poza tym super, ladnie Ci tez ziemia wyszla. (a toto tam z tylu doklejone to tak zostanie?)
-MW- Napisano 21 Sierpień 2005 Autor Napisano 21 Sierpień 2005 no i aneks do wczesniejszego obrazka zróżnocowałem troszeczkę trawkę, jutro poprubuje terz coś z kolorem, to racje ma wesoledi, trawa nazbyt zielona. (a toto tam z tylu doklejone to tak zostanie?) oczywiście że nie, w tej chwili wyciołem kawałki mniej istotne, coby się renderowało szybciej
-MW- Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 Kolenjny update, tym razem głównie skupiłem się na trawie i zaczołem modelować światło
Valery Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 wszysto bardzo fajne oprucz... tej wierzyczki. jakas taka nie w klimacie reszty pojazdu. poza nią wszystko jest super :) czym zrobiłes tą trafke? ja tez taka chce:rolleyes:
KoMic Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 ehhh tak sie przygladam i przygladam przez caly ten czas, ze az niewytrzymalem, aby Cie nie pochwalic,, hehe fantastycznie to wyglada, po prostu super, mam pytanie jak zrobiles trawe, jest z jakiegos generatora?, czy zwylky shag?, pozatym wydaje mi sie troszeczke za duza w stos do maszyny, na samej maszynie bylo by fajnie jak bys to co jest zablocone potraktowal dispem, bylo by widac wtedy ze jest to narosniete a nie tylko pomalowane na kolor blota,,, pozdro i tak trzymaj piekna robota: ]
jp Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 Witam. Pięęęękna trawa.I te dmuchawce też cacy. Proszę, sprzedaj patent na tę łąkę. W tej bitwie na taką nie mam miejsca, ale może w następnej?;p Gdyby tę trawkę wzbogacić o jakieś zawilce lub inne przebiśniegi byłoby bosko...
dariusz Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 wrzuc jakies tlo i daj render w 800x600, to sobie na tapetke wrzuce! wsadz w trawe tego chlopczyka i zobaczysz, ze ogrom pojazdu ginie w tej trawie. zmniejsz ja bo skala pojazdu sie sypie
wesoledi Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 dareg, przeczytaj temat :) "takie cos male" :> niemniej wyglada to cudnie, trawa jest rewelacyjna, mam nadzieje ze jak skonczysz napiszesz o tym tutka :)
dariusz Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 wesoledi- przeczytaj pierwszego posta:) to "cos male" bedzie przejezdzane przez ten czolg:D
wesoledi Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 wiem wiem, czepiam sie tylko :D niemniej masz slusznosc :)
-MW- Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 dzięki za posty, co do trawy - żadna to magia a tylko paint fx w mayi troche pokombinowane skopiowane kilka razy z różnymi ustawieniami, i w brew pozorom tak naprawdę nie wiele się w niej chowa, co słabo widać bo dolna część czołgu chowa się w cieniu, bede musiał to zmienić co do displaca - myślałem nad tym, wszystko było by super gdyby nie to że strasznie mi czas na rendering wzrasta, o ile dobrze pamiętam w 3d maxie to jakoś fajniej działało i szybciej, dlatego jeśli o maye chodzi unikam displaca jak ognia niestety (choć dziś czuję jakaś dziwną nową moc :D, i zrobie jakieś pruby może problem w ustawieniach)
Cruzh3r Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 Jak dla mnie pomysł bardzo fajny, super bym powiedział. Koncepcja troche denna, moim zdaniem mógłbyś zrobić coś bardziej przemawiającego do publiki, a tu następny czołg, trawka, itp. Mogłeś zrobić coś ambitnego jak mała zielona jaszczureczka a obok koło porszaka (z motionblurem tak aby widać było dynamike) który zaraz ją przejedzie. W około, dzungla miasta. skrzyzowanie jakieś wierzowce, może drzewko jakieś, ludzie na chodniku... Wsumie temat super, ale to co wymyśliłeś do wypełnienia troche "abbysalne"(?!? ;)). No przynajmniej moim zdaniem zmarnowałeś kawał dobrego pomysłu...
-MW- Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 zgodzę się z tym że mogłem wymysleć coś lepszego, a nawet powiem więcej mogłem wymyśleć 10000 lepszych tematów, każdy mógł tyle wymysleć. Równie dobrym pomysłem było by ustawienie, pijaka na środku torów 10 m od pędzącego pociągu, slimaka który to zaraz zostanie zdeptany przez sadystycznego dzieciaka, czy jeszcze coś innego, ale ja mam czołg i i z tym się chce męczyć. A tak przy okazji oświeć mnie, co ma oznaczać słowo - abbysalne w twojej analogii bo jakoś nic mi to nie mówi ??
Cruzh3r Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 hmmm, sprawdź w Parandowskim;) No spoko jak naprawde tego chcesz. Ja tylko tak mówię bo pakowanie się w konkurencje 10 innych czółgów to nienajlepszy pomysł, na dodatek jeżeli ma się fajny pomysł. Z tym ślimakiem to nawet nawet. Ale chyba z psychologicznego punktu widzenia, powinno być to coś takiego wzruszającego(bo ślimak i jaszczurka to niezbyt miłe zwierzątka, jak kto lubi) ale mały piesek- taki szczeniaczek z wielkimi oczkami, albo chomik, pod kołami pociągu... To by była praca z przesłaniem... No i potencjalnie dużą szansą na nagrode jakąś. Bo tylko kilka prac tutaj ma przesłanie.
Pinki Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 naprawde fajnie wyszla CI ta trawka :D .. i blotko pod gasienicami.. co zamierzasz dodac jeszcze do sceny ?? acha.. ile masz face'ow w tej scenie ?? ;]
Hindus Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 JAW DROPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wyskoczył spod ziemi i tak wymiata ;)
spinoza Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 ..zarąbiste , pracka ma potencjał ... podkreśliłbym tylko szczegół na wieży i w górnej części kadłuba bo textura go teraz zjadła ...i czekam na kompozycję z tłem ...
Rekomendowane odpowiedzi