Napisano 26 Wrzesień 200519 l Siemka wszystkim mialem ostatnio przerwe w pracy nad 3ds ale coś mnie tchnelo i wzielem sie do roboty:] Zrobilem taka scenke tylko nie wiem jak ja wykonczyc chodzi mi o oswietlenie moze jakies obiekty sam nie wiem . Przedewszystkim chcialbym zebyscie polecili mi jakiegos plugina, nie wiem v ray brasil czy coś bo robilem to w zwyklym golym maxie
Napisano 26 Wrzesień 200519 l dałbym przed drzwiami jakieś zniszczone autko, scena rzeczywiście pusta, tekstury też przeciętne, okno jest porażką, pozdr
Napisano 26 Wrzesień 200519 l Autor hehe trzeba zrobic jakies autko ale to bedzie troszke trwalo......:]
Napisano 26 Wrzesień 200519 l Z lekka dziwny chodnik. Chyba beton nie ma takich właściwości, żeby się wyginać jak guma ;) Powodzenia
Napisano 26 Wrzesień 200519 l opinia tak jak wyżej pomysł: w centrum kadru umieść butelkę, zmień materiały, pobaw się światełkami i caustic. mógłby wyjść całkiem klimatyczny render. Pozdrawiam
Napisano 27 Wrzesień 200519 l 3d_kaczka napisał: Hmmm a co zrobic ze swiatlem? Mala podpowiedz........:) prosze bradzo: 1. http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22 (bardzo dobry artykuł) 2. http://www.dhost.info/cglore/forum/index.php?topic=15.0 (sporo fajnej wiedzy) 3. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11688 (ulubiony mental ray) Pozdrawiam
Napisano 27 Wrzesień 200519 l Autor Dzieki za linki do tutoriali , zrobilem tego http://www.chaosgroup.com/stuff/flipside/tutorial/flipside.htm ale mam problemy chcialem zastosowac to oswietlenie do mojej sceny wiec najpierw sprubowalem w byle czym i taki efekt ze na pierwszym obrazku widac ze swiatlo target directional "przechodzi przez sufit i sciany nie wiem czego skoro jest takie samo jak w tutorialu render 2 i 3 , nawet jest ten sam busynek tylko ma inny dach ale to zwyklabryla nie wiem o co chodzi , ustawialem wszystko tak samo jak w tutorialu i nie dziala , chociaz jak robilem tutoriala na gotowej scenie wyszlo wszystko idealnie plz help:)
Napisano 27 Wrzesień 200519 l czy ściana składa się z dwóch płaszczyzn (od przodu i od tyłu), czy z jednej? jak z dwóch to nie wiem, jak z jednej to albo dorób drugą, albo spróbuj dać double-sided w ustawieniach światła (nie jestem pewna co do tego), ponieważ inaczej płaszczyzny by rzucały cień tylko jednostronnie. co do tekstury, daj na framugi inną niż na mur.
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Autor Dobra problem juz rozwiazalem :} Okazalo sie ze nie wlaczylem cienia o0 Caly dzien nad tym siedzialem i tego nie widzialem ale jak sie z tym przespalem to rano mnie olsnilo:D Teraz tak !! Jak przerobic zwykle materialy do V-ray mats bo nie bede od nowa ich robil to by bylo bez sensu:/. Wydaje mi sie ze na pewno jakos sie da!! Help:]
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Autor No to na dowód ze mi wyszlo tylko teraz do tej kamienicy to zastosowac:]
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Cytat Jak przerobic zwykle materialy do V-ray mats bo nie bede od nowa ich robil to by bylo bez sensu:/. Wydaje mi sie ze na pewno jakos sie da!! Help:] I tak bedziesz musial bo beda wygladac zle a bedziesz musial poprawiac niektore rzeczy. Zrob sobie vray mtl i przeciagnij stary material z copy. Ale polecam od nowa robic. Mapowanie powinno zostac.
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Autor Hmmm chodzi ci w material editor? Bo ja tam tak robie to po prostu kopuje sie ten stary material i jest np "normal" a nie "vray mtl"
Napisano 6 Październik 200519 l czy poza ujęciem coś się zmieniło ? :] -------------------- edit - post niżej :) aa faktycznie, ale jakaś taka mizerna ta trawa, sucha, bez życia i taka samotna ;)
Napisano 6 Październik 200519 l może więcej detali w budynku ? tak nie wyglądają kamienice, wyjdź z domu i rozejrzyj się ;) a jak w pobliżu nie masz żadnej starej kamienicy to poszukaj fotek, popracuj nad modelami, nie dodwaj nic narazie. Napewno modelowałeś to "z głowy" a warto się czymś zainspirować, choćby po to żeby zobaczyć jak taki budynek wygląda w rzeczywistości. Pozdrawiam
Napisano 6 Październik 200519 l Autor Wiesz mi nie chodzi o polska kamienice tylko gdzies tam , kto wie:) W iraku....te klimaty , jak bys mog to poszukaj cos takiego bo nic ciekawego nie moge dorwac;)
Napisano 6 Październik 200519 l http://www.sxc.hu http://www.imageafter.com http://www.morguefile.com spróbuj, no i google oczywiście, jak nie to poszukaj moze gdzieś w national geographic lub w czymś tego typu, przejdź się do księgarni, biblioteki. Napewno jakieś fotki znajdziesz.
Napisano 6 Październik 200519 l Autor Kurde nie mam mocy juz do tej scenki , chyba niedlugo uznam ja za zakonczona , tylko co puzniej zrobic? Poprosic o przeniesienie temetu do "Finished Works " czy jak?
Napisano 6 Październik 200519 l ani mi się waż przenosić tego do fiinshed :] Co masz poprawić i jak już Ci napisałem i nie ma lekko :]
Napisano 6 Październik 200519 l Toz to dopiero poczatek. Szczegolow brakuje i niektore tekstury sa straszne, A i ten chodnik. :/ pozdrawiam
Napisano 6 Październik 200519 l Plytki (plyty!) sa za duze i wyginaja sie jak by byly z gumy. Nawet za komuny takiej fuszery w chodnikach nie bylo. :D (joke) ;)
Napisano 7 Październik 200519 l Autor Heh prosze o podpowiedz moi experci:P Zrobilem na prube taki odpadajacy bardziej tynk z pod ktorego widac cegly mam zamaiar to zrobic tylko tam gdzie na rysunku zaznaczylem . Jak to bedzie wygladalo? Prosze o opinie!! Z gory THX:]
Napisano 7 Październik 200519 l 3d_kaczka napisał: :P Nie jest pomalowna tylko tynk odpada:D Łoo kurde - jakos do tylu z budownictwem jestem - od kiedy sie naklada tynk na szyby?! :D
Napisano 7 Październik 200519 l Autor Cicho!!!:D Kurde machnelo mi sie, tam na oknie to farba odpada bo bylo kilka razy malowane:D LOL łoś ze mnie.......:P
Napisano 7 Październik 200519 l Hehehe... 3d kaczka broni się jak może :) I ma rację :) Ale zgodze sie z Knysza :] Pomimo tego prace idą w jak najlepszym kierunku. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
Napisano 9 Październik 200519 l Cóż, nieczytałem co i jak tam skomentowaliscie, ale ja napisze jedno: Scena dosć fajna ale w niedopasowanej skali, troszke drzwi za małe no... A co do plugina, to bardzo polecam finalRender'a super plug in, ma wszystkie efekty jakich potrzeba i jest szybki :) Poza tym dodał bym jakieś bajerki, moze palący się śmietnik albo jakieś gazety, no newiem, rusz wyobraźnią ;) Pozdro
Napisano 13 Październik 200519 l Autor Sorki za chwilowy przestoj ale w budzie mam zapier...l :) i nie dam rady nic zdzialac ale na dniach cos zrobie , zwlaszcza ze teraz dlugi weekend.
Napisano 22 Październik 200519 l Spróbuj użyć zdjęć jako teksturek to ciekawa metoda, która daje dobre efekty np. http://max3d.pl/goldview.php?id=23
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor Ehhhh... ruszylem znowu moja pracke , mam nadzieje ze nie zapomnieliscie juz calkiem o niej:P Wiem ze murek odpadniety mas zly kolor ale nie mialem juz dzisiaj sily zmieniac i renderowac , pozatym prosze krytykowac:P bo zmiezam do skonczenia tej pracy.
Napisano 27 Grudzień 200519 l mi sie widzi ze ta rama od okna(polaczona z sciana) jest tropche za gruba... zielen na drzwiach niezbyt przekonywujaca wyglada, tak jakby w ogole za nia nie bylo wglebienia czy ramki. noi klamka .... na reszcie sie nie znam
Napisano 28 Grudzień 200519 l Chodnik wyglada jak by był zrobiony z materacy:P Ale za to trawa która z nich wyrasta jest fajna. Co do porostów na drzwiach zgadzam się z poprzednikiem.
Napisano 29 Grudzień 200519 l Autor A co sądzicie o tym odpadnietym tynku? A co do teko "porostu" to mi sie taki podoba i wg mnie pasuje to klimau , zastanawiam sie czy dac klamke ale boje sie ze zabuzy rownowage sceny ktora bardzo według mnie jest klimatyczna:)
Napisano 29 Grudzień 200519 l tynk chyba ciut za gruby - ale jak patrzec na ramy to moze byc :) co do klamki...jezeli chcesz bez niej to moze drzwi uchylone zrob?
Napisano 29 Grudzień 200519 l Autor Mały update , dzieki za podpowiedz , napewno z nich skorzystam , dobry pomysl z uchylonym drzwiami , posiedze dzisiaj to cos wykombinuje.
Napisano 29 Grudzień 200519 l ściany wydają się być zbyt płaskie, przydałby się bump, tekstura cegieł za czysta, tekstura okna do wymiany, pozdrawiam
Napisano 29 Grudzień 200519 l jak wyzej - cegla za czysta i za waska i te plamy jasne na niej siakies takie....ni stad ni z owad. na progu drzwi textura ci sie rozjechala i dalej zielen na drzwiach.... pozdrawiam (a co!)
Napisano 13 Marzec 200618 l Autor Jak byscie byli tacy mili to oceńcie to , wiem ze robie powoli ale nie mam wiecej czasu
Napisano 13 Marzec 200618 l textura na dzwiach: ~~ten zielony meszek nie powinno go być w tej kwadratowej wnęce bo wygląda jak byś jedną texture wrzucił na całe drzwi. ~~futryna jak by była drewniana to by była naturalniejsza A teraz to co mi się podoba: ~~ta beczka jest świetna i butelka. teksturki ściany też niezłe pozdro.. edit1: ~~ na drodze co to jest? kamyki? i nie złąpałeś dobrej ostrości na klamce..
Napisano 13 Marzec 200618 l Autor Taki żwirek:) A jak klamka? Pasuje? Bo dlugo się zastanawiałem jaką zrobić;)
Napisano 13 Marzec 200618 l klamka wydaje się fajna klimat ma{+} ale za bardzo jej nie widać daj inny render chodzi o pierszy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto