Skocz do zawartości

Scena 3D: "Old Waze" Lightwave - Kray


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Dawno nie odwiedzałem forum i w międzyczasie testowałem nasz rodzimy render dla Lightwave (wersja beta) - KRAY.

Scenka prosta - jak zwykle ode mnie porcja realizmu, HDRI, 200.000 polygons, brak świateł, któtki czas renderingu.

Pozdrawiam

Większy i wyraźniejszy render:

http://img88.imageshack.us/img88/1900/oldhdri20ra.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wooha! fajowe teksturki! podzielisz się? :]

redner bardzo ładny

imho albo ogniskowa jakas dziwna by musiała być, albo te wazy za małe bowiem DOF z deczka za duży.

 

Pozdrawiam

Napisano

Fajnie wygląda teksturka na tej wyszczerbionej ... (płytce chodnikowej?). Bardzo naturalnie to wygląda. Całość sprawia bardzo dobre wrażenie. (Troszeczkę tylko z ostrością coś nie tak ale to szczegół). Pozdrawiam!

Napisano

witaj czlowieku pracujacy na egzotycznym sofcie...

moim zdaniem jedyne co psuje realzim to strasznie amatorskie texturowanie : brak mapy chropowatosci, ostrego bumpa, albo tej od wypoklosci wogole!.... ta "podloga" jest strasznie plaska, a textura na niej nie, i to widac...

Napisano
witaj czlowieku pracujacy na egzotycznym sofcie...

moim zdaniem jedyne co psuje realzim to strasznie amatorskie texturowanie : brak mapy chropowatosci, ostrego bumpa, albo tej od wypoklosci wogole!.... ta "podloga" jest strasznie plaska, a textura na niej nie, i to widac...

 

Hmm... na tym "egzotycznym" sofcie Newteka (LW) robiona jest większość animacji w serialach i filmach (efekty) a popularność programu za zachodzie i w Stanach jest ogromna....

Co do Bumpmapingu to wrzucam siatkę (smooth shade) wszystko jest na Displacement map robione+delikatny bump tekstury.

Ściana i podłoga jest moja.

"Amatorskie" teksturowanie ----- zapraszam na strony gdzie tę technikę stosuje się przy wizualizacji profesjonalnej np. objektów muzealnych (każdy trójkąt ma swoją teksturę UV map więc nawet nie można ograniczyć ilości ścianek!!! a mapy mają kilkanaście MB!!):

http://www.tsi.enst.fr/3dmodels/

http://www.tsi.enst.fr/3dmodels/research.html

 

Podaję adres dla wybrednych po obróbce w Photoshopie (zmieniony DoF, oraz zmiany w ostrości i nasyceniu. Ta wersja wydaje mi się lepsza. Na forum nie można wstawić większych renderów bo są ograniczenia a mocna kompresja jpg niweluje szczegóły):

 

http://img88.imageshack.us/img88/1900/oldhdri20ra.jpg

 

Poza tym czas 21 min przy 24 BOUNCE LIGHTS!! czy ktoś zrobi (wyrenderuje szybciej)?

Przypominam nawet nie ma jeszcze pełnej wersji Kraya.

Napisano

myśle że gdyby było jaśniej i większe kontrasty to grafika była by realniejsza i bardziej przykuwała uwage i cieszyła oko teraz to jest realne ale wygląda jak by było przy zachmurzonej pogodzie a jak wiemy otoczenie kiedy niebo zachmurzone jest mniej ciekawe ;)

to oczywiście tylko moje zdanie, co do obiektów i texturek to bardzo ładnie

pozdro

 

 

edit:

co do programu to widziałem jakie cuda wychodziły z lightwava co potwierdza że człowiek a nie program decyduje o grafice :) no ale o tym wszyscy wiemy :)

Napisano

A możesz dać jakiegoś screen'a z ustawieniami kray'a. Bo ja od jakiegoś czasu męcze wersje beta, ale coś jest do kitu.

Fajna praca - Lightwave Rules :)

Napisano

No scenka piękna,a moze savoy walniesz tą vizke co w krayu renderenowałes i czas jaki została zrenerenowana to jest dopiero sukces naprawde GIT ! Wszystkim gały wyjdą !

Pozdr.

Ps.LW moze i rulez, ale MODO bardziej rulez :D :p

Napisano

Kray ładnie się rozwija (może cos z niego bedzie)

Podaję linka na galerię Kraya (A jest to wersja wcześnie beta!)

Zwracam uwagę na czas tych raytrecingów - rewelacja:

http://www.kraytracing.com/index.php?subpage=3

Jest tam też kilka moich innych testów :)

 

A już niedługo małą wizke wrzucę na forum (+ jakieś ustawienia)... Zobaczycie sobie czas renderingu... przy 24 bounce lights.

Napisano
witaj czlowieku pracujacy na egzotycznym sofcie...

moim zdaniem jedyne co psuje realzim to strasznie amatorskie texturowanie : brak mapy chropowatosci, ostrego bumpa, albo tej od wypoklosci wogole!.... ta "podloga" jest strasznie plaska, a textura na niej nie, i to widac...

 

Hehe profesjonalista napisal tego posta, nie wie nawet jak sie nazywa mapa wypuklosci:), pokaz buraku jakas swoja prace lepsza od tej... K*rwa jak ja nie lubie takich ludzi jak ty.

Napisano

Dołączam się do zdania deshu. Drogi kurt_hectic, twoje portfolio jest mało imponujące i moim zdaniem zadna z twoich prac zamieszczona na twojej stronie nie dorównuje tej przedstawionej w tym poście(nie mowie już o niedziałających linkach na twojej stronie). Więc jesli uważasz sie za super grafika3d(w co wątpie, skoro nie wiesz jak nazywa sie mapa "ta od wypukłości") to albo pokaż swoje powalające grafiki albo nie wyrażaj mało profesjonalnego zdania na temata dobrej pracy.

Przepraszam cie Savoy, że nie oceniam twojej pracy tylko zwracam uwage innemu wypowiadającemu sie na jej temat, ale denerwujący są ludzie, ktorzy nie dość dobrze znają się na rzeczy a zgrywają profesjonalistow.

PS. pracka dobra, teksturki dopracowane, tak trzymaj.

Napisano

A więc tak.... Dzbany miodzio, mur miodzio, głąbia ostrości miodzio. To co nie jest miodzio to troche dziwne artefakty na krawedziach tej płyty lezacej na ziemi no i tekstura podłoża. Więcej bumpu by sie przydało. Wrażenie ogólne pozytywne, moze nawet pozytywne plus:)

Napisano

Ja się przyczepię do płaskości ściany i podłogi... Bardzo psuje to ogólne wrażenie, bo wazy są naprawdę bardzo dobre, ale co z tego, jeżeli tak bardzo wyróżniają się na tle ściany?? :/

Napisano

No dobra, dobra scena wyrenderowana na "starym" Krayu (az mnie boli tyle miał wtedy bugów...) teraz co innego wyrenderuję wam niedługo tę sama wersję na nowiutkim Krayu.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności