Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nom w sumie myslalem zeby jakies otoczenie zrobic do tego ale jak narazie nie wiem jakie. polygonow ma 10 478 + podwojny msmooth do kazdego obiektu prawie, a napisy w bumpie zrobilem. najwiecej czasu na materiałach spedzilem chyba

Napisano

ok ;) wiec material dalem jako brazil basic mtl. specular level kolo 200, glossines 30,shading: phong. mape diffuse zrobilem w photoshopie, w skrocie na szarym tle dalem noise a potem motion blur i wyszedl mi efekt jakby szlifowania. bump to to samo + ryski ciemniejsze i literki, w maxie bump ustawilem na 15 mniej wiecej ;] co do reflect map zrobilem taki..... mix : faloff ( czarno-szary) + mapa z diffuse , zmixowane na 50... ;]

 

nom a oswietlenie to brazil area light w formie "disc" , mult. 0.9 kolor bialy, wlaczony focus, oraz w opcjach renderowania skylight lekko szary mult. 0,7 =] nom i chyba tyle

 

p.s. a... i jeszcze do tego wszystkiego hdri jako environment

Napisano

model ciekawski, jest ok

 

Keisim -> nie ma sensu odkopywać tak starych wątków tylko po to by nabijać sobie posty! gdyby wszyscy zaczeli tak robić byłoby na forum nie małe zamieszanie

 

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności