Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 462
  • Wyświetleń 42,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
wydaje mi się że tiling tego betonu jest nieco za mały. Sprawia wrażenie makiety.

 

sorry ale zabardzo nie rozumie o co chodzi z tym tilingiem? :/ mógłby mi ktoś to tak prosto wytłumaczyć ? :p

 

a ogólnie to wielkie thx za komentarze.

Napisano
  • Autor

Teraz beton ma bardzo duza fakture, natomiast w rzeczywistosci powinna byc mniejsza. Aby ja zmniejszyc, mozesz zwiekszyc tiling w materiale. Oznacza to, iz zwiekszysz ilosc danej bimapy na danej powierzchni. Mam nadzieje, ze logocznie napisalem. :)

Napisano

wielkie dzieki RA ! :)

szybki renderek przed ZzzZZzzZ z mniejszym bumpem i wiekszym tilingiem.

viz5he.jpg

Napisano
  • Autor

Fajnie, tylko nie przesadz z tym betonem. ;) Zroznicuj go kolorystycznie, a miejscami zastap drewnem i innymi materialami. :)

I ociepl troche scene. :)

Napisano

ja mysle ze powinienes w materiale tilling na 1, ale na kazdy obiekt odzielnie nalozyc mod UVW Mapping i tam dopiero w U,V,W tile ustawiac na kazdym obiekcie oddzielne parametry. Z wlaczonym widokiem mapowania w viewporcie bedziesz mial caly czas mozliwosc kontrolowania jak wychdzi. W taki sposob wszedzie bedziesz mial ladna i dopasowana do obiektu teksturkę ;)

Napisano

wielkie dzieki za komentarzyki :)

Hubi- na pierwszym renderze miałem tak poustawiane jak napisałes i efekt wyszedł mało zadowalający, wiec myśle ze jak tiling dam tak jak Hindus pisze to powinno wyjsc ładnie, bo narazie mam na 6, wiec jak bym dał na 1 to niezabardzo :/, a z mapowaniem to równiez na samym początku juz w nim "grzebałem" :p, ale oczywiscie dziekuje ci za rady i pozdrawiam :)

Napisano

Junior metoda Hubiego nei jest tez głupia - nie bedziesz musiał marnowac slotów w material edytorze - poprostu w stwórz materiał z mapką i daj tiling na 1:1, potem daj np dla filara modyfikator UVW map , typ na cylinder i daj tam tiling na 12:12 i bedzie dobrze bo tam tez masz takie cos jak tiling - z tym ze np potem innej sciance dasz uwv map, typ na box, i znowu tiling np 15:15, a w material edytorze bedziesz miał tylk ojeden slot zajety ;)

Napisano

Hindus, thx ale juz tak miałem na początku :p i efekt niezabardzo :/ cos mi sie waliło lekko, ale dzieki za rady, juz niedługo dam jakis updejt :p

Napisano

hej hej panowie, co tu taki zastój? moze macie jakies Ciekawe updaty do oglądnięcia ;)

 

Sporo pracek z daawnych postów zapowiadało sie Ciekwawie i tu nagle nic nie ma ;(

 

JunioR: hmm nie wiem dlaczego nie wychodziło Ci ta metodą..powinno być wszystko oki, i ładnie wyglądać. Efekty nie powinny być napewno gorsze od tillingu w material editorze. Przecież chyba wlanie do tego wymyślili ten modyfikator ;)

Ale jesli wygodnij Ci tak to ja nnie mam nic przeicwko. Dawaj updaty! :D

Napisano

ok HUBI popróbuje jeszcze raz jak mówisz i wielkie thx za pomoc :D a co do updejtów to...... co jest panowie ? dawajcie, dawajcie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności