JunioR Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 wydaje mi się że tiling tego betonu jest nieco za mały. Sprawia wrażenie makiety. sorry ale zabardzo nie rozumie o co chodzi z tym tilingiem? :/ mógłby mi ktoś to tak prosto wytłumaczyć ? :p a ogólnie to wielkie thx za komentarze.
RA Napisano 15 Listopad 2005 Autor Napisano 15 Listopad 2005 Teraz beton ma bardzo duza fakture, natomiast w rzeczywistosci powinna byc mniejsza. Aby ja zmniejszyc, mozesz zwiekszyc tiling w materiale. Oznacza to, iz zwiekszysz ilosc danej bimapy na danej powierzchni. Mam nadzieje, ze logocznie napisalem. :)
JunioR Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 wielkie dzieki RA ! :) szybki renderek przed ZzzZZzzZ z mniejszym bumpem i wiekszym tilingiem.
RA Napisano 16 Listopad 2005 Autor Napisano 16 Listopad 2005 Fajnie, tylko nie przesadz z tym betonem. ;) Zroznicuj go kolorystycznie, a miejscami zastap drewnem i innymi materialami. :) I ociepl troche scene. :)
Hindus Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 przemnóż jeszcze tiling przez 12 i powinno byc juz dobrze
Hubi Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 ja mysle ze powinienes w materiale tilling na 1, ale na kazdy obiekt odzielnie nalozyc mod UVW Mapping i tam dopiero w U,V,W tile ustawiac na kazdym obiekcie oddzielne parametry. Z wlaczonym widokiem mapowania w viewporcie bedziesz mial caly czas mozliwosc kontrolowania jak wychdzi. W taki sposob wszedzie bedziesz mial ladna i dopasowana do obiektu teksturkę ;)
JunioR Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 wielkie dzieki za komentarzyki :) Hubi- na pierwszym renderze miałem tak poustawiane jak napisałes i efekt wyszedł mało zadowalający, wiec myśle ze jak tiling dam tak jak Hindus pisze to powinno wyjsc ładnie, bo narazie mam na 6, wiec jak bym dał na 1 to niezabardzo :/, a z mapowaniem to równiez na samym początku juz w nim "grzebałem" :p, ale oczywiscie dziekuje ci za rady i pozdrawiam :)
Hindus Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Junior metoda Hubiego nei jest tez głupia - nie bedziesz musiał marnowac slotów w material edytorze - poprostu w stwórz materiał z mapką i daj tiling na 1:1, potem daj np dla filara modyfikator UVW map , typ na cylinder i daj tam tiling na 12:12 i bedzie dobrze bo tam tez masz takie cos jak tiling - z tym ze np potem innej sciance dasz uwv map, typ na box, i znowu tiling np 15:15, a w material edytorze bedziesz miał tylk ojeden slot zajety ;)
JunioR Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 Hindus, thx ale juz tak miałem na początku :p i efekt niezabardzo :/ cos mi sie waliło lekko, ale dzieki za rady, juz niedługo dam jakis updejt :p
Hubi Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 hej hej panowie, co tu taki zastój? moze macie jakies Ciekawe updaty do oglądnięcia ;) Sporo pracek z daawnych postów zapowiadało sie Ciekwawie i tu nagle nic nie ma ;( JunioR: hmm nie wiem dlaczego nie wychodziło Ci ta metodą..powinno być wszystko oki, i ładnie wyglądać. Efekty nie powinny być napewno gorsze od tillingu w material editorze. Przecież chyba wlanie do tego wymyślili ten modyfikator ;) Ale jesli wygodnij Ci tak to ja nnie mam nic przeicwko. Dawaj updaty! :D
JunioR Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 ok HUBI popróbuje jeszcze raz jak mówisz i wielkie thx za pomoc :D a co do updejtów to...... co jest panowie ? dawajcie, dawajcie :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się