Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siemka wszystkim mialem ostatnio przerwe w pracy nad 3ds ale coś mnie tchnelo i wzielem sie do roboty:] Zrobilem taka scenke tylko nie wiem jak ja wykonczyc chodzi mi o oswietlenie moze jakies obiekty sam nie wiem . Przedewszystkim chcialbym zebyscie polecili mi jakiegos plugina, nie wiem v ray brasil czy coś bo robilem to w zwyklym golym maxie

scena17jb.jpg

scenasmietnik0nr.jpg

scenawino6gv.jpg

  • Odpowiedzi 65
  • Wyświetleń 6,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dałbym przed drzwiami jakieś zniszczone autko, scena rzeczywiście pusta, tekstury też przeciętne, okno jest porażką, pozdr

Napisano

Z lekka dziwny chodnik. Chyba beton nie ma takich właściwości, żeby się wyginać jak guma ;) Powodzenia

Napisano

opinia tak jak wyżej

pomysł: w centrum kadru umieść butelkę, zmień materiały, pobaw się światełkami i caustic. mógłby wyjść całkiem klimatyczny render.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki za linki do tutoriali , zrobilem tego http://www.chaosgroup.com/stuff/flipside/tutorial/flipside.htm ale mam problemy chcialem zastosowac to oswietlenie do mojej sceny wiec najpierw sprubowalem w byle czym i taki efekt ze na pierwszym obrazku widac ze swiatlo target directional "przechodzi przez sufit i sciany nie wiem czego skoro jest takie samo jak w tutorialu render 2 i 3 , nawet jest ten sam busynek tylko ma inny dach ale to zwyklabryla nie wiem o co chodzi , ustawialem wszystko tak samo jak w tutorialu i nie dziala , chociaz jak robilem tutoriala na gotowej scenie wyszlo wszystko idealnie plz help:)

 

118wt.jpg

229uw.jpg

332ry.jpg

Napisano

czy ściana składa się z dwóch płaszczyzn (od przodu i od tyłu), czy z jednej?

jak z dwóch to nie wiem, jak z jednej to albo dorób drugą, albo spróbuj dać double-sided w ustawieniach światła (nie jestem pewna co do tego), ponieważ inaczej płaszczyzny by rzucały cień tylko jednostronnie.

 

co do tekstury, daj na framugi inną niż na mur.

Napisano
  • Autor

Dobra problem juz rozwiazalem :} Okazalo sie ze nie wlaczylem cienia o0 Caly dzien nad tym siedzialem i tego nie widzialem ale jak sie z tym przespalem to rano mnie olsnilo:D Teraz tak !! Jak przerobic zwykle materialy do V-ray mats bo nie bede od nowa ich robil to by bylo bez sensu:/. Wydaje mi sie ze na pewno jakos sie da!! Help:]

Napisano
  Cytat
Jak przerobic zwykle materialy do V-ray mats bo nie bede od nowa ich robil to by bylo bez sensu:/. Wydaje mi sie ze na pewno jakos sie da!! Help:]

 

I tak bedziesz musial bo beda wygladac zle a bedziesz musial poprawiac niektore rzeczy. Zrob sobie vray mtl i przeciagnij stary material z copy. Ale polecam od nowa robic. Mapowanie powinno zostac.

Napisano
  • Autor

Hmmm chodzi ci w material editor? Bo ja tam tak robie to po prostu kopuje sie ten stary material i jest np "normal" a nie "vray mtl"

Napisano

czy poza ujęciem coś się zmieniło ? :]

 

--------------------

 

edit - post niżej :)

 

aa faktycznie, ale jakaś taka mizerna ta trawa, sucha, bez życia i taka samotna ;)

Napisano

może więcej detali w budynku ? tak nie wyglądają kamienice, wyjdź z domu i rozejrzyj się ;) a jak w pobliżu nie masz żadnej starej kamienicy to poszukaj fotek, popracuj nad modelami, nie dodwaj nic narazie. Napewno modelowałeś to "z głowy" a warto się czymś zainspirować, choćby po to żeby zobaczyć jak taki budynek wygląda w rzeczywistości.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Wiesz mi nie chodzi o polska kamienice tylko gdzies tam , kto wie:) W iraku....te klimaty , jak bys mog to poszukaj cos takiego bo nic ciekawego nie moge dorwac;)

Napisano
  • Autor

Kurde nie mam mocy juz do tej scenki , chyba niedlugo uznam ja za zakonczona , tylko co puzniej zrobic? Poprosic o przeniesienie temetu do "Finished Works " czy jak?

scena139ly.jpg

Napisano

ani mi się waż przenosić tego do fiinshed :] Co masz poprawić i jak już Ci napisałem i nie ma lekko :]

Napisano

Toz to dopiero poczatek. Szczegolow brakuje i niektore tekstury sa straszne, A i ten chodnik. :/

 

pozdrawiam

Napisano

Plytki (plyty!) sa za duze i wyginaja sie jak by byly z gumy. Nawet za komuny takiej fuszery w chodnikach nie bylo. :D (joke) ;)

Napisano

Łolaboga - pomalowana tekturke w okno wstawiles? Ukradli czy co ;]?

Napisano
  • Autor

Heh prosze o podpowiedz moi experci:P Zrobilem na prube taki odpadajacy bardziej tynk z pod ktorego widac cegly mam zamaiar to zrobic tylko tam gdzie na rysunku zaznaczylem . Jak to bedzie wygladalo? Prosze o opinie!! Z gory THX:]

scena14lol15kw.jpg

Napisano
  3d_kaczka napisał:
:P Nie jest pomalowna tylko tynk odpada:D

 

Łoo kurde - jakos do tylu z budownictwem jestem - od kiedy sie naklada tynk na szyby?! :D

Napisano
  • Autor

Cicho!!!:D Kurde machnelo mi sie, tam na oknie to farba odpada bo bylo kilka razy malowane:D LOL łoś ze mnie.......:P

Napisano

Hehehe... 3d kaczka broni się jak może :) I ma rację :) Ale zgodze sie z Knysza :] Pomimo tego prace idą w jak najlepszym kierunku. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

Napisano

Cóż, nieczytałem co i jak tam skomentowaliscie, ale ja napisze jedno:

Scena dosć fajna ale w niedopasowanej skali, troszke drzwi za małe no... A co do plugina, to bardzo polecam finalRender'a super plug in, ma wszystkie efekty jakich potrzeba i jest szybki :) Poza tym dodał bym jakieś bajerki, moze palący się śmietnik albo jakieś gazety, no newiem, rusz wyobraźnią ;) Pozdro

Napisano
  • Autor

Sorki za chwilowy przestoj ale w budzie mam zapier...l :) i nie dam rady nic zdzialac ale na dniach cos zrobie , zwlaszcza ze teraz dlugi weekend.

Napisano
  • Autor

scena129ex.jpg

Ehhhh... ruszylem znowu moja pracke , mam nadzieje ze nie zapomnieliscie juz calkiem o niej:P Wiem ze murek odpadniety mas zly kolor ale nie mialem juz dzisiaj sily zmieniac i renderowac , pozatym prosze krytykowac:P bo zmiezam do skonczenia tej pracy.

Napisano

mi sie widzi ze ta rama od okna(polaczona z sciana) jest tropche za gruba...

zielen na drzwiach niezbyt przekonywujaca wyglada, tak jakby w ogole za nia nie bylo wglebienia czy ramki. noi klamka .... na reszcie sie nie znam

Napisano

Chodnik wyglada jak by był zrobiony z materacy:P Ale za to trawa która z nich wyrasta jest fajna. Co do porostów na drzwiach zgadzam się z poprzednikiem.

Napisano
  • Autor

A co sądzicie o tym odpadnietym tynku? A co do teko "porostu" to mi sie taki podoba i wg mnie pasuje to klimau , zastanawiam sie czy dac klamke ale boje sie ze zabuzy rownowage sceny ktora bardzo według mnie jest klimatyczna:)

Napisano

tynk chyba ciut za gruby - ale jak patrzec na ramy to moze byc :) co do klamki...jezeli chcesz bez niej to moze drzwi uchylone zrob?

Napisano
  • Autor

scena1333aq.th.jpg

 

Mały update , dzieki za podpowiedz , napewno z nich skorzystam , dobry pomysl z uchylonym drzwiami , posiedze dzisiaj to cos wykombinuje.

Napisano

ściany wydają się być zbyt płaskie, przydałby się bump, tekstura cegieł za czysta, tekstura okna do wymiany, pozdrawiam

Napisano

jak wyzej - cegla za czysta i za waska i te plamy jasne na niej siakies takie....ni stad ni z owad. na progu drzwi textura ci sie rozjechala i dalej zielen na drzwiach.... pozdrawiam (a co!)

Napisano
  • Autor

Jak byscie byli tacy mili to oceńcie to , wiem ze robie powoli ale nie mam wiecej czasu

klamka6rm.jpg

 

scena149to.jpg

Napisano

textura na dzwiach:

~~ten zielony meszek nie powinno go być w tej kwadratowej wnęce bo wygląda jak byś jedną texture wrzucił na całe drzwi.

 

~~futryna jak by była drewniana to by była naturalniejsza

 

A teraz to co mi się podoba:

~~ta beczka jest świetna i butelka. teksturki ściany też niezłe

pozdro.. edit1: ~~ na drodze co to jest? kamyki? i nie złąpałeś dobrej ostrości na klamce..

Napisano

klamka wydaje się fajna klimat ma{+} ale za bardzo jej nie widać daj inny render chodzi o pierszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności