ftorek Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 witam postac ma w tym momencie 2800 troojkatow - jeszcze do zrobienia baardzo duuuzzoooo :) - ale o to chodzi, nie?? :D - z zalozenia mial byc jakis spacemarine - ale robie bez konceptu wiec idzie rooznie - troche tu wh40k troche innych konceptow/pomyslow - generalnie z glowy ale czasem sie podpieram jakimis refkami :D inna sprawa ze idzie mi jak jucha z nochala... pozdrawiam (wyzyjta sie dobrze - potrzebne mi jakie c i c :D ps. thread specjalnie dla hatreda :D
KLICEK Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 modelik bardzo fajny ale naprawil bym mu facjate , nos i usta :)
rzuq Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 co do twarzy zgadzam sie z Klickiem - sam model wizualnie wyglada calkiem calkiem - tak trzymac
Hatred Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 nom i powstal jak fenix z popiolow :D namawainie sie pwiodlo :D twaz.. tak nom musisz nad tym popracowac bo edge mi sie wydaje sluza tylko jako loopy ale nic nie podkreslaja, zadnych konkretnych rysow moim zdaniem nos troszke malutki wyszedl, no i chyba wogole nie ma platkow i dziorek w nosie :D to zdecydowanie do wymiany reszta ladna chodz zastanawiam sie nad jego stringami/ ciekawym ochraniaczem na jajka :) ogolnie fajno ze jescze o nas pamietasz :) jedziesz leniu jedziesz i sie starasz jak sie ammy gdzies tam w angli spotkac! :D
ftorek Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 hheje ano ano - widzisz hate cos narobil :D @rzuq & klicek - z twarza jest tak ze na poczatku mial byc srogi starszy koles - potem zmienilo mi sie na mlodzika ktoremu za bardzo sie to wszystko nie podoba, do tego doszedl mi jakis lekki pierwiastek kobiecy (nie bardzo wiem skad :) i psia mac nie bardzo wiem co teraz :D - w sensie - bez konceptu i teraz mam lekka zagwozdke @hate - co do loopow moze masz racje - ale wiesz - lupy sie robi po to zeby siatka ladnie wygladala ;) hyhy - a na serio - nie jest to model super low wiec troche wiecej trojatow nie zaszkodzi - a siateczka sie bedzie ladnie ukladac - inna sprawa - jeszcze musze sie nad pyszczkiem popastwic wiec pewnie sporo sie zmieni co do nosa - no prosty jest - musze jeszcze troche dorzucic :D co do ust - no wlasnie gdzies tu nie wiem co jest trochi ni tak... - podzialam jeszcze :D stringi... hmm - pewnie je wymienie - bo o ile z posladkow jestem kontent to z tych gaci nie koniecznie... pozdrawiam i dzineks
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Z ta siatka na glowie mozesz spokojnie zaszalec : Czyli koniecznie poszezyc nos na boki dolna czesc Zanzaczyc kosci policzkowe Zaznaczyc zuchwe Cofnac konciki ust do tylu Zaznaczyc brode I bedzie z niego przystojniak ze hohoho :) zycze milej pracy bo modelik jest tego wart :)
rzuq Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 co do stringow - dopiero teraz zauwazylem na moim malenkim lcd ze zolnierz moze miec ostre kontuzje przy bieganiu ;) co do twarzy - ogolne wrazenie lepsze mimo to wydaje mi sie ze warto podkreslic nieco rysy kolesia - obecne malo pasuja do samej postury i charakteru postaci... robiac twarz bardziej kanciasta, zaprawiona w boju odrazu zaoszczedzisz nieco poly - teraz wydaje sie niestety postac lekko zniewiesciala
_michal Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Zgodzę się z rzuq'iem jeżeli chodzi o kanciastość twarzy. Poza tym jeszcze ten nosek mi nie pasuje, jakiś taki cienki. Więcej charakteru mu daj. Jeżeli to jest marine to powinien wyglądać na takiego skur...
ftorek Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 hej no... hmmm.... noo.. nie wiem... :D - chyba mam lekko dosc ostro nabitych kolesi z mordem w przekrwionych kaprawych oczkach :D - postaram sie poprawic 'zniewiescialosc' - ale to chyba nie bedzie kolo z typu 'one man army' tudziez bad-mader-fader...
Hatred Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 nie ma letko ftorku nie ma latko :) ale nie rob z niego tego typka z co za tydzien :D
ftorek Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 no nie ma, nie ma - ale o co chodzi z 'tym typkiem z co za tydzien' nie kumam ani troche dorobilem troche raczek - pobawilem sie z pyszczekiem ps. caly czas pracuje nad ustami...
Baldack Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 no modelika mi sie podoba:) przypomina troche / bardzo jakby mial chelmo costam na glowie postac z Halo:)
kurt_hectic Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 slyszalem troche o Tobie mr. ftorek ...a co do modelu to masz taki sam problem co ja: model jest poprawny, ale bez polotu i genjuszu, ze jednego usera zacytuje, to niestety racja, i mnie to tak boli, ze zajmuje sie texturami .(^^).
ftorek Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 hyhy - tyle bym napisal - ale moowi ze messedz za krootki :D
Hatred Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 no i ten znowu ze swoim hyhy :) ten z co za tydzien o Oliwier Janiak mardzo metroseksualny typek :)
sartr Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 ja o Tobie nieslyszalem:) ale jest git - podoba mi sie
gutekfiutek Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 a ja nie viem.. usta chyba za nisko albo brodka za mała
bartonfink Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 Oczy za wysoko - nasade nosa tez obniz odrobine - wsun bardziej do srodka(tylko nie caly nos tylko nasade), ucho za wysoko - ogolnie model na tyle poly powinien wygladac ciekawiej Oszczedz troche poly na twarzy i pakuj w detale - narazie model glowy jest przygotowany jak do jakiejs zaawansowanej mimiki twarzy w co watpie :) pozdro aa i szczeka za wczesnie idzie do gory
madman1987 Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 i bardzo dobze, mi tez sie cofa na widok kolejnych tragarzy arbuzow, ja nos walnolbym bardziej haczykowaty, ostry, mniej obly... czy cos ;] EDIT: czemu pisze posty bez przeczytania 2iej strony i sa one bez sensu? ;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się