nonejm Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 elo , zrobilem ostatnio modelik skromny ale zawsze cos ;] render jednego obrazka trwal ok godziny, standardowo w brazilu. to, co tu widzicie tworzylem w wolnych chwilach , jak mi sie nudzilo , glownie wieczorami. oto efekt .komentujcie =] http://kokotow.w.interia.pl/scyzory2k5.jpg
mkk3a Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 nawet fajne, szkoda że nie pokusiłeś sie o ciekawsze otoczenie, ale i tak shadery wyglądają dobrze. napisy to bump czy modelowane? ile ma poly?
nonejm Napisano 22 Październik 2005 Autor Napisano 22 Październik 2005 nom w sumie myslalem zeby jakies otoczenie zrobic do tego ale jak narazie nie wiem jakie. polygonow ma 10 478 + podwojny msmooth do kazdego obiektu prawie, a napisy w bumpie zrobilem. najwiecej czasu na materiałach spedzilem chyba
polka dot Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 no, material bardzo ladnie wyglada :)
Shogun 3D Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 Napisz może, jak zrobiłeś taki materiał.
ZiBi_PL Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 ladny. taki "funkcjonalny":-) ps. moze by otworzyc dzial z przepisami na rozne materialy ?? wielu ma z tym problem ( w tym ja :P) :D
JunioR Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 bradzo fajnie, poprosiłbym ładnie o materiał i ustawienie swiatła i renderu :)
nonejm Napisano 22 Październik 2005 Autor Napisano 22 Październik 2005 ok ;) wiec material dalem jako brazil basic mtl. specular level kolo 200, glossines 30,shading: phong. mape diffuse zrobilem w photoshopie, w skrocie na szarym tle dalem noise a potem motion blur i wyszedl mi efekt jakby szlifowania. bump to to samo + ryski ciemniejsze i literki, w maxie bump ustawilem na 15 mniej wiecej ;] co do reflect map zrobilem taki..... mix : faloff ( czarno-szary) + mapa z diffuse , zmixowane na 50... ;] nom a oswietlenie to brazil area light w formie "disc" , mult. 0.9 kolor bialy, wlaczony focus, oraz w opcjach renderowania skylight lekko szary mult. 0,7 =] nom i chyba tyle p.s. a... i jeszcze do tego wszystkiego hdri jako environment
polka dot Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 zibi, przeciez taki watek juz jest :/
maras Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 Ja się do niczego nie przyczepię, rewelacja! Materiał, światło, białe tło też jest ok. Pozdrawiam!
Pawelkos Napisano 28 Październik 2005 Napisano 28 Październik 2005 scyroryk scyzoryk tym za mna rzucaja :] bardzo mnie sie on podoba i model i render i material a szczegolnie ten ostatni jescze jakbys mog napisac ile sie renderowalo
nonejm Napisano 29 Październik 2005 Autor Napisano 29 Październik 2005 dzieki =] render ostatniego trwal o ile pamietam 56 min chyba, czy cos kolo tego
Pawelkos Napisano 29 Październik 2005 Napisano 29 Październik 2005 jeszcze jakbys mogl napisac na jakim sprzecie chyba ze to tez przeoczylem
nonejm Napisano 5 Listopad 2005 Autor Napisano 5 Listopad 2005 hmm wiec moja skromna maszyna to athlon 1900+(1600mhz) 512ddr ramu , GF4 6200 Ti /64 =]
luisam Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 naprawdę mi sie podoba, modelik jak i materiały wyglądają świetnie
Keisim Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Oldschoolowy i przydatny.... świetne materiały:)
krzemian Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 No całkiem fajnie, ale jak dla mnie wszystkie ostrza są nieostre:) Nie wiem jak chciałbyś cokolwiek przeciąć tym narzędziem
hkropinski Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 model ciekawski, jest ok Keisim -> nie ma sensu odkopywać tak starych wątków tylko po to by nabijać sobie posty! gdyby wszyscy zaczeli tak robić byłoby na forum nie małe zamieszanie pozdrawiam
Dmk Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Fajne podoba mi sie, fajne teksrurki i ten bump z napisami :)
Rekomendowane odpowiedzi