3d_kaczka Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 Siemka wszystkim mialem ostatnio przerwe w pracy nad 3ds ale coś mnie tchnelo i wzielem sie do roboty:] Zrobilem taka scenke tylko nie wiem jak ja wykonczyc chodzi mi o oswietlenie moze jakies obiekty sam nie wiem . Przedewszystkim chcialbym zebyscie polecili mi jakiegos plugina, nie wiem v ray brasil czy coś bo robilem to w zwyklym golym maxie
hkropinski Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 dałbym przed drzwiami jakieś zniszczone autko, scena rzeczywiście pusta, tekstury też przeciętne, okno jest porażką, pozdr
3d_kaczka Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 hehe trzeba zrobic jakies autko ale to bedzie troszke trwalo......:]
Kr3tz Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 Z lekka dziwny chodnik. Chyba beton nie ma takich właściwości, żeby się wyginać jak guma ;) Powodzenia
tweety Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 opinia tak jak wyżej pomysł: w centrum kadru umieść butelkę, zmień materiały, pobaw się światełkami i caustic. mógłby wyjść całkiem klimatyczny render. Pozdrawiam
3d_kaczka Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Napisano 27 Wrzesień 2005 Hmmm a co zrobic ze swiatlem? Mala podpowiedz........:)
tweety Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 Hmmm a co zrobic ze swiatlem? Mala podpowiedz........:) prosze bradzo: 1. http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22 (bardzo dobry artykuł) 2. http://www.dhost.info/cglore/forum/index.php?topic=15.0 (sporo fajnej wiedzy) 3. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11688 (ulubiony mental ray) Pozdrawiam
3d_kaczka Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Napisano 27 Wrzesień 2005 Dzieki za linki do tutoriali , zrobilem tego http://www.chaosgroup.com/stuff/flipside/tutorial/flipside.htm ale mam problemy chcialem zastosowac to oswietlenie do mojej sceny wiec najpierw sprubowalem w byle czym i taki efekt ze na pierwszym obrazku widac ze swiatlo target directional "przechodzi przez sufit i sciany nie wiem czego skoro jest takie samo jak w tutorialu render 2 i 3 , nawet jest ten sam busynek tylko ma inny dach ale to zwyklabryla nie wiem o co chodzi , ustawialem wszystko tak samo jak w tutorialu i nie dziala , chociaz jak robilem tutoriala na gotowej scenie wyszlo wszystko idealnie plz help:)
JunioR Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 a jaką masz powierzchnie sufitu? (box, plane, czy coś innego)
Ania Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 czy ściana składa się z dwóch płaszczyzn (od przodu i od tyłu), czy z jednej? jak z dwóch to nie wiem, jak z jednej to albo dorób drugą, albo spróbuj dać double-sided w ustawieniach światła (nie jestem pewna co do tego), ponieważ inaczej płaszczyzny by rzucały cień tylko jednostronnie. co do tekstury, daj na framugi inną niż na mur.
3d_kaczka Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 Dobra problem juz rozwiazalem :} Okazalo sie ze nie wlaczylem cienia o0 Caly dzien nad tym siedzialem i tego nie widzialem ale jak sie z tym przespalem to rano mnie olsnilo:D Teraz tak !! Jak przerobic zwykle materialy do V-ray mats bo nie bede od nowa ich robil to by bylo bez sensu:/. Wydaje mi sie ze na pewno jakos sie da!! Help:]
3d_kaczka Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 No to na dowód ze mi wyszlo tylko teraz do tej kamienicy to zastosowac:]
illy Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Jak przerobic zwykle materialy do V-ray mats bo nie bede od nowa ich robil to by bylo bez sensu:/. Wydaje mi sie ze na pewno jakos sie da!! Help:] I tak bedziesz musial bo beda wygladac zle a bedziesz musial poprawiac niektore rzeczy. Zrob sobie vray mtl i przeciagnij stary material z copy. Ale polecam od nowa robic. Mapowanie powinno zostac.
3d_kaczka Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 Hmmm chodzi ci w material editor? Bo ja tam tak robie to po prostu kopuje sie ten stary material i jest np "normal" a nie "vray mtl"
Vorek Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 czy poza ujęciem coś się zmieniło ? :] -------------------- edit - post niżej :) aa faktycznie, ale jakaś taka mizerna ta trawa, sucha, bez życia i taka samotna ;)
3d_kaczka Napisano 6 Październik 2005 Autor Napisano 6 Październik 2005 Heh no nie mam pomyslu co tu zrobic wiecej??..........
Vorek Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 może więcej detali w budynku ? tak nie wyglądają kamienice, wyjdź z domu i rozejrzyj się ;) a jak w pobliżu nie masz żadnej starej kamienicy to poszukaj fotek, popracuj nad modelami, nie dodwaj nic narazie. Napewno modelowałeś to "z głowy" a warto się czymś zainspirować, choćby po to żeby zobaczyć jak taki budynek wygląda w rzeczywistości. Pozdrawiam
3d_kaczka Napisano 6 Październik 2005 Autor Napisano 6 Październik 2005 Wiesz mi nie chodzi o polska kamienice tylko gdzies tam , kto wie:) W iraku....te klimaty , jak bys mog to poszukaj cos takiego bo nic ciekawego nie moge dorwac;)
Vorek Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 http://www.sxc.hu http://www.imageafter.com http://www.morguefile.com spróbuj, no i google oczywiście, jak nie to poszukaj moze gdzieś w national geographic lub w czymś tego typu, przejdź się do księgarni, biblioteki. Napewno jakieś fotki znajdziesz.
3d_kaczka Napisano 6 Październik 2005 Autor Napisano 6 Październik 2005 Kurde nie mam mocy juz do tej scenki , chyba niedlugo uznam ja za zakonczona , tylko co puzniej zrobic? Poprosic o przeniesienie temetu do "Finished Works " czy jak?
Vorek Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 ani mi się waż przenosić tego do fiinshed :] Co masz poprawić i jak już Ci napisałem i nie ma lekko :]
RA Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 Toz to dopiero poczatek. Szczegolow brakuje i niektore tekstury sa straszne, A i ten chodnik. :/ pozdrawiam
3d_kaczka Napisano 6 Październik 2005 Autor Napisano 6 Październik 2005 Co dokladnie z chodnikiem???!!! To poprawie:)
RA Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 Plytki (plyty!) sa za duze i wyginaja sie jak by byly z gumy. Nawet za komuny takiej fuszery w chodnikach nie bylo. :D (joke) ;)
Knysha Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 Łolaboga - pomalowana tekturke w okno wstawiles? Ukradli czy co ;]?
3d_kaczka Napisano 7 Październik 2005 Autor Napisano 7 Październik 2005 :P Nie jest pomalowna tylko tynk odpada:D
3d_kaczka Napisano 7 Październik 2005 Autor Napisano 7 Październik 2005 Heh prosze o podpowiedz moi experci:P Zrobilem na prube taki odpadajacy bardziej tynk z pod ktorego widac cegly mam zamaiar to zrobic tylko tam gdzie na rysunku zaznaczylem . Jak to bedzie wygladalo? Prosze o opinie!! Z gory THX:]
Knysha Napisano 7 Październik 2005 Napisano 7 Październik 2005 :P Nie jest pomalowna tylko tynk odpada:D Łoo kurde - jakos do tylu z budownictwem jestem - od kiedy sie naklada tynk na szyby?! :D
3d_kaczka Napisano 7 Październik 2005 Autor Napisano 7 Październik 2005 Cicho!!!:D Kurde machnelo mi sie, tam na oknie to farba odpada bo bylo kilka razy malowane:D LOL łoś ze mnie.......:P
Koniu_PL Napisano 7 Październik 2005 Napisano 7 Październik 2005 Hehehe... 3d kaczka broni się jak może :) I ma rację :) Ale zgodze sie z Knysza :] Pomimo tego prace idą w jak najlepszym kierunku. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
naeq Napisano 9 Październik 2005 Napisano 9 Październik 2005 Cóż, nieczytałem co i jak tam skomentowaliscie, ale ja napisze jedno: Scena dosć fajna ale w niedopasowanej skali, troszke drzwi za małe no... A co do plugina, to bardzo polecam finalRender'a super plug in, ma wszystkie efekty jakich potrzeba i jest szybki :) Poza tym dodał bym jakieś bajerki, moze palący się śmietnik albo jakieś gazety, no newiem, rusz wyobraźnią ;) Pozdro
3d_kaczka Napisano 13 Październik 2005 Autor Napisano 13 Październik 2005 Sorki za chwilowy przestoj ale w budzie mam zapier...l :) i nie dam rady nic zdzialac ale na dniach cos zrobie , zwlaszcza ze teraz dlugi weekend.
Lumpy Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 Spróbuj użyć zdjęć jako teksturek to ciekawa metoda, która daje dobre efekty np. http://max3d.pl/goldview.php?id=23
3d_kaczka Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 Ehhhh... ruszylem znowu moja pracke , mam nadzieje ze nie zapomnieliscie juz calkiem o niej:P Wiem ze murek odpadniety mas zly kolor ale nie mialem juz dzisiaj sily zmieniac i renderowac , pozatym prosze krytykowac:P bo zmiezam do skonczenia tej pracy.
ofca Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 mi sie widzi ze ta rama od okna(polaczona z sciana) jest tropche za gruba... zielen na drzwiach niezbyt przekonywujaca wyglada, tak jakby w ogole za nia nie bylo wglebienia czy ramki. noi klamka .... na reszcie sie nie znam
FF Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 Chodnik wyglada jak by był zrobiony z materacy:P Ale za to trawa która z nich wyrasta jest fajna. Co do porostów na drzwiach zgadzam się z poprzednikiem.
3d_kaczka Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 A co sądzicie o tym odpadnietym tynku? A co do teko "porostu" to mi sie taki podoba i wg mnie pasuje to klimau , zastanawiam sie czy dac klamke ale boje sie ze zabuzy rownowage sceny ktora bardzo według mnie jest klimatyczna:)
ofca Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 tynk chyba ciut za gruby - ale jak patrzec na ramy to moze byc :) co do klamki...jezeli chcesz bez niej to moze drzwi uchylone zrob?
3d_kaczka Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 Mały update , dzieki za podpowiedz , napewno z nich skorzystam , dobry pomysl z uchylonym drzwiami , posiedze dzisiaj to cos wykombinuje.
hkropinski Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 ściany wydają się być zbyt płaskie, przydałby się bump, tekstura cegieł za czysta, tekstura okna do wymiany, pozdrawiam
ofca Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 jak wyzej - cegla za czysta i za waska i te plamy jasne na niej siakies takie....ni stad ni z owad. na progu drzwi textura ci sie rozjechala i dalej zielen na drzwiach.... pozdrawiam (a co!)
3d_kaczka Napisano 13 Marzec 2006 Autor Napisano 13 Marzec 2006 Jak byscie byli tacy mili to oceńcie to , wiem ze robie powoli ale nie mam wiecej czasu
rudylew Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 textura na dzwiach: ~~ten zielony meszek nie powinno go być w tej kwadratowej wnęce bo wygląda jak byś jedną texture wrzucił na całe drzwi. ~~futryna jak by była drewniana to by była naturalniejsza A teraz to co mi się podoba: ~~ta beczka jest świetna i butelka. teksturki ściany też niezłe pozdro.. edit1: ~~ na drodze co to jest? kamyki? i nie złąpałeś dobrej ostrości na klamce..
3d_kaczka Napisano 13 Marzec 2006 Autor Napisano 13 Marzec 2006 Taki żwirek:) A jak klamka? Pasuje? Bo dlugo się zastanawiałem jaką zrobić;)
rudylew Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 klamka wydaje się fajna klimat ma{+} ale za bardzo jej nie widać daj inny render chodzi o pierszy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się