Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka wszystkim mialem ostatnio przerwe w pracy nad 3ds ale coś mnie tchnelo i wzielem sie do roboty:] Zrobilem taka scenke tylko nie wiem jak ja wykonczyc chodzi mi o oswietlenie moze jakies obiekty sam nie wiem . Przedewszystkim chcialbym zebyscie polecili mi jakiegos plugina, nie wiem v ray brasil czy coś bo robilem to w zwyklym golym maxie

scena17jb.jpg

scenasmietnik0nr.jpg

scenawino6gv.jpg

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

opinia tak jak wyżej

pomysł: w centrum kadru umieść butelkę, zmień materiały, pobaw się światełkami i caustic. mógłby wyjść całkiem klimatyczny render.

Pozdrawiam

Napisano

Dzieki za linki do tutoriali , zrobilem tego http://www.chaosgroup.com/stuff/flipside/tutorial/flipside.htm ale mam problemy chcialem zastosowac to oswietlenie do mojej sceny wiec najpierw sprubowalem w byle czym i taki efekt ze na pierwszym obrazku widac ze swiatlo target directional "przechodzi przez sufit i sciany nie wiem czego skoro jest takie samo jak w tutorialu render 2 i 3 , nawet jest ten sam busynek tylko ma inny dach ale to zwyklabryla nie wiem o co chodzi , ustawialem wszystko tak samo jak w tutorialu i nie dziala , chociaz jak robilem tutoriala na gotowej scenie wyszlo wszystko idealnie plz help:)

 

118wt.jpg

229uw.jpg

332ry.jpg

Napisano

czy ściana składa się z dwóch płaszczyzn (od przodu i od tyłu), czy z jednej?

jak z dwóch to nie wiem, jak z jednej to albo dorób drugą, albo spróbuj dać double-sided w ustawieniach światła (nie jestem pewna co do tego), ponieważ inaczej płaszczyzny by rzucały cień tylko jednostronnie.

 

co do tekstury, daj na framugi inną niż na mur.

Napisano

Dobra problem juz rozwiazalem :} Okazalo sie ze nie wlaczylem cienia o0 Caly dzien nad tym siedzialem i tego nie widzialem ale jak sie z tym przespalem to rano mnie olsnilo:D Teraz tak !! Jak przerobic zwykle materialy do V-ray mats bo nie bede od nowa ich robil to by bylo bez sensu:/. Wydaje mi sie ze na pewno jakos sie da!! Help:]

Napisano
Jak przerobic zwykle materialy do V-ray mats bo nie bede od nowa ich robil to by bylo bez sensu:/. Wydaje mi sie ze na pewno jakos sie da!! Help:]

 

I tak bedziesz musial bo beda wygladac zle a bedziesz musial poprawiac niektore rzeczy. Zrob sobie vray mtl i przeciagnij stary material z copy. Ale polecam od nowa robic. Mapowanie powinno zostac.

Napisano

czy poza ujęciem coś się zmieniło ? :]

 

--------------------

 

edit - post niżej :)

 

aa faktycznie, ale jakaś taka mizerna ta trawa, sucha, bez życia i taka samotna ;)

Napisano

może więcej detali w budynku ? tak nie wyglądają kamienice, wyjdź z domu i rozejrzyj się ;) a jak w pobliżu nie masz żadnej starej kamienicy to poszukaj fotek, popracuj nad modelami, nie dodwaj nic narazie. Napewno modelowałeś to "z głowy" a warto się czymś zainspirować, choćby po to żeby zobaczyć jak taki budynek wygląda w rzeczywistości.

 

Pozdrawiam

Napisano

Plytki (plyty!) sa za duze i wyginaja sie jak by byly z gumy. Nawet za komuny takiej fuszery w chodnikach nie bylo. :D (joke) ;)

Napisano

Heh prosze o podpowiedz moi experci:P Zrobilem na prube taki odpadajacy bardziej tynk z pod ktorego widac cegly mam zamaiar to zrobic tylko tam gdzie na rysunku zaznaczylem . Jak to bedzie wygladalo? Prosze o opinie!! Z gory THX:]

scena14lol15kw.jpg

Napisano

Hehehe... 3d kaczka broni się jak może :) I ma rację :) Ale zgodze sie z Knysza :] Pomimo tego prace idą w jak najlepszym kierunku. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

Napisano

Cóż, nieczytałem co i jak tam skomentowaliscie, ale ja napisze jedno:

Scena dosć fajna ale w niedopasowanej skali, troszke drzwi za małe no... A co do plugina, to bardzo polecam finalRender'a super plug in, ma wszystkie efekty jakich potrzeba i jest szybki :) Poza tym dodał bym jakieś bajerki, moze palący się śmietnik albo jakieś gazety, no newiem, rusz wyobraźnią ;) Pozdro

Napisano

scena129ex.jpg

Ehhhh... ruszylem znowu moja pracke , mam nadzieje ze nie zapomnieliscie juz calkiem o niej:P Wiem ze murek odpadniety mas zly kolor ale nie mialem juz dzisiaj sily zmieniac i renderowac , pozatym prosze krytykowac:P bo zmiezam do skonczenia tej pracy.

Napisano

mi sie widzi ze ta rama od okna(polaczona z sciana) jest tropche za gruba...

zielen na drzwiach niezbyt przekonywujaca wyglada, tak jakby w ogole za nia nie bylo wglebienia czy ramki. noi klamka .... na reszcie sie nie znam

Napisano

Chodnik wyglada jak by był zrobiony z materacy:P Ale za to trawa która z nich wyrasta jest fajna. Co do porostów na drzwiach zgadzam się z poprzednikiem.

Napisano

A co sądzicie o tym odpadnietym tynku? A co do teko "porostu" to mi sie taki podoba i wg mnie pasuje to klimau , zastanawiam sie czy dac klamke ale boje sie ze zabuzy rownowage sceny ktora bardzo według mnie jest klimatyczna:)

Napisano

tynk chyba ciut za gruby - ale jak patrzec na ramy to moze byc :) co do klamki...jezeli chcesz bez niej to moze drzwi uchylone zrob?

Napisano

jak wyzej - cegla za czysta i za waska i te plamy jasne na niej siakies takie....ni stad ni z owad. na progu drzwi textura ci sie rozjechala i dalej zielen na drzwiach.... pozdrawiam (a co!)

Napisano

textura na dzwiach:

~~ten zielony meszek nie powinno go być w tej kwadratowej wnęce bo wygląda jak byś jedną texture wrzucił na całe drzwi.

 

~~futryna jak by była drewniana to by była naturalniejsza

 

A teraz to co mi się podoba:

~~ta beczka jest świetna i butelka. teksturki ściany też niezłe

pozdro.. edit1: ~~ na drodze co to jest? kamyki? i nie złąpałeś dobrej ostrości na klamce..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności