Skocz do zawartości

Postac 3d: Space Cadet :) - in progress


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

 

postac ma w tym momencie 2800 troojkatow - jeszcze do zrobienia baardzo duuuzzoooo :) - ale o to chodzi, nie?? :D - z zalozenia mial byc jakis spacemarine - ale robie bez konceptu wiec idzie rooznie - troche tu wh40k troche innych konceptow/pomyslow - generalnie z glowy ale czasem sie podpieram jakimis refkami :D

 

inna sprawa ze idzie mi jak jucha z nochala...

 

pozdrawiam (wyzyjta sie dobrze - potrzebne mi jakie c i c :D

 

ps. thread specjalnie dla hatreda :D

 

laz_01.jpg

laz_wire.jpg

laz_face.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nom i powstal jak fenix z popiolow :D namawainie sie pwiodlo :D

 

twaz.. tak nom musisz nad tym popracowac bo edge mi sie wydaje sluza tylko jako loopy ale nic nie podkreslaja, zadnych konkretnych rysow moim zdaniem

nos troszke malutki wyszedl, no i chyba wogole nie ma platkow i dziorek w nosie :D to zdecydowanie do wymiany

 

reszta ladna chodz zastanawiam sie nad jego stringami/ ciekawym ochraniaczem na jajka :)

 

ogolnie fajno ze jescze o nas pamietasz :) jedziesz leniu jedziesz i sie starasz jak sie ammy gdzies tam w angli spotkac! :D

Napisano

hheje

 

ano ano - widzisz hate cos narobil :D

 

@rzuq & klicek - z twarza jest tak ze na poczatku mial byc srogi starszy koles - potem zmienilo mi sie na mlodzika ktoremu za bardzo sie to wszystko nie podoba, do tego doszedl mi jakis lekki pierwiastek kobiecy (nie bardzo wiem skad :) i psia mac nie bardzo wiem co teraz :D - w sensie - bez konceptu i teraz mam lekka zagwozdke

 

@hate - co do loopow moze masz racje - ale wiesz - lupy sie robi po to zeby siatka ladnie wygladala ;) hyhy - a na serio - nie jest to model super low wiec troche wiecej trojatow nie zaszkodzi - a siateczka sie bedzie ladnie ukladac - inna sprawa - jeszcze musze sie nad pyszczkiem popastwic wiec pewnie sporo sie zmieni

 

co do nosa - no prosty jest - musze jeszcze troche dorzucic :D

 

co do ust - no wlasnie gdzies tu nie wiem co jest trochi ni tak... - podzialam jeszcze :D

 

stringi... hmm - pewnie je wymienie - bo o ile z posladkow jestem kontent to z tych gaci nie koniecznie...

 

pozdrawiam i dzineks

Napisano

Z ta siatka na glowie mozesz spokojnie zaszalec :

 

Czyli koniecznie poszezyc nos na boki dolna czesc

Zanzaczyc kosci policzkowe

Zaznaczyc zuchwe

Cofnac konciki ust do tylu

Zaznaczyc brode

 

I bedzie z niego przystojniak ze hohoho :)

 

zycze milej pracy bo modelik jest tego wart :)

Napisano

co do stringow - dopiero teraz zauwazylem na moim malenkim lcd ze zolnierz moze miec ostre kontuzje przy bieganiu ;)

 

co do twarzy - ogolne wrazenie lepsze mimo to wydaje mi sie ze warto podkreslic nieco rysy kolesia - obecne malo pasuja do samej postury i charakteru postaci... robiac twarz bardziej kanciasta, zaprawiona w boju odrazu zaoszczedzisz nieco poly - teraz wydaje sie niestety postac lekko zniewiesciala

Napisano

Zgodzę się z rzuq'iem jeżeli chodzi o kanciastość twarzy. Poza tym jeszcze ten nosek mi nie pasuje, jakiś taki cienki.

 

Więcej charakteru mu daj. Jeżeli to jest marine to powinien wyglądać na takiego skur...

Napisano

hej

 

no... hmmm.... noo.. nie wiem... :D - chyba mam lekko dosc ostro nabitych kolesi z mordem w przekrwionych kaprawych oczkach :D - postaram sie poprawic 'zniewiescialosc' - ale to chyba nie bedzie kolo z typu 'one man army' tudziez bad-mader-fader...

Napisano

no nie ma, nie ma - ale o co chodzi z 'tym typkiem z co za tydzien' nie kumam ani troche

 

dorobilem troche raczek - pobawilem sie z pyszczekiem

 

ps. caly czas pracuje nad ustami...

 

laz_02.jpg

Napisano

slyszalem troche o Tobie mr. ftorek ...a co do modelu to masz taki sam problem co ja: model jest poprawny, ale bez polotu i genjuszu, ze jednego usera zacytuje, to niestety racja, i mnie to tak boli, ze zajmuje sie texturami .(^^).

Napisano

Oczy za wysoko - nasade nosa tez obniz odrobine - wsun bardziej do srodka(tylko nie caly nos tylko nasade), ucho za wysoko - ogolnie model na tyle poly powinien wygladac ciekawiej

 

Oszczedz troche poly na twarzy i pakuj w detale - narazie model glowy jest przygotowany jak do jakiejs zaawansowanej mimiki twarzy w co watpie :)

 

pozdro

 

aa i szczeka za wczesnie idzie do gory

Napisano

i bardzo dobze, mi tez sie cofa na widok kolejnych tragarzy arbuzow, ja nos walnolbym bardziej haczykowaty, ostry, mniej obly... czy cos ;]

EDIT: czemu pisze posty bez przeczytania 2iej strony i sa one bez sensu? ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności