Skocz do zawartości

Reklamy - prasa, tv itp. DYSKUSJA


max_1989

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 157
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Reklama z Murzynem zakazana w polskich telewizjach!

 

wirtualnemedia.pl 08:48 (aktualizacja 07:10)

 

 

Murzyn w łóżku - zakazana reklama Łowicza od kilku dni 'hula' w interencie i kinie.

 

Do końca miesiąca trwa kampania egzotycznych dżemów z serii Śniadania Świata marki Łowicz, która towarzyszy każdemu seansowi filmowemu w kinach Cinema City.

 

Kampanii nie zobaczymy w żadnej polskiej stacji telewizyjnej, gdyż okazała się zbyt kontrowersyjna dla szerokiej telewizyjnej widowni - czytamy w informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl.

 

Równolegle trwa kampania w sieci (portal Onet i komunikatory), na którą składają się różne formy reklamy interentowej, zachęcające do odwiedzenia serwisu internetowego, dedykowanego egzotycznej linii dżemów Łowicz: http://www.sniadaniaswiata.pl/. Pod tym adresem, obok ciekawostek z egzotycznych zakątków świata, internauci znajdą, m.in. cztery spoty reklamowe Śniadań Świata.

 

Spoty przygotowała agencja Red 8 Communications Group, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom Śniadania Świata to nowa linia egzotycznych dżemów marki Łowicz. Nowe produkty zawierają owoce papai, marakui, kiwi, banany, limonki, figi i mandarynki. Odważna, jak na tradycyjną kategorię produktu, kampania telewizyjna wspierająca wdrożenie produktu wystartowała 23 września.

 

Kampania Łowicza to jedna z największych tegorocznych kampanii Agros Nova i bez wątpienia największa kampania reklamowa na polskim rynku produktów dżemowych. Jest skierowana głównie do osób młodych i obdarzonych poczuciem humoru. Jej hasło przewodnie to: „Śniadania Świata na dżem dobry!” - czytamy w komunikacie.

 

tekst ten pojawił się dziś na wp.pl (http://media.wp.pl/kat,36682,wid,8047485,wiadomosc.html). traktuje niby o jakiejś tam zakazanej reklamie ale moim (i nie tylko moim) zdaniem to typowy przykład dobrze płatnej reklamy. Zresztą poczytajcie commentsy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżem dobry (jak to usłyszałem to myślałem że padne:)) A tak wogóle to zapomniałem juz o tym wątku:P. A wie ktoś jak zrobili w tej reklamie chyba Citroena że sie tak wszystko jagby "obraca" Co koleś w stół uderza i mu się Budzik na taką fajną wierze zmienia...to jakoś postprodukcujnie...3D, bo ja nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzieliscie reklame tego napoju..jak mu tam - 3 cytryny? Cos takiego.. Taka tandeta ze nie moge na to patrzec. Biegna sobie trzy butelki ze szpadami po jakims moscie czy czyms tam. Rozwalaja jakichs gosci po drodze i trafiaja do baby ktora bierze jedna butelke, pije i mowi: WYBAWCO! Nie wiem jak ktos mogl wogole to dopuscic do tv. Wyglada jakby bylo renderowane scanlinem bez zadnych dodatkowych ustawien... Oblesne brrr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość artur6789

Witam wszystkich ! To moj pierwszy post tutaj. Mam serdeczną prośbe do Was. Jestem w klasie maturalnej i jako prace z polskiego mam temat "Językowe środki perswazji w reklamie. Zaprezentuj wybrane przykłady z radia, telewizji i prasy, przedstaw efekty." Prosze Was o jakas podpowiedz czy sugestie jak napisac ta prace, a w szczególności o jakies dobre przyklady reklam. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artur6789: przeanalizuj dokłądnie poprzednie posty: zwłaszcza z przykładami reklam oraz komentarze do nich. w skrócie:

Podstawą dobrej reklamy jest albo dobry pomysł albo dobra kontrowersja. Jedno i drugie może się pojawić razem. Bardzo często reklamy kierowane są do poszczególnych grup środowiskowych, prowadzone sa badania rynkowe, ankiety testy konsumenckie. Każda grupa środowiskowa ma swoje przyzwyczajenia, style, specyficzny język czy zachowanie w różnych sytuacjach. Aby trafić idealnie w jedną z nich należy rozumieć co taka grupa ludzi chce, czego by oczekiwała i jak by to przyjęła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do językowych środków: nie podcodzi mi pod to nic innego jak specyficzny język jakim posłgują się kolejne grupy środowiskowe. Porównaj np: grupę HH ziomali z grupą menagerów lbo 80-;letnich staruszkw z panem Mieciem naszym Dozorcą.

Na tym możesz oprzeć swoją pracę :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość artur6789

Ok dzieki ! Zaraz zaczne każdy post czytać i mam nadzieję, że znajde jakies reklamy, które mnie interesują. Pozdro !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bravia-advert.com/

 

bravia_gallery_03.jpg

 

In an age when CGI is commonplace, this makes the commercial all the more extraordinary. Every single frame was shot over two days - with the main sequence involving a 23-man camera crew and only one chance to get it right.

 

An entire block was closed off and special compressed-air cannons shot the balls into the air, while earth moving equipment poured thousands down the street. Not that you'd know it from the finished product, but these balls can do some damage, so all the cars were props and crew members went so far as to having protective shields and crash helmets.

 

But when you get it right, you get it right. The goal at the beginning was to deliver a "really simple, visual celebration of colour". We think you'll agree the results speak for themselves.

Muisc tez fajny dali :)

[edit]

aha z tego co tam wyczytalem pileczek bylo 250 000 O_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi też sie ta reklama podoba. Świetnie im to wyszło. Dziś nawet widziałęm ją w jednym z TV w MediaMark:P Też się zastanawialismy z kumplem jak to zrobili...ale wypuścić tyle piłeczek. Dzieci z SanFrancisco musiały mieś potem nie złą zabawe:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na making of pokazuja jak te pileczki wypuszczają, a na koncu ulicy rozciągneli siatke, wiec nie jest to animka...na początku tez tak myslalem...music super "HeartBeats", tytul piosnki, jak ktos bedzie miec video tej rklemki to chetnie tez skorzystam...pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zna minie jak zły szeląg... że sie wyraże hehehehehh :D

 

[edit]

ha! wyslij mi ktos PM bo nudy :/ heh :P

 

[edit2]

Tak mie teraz kusi zeby zalozyc watek pt. 'Kto sie uwaza za artyste??!' ale by pewnie rewolucja byla hihi , dobra nie zrobie tego ;)

 

[edit3]

ide spac :P

 

[edit7]

nom ide spac ;)

 

[edit 65]

chvet srry :P jeszcze przelwa niedostalem, ale trzymaj to dla mnie!! masz jak wbanku ze sie zglosze niebawem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ze odkopuje wątek, ale nie wiedziałem gdzie to umieścic :)

 

Wie moze ktoś skąd moge pobrać reklame MK Cafe ta z Cichopek, co tam mówią "M, m ja...milion" Mam chytry plan wykorzystac ja na maturze i jest mi bardzo potrzebna.

 

Acha i mysle ze w ten sposób nie złamał bym zadnych praw autorskich?

 

Edit: Zdjęcie w dużej rozdziałce chociaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość artur6789

Czy macie może reklame WHISKAS, gdzie jest tekst "Twoj kot wybrałby Whiskas" albo jakakolwiek reklame pasty do zębów gdzie jakis lekarz mówi o badaniach jakis ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak Heineken jest świetny , nie tylko reklama :)

 

 

 

6220_1143049882.jpg

6220_1143049895.jpg

6220_1143049913.jpg

6220_1143049926.jpg

 

Heineken Turned ‘Terminator’

Press Release

March 22, 2006 Source: Studio Daily

Rushes created a slick, new commercial for Heineken, adopting a metamorphosis scene from the cult movie, Terminator 2.

 

Watch The Video: [High] [Low] Download Flash 8 Player

 

To help Heineken launch their new design and size of bottle, Grey Poland wanted a film in which the “old” bottle undergoes a metamorphosis into the updated design. Rushes undertook both the live action shoot; utilising its own motion control studio in Wardour St and the post-production in order to have maximum input and involvement with the project.

 

Jonathan Privett, CG Supervisor at Rushes, explains, “Initially an animatic of the 20-second spot was created to test the timings and camera work for both live action and 3D portions. Once the pre-visualisation was complete the shoot took place giving the open for the film in which the old bottle is frozen by combining beauty, smoke and frosted passes in Inferno.

 

“The frozen bottle then shatters dramatically in slow motion, an effect achieved by using Maya’s dynamics in combination with Pixar’s Renderman for shading the solid glass chunks. Rushes 3D artists then decided to use Next Limit Technologies “Real Flow” software for the melting and recombination of the glass that follows the slow motion shatter effect. Although “Real Flow” gives a superb looking end result it’s really designed for faster moving liquid applications and the team battled very large simulation times of up to 10 hours per iteration to complete the 3 liquid recombination shots. Finally multiple passes, including beauty, highlight, shadow, refraction and caustic were combined in Inferno for the finished film.”

 

Matt Jackson, the VFX Shoot Supervisor, adds, “We filmed multiple motion passes of the bottle at our motion control studio and it was essential to ensure the CG plate elements were useable, and we had all the reference possible.”

Credits

 

Agency: Grey Worldwide Warsaw

Creative Director: Mariusz Pietrzak

Agency Producer: Damien Szojda

 

Production Company: Rushes

VFX Shoot Supervisor: Matt Jackson

Producer Live Action: Misha Stanford-Harris

Film Editor: Pete Lurie

Telecine: Adrian Seery

Lead VFX Artist: Paul Hannaford

VFX Artist: Omar Akkari

VFX Producer: Misha Stanford-Harris

CG Supervisor: Jonathan Privett

Lead CG Animator: Craig Travis

CG Animators: Nathan Walster, Graham Christie. Hayden Jones

Post Producer: Misha Stanford Harris

do obejrzenia na http://www.studiodaily.com/main/searchlist/6220.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

a kojarzy ktos moze reklame ps2 co ludzie sie schodzą z miasta i towrza taka zywa piramide? Kurde, raz udalo mi sie gdzies to obejzec, chetnie zobaczylbym jeszcze raz ale nie wiem gdzie to znalesc. bylbym wdzieczny za linka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności