Skocz do zawartości

Oficjalna strona Aazero Interactive


Por@szek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Strona technicznie dobra, może bez specjalengo pomysłu ale miło się przegląda, spróbowałbym tyko o stopień zwiększyć rozmiar fontu gł. treści, na większej rozdziałce trudno się czyta.

 

Sporą ekipę macie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ekipy ... czesc sie zapomniala wpisac :] a niektorzy sa jeszcze na kresie testowym. Wlasnie korzystajac z okazji chcialbym wspomniec, ze Aazero nadal poszukuje ludzi :

 

- Animatorow - character studio oraz keyframe

- Character artist - modelowanie postaci, potworow do produkcji Deamoneth, oraz Unrest of Universe

- 3d artist/environment artist - modelowanie propsow, budynkow, elementow terenu etc.

- texture artist - skinning postaci oraz textury propsow.

 

Mile widziane osoby z wiecej niz jedna z w/w umiejetnosci.

 

Praca nie jest platna, przynajmniej do czasu podpisania jakiejs umowy z wydawca, a glownym celem jest doksztalcenie sie.

 

Jezeli ktos jest zainteresowany to prosze przeslac portfolio na [email protected]

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym skromnie napomknac, ze na stronie http://www.aazero.com nastapul delikatny apdejten.

 

Enjoy. ;)

 

A teraz w miare szybkie odpowiedzi :

 

- kurt - okej to wdepnij ;]

- klicek - dwa projekty to niezla zabawa, a do takiego berka trzeba kilku ludzi, a ze staramy sie robic to co robimy najlepiej jak potrafimy, wiec wydaje nam sie ze mamy co do zaoferowania, szczegolnie ze ludzi przybywa a nie ubywa ;] Ma sie ten czar osobisty :P

- Giorgione - :)

- Bad Moon - drobna poprawka - co nie znaczy ze nie moze byc jeszcze wiekszy ;]. Jak kogos site zainteresowal -> zapraszamy

- mellodeque - kolejny ... nie wiem czemu tak uwarzasz ze kolejny. Projekt juz jest in progress troche czasu, i powiem ze zanim sie przylaczylem, przypominam sobie ze jest to jeden z pierwszych rpg jakie byly robione amatorsko a ktore sie utrzymaly do tej pory. Czy projekt powstaje w bolach?? Mnie sie wydaje ze jak na amatorska grupe, ludzi pracujacych po godzinach pracy, po szkole idzie dosc preznie. Jednak to moje zdanie. Co do tego powinni sie wypowiedziec czlonkowie teamu... a co sie wykluje .... czas pokaze :>

- Deus - pewnie mamy ;] Czeskie bledy sa wszechobecne ;]

- Mario - Ty zawsze man :] Pozdrowka i ... dobranoc ... chociaz jak pisze te slowa to masz sie calkiem dobrze siedzac po mojej lewicy, wyjatkowo sie dzisiaj nie pokladasz :P

- w!e8 - dzieki za support man ;]

 

I to by bylo na tyle. Do nastepnego updejta !! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako członek grupy się wypowiem.

 

Rodzi się w ogromnym bólu. Porasz wprowadził Reżim, żyjemy w Ghettcie, koncepty nam wydzierają niepowiem skąd, modele musimy pośladkami rzeźbić, a o teksturach już nie wspomnę. O nie, gestapo się zbliża, ojejku chodu, to Baron von PoraszkoSzpielt, schnell do ziemianek, schnell!!

 

Oczywiście to powyższe to żart. Wszyscy żyjemy zgodzie i panuje tu dość rodzinna atmosfera. Ogólnie staramy się pracować jak najbardziej wydajnie, aczkolwiek jest wiele za i przeciw w życiu, które czasem przekładają się na to, że długo, długo nic sie nowego nie pojawia.

 

Ja sam osobiście pokładam wielką nadzieje, że nam się uda i że nawet jak projekty ujrzą światło dzienne to nie będą dorzucane do kilograma ziemniaków jako podstawka pod gorącą michę pyr ze śmietaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obracanie obiektów 3d w galerii roxuje :D naprawdę, jestem pełen podziwu :) Chętnie bym się dowiedział jak to zostało zrobione

- No ale zauważyłem to dopiero po 2 wejściu na stronę - moglibyście dać jakąś bardziej wyrazistą, rzucającą się w oczy inbformację (przynajmniej w galeri)

 

pozdrawiam :)

 

Ziomuś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem Por@szek... I kumam po angielsku czasami ;) Po prostu wszedłem na galerię i myślałem że to statyczne obrazki, nie zwróciłem uwagi na ten obrazek co pokazałeś... Może to tylko ja jestem taki niekumaty? ;)

 

Ale nie wiem, może na czerwono to Drag & Rotate? A najlepiej by było jakby kursor się zmieniał w taką kulkę z satelitą jak w maxie, wtedy od razu każdy bwy wyczuł że coś tu trzeba przeciągnąć :)

 

Ale efekt roxuje - podłączam się do pytań empecka :) Chociaż ja nieprędko się stronki nie dorobię ;) he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bad Moon

To żyje!! A z drugiego projektu, to nic nie pokażesz?

 

a odnośnie tego obracania, to jest jakiś plugin na maxa z macromedia flash

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm... Dobrze że się coś dzieje i pojawiają się nowe teamy które coś robią. Tylko róbcie to z głową :). Teaser od razu lepiej usuńcie, bo potencjalny wydawca który go zobaczy może nie chcieć już z wami rozmawiać. Szczególnie bestia z małą główką jest kompletnie zkiepszczona we wszystkich ujęciach. Ostatnie ujęcie - tragedia. W waszym interesie leży aby coś co pokazujecie było topowe, a to co widziałem takie nie jest. O ile screeny to WIP i oczywiste jest że engine jest w trakcie tworzenia jak i modele itd. to teaser jako taki powinien być jakościowo i koncepcyjnie zamknięty. Pozdro i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie slyszalem o takich teamach do tej pory - ale domyslalem sie ze istnieja :) Co tu duzo gadac to swietnie ze ludzie zgrywaja sie w ekipy w jakims wspolnym celu, trzymam wiec kciuki:) Ponad 20 osob w skadzie wooow myslalem ze takie ekpiy sa moze 5-10 osobowe, przebiliscie wu tang clan :) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx za odzew chcialbym tylko dodac ze wcale nie jestesmy nowym teamem ;) Sadze ze gdyby wam sie chcialo i zaglebilibyscie sie troche bardziej w tym dziale w poszukiwaniu threadow o aazero znalezlibyscie calkiem starawe watki.

Co do teasera musze sie zgodzic ... ale to stare dzieje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo boys ent girls :P

 

Aazero chcialo przypomniec o tym ze nadal istnieje i w pocieczola pracuje (miedzy mamusinymi obiadkami, kolejnymi zadaniami z biochemii molekularnej badz uciszaniem niepokornych sasiadow o 4 w nocy).

 

Koniec bajkowania oto i nasze aktualne wypociny -> http://www.myapple.pl/~mati/a.wmv

Dla smaku dorzucam kilka skrinuf ->

image41uk.th.jpgimage15hx.th.jpg

Enjoy i opinie mile widziane.

 

Ps. pliczek ma okolo 26Mb wiec nie niecierpliwcie sie za bardzo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu szkielet krwawi ? ;) Shader wody ladny, ale sama woda moglaby miec jakas teksturke fal. Trawa troche ziarnista, ale da sie przebolec. Wiecej powiem jak zobacze filmik

 

edit po obejrzeniu filmiku: woda jednak ma jakas teksturke fali, ale moznaby ja chyba bardziej uwidocznic, no i pixel shader troche za mocno reflektuje jak na moj gust. Tzn momentami jest idealnie, ale momentami ta woda jest za jasna (kolor nieba?)

 

Cieszy ze fizyka bedzie rozwijana, ale ta beczka jedna nie powinna az tak odskoczyc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zero jakiejkolwiek synchronizacji w filmiku... muzyka słaba, powinna być bardziej podniosła żeby widza jakoś to utrzymało. Montaż - za szybko znikają obrazki z napisami u dołu, dużo za szybko, 20sek black scrin na koncu drazni, a co do samej prezentacji silniczka, fajnie ze cos macie ale inwestujcie w jakies oswietlenie, i nie jest to wytłumaczeniem że to tylko test. ;]

FRAPS.COM to porażka - rozejrzycie się za kkapture, twórcy gry96kb .kkrieger.

Ogólnie bez pomysłu, a można takie coś zrobić z pomysłem...

 

-Aha Porasz, nie mogłem sie odezwać. linuch nawalił i pociągnął całą winde za sobą więc dużo się naklnąłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności