Pit3r Napisano 15 Lipiec 2003 Share Napisano 15 Lipiec 2003 o zesz Ty w morde :D .. przepiekne [piwo].. robota pierwsza klasa, zreszta jak zawsze :D .. moglbys zarzucic jakas texturke z tego jelonka? .. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 15 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 15 Lipiec 2003 sa w jednym z pierwszych maili - te zdjecia referencyjne. po mapowaniu deeppaintowaniu itp wychodzi cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 16 Lipiec 2003 Share Napisano 16 Lipiec 2003 Zapowiada sie swietnie... Jak zwykle zreszta :D Mam poki co tylko jedno zastrzezenie... Dlaczego siatka ktora nam pokazales jest taka ciezka ? Czy mozesz pokazac ja przed wygladzeniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 16 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2003 nie bo ja to potem ksztaltuje deform paintem. a zeby to szybko chodzilo to musi byc w edit mesh a nie poly. a zeby ladnie wygladalo musi miec gesta siatke. ale nie widze problemu - komp to ciagnie w viewporcie plynniutko. pozdr!kos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 16 Lipiec 2003 Share Napisano 16 Lipiec 2003 Ja wiem ze ciagnie ale jesli dasz takich zuczkow 5 to juz nie bedzie ciagnal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 16 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2003 no to wtedy bejkujesz tekstury i zapuszczasz multiresa. i nawet 1000 pociagnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vetis Napisano 16 Lipiec 2003 Share Napisano 16 Lipiec 2003 helo adamkos mozesz wytlumaczyc jasniej tego twojego ostatniego posta ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 16 Lipiec 2003 Share Napisano 16 Lipiec 2003 Jak by to napisać? Tak żeby ująć to w miarę krótko i treściwie.... MASAKRA W RYJ! co znaczy, że uznanie moje nie zna granic, czy jakoś tak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAIN Napisano 16 Lipiec 2003 Share Napisano 16 Lipiec 2003 powiem tylko:o:o:o:o:o:o:o:o:o[boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][boje się][wow][wow][wow][wow][wow][wow]!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chyba dam se spokuj z tą bitwą:| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 16 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2003 vertis: po zbakeowaniu - wypieczeniu textur - czyli przeliczeniu materialow, gi i oswietlenia do formy 1 textury mozna uroscic siatke modyfikatorem multires. wtedy zostaje tylko zgrubszy ksztalt, a cala masa detali jest w poziomie textur. wtedy mozna takich zuczkow porobic tysiace. zreszta dzieki opcji \"instanced geometry\" w renderze vreja mozna zredenderowac nawet bardo duze sceny bez zabawy w bakeowanie i multresa. poprostu wtedy mozna porobic instancey zamiast kopii i to nie zajmuje wtedy tyle pamieci. mozna w ten sposob renderowac sceny nawet po ok. 100 000 000 poly, co testowalem na swoim sprzecie, a czas renderingu jest nawet przyzwoity... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kucharz Napisano 17 Lipiec 2003 Share Napisano 17 Lipiec 2003 pozostaje tylko jedno pytanie - po wypieczeniu texturek żeczywiście można sobie i uprościć siatke, można zrezygnować ze wszystkich szczególików typu - nierówności, zmarszczki - tylko zabawa się zaczyna jeśli chcesz ułożyć obiekt w innym oświetleniu (kąt) lub orientacji - cienie nie zgadzają sie ze swiatłem i trzeba zaczynać wypiekanie texturek od nowa . Z drugiej strony wypiekanie pozwala zachować szczegółowość - każdy miał na pewno problemy z taką sprawa - modelik piękny, detaliki a po nałożeniu texturki wszystko jakoś ginie, zlewa się - wypiekanie to najlepszy sposób. PS: mimo wszystko nie jestem zwolennikiem wypiekania - ładnie idzie - bardzo ładnie - powodzenia PS2: multires to mój ulubiony modifier :-) uratował mi tyłem w niejednej sytuacji pozdrowienia - będę częściej tu zaglądał PS3: jak dlamnie jesteś jednym z faworytów tej bitewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vetis Napisano 17 Lipiec 2003 Share Napisano 17 Lipiec 2003 adamkos a jaki masz sprzet ? (ram, proc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCORPI Napisano 17 Lipiec 2003 Share Napisano 17 Lipiec 2003 swietnie swietnie :) [leje] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 17 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2003 vertis - chyba juz zaden... wlasnie dzwonili do mnie z chaty ze mi twardy dysk siadl. nie wiem czy to cos powaznego, ale jezeli tak to sie niezle zdenerwuje (aktualnie jestem poza domem). w kazdym razie mam duala na 2x athlon 2100+ i 1 Gb ramu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boowa Napisano 17 Lipiec 2003 Share Napisano 17 Lipiec 2003 2 x Athlon? brzmi znajomo... XP czy MP.... i pewnie na TYANie? pozdrawiam [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 18 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 18 Lipiec 2003 przemalowane xp. na msi k7d master Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fotoas Napisano 18 Lipiec 2003 Share Napisano 18 Lipiec 2003 Adas.. ty tableciarzu stary ladnie ci ten modelik idzie.. ale prawde mowiac to reprezentujesz swoja osoba zupelnie inna technike modelowania, nie powiem czy latwiej czy trudniej, ale inna, szybsza a za to bardziej polygono _ zerna. W tak szybkim czasie zrobic takiego rzuka z boxa to zupelnie inna zmagania:) sliczne Textki, ja bym je jeszcze zamoczyl lekko, zawilgocil,to zawsze dodaje efektu, i moze jakies powazne pewniecie na pancerzu, ze koles kiedys walczyl i dostal od drugiego ech.. powodzonka.. tak trzymaj fotoas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf_zero Napisano 22 Lipiec 2003 Share Napisano 22 Lipiec 2003 jak zwylke Twoje pracki totalnie mnie powalaja... Czekam z niecierpliwoscia na kolejne updaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 31 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2003 witam wszystkich, bardzo dlugo nie bylo updateu, ale postaram sie jeszcze dzisiaj cos wrzucic, bo potem znowu updateowy post... model jeslonka wlasciwie skonczony - dodaje jeszcze takie kudlate klaczki na laczeniach pancerza, ale tego nie bedzie praktycznie widac, teraz zabieram sie za larwe i otoczenie (cholernie trudno takie stare drewno zrobic...) larwa bedzie raczej moim wlasnym pomyslem, bo nie znalazlem ref. do larw jelonka. pozdro 4 all i dzieki za wspaniale komentarze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 31 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2003 screen z modelowania larwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkos Napisano 1 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 1 Sierpień 2003 pierwszy render z larwa. na dzisiaj juz koniec - ide spac. nie spodziewajcie sie kolejnych renderow zbyt szybko :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boowa Napisano 1 Sierpień 2003 Share Napisano 1 Sierpień 2003 hi... super... to pierwsze słowo... drugie to - drzewo się za mocno błyszczy... trzecie - noga jelonka się za mocno błyszczy..... czwarte - respect.. :) pozdrawiam[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elrond Napisano 1 Sierpień 2003 Share Napisano 1 Sierpień 2003 Witaj Powiem tylko tak: tekstury wypasione, że szczena normalnie opada[wow][wow][wow] życzę powodzenia !!!! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badyl Napisano 1 Sierpień 2003 Share Napisano 1 Sierpień 2003 wooow !!!!!!!! [wow] nie mam pytan... ha ! moge tylko sie pocieszac tym, ze skoro spodobalo Tobie sie to co ja tam dłubie, to nie jest jeszcze najgorzej !!! nie, człowieku pokłony ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 1 Sierpień 2003 Share Napisano 1 Sierpień 2003 [wow]nie wierze....[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pazzi Napisano 2 Sierpień 2003 Share Napisano 2 Sierpień 2003 Niesamowite robactwo! BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sith_LORD Napisano 6 Sierpień 2003 Share Napisano 6 Sierpień 2003 ...chylę czoło przed mistrzem[yes] ..ee szkoda mówić..stary, już Ci mówiłem .. świetnie!!!:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bremen Napisano 7 Sierpień 2003 Share Napisano 7 Sierpień 2003 Ogolnie to pracka jest odlotowa ale byla by super odlotowa gdyby nie jeden moim zdaniem kilka bledzikow. A mianowicie wszystko sie tak blyszczy jakby bylo posmarowane wazelina. Proponuje nie robic az tak blyszczacych obiektow bo wyglada to conajmniej nienaturalnie :) Ale poza tym to tylko jedno moge powiedziec a raczej pokazac : [boje się] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChaoS Napisano 9 Sierpień 2003 Share Napisano 9 Sierpień 2003 oczywicie ze nie mam pytan stary REPECT 4 EVER pracka zajefakenkurwastyczna masz moj epoparcie zreszta i tak juz wygrales:) BTW oco biega z malowanie alonow xp na mp ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tau Napisano 4 Wrzesień 2003 Share Napisano 4 Wrzesień 2003 Co za tekstury:o [wow] [wow] niesamowite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saygon Napisano 11 Wrzesień 2003 Share Napisano 11 Wrzesień 2003 niesamowite. gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 21 Październik 2003 Share Napisano 21 Październik 2003 Gratuluje, znowu jesteś w ścisłej czołówce. Znowu świetna praca... Zawsze wysoko... gratuluje raz jeszcze ...Jeszcze ci się uda wygrać...;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi