Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 104
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe pytanie czysto wscipskie,,, gdzie jest bak,,,, bo chyba ni epowiesz ze jest to cos toz przed fotelem, dla takiej swini z tego co widze V12 to potrzeba by bylo pociagnac za soba wozek z 200l zbiornikiem: ]

Napisano

KLICEK- dzieki

KoMic- bardzo wscipskie:D to nie jest V12 a 2xH6, czyli podwojny 6 cyl. boxer

1. nawet nie bedzie widoczny w renderze finalowym (o ile taki bedzie:))

2. zpojrz na refki zapodane wczesniej, V8 i baku sie niedopatrzylem:)

3. moze jezdzi na rzepak, czy inny nitrometan:)

4. itp

Napisano

niewiem czy ktos o ty mówił bo niemam czasu na czytanie ani oglą danie innych cacek ale twoje mi sie odrazu zpodobało ale czy to są rury wydechowe na silniku oby nie bo kierujący bedzie częsciej wymieniany [dym i chalas] niż części z tej bardzo podobajacej i ciekawej maszyny

Napisano

tak sobie myślę, że może przy łączeniu rur - przy silniku 3 rury łączą się z inną, to mogłyby tam być ślady spawania jak w rowerze. jak znajdę zdjęcia to ci pokażę, pozdrawiam

Napisano

ostatnio nie śledziłęm twojej pracy ale teraz to mi się bardzo podoba nie wiem czy wspominałeś o tym ale pytam się jakie będzie otoczenie?

Napisano

urban czy ty nie czytasz innych postów???

 

Konceptowi powinienem podolac, dlatego jest malo oryginalny.

Oto on:

Postapokaliptyczny (trudne slowo) swiat, pustynia, cos w rodzaju route 66,

ktora jedzie... monocykl ofkoz uzbrojony (bez gasienic).

Napisano

kurde szkoda ze nie ma archiwum shouta, pamietam jak Dareg mi napisal "ja w bitwie? przeciez ja nic nie umie" (czy jakos tak:P) hehe a teraz tu widze taki modelek, ze tak powiem mily dla oka:D nie znam sie na takich "przyszlosciowych pojazdach;)" ale mnie sie podoba, nie mam zastrzezen. pracuj dalej. powodzenia, pozdr.

Napisano

ryby i ptaki tez nie widza co jest zprzodu a radza sobie swietnie wiec mysle, ze jakos sobie kierowca poradzi :) moze tez przeciez przechylic glowe, sadze tez, ze nadrobi to zwrotnoscia :)

Napisano

witam panow, jaki ruch sie tutaj zrobil:D

 

styczny- dzieki. te krotkie rureczki to jest wydech, niestety tak go musialem poprowadzic (dizajn>uzytecznosc:))

hkropinski- beda tam spawy, i nie tylko tam (nie musisz szukac:))

urban, Leleń, wesloedi- dzieki:*

lukasz- taki facet (Kerry McLean), robi takie "kolka", i jezdzi nimi:D dzieki

 

trwaja prace nad panem Załoga, jak zrobie cosik co bedzie warte pokazania, to zamieszcze.

 

pozdrawiam

Napisano

Jezeli moge zapytac to jak sie to prowadzi/ tym sie kieruje? Sam model jest ok ale jako urzadzenie/maszyna wyglada jak by mogla w kazdej chwili sie przewrocic.

Wiem moze to nie jest wazne bo pracka moze wyjsc i tak swietnie ale tak mi sie wydaje pod kopula wiec pisze:)

Powodzenia i podrawiam

Napisano

Panie cerniku dzieki za posta:D:D:D

 

Kedzior- pojazd jest robiony w oparciu o referki istniejacych monocykli.

kieruje sie tym balansujac cialem, podobno trudno ale sie da.

Napisano

tak samo jak sie kieruje motorami superbike, tam nie skrecasz (ew. minimalnie), balansujesz cialem :)

(oczywiscie, jak wolno sie ten pojazd bedzie poruszal to sie wywali :P)

Napisano

Ja nieśmiały jestem dlaego ten post nie wyszedł ale przjdżmy do rzeczy - Według mnie praca fajna i pomysł oryginalny tylko mało opancerzone jak na maszyne bojową ja bym na silnik jakąś płyte pancerną spawaną or nitowaną ;)

Napisano

widze, ze zakopaliscie moj watek:D

prezentuje wam Pana Załogę, meczylem sie strasznie ale chyba przejdzie.

ps. to jest moj pierwszy model postaci (wogule to sa moje pierwsze powazne modele) wiec prosze o wyrozumialosc;)

 

pozdrawiam

Napisano

głowa i postać całkiem ładna. ale przyczepiając się na siłę to brak zarysowania mięśnia marszczącego brwi (m. corrugator supercilii) psuje IMHO cały efekt :)

Napisano

oj klamca jestes i tyle :P

tak ladnie zrobic ludzika... hmmm.. nie to nie moze byc pierwszy Twoj ludzik :P

 

a tak na serio, bardzo fajny, podoba mi sie jego pancerz, takie wrecz uwielbiam.

Napisano

Witam Pana Zalogę.

Bardzo przyjemny modelik. Osoboście wątpię, że to twój debiut, mimo to gratuluję.

Zastanowił bym się nad pilotką i goglami odsuniętymi na czoło, choć wtedy straciłbyś widok na czachę( bardzo kształtną).

Powodzenia.

Napisano

witam

ciesze sie, ze wam sie podoba:)

to jest moj pierwszy model postaci!

FireHunter- korzystalem z referki zalaczonej ponizej, proporcje sa dobre.

tweety- masz racje, poprawilem, a zamieszcze renderek jak sie rigowac naucze i go do pojazdu wsadze.

 

zastanawiam sie, czy zostawic go lysego, czy moze zalozyc mu bandane z logiem np. WCC lub OCC:)

Napisano

dzieki:*

referki i blueprinty zrobilem sobie w UPaint. wiele pomyslow, na elementy modelu zaczerpnalem z Unreal Tournament 2004.

 

P.S. wielkie dzieki dla Dunde za zrobienie genialnych videotutkow.

jutro powinienem zarzucic apdejtem z panem Załoga i monocyklem...

Napisano

hehe widzac,,, ze model jest unrealowaty : ] ale to dobrze: ] bo fajnie wyglada narazie model jest gut choc moze ma troszke przykrotkie stopy, ale i tak mi sie podoba: ], teraz zostalo Ci trodniejsze zadanie,,,,,,pomalowac go: ] pozdro

Napisano

Moim zdaniem ramiona sa za wysoko bo jak staram sobie wyobrazic jak mialby wygladac czlowiek w tym wdzianku to szczerze mu wspolczuje. Ale oczywiscie to tylko moje zdanie i chyba nikt go nie podziela wiec powiem to co reszta co bysmy wszyscy poczuli sie lepiej... O jaki swietny model robielis go sam bo jest odjazdowy... widac ze jest to profesjonalna robota... ogolnie mi sie nie podona ale jest fajowy... o ten jest najlepszy wnosi tak wiele do watku... podoba mi sie, powidzenia pzdr. Wnioski wyciagnij sam.

Napisano

FireHunter- wiem o co Ci biega, dobrze ze masz swoje zdanie na ten temat...

ale nie zamierzam juz wprowadzac az takich zmian do modelu.

specjalnie dla Ciebie zamieszczam tego skrina...

dzieki:)

 

mam maly zastoj w pracy i wielki problem z umieszczeniem Pana Załogi w monocyklu:(

Napisano

Rosyjscy naukowcy budowali kiedyś takie pojazdy jak Twój monocykl. Tyle, że były napędzane malutkimi silniczkami od motorowerów i kosiarek. Sam pomysł nie jest więc nieziemski. Ważne jest wykonczenie... tutaj chylę czoła za pomysłowość.

 

Robi się z tego świetna pracka. Można tutaj zaszaleć z dynamizmem sceny.

Czekam na dalsze uaktualnienia.

Pozdrawiam

Napisano

z powodu przeprowadzki do Krakowa i braku stalego dostepu do internetu:(

updejty bede zamieszczal w weekendy (czyli jak bede w domu). widzac postepy "rywali" i zblizajacy sie koniec czasu, bede musial wrzucic 6 bieg:)

 

biore tez pod uwage nieukonczenie bitwy:( ale moze dam rade.

 

z powazaniem dareg

Napisano

illy- jestem tu nowy i nie wiedzialem, ze robiles cos podobnego:D

probuje texturowac ale mi to za bardzo nie idzie:(

coraz bardziej sie oswajam z mysla nieukonczenia bitwy:(

Napisano

podstawowym powodem dlaczego chce go zostawic (:)) jest to ze kompletnie nie umiem texturowac:( wczesniej myslalem ze podolam, ale brudy wyszly w praniu:(

 

poki co, kombinuuje zamienic textury na shadery, zeby sie tylko wyrobic i cos w zyciu skonczyc.

 

powodzenia rzycze reszcie zalogi:D i wiecej umiejetnosci niz ja:)

 

pozdro

Napisano

dareg.. a chcesz w łeb? Modele swietne, skoro pierwszy raz robiles czlowieka a wyszedl tak swietnie to w to, ze nie umiesz teksturowac to nie uwierze :)

Sprobuj, nawet proste nakladanie tekstur i UWV Map wystarczy :) wazne by bylo, masz talent, nie marnuj tego, probuj, ja tez nie umiem ani modelowac ani teksturowac a swoich sil probuje :)

Nie poddawaj sie i dawaj dalej, koncz raz dwa to teksturowanie i zrob chociazby proste otoczenie bo czas ucieka, trzymam kciuki.

Napisano

a wiec tak...

mialem powazne problemy z kompem (bylem pewny ze ukruszylem rdzen), ale jestem i sie nie poddaje. praca (jak narazie) jest kiepska, to test shaderow

i jednoczesnie wystawiona do nominacji:(

i mam jeszcze takie pytanko:

po nominacjach moge kontynuowac bitwe w tym watku, czy musze sie przeniesc do WiPa?

bo chcialem to skonczyc, a dwa tygodnie na otoczenie powinny mi spokojnie wystarczyc.

 

zycze powodzenia reszcie w nominacjach

 

colored1lv.th.jpg

Napisano

w tej postaci masz do nałożenia texturkę samej głowy , najłatwiej Ci będzie nałozyc cylindryczne mapowanie i texporterem to potraktować , potem juz łatwo domalujesz texturkę w Photoshopie. Jest gdzieś na forum tutorial n/t texportera. To naprawdę łatwe, don't give up ! powodzenia




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności