Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Elo.

Ostatnio posiedziałem sobie troszkę nad jednym tutkiem :

http://www.xcloud.net/study.htm

 

i w wyniku tego powstało coś takiego:

wire1.jpg

wire2.jpg

wire3.jpg

zelos4.jpg

 

Postać ma 4350 trójkącików (ogólen założenie było 4500, wiec sie udało utrzymać limit :) ). Zajęło mi to jakieś 8 - 10 godzin. Jeszcze sie zastanawiam nad zminą ochraniaczy kolan, na razie pozostawiam tak, jak jest.Jak widzicie jeszcze przed teksturowaniem.

 

Wszelkie krytyki mile widziane :)

 

pozdrawiam

Giorgione

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bomba - troszke koles stoi jak sierotka (stopy do srodka, pochylone ramiona) - ale to pewnie w rigu wyjdzie :D

 

pozdrawiam gratuluje i czekam na texturke :D

 

ps. ladniej nawet niz w tutku - super :D

Napisano

wydaje mi sie ze biceps powinien zaczynac sie wczesniej jak i przydalo by sie bardziej uwydatnic miesnie przedramion - teraz kontrastuja z gruboscia ud - koles gdzies traci po drodze sportowa sylwetke i zaczyna byc klockowaty // zbyt rozbudowane nogi w stosunku do korpusu

 

model wyglada ciekawie - ja jak zwykle czekam na texty :P

Napisano

Dzięki za uwagi.

Co do tego trójkąta - to będzie taki zipperek. Spodnie są takie szerokie, bo to takie ala final fantasy :).

Co do barów - wieczorem wrzucę model przed uzbrojeniem i modyfikacjami (golasek :D) to będziecie mogli sobie zobaczyć jak to wyglądało.

 

Jeszcze raz wielkie dzięki za uwagi - wezmę to pod uwagę przy dalszej pracy nad tym modelem.

 

Pozdrawiam

Giorgione

Napisano

Hejka

Tak jak obiecywałem wrzucam model postaci przed przebudową (base-object).

zeloslow1.jpg

zeloslow2.jpg

 

Po malutku zaczynam sobie mapowanie. Jak coś bede miał to wrzucę :)

 

 

Pozdr

giorgione

Napisano

Hmmm - w najbliższym zcasie - jak sie go troszkę znajdzie :)

Na razie skończyłem unwrapa i jka widać na poniszych obrazkach - raczej nic nie odstaje :)

Użyję 2 teksturki - 1024x1024 na ciało i 512x512 na broń i pasy.

Poniżej załaczniki. :)

 

Pozdr

Giorgione

zelos-tex1.jpg

zelos-tex2.jpg

zelos-tex3.jpg

 

I to z czego będzie teksturka :)

zelos-cialo.jpg

 

zelos-bron.jpg

 

Fazy teksturki pokaże już po zriggowaniu.

Napisano

Prawdopodobnie jeszcze conieco poprawię i może dodam jeszcze kilka obieków - w końcu miejsca jeszcze jest - na razie tyle

A poniżej checker na obiekcie - nie za dużo widać no ale na razie więcej nie pokaże :)

 

pozdr

giorgione

 

zelos-checker1.jpg

Napisano

Ludziu Boży ;] Prawdziwie zaprawde zaprawde powiadam ci- model rewelka, tak jak władca fainal fantasy przyżekł, a teksturek nie psuj, choć moce twe wielkie i błogosławieństwo Boże, gdyż sędzia tego świata osobiście gromy wielkie na głowę twą ześle ;D A na serio- super. Jeszcze wiele przedemną!

Napisano

niewiem czy to pomoze czy nie:

hmm czy jest sens dawac wiecej miejsca na texturze dla niektorych obiektow a dla innych mniej?, mam kilku znajomych co tak robia.. moze i neiktore elementy bardziej zwracaja uwage na siebie i mozna tam dawac wiecej miejsca chodz ja tak nie lubie.. sam niewiem czemu

 

niech sie jacys lokalni bonzowie jeszcze wypowiedza na ten temat :)

 

jak tylko bedziesz mial texturke na poziomie podobnym do xclouda to bedzie z tego fajny modelek :) powodzenia!

Gość Marioza
Napisano

hyhy bardzo fajny model zrobiłeś kojaży mi się z final fantasy choć znam tą gre tylko ze skrinów i 5 min grania, czepiac sie nie ma czego, uvka elegancka, szkoda tylko ze wsjo na 1 texturze ( nie licze broni)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności