Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

o zesz Ty w morde :D .. przepiekne [piwo].. robota pierwsza klasa, zreszta jak zawsze :D .. moglbys zarzucic jakas texturke z tego jelonka? ..

 

pozdro

  • Odpowiedzi 81
  • Wyświetleń 13,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

sa w jednym z pierwszych maili - te zdjecia referencyjne. po mapowaniu deeppaintowaniu itp wychodzi cos takiego

Napisano

Zapowiada sie swietnie... Jak zwykle zreszta :D

 

Mam poki co tylko jedno zastrzezenie... Dlaczego siatka ktora nam pokazales jest taka ciezka ? Czy mozesz pokazac ja przed wygladzeniem ?

Napisano
  • Autor

nie bo ja to potem ksztaltuje deform paintem. a zeby to szybko chodzilo to musi byc w edit mesh a nie poly. a zeby ladnie wygladalo musi miec gesta siatke. ale nie widze problemu - komp to ciagnie w viewporcie plynniutko.

pozdr!kos

Napisano
  • Autor

no to wtedy bejkujesz tekstury i zapuszczasz multiresa. i nawet 1000 pociagnie ;)

Napisano

helo

 

adamkos mozesz wytlumaczyc jasniej tego twojego ostatniego posta ??

Napisano

Jak by to napisać? Tak żeby ująć to w miarę krótko i treściwie....

MASAKRA W RYJ! co znaczy, że uznanie moje nie zna granic, czy jakoś tak :)

Napisano

powiem tylko:o:o:o:o:o:o:o:o:o[boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][wow][wow][wow][wow][wow][wow]!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chyba dam se spokuj z tą bitwą:|

 

Napisano
  • Autor

vertis:

po zbakeowaniu - wypieczeniu textur - czyli przeliczeniu materialow, gi i oswietlenia do formy 1 textury mozna uroscic siatke modyfikatorem multires. wtedy zostaje tylko zgrubszy ksztalt, a cala masa detali jest w poziomie textur. wtedy mozna takich zuczkow porobic tysiace. zreszta dzieki opcji \"instanced geometry\" w renderze vreja mozna zredenderowac nawet bardo duze sceny bez zabawy w bakeowanie i multresa. poprostu wtedy mozna porobic instancey zamiast kopii i to nie zajmuje wtedy tyle pamieci. mozna w ten sposob renderowac sceny nawet po ok. 100 000 000 poly, co testowalem na swoim sprzecie, a czas renderingu jest nawet przyzwoity...

Napisano

pozostaje tylko jedno pytanie - po wypieczeniu texturek żeczywiście można sobie i uprościć siatke, można zrezygnować ze wszystkich szczególików typu - nierówności, zmarszczki - tylko zabawa się zaczyna jeśli chcesz ułożyć obiekt w innym oświetleniu (kąt) lub orientacji - cienie nie zgadzają sie ze swiatłem i trzeba zaczynać wypiekanie texturek od nowa . Z drugiej strony wypiekanie pozwala zachować szczegółowość - każdy miał na pewno problemy z taką sprawa - modelik piękny, detaliki a po nałożeniu texturki wszystko jakoś ginie, zlewa się - wypiekanie to najlepszy sposób.

 

PS: mimo wszystko nie jestem zwolennikiem wypiekania

- ładnie idzie - bardzo ładnie - powodzenia

 

PS2: multires to mój ulubiony modifier :-)

uratował mi tyłem w niejednej sytuacji

 

pozdrowienia -

będę częściej tu zaglądał

 

PS3: jak dlamnie jesteś jednym z faworytów tej bitewki

 

Napisano
  • Autor

vertis - chyba juz zaden... wlasnie dzwonili do mnie z chaty ze mi twardy dysk siadl. nie wiem czy to cos powaznego, ale jezeli tak to sie niezle zdenerwuje (aktualnie jestem poza domem). w kazdym razie mam duala na 2x athlon 2100+ i 1 Gb ramu.

Napisano

2 x Athlon? brzmi znajomo... XP czy MP.... i pewnie na TYANie?

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

Adas.. ty tableciarzu stary

ladnie ci ten modelik idzie.. ale prawde mowiac to reprezentujesz swoja osoba

zupelnie inna technike modelowania, nie powiem czy latwiej czy trudniej, ale inna, szybsza a za to bardziej polygono _ zerna. W tak szybkim czasie zrobic takiego rzuka z boxa to zupelnie inna zmagania:)

sliczne Textki, ja bym je jeszcze zamoczyl lekko, zawilgocil,to zawsze dodaje efektu, i moze jakies powazne pewniecie na pancerzu, ze koles kiedys walczyl i dostal od drugiego

ech.. powodzonka.. tak trzymaj

 

fotoas

Napisano
  • Autor

witam wszystkich, bardzo dlugo nie bylo updateu, ale postaram sie jeszcze dzisiaj cos wrzucic, bo potem znowu updateowy post... model jeslonka wlasciwie skonczony - dodaje jeszcze takie kudlate klaczki na laczeniach pancerza, ale tego nie bedzie praktycznie widac, teraz zabieram sie za larwe i otoczenie (cholernie trudno takie stare drewno zrobic...) larwa bedzie raczej moim wlasnym pomyslem, bo nie znalazlem ref. do larw jelonka. pozdro 4 all i dzieki za wspaniale komentarze :)

Napisano
  • Autor

pierwszy render z larwa. na dzisiaj juz koniec - ide spac. nie spodziewajcie sie kolejnych renderow zbyt szybko :(

Napisano

hi...

 

super... to pierwsze słowo...

 

drugie to - drzewo się za mocno błyszczy...

 

trzecie - noga jelonka się za mocno błyszczy.....

 

czwarte - respect.. :)

 

pozdrawiam[piwo]

Napisano

Witaj

 

Powiem tylko tak: tekstury wypasione, że szczena normalnie opada[wow][wow][wow] życzę powodzenia !!!!

 

Pozdrawiam

Napisano

wooow !!!!!!!! [wow] nie mam pytan... ha ! moge tylko sie pocieszac tym, ze skoro spodobalo Tobie sie to co ja tam dłubie, to nie jest jeszcze najgorzej !!!

nie, człowieku pokłony ;)

Napisano

...chylę czoło przed mistrzem[yes]

 

..ee szkoda mówić..stary, już Ci mówiłem .. świetnie!!!:]

Napisano

Ogolnie to pracka jest odlotowa ale byla by super odlotowa gdyby nie jeden moim zdaniem kilka bledzikow. A mianowicie wszystko sie tak blyszczy jakby bylo posmarowane wazelina. Proponuje nie robic az tak blyszczacych obiektow bo wyglada to conajmniej nienaturalnie :)

 

Ale poza tym to tylko jedno moge powiedziec a raczej pokazac : [boje się]

Napisano

oczywicie ze nie mam pytan stary REPECT 4 EVER pracka zajefakenkurwastyczna masz moj epoparcie zreszta i tak juz wygrales:) BTW oco biega z malowanie alonow xp na mp ??

Napisano

Gratuluje, znowu jesteś w ścisłej czołówce. Znowu świetna praca... Zawsze wysoko...

gratuluje raz jeszcze

...Jeszcze ci się uda wygrać...;)

 

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności