Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 243
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zle zrobiles wlocik powietrza , on dziala na innej zasadzie :) na wierzchu masz kradke a takie płytki przesuwaja sie w srodku a nie caly plastik ... :) pozdrawiam

 

ps. jak nie bedziesz wiedzial o co chodzi to Ci rozrysuje

Napisano

Wiem o co chodzi ale jednak mylisz sie. Caly plasik smiga w pionie a kratki w poziomie ;P. Jako dowod na pion zamieszam foto, a co do poziomu to sie domyslam

 

61.jpg

 

62.jpg

 

edit:

 

P.S.: .:qba:. obijasz się! Wydaje mi się czy evo stoi ?

Napisano

Dzieki mrkrzysiek.

Wiesz, co Qba ... mówiąc szczerze to póki co ilość poly nie obchodzi mnie. Jak nad czymś pracuje to chowam wszystko a jak chce renderowac albo cosik to wyciągam na wierzch ale bez siatki i śmiga jak dzikie oczywiście w viewporcie nie mam ms włączonego tylko na renderze

Napisano

a ja nie mam motywacji nadal :) macie jakis sposob na motywacje ? zeby mojego evo z zewnatrz skonczyc ;]

 

xyr jedziesz z tym złomem :) bardzo fajnie , wnetrze nie m,usi miec duzo szczegolow chyba ze beda renderski z wnetrza tez :)

 

pozdrawiam

Napisano

tak, wejście na płytę jest sporo za duże, i do czego jest przycisk z prawej strony pokrętła? nie wygląda za dobrze, ale model ok, jeszcze mógłby mieć więcej przycisków;-)), pozdr

Napisano

Racja trochę pomniejszę tą dziurę na płyty.

 

hkropinski - Jak więcej przycisków? Ja tego radio nie wymyśliłem przecież!

.:qba:. - Jakich błędów ?

Napisano

Diesel - tak to się zgodzę, prawa strona jest wyżej niż lewa

nielot007 - ehhh, prosiłbym ze jak już piszesz o błedach, abyś je wymienił

hindus - może i nie będzie ale masz rację skill sie przyda

Napisano

Hi folks, jak wiadomo od wczoraj rok szkolny się zaczął wiec nie wiadomo jak to będzie z modelowaniem w tym roku maturka wiec w ogóle to nie wiem ale napewno skończe evo, scenke i animację:

 

70.jpg

 

71.jpg

 

 

edit:

 

ta dziura na kierkę chyba jest za duża co ? 8-)

 

2nd edit:

poprawiłem to:

 

72.jpg

Napisano

napisałeś, że jest parę błedów a wymieniłeś jeden :P

Co do wnętrza to tak jak mówił hindus - skill się przyda a wnętrze będzie widac na renderach jak i w animacji.

Napisano

.:qba:. - 521k było przed rozpoczęciem wnętrza teraz jest 693k polygonów więc rachunek prosty: dotychczas wnętrze to: 172k poly

Diesel - poprawiony, dzięki

Napisano

Moim zdaniem jeśli ma to być tuning to czemu radio dajesz firmowe?? Toć to wygląda na padakę sprzed dziesięciu lat!!

 

Daj przynajmniej białe zegary :)

 

A ssory. Tych Evo teraz jest wiecej niż maluchów na mieście. To Kome robi tuning.

Napisano

Dziękuje wszystkim za pozytywne komentarze

nielot007 - jak zwykle nie potrafie zrozumiec Twojego przekazu 8-)

hindus - no pozostają Ci chyba tylko sznureczki 8-)

Diesel - te kratki to jest padaczka ale coś wymyślę jeszcze, co do zegarów to jeszcze nie są skończone, wiadomo brakuje strzałeczek itd i ładnego podświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności