Jump to content

Obiekt 3D: Renault MODUS


Recommended Posts

qrde nie wiem jak w rzeczywistosci on wyglada ale tu jest troche chyba za wonski i za wysoki ...... wyglada na taka terenowke zdeka i te swiatla wygladaja troche jak nalozona na klosz textura , daj inne ujecie jesli mozna , moze to rozwieje moje watpliwosci ...

 

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Czytam te posty i głupieję, o co tu chodzi, czy to jest ... palenie czarownicy na stosie. Ja ... o co wam ... chodzi. Już szczytem wsyzstkiego jest opinia GRIPI`ego (czy jak mu tam). Człowieku może mnie jeszcze zbluzgaj za to że miejsce na serwerku zajełem swoją mizerną niedorobioną pracką. Rozumiem żeby mi takim tekstem RA pojechał ale ty, zastanów się człowieku. wyklepałeś jedno mizerne autko z taką kupą baboli że mi się niebieski ekran pojawił jak chciałem obejżeć to coś i ty ośmielasz się po mnie jechać jak po polskiej autostradzie. THX Poland.

Link to comment
Share on other sites

Simple czego sie denerwujesz nie lubisz krytyki ?? rozumiem jedno to twoj pierwszy samochod i tak czytam to pewnie ostatni :), a moze i nie kto to wie ale jak to wyglada jak na pierwsze autko to pewnie dobrze jak na kogos kto powinien juz wmiare znac jak dziala MS to hym no niejestem pewnien ale pewnie srednio a jak na kogos po kilku furkach to by bylo bardzo cieniutko. jest sporo bledow i niema co tu ukrywac curvatura pomiedzy elementami lezy, kola za duze lakier napisales ze idealny lakier wiesz ido idealu to mu jeszcze sporo brakuje jak i wszystkim tu na forum i mnie i na innych forach tez. a niechce mi sie juz nic pisac bo tak mozna bez konca a i tak moze do kogos wogole to nie trafic a zreszta co mi tam powodzenia w innych prackach i troszke wiecej samokrytyki :)

Link to comment
Share on other sites

tweety bogiem to tylko ja jestem :) wiecej postow z tego nie czytalem a co do samego modelu hem modelik fajny ale lakier beznadziejny wyglada jak by byl oszklony szyby tez mi sie nie podobaja ,swiatlo takie sobie jeszce bym nad materialami popracowal troszke

 

pozdro 666

Link to comment
Share on other sites

hehehe :D masz racje moje autko jest beznadziejne, ma pelno bugow, jest nie dorobione i co tam jeszcze chcesz :) ale mi to wisi :P a swoja opinie podtrzymuje, dalej widze pare bugow, kiepskie swiatla, i plane z a duzym self-ilum. ktory przeswietla scene. a poza tym ok :P i wiesz taka sprawa, nie trzeba byc geniuszem zeby zeby wylapac bugi, a krytykowac powinien kazdy, od tego jest forum. bo co, gadac o wozach beda mogli tylko bzyku i loozack? nie ma tak :P

Link to comment
Share on other sites

z wypowiedzi simple mana wynika, ze tylko ci lepsi moga komentowac jego prace, a nie np. Gripi, moze zle zrobilem nazywajac to hierarchia, ale chodzi mi o taka postawe. (post nr. 9)

Do komentarzy ma prawo kazdy!!

Link to comment
Share on other sites

simple_man to właśnie mi się u ciebie nie podoba. uważasz, że Twoje prace są zawsze najleprze i najdoskonalsze, nieliczysz się z opinią innych, którym conieco w Twoich pracach może się nie podobać ( wiem jak mnie teraz zjedziesz ). Ale zamiast wyżywać się na innych, chcących ci pomóc i podpowiedzieć ty wolisz im dokopać. Może zamiast robienia innym uwag i obrażania pracy innych dodałbyś sobie trochę samokrytyki i ruszył tył do pracy... może nie każdy ma tak dobre prace jak ty, ale chyba każdy może powiedzieć co myśli i co mu nie pasuje w Twojej pracy. napewno gdyby ci to napisał hindus albo leru to byś przemyślał te słowa, ale skoro pisze to hkropinski to nie ma się co zastanawiać tylko go zjechać prawda? więc zastanów się nad tym co piszesz i co ja oraz inni nademną napisali!

Link to comment
Share on other sites

JohnZi -> pfffffffffffffff........ :D piszesz, że tak myśli Simple_man to nie pisz, że nie podoba Ci się hierarchia na forum.

 

GRiPi -> pisząc swojego następnego posta przeczytaj go zanim wyślesz jakby był on do Ciebie skierowany. Porównaj ton http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=251379&postcount=8 i http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=251402&postcount=13. Zmieniłeś sposób przedstawienia błędów czy mi się tylko zdaje ?

 

http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php

Link to comment
Share on other sites

leru -> chodzi ci o to ze opinia w drugim poscie jest lagodniejsza? ja uwazam ze obie wersje sa zgodne, po prostu nie napisalem jeszcze raz ze plane jest beznadziejny(bo pisalem to o planie, a wozek sam w sobie jest przecietny, jakich tu wiele), tylko wyjasnilem o co mi z tym chodzilo. i nadal tak uwazam.

Link to comment
Share on other sites

bi kul, kazdy widzi to troche inaczej, wszystkim nie dogodzisz

czasami trzeba zrobic sobie kilka dni przerwy zeby zobaczyc niedociagniecia

tam gdzies wyzej napisales ze car paint jest idealny...nie jest :) wierz mi

popatrz na zdjecia fur i na swoja prace a zobaczysz ze do ideału jeszcze troche

..ja nie potrafie naciapać jak van gogh i nie przeszkadza mi to zupelnie kiedy mowie ze nie podobaja mi sie dziela tego pana :)

 

dalsza polemika jest zbedna :)

Link to comment
Share on other sites

Ehhh...GRiPi za tego ostatniego posta powinien dostać 10 lat kamieniołomów w Nowosybirsku... Koledzy, GRiPi czy Ty wyśmiewanie prac innych uważasz za dobrą zabawę?? A wystarczy powiedzieć, że model wymaga kilku poprawek a nie że lipny, badziewny, denny itp. To ma być KONSTRUKTYWNA krytyka, kumasz GRiPi?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy