Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć w między czasie od innych prac zaczełem skrobać nową scene. Będzie ona na potrzeby mojego portfolio. Nie bende się tutaj dużo rozpisywał tylko daje screeny z viewportu, natomiast co do ogólnego zarysu będziecie się dowiadywać w miare nowych update'ów.

 

PS: mam prośbe do wszystkich userów, mam może ktoś posiada jakieś refki z naciskiem na siatki szczególnie chodzi mi o ręce (okolice bicepsa, tricepsa itd.). [licze na ciebie klicek ;)]

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Za dluga szyja. Te miesnie sie wydluzaja niemilo. :(

Miesnie brzycha sa niewiarygodne, nieprzemawiaja do mnie. ;)

Te jego kulki jakby wazyly tone tak mu skore sciagaja. hehe

Co do glowy to moja opinie znasz, ale... dorob uszy! :)

 

pozdrawiam

Napisano

Hmmm powiedzmy że w animce moze mu się cokolwiek "wywinąć" gdyż będzie miał przewinięte tylko taką szmatką.

 

PS: skąd wiedziałeś że ta postać będzie animowana? :)

PS: może ktoś sobie przypomina strone osoby która tworzyła postacie na potrzeby gry final fantasy?. Kiedyś była w dziale inspiracje.

Napisano

Małe co nieco jeśli chodzi o uaktualnienie wątku :). Jak widać dorobiłem ręce i nogi zostało mi jeszcze do zrobienia: uszy, dłonie, buciki a potem jeszcze małe poprawki.

 

PS: co do dolnej partii nóg wiem że są kanciaste ale tam będzie założony but :).

Napisano

Co nieco dodałem, co nieco zmieniłem i wyszedł taki oto efekt. Jest to w sumie efekt końcowy jesli chodzi o postac, jeszcze troszke popracuje nad drobiazgami typu buty, opaska na biodrach itp. Jednak teraz nastała chwila na coś czego najbardziej się obawiałem :\. MAPOWANIE.

 

Mam co nieco pytań odnośnie tego. Przeglądałem siatki rozłożone w unwrapie tutki itd. W unwrapie już dużo pracowałem ale tym razem chciałbym to zrobić porządnie. Sprawa tkwi głównie w "szwach". Zmapowanie tego obiektu by nie było problemem gdyby mógł to zrobić w ten sposób że biore polygony do zmapowania i deteachuje je do odzielnego obiektu a następnie mapuje (ręka, noga, głową, itp). Jednak gdy to tak zrobie wtedy mesh smooth dla obiektu wygląda niezadobrze. Są widoczne wszystkie "łączenie" deteach'owanych obiektów. Chciałbym mieć siatke całego obiektu w jednym okienku unwrapa. A nadanie na cały obiekt uvw map cylindrycznego a później to wrzucić do unwrapa graniczy z cudem zrobienie z tego czegoś sensownego :\.

 

 

Prosiłbym o jakieś rady na temat tego jak to zrobić

 

 

 

14iv.th.jpg

Napisano

No co do stringów to się zgadzam z kome... Ładnie zrobiłeś mięśnie brzucha... Ale moim zdaniem powinieneś tyci tyci ręce skrócić ;) [i tak mnie nigdy nie słucha... heh.. moze posłucha tym razem ;) ] Życzę powodzenia w dalszej pracy. Pozdrawiam ;)

Napisano

jakoś tak dziwnie umięśniony... kaptury, wielkie bary, a nogi take serdelki... i absolutny brak tyłka :) no i poroporcje... przedramiegrubości łydki, prawie uda.

no chyba, że to taka konwencja.

nadgarstki jakieś takie damskie :)

sie nie czepiam wiecej

 

pozdr

Napisano

nielot ---> animka ... na sam pierw otekturuje pobawie się morpherem na twarzy :) a później zapoznam moją postać z mgr. bipedem.

 

emer ---> być może i jest tutaj kilka bugów anatomicznych, aczkolwiek jak wiadomo nie tylko mi sceny fantasy z reguły nie są odwzorowaniem anatomicznym postaci. Chodzi o to aby obiekt wyglądał na masywny, odznaczały się mieśnie, żeby się świecił i był "cacy" :) PS: nie chciałbym mieć dziewczyny z takimi "damskimi" nadgarstkami :).

 

Koniu_1990 ---> masz racje nie posłucham ciebie ;)

 

PS: tyl postaci to tylko taka atrapa aby była, nie będzie jej widać w żadnym ujęciu.

PS2: może ktoś pomoże w mapowaniu :). ?

Napisano

 

Mam co nieco pytań odnośnie tego. Przeglądałem siatki rozłożone w unwrapie tutki itd. W unwrapie już dużo pracowałem ale tym razem chciałbym to zrobić porządnie. Sprawa tkwi głównie w "szwach". Zmapowanie tego obiektu by nie było problemem gdyby mógł to zrobić w ten sposób że biore polygony do zmapowania i deteachuje je do odzielnego obiektu a następnie mapuje (ręka, noga, głową, itp). Jednak gdy to tak zrobie wtedy mesh smooth dla obiektu wygląda niezadobrze. Są widoczne wszystkie "łączenie" deteach'owanych obiektów. Chciałbym mieć siatke całego obiektu w jednym okienku unwrapa. A nadanie na cały obiekt uvw map cylindrycznego a później to wrzucić do unwrapa graniczy z cudem zrobienie z tego czegoś sensownego :\.

 

 

Anyone help me?

Napisano

Troszke popracowałem i zrobiłem kilka żeczy. Jednak dzisiaj pokaże tylko cząstke ... aby was zaskoczyc (o ile leru nie rozgadal) w następnym updejcie :). Z mapowaniem sobie poradziłem i o dziwo jest to bardzo proste przynajmniej jestli chodzi o postać ... a tutaj linki które mi w tym pomogły:

 

http://waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html

http://67.15.36.49/team/Tutorials/3...lisedhead09.asp

http://67.15.36.49/team/Tutorials/s.../sadmike2_1.asp

http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=174568

http://members.shaw.ca/loganfoster/download/index.html

http://www.garagegames.com/articles..._unwrapping.pdf

http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=225846

http://students.uat.edu/jefjonai/tuto/tuto4.htm

http://www.3d-resources.com/3d_stud...y_tutorial.html

 

 

Póki co testuje tekstury. Na czas obecny namalowałem mapke koloru oraz pracuje nad shaderem a za kilka chwil się wezme za bumpa & reszte ... To by było na tyle czekam na wasze propozycje, uwagi ...

 

31vj.th.jpg

Napisano
hmmm....jesli to ma byc africa...to gosc chyba boso by bardziej pasowal:)

 

no trafne spostrzezenie. kobiety pewnie by chcialy bez tej zaslonki miejsc intymnych bo z tego co wiem wszystko jest na swoim miejscu :P

Napisano

Witam to juz chyba będzie w sumie finalna wersja postaci ... być może pobawie się jeszcze z teksturką dla butów ale to jeśli mi się będzie chciało :). Malowideł troszke dodałem ... nie chciałem zbytnio z nimi przesadzić. To by było na tyle. Na wieczór zarzuce render koncepcyjnej sceny więc już niedługo się przekonacie do czego bende dążył ...

Napisano

mam dwa pytania:

 

1. Czy można położyć bipa na model low poly ... a później na już zaanimowaną postać nałożyć meshsmootha?

2. morpha dać na samym początku czy po "zbipowaniu" (czyt. dodaniu bipeda) modelu?

Napisano

Witam!!

modelik bardzo fajnny ale malowidla mi sie nie podobaja:)

1.--> jesli dobrze pamietam to mozna sam tak robilem

2.-->to chyba jest bez roznicy :) mozesz przed i po ja dawalem po.

pozdro

Napisano

Tak jak obiecałem zarzuciłem na noc render i oto efekt dotychczaswej pracy dojdzie jeszcze pare rzeczy, ale o tym będziecie się dowiadywać wraz z postępem pracy :) :

 

 

7jpg4in.th.jpg

 

 

+ mini bonusik w postaci siateczek

 

siatka sceny:

7wire4eb.th.jpg

 

siatka postaci:

http://sr1.mytempdir.com/173063

 

 

 

PS: tak się przyglądam swojej pracy i nie widze w niej "klimatu" jak dla mnie jest ona strasznie "pusta". Mam pytanie jak uzyskać taki klimat jak np: http://max3d.pl/goldview.php?id=33 , http://www.evermotion.org/excluziv/angel_nezz/final1.jpg , prace te według mnie mają "serce" ... i chciałbym aby moja praca też miała to "coś" w sobie. Czy to kwestia postprodukcji?

Napisano

obróć jedną z żyraf troche, bo teraz obie identyczne. także pochyliłabym szyję jednej z nich.

 

żyrafy nie robią cienia na ziemi, a chyba w taki słoneczny dzień powinny.

zwróć uwagę że w tamtych dwóch pracach wszystko ze sobą gra kolorystycznie, każdy detal jest dopracowany. u ciebie człowieczek świetny, żyrafy też niczego sobie, ale tło i trawka machnięte byle jak, no i oświetlenie leży - w tamtych dwóch pracach masz światło kierunkowe i całkiem zamierzone prześwietlenie pewnych elementów, u ciebie z tego co widze najwyżej jakiś skylight.

Napisano

Hmm zgadzam sie z tym co napisala Ania C. Warto byloby pomyslec nad jakas naturalna poza i dla postaci i dla zwierzat. Byc moze warto postaci wreczyc chocby dzide na ktorej moglby sie opierac, badz jakies drzewo w jakiego cieniu znlazlby ukojenie, teraz jest zbyt hmmm statyczny i symetryczny, czlowiek stojac czesto oppiera swoj cierzar na jednej nodze, wtedy biodro sie unosi, tolow lekko skreca, kolano ugina. Sam nie wiem, rozpisalem sie troche. Wiem ze moze wymagam za duzo, ale, ehhh... no nie wiem, zastanow sie prosze nad emocjami, pokaz w postaci zmeczenie, tak aby widac bylo co czuje, czy zamierza cos upolowac i czeka, czy jest zmeczona pilnujac stada koz(czy co oni tam pasa). A i jeszcze jedno, warto by sie chyba postarac o niebo ktore mialoby mniej chmor przy choryzacie, badz wogle chmor nie mialo, takie byloby zdecydowanie bardzij afrykanskie, nio i jeszcze prazace slonce ^_^.

Napisano

Tak dla sprostowania postać jest właśnie w fazie bipowania i morphingu twarzy stąd właśnie brak pozy ... co do jego ekwipunku coś będzie :).

 

Dzięki aniu za rady napewno się jakoś dostosuje ... myślałem też o tonacji wieczornej kiedy to niebo się robi "pomarańczowe" ...

Napisano

pracka zarabista,teraz tylko scene ustawic dobra trzeba i bedzie kandydat na oscara:Pa tak na marginesie to zwieksz wysokosc kadru odrobine i przyczepilbym sie ze twoj człek powinnien miec odrobine bardziej "czekoladowa" skore bo teraz to taki troszke wyblakly:/powodzenia:)

Napisano

lobo tam jest duzo slonca i wszystko od tego blaknie!!

 

ps pracka superancka.. szczegolnie czlowieczek!!

tylko wydaje mi sie ze troche szyje ma za dluga..

Napisano

Zbliżam się nieuchronnie do końca pracy. Dojdzie jeszcze jakieś drzewko, kamień ... Mam duży problem z oświetleniem. Pomoże mi ktoś. Obecnie jest tutaj jeden target direct + 2 omni (przy żyrafie i postaci). Macie jakieś propozycje?

 

 

 

99xa.th.jpg

 

PS: nie zwaracajcie uwagi na jakość tekstury nieba, gdyż będzie ona zmieniona na poziomie photoshopa na lepszą jakościowo.

Napisano

co do światła to daj od góry mocne vrayowe światło i resztę (jeżeli trzeba coś dodatkowo wyeksponować) podoswietlaj zwykłymi spotami z cieniami vrayowymi a gdybyś np. dał jakis cień drzewa (którego nie widzimy bo jest przed kamerą ale rzuca cień do przodu) i ten gostek stoi sobie częściowo w jego cieniu a częściowo na słońcu to myślę że byłoby ciekawiej ? możesz też przepalić lekko obrazek w PSie ale najpierw musisz mieć jakiąś ciekawą grę świateł i cieni np. żyrafę ukryj bardziej w liściach tak żeby na głowie był cień drzewa a reszta ciała mocno oświetlona - ufff ale zaczynam pitolić :) pozdrawiam może Ci się coś przyda ?

Napisano

Dzisiaj chciałbym wam pokazać już chyba render bardziej przypominający koniec pracy niż początek :). Mam nadzieje że już na piątkową noc zarzuce finalny render. Dostosowałem się do rad co niektórych za wszystkie komenty dziękuje bardzo się przydały :). Jednak nie mam pomysłu co by tu zrobić żeby kadr na środku był bardzij "uatrakcyjniony" bo teraz jest pusto, może macie jakieś propozycje?.

 

 

158dz.th.jpg

Napisano

aaaallleee fajnie wyszło :]

Ładnie ładnie...Ale do AfriCy chyba nie pasuje takie niebo...Raczej jakies pogodne...Myśle, że ładnie to wykonane :) Muszę przyznać, że max to genialny człowiek!!! Bardzo intIeligentny i potrafiący wykorzystac walory 3ds max ;) :D Pozdro i powodzenia

Napisano

Wiem ze pomysl glupi, ale moglbys dac obok takiego samego afrykanczyka tylko w pozycji kucnej, wtedy moze by to lepiej wygladalo, bo tak to ciezko powiedziec co tammogloby sie znajdowac. O i tak pozatym, nie wiem czy mozesz, ale jak mozesz to obniz mu te biodro ze strony zgietej nogi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności