Skocz do zawartości

[postać] RybkasKombinowana


-MW-

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnimi czasy wziołem udział w bitwie 3d maszyny bojowe, scena renderuje mi się ponad 3 godziny, w miedzy czasie więc postanowiłem nauczyć się zBrusha, poniżej prezentuje moje pierwsze wypociny zainspirowane toturialem z strony pixlogic

komputer:

athlon 2200 Mha

512 Mb

gForce 4

Modelowanie:

ZBrush

Renderowanie:

Maya

 

ryba.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Typowy model z zbrusha. Masa zbędnych fałd które sensu specjalnie nie mają. Nie wydobyłeś nawet połowy możliwości z takiej ilości poly, model jest zwyczajnie „rozwodniony, rozmyty” brakuje zróżnicowanej faktury. Poza tym sama ryba jest raczej koślawa (tutka pamiętam i tam wyglądała jednak „trochę” inaczej)

 

Jak na ćwiczenie i pierwszy model w z brushu to ok. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś specialne arcydzieło to to nie jest, chodziło mi tylko o poznanie zbrusha, do tego modelu juz nie mam zamiaru wracać, bo to tylko ćwiczenie, tekstur terz nie nałoże bo jeszcze nawet nie wiem jak w tym programie tekstury się nakłada, będzie inny model to i może dojde do nakładania tekstur (bo jak narazie nie bardzo rozumiem ten program)

 

A co do toturiala no coż nie chodziło mi o wierne odtworzenie tego co w toturialu, ale interfejs tego programu jest na tyle dla mnie inny od wszystkiego co znałem do tej pory że bez toturiali ani rusz

 

poniżej link do zipa z tutorialem

http://206.145.80.237/zbrush/reg/AnglerMovie_Full.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności