nonejm Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 elo , zrobilem ostatnio modelik skromny ale zawsze cos ;] render jednego obrazka trwal ok godziny, standardowo w brazilu. to, co tu widzicie tworzylem w wolnych chwilach , jak mi sie nudzilo , glownie wieczorami. oto efekt .komentujcie =] http://kokotow.w.interia.pl/scyzory2k5.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkk3a Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 nawet fajne, szkoda że nie pokusiłeś sie o ciekawsze otoczenie, ale i tak shadery wyglądają dobrze. napisy to bump czy modelowane? ile ma poly? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonejm Posted October 22, 2005 Author Share Posted October 22, 2005 nom w sumie myslalem zeby jakies otoczenie zrobic do tego ale jak narazie nie wiem jakie. polygonow ma 10 478 + podwojny msmooth do kazdego obiektu prawie, a napisy w bumpie zrobilem. najwiecej czasu na materiałach spedzilem chyba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knysha Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Ciekawe. Nie ciekawa scena :P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 no, material bardzo ladnie wyglada :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Napisz może, jak zrobiłeś taki materiał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiBi_PL Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 ladny. taki "funkcjonalny":-) ps. moze by otworzyc dzial z przepisami na rozne materialy ?? wielu ma z tym problem ( w tym ja :P) :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
JunioR Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 bradzo fajnie, poprosiłbym ładnie o materiał i ustawienie swiatła i renderu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonejm Posted October 22, 2005 Author Share Posted October 22, 2005 ok ;) wiec material dalem jako brazil basic mtl. specular level kolo 200, glossines 30,shading: phong. mape diffuse zrobilem w photoshopie, w skrocie na szarym tle dalem noise a potem motion blur i wyszedl mi efekt jakby szlifowania. bump to to samo + ryski ciemniejsze i literki, w maxie bump ustawilem na 15 mniej wiecej ;] co do reflect map zrobilem taki..... mix : faloff ( czarno-szary) + mapa z diffuse , zmixowane na 50... ;] nom a oswietlenie to brazil area light w formie "disc" , mult. 0.9 kolor bialy, wlaczony focus, oraz w opcjach renderowania skylight lekko szary mult. 0,7 =] nom i chyba tyle p.s. a... i jeszcze do tego wszystkiego hdri jako environment Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 zibi, przeciez taki watek juz jest :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
maras Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 Ja się do niczego nie przyczepię, rewelacja! Materiał, światło, białe tło też jest ok. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 scyroryk scyzoryk tym za mna rzucaja :] bardzo mnie sie on podoba i model i render i material a szczegolnie ten ostatni jescze jakbys mog napisac ile sie renderowalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonejm Posted October 29, 2005 Author Share Posted October 29, 2005 dzieki =] render ostatniego trwal o ile pamietam 56 min chyba, czy cos kolo tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 jeszcze jakbys mogl napisac na jakim sprzecie chyba ze to tez przeoczylem Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonejm Posted November 5, 2005 Author Share Posted November 5, 2005 hmm wiec moja skromna maszyna to athlon 1900+(1600mhz) 512ddr ramu , GF4 6200 Ti /64 =] Link to comment Share on other sites More sharing options...
luisam Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 naprawdę mi sie podoba, modelik jak i materiały wyglądają świetnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keisim Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Oldschoolowy i przydatny.... świetne materiały:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzemian Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 No całkiem fajnie, ale jak dla mnie wszystkie ostrza są nieostre:) Nie wiem jak chciałbyś cokolwiek przeciąć tym narzędziem Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 model ciekawski, jest ok Keisim -> nie ma sensu odkopywać tak starych wątków tylko po to by nabijać sobie posty! gdyby wszyscy zaczeli tak robić byłoby na forum nie małe zamieszanie pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dmk Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Fajne podoba mi sie, fajne teksrurki i ten bump z napisami :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts