Napisano 15 Listopad 200519 l wydaje mi się że tiling tego betonu jest nieco za mały. Sprawia wrażenie makiety. sorry ale zabardzo nie rozumie o co chodzi z tym tilingiem? :/ mógłby mi ktoś to tak prosto wytłumaczyć ? :p a ogólnie to wielkie thx za komentarze.
Napisano 15 Listopad 200519 l Autor Teraz beton ma bardzo duza fakture, natomiast w rzeczywistosci powinna byc mniejsza. Aby ja zmniejszyc, mozesz zwiekszyc tiling w materiale. Oznacza to, iz zwiekszysz ilosc danej bimapy na danej powierzchni. Mam nadzieje, ze logocznie napisalem. :)
Napisano 15 Listopad 200519 l wielkie dzieki RA ! :) szybki renderek przed ZzzZZzzZ z mniejszym bumpem i wiekszym tilingiem.
Napisano 16 Listopad 200519 l Autor Fajnie, tylko nie przesadz z tym betonem. ;) Zroznicuj go kolorystycznie, a miejscami zastap drewnem i innymi materialami. :) I ociepl troche scene. :)
Napisano 16 Listopad 200519 l ja mysle ze powinienes w materiale tilling na 1, ale na kazdy obiekt odzielnie nalozyc mod UVW Mapping i tam dopiero w U,V,W tile ustawiac na kazdym obiekcie oddzielne parametry. Z wlaczonym widokiem mapowania w viewporcie bedziesz mial caly czas mozliwosc kontrolowania jak wychdzi. W taki sposob wszedzie bedziesz mial ladna i dopasowana do obiektu teksturkę ;)
Napisano 16 Listopad 200519 l wielkie dzieki za komentarzyki :) Hubi- na pierwszym renderze miałem tak poustawiane jak napisałes i efekt wyszedł mało zadowalający, wiec myśle ze jak tiling dam tak jak Hindus pisze to powinno wyjsc ładnie, bo narazie mam na 6, wiec jak bym dał na 1 to niezabardzo :/, a z mapowaniem to równiez na samym początku juz w nim "grzebałem" :p, ale oczywiscie dziekuje ci za rady i pozdrawiam :)
Napisano 16 Listopad 200519 l Junior metoda Hubiego nei jest tez głupia - nie bedziesz musiał marnowac slotów w material edytorze - poprostu w stwórz materiał z mapką i daj tiling na 1:1, potem daj np dla filara modyfikator UVW map , typ na cylinder i daj tam tiling na 12:12 i bedzie dobrze bo tam tez masz takie cos jak tiling - z tym ze np potem innej sciance dasz uwv map, typ na box, i znowu tiling np 15:15, a w material edytorze bedziesz miał tylk ojeden slot zajety ;)
Napisano 17 Listopad 200519 l Hindus, thx ale juz tak miałem na początku :p i efekt niezabardzo :/ cos mi sie waliło lekko, ale dzieki za rady, juz niedługo dam jakis updejt :p
Napisano 27 Listopad 200519 l hej hej panowie, co tu taki zastój? moze macie jakies Ciekawe updaty do oglądnięcia ;) Sporo pracek z daawnych postów zapowiadało sie Ciekwawie i tu nagle nic nie ma ;( JunioR: hmm nie wiem dlaczego nie wychodziło Ci ta metodą..powinno być wszystko oki, i ładnie wyglądać. Efekty nie powinny być napewno gorsze od tillingu w material editorze. Przecież chyba wlanie do tego wymyślili ten modyfikator ;) Ale jesli wygodnij Ci tak to ja nnie mam nic przeicwko. Dawaj updaty! :D
Napisano 28 Listopad 200519 l ok HUBI popróbuje jeszcze raz jak mówisz i wielkie thx za pomoc :D a co do updejtów to...... co jest panowie ? dawajcie, dawajcie :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto