nonejm Napisano 22 Październik 2005 Share Napisano 22 Październik 2005 elo , zrobilem ostatnio modelik skromny ale zawsze cos ;] render jednego obrazka trwal ok godziny, standardowo w brazilu. to, co tu widzicie tworzylem w wolnych chwilach , jak mi sie nudzilo , glownie wieczorami. oto efekt .komentujcie =] http://kokotow.w.interia.pl/scyzory2k5.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 22 Październik 2005 Share Napisano 22 Październik 2005 nawet fajne, szkoda że nie pokusiłeś sie o ciekawsze otoczenie, ale i tak shadery wyglądają dobrze. napisy to bump czy modelowane? ile ma poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonejm Napisano 22 Październik 2005 Autor Share Napisano 22 Październik 2005 nom w sumie myslalem zeby jakies otoczenie zrobic do tego ale jak narazie nie wiem jakie. polygonow ma 10 478 + podwojny msmooth do kazdego obiektu prawie, a napisy w bumpie zrobilem. najwiecej czasu na materiałach spedzilem chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 22 Październik 2005 Share Napisano 22 Październik 2005 Ciekawe. Nie ciekawa scena :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 22 Październik 2005 Share Napisano 22 Październik 2005 no, material bardzo ladnie wyglada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 22 Październik 2005 Share Napisano 22 Październik 2005 Napisz może, jak zrobiłeś taki materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 22 Październik 2005 Share Napisano 22 Październik 2005 ladny. taki "funkcjonalny":-) ps. moze by otworzyc dzial z przepisami na rozne materialy ?? wielu ma z tym problem ( w tym ja :P) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 22 Październik 2005 Share Napisano 22 Październik 2005 bradzo fajnie, poprosiłbym ładnie o materiał i ustawienie swiatła i renderu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonejm Napisano 22 Październik 2005 Autor Share Napisano 22 Październik 2005 ok ;) wiec material dalem jako brazil basic mtl. specular level kolo 200, glossines 30,shading: phong. mape diffuse zrobilem w photoshopie, w skrocie na szarym tle dalem noise a potem motion blur i wyszedl mi efekt jakby szlifowania. bump to to samo + ryski ciemniejsze i literki, w maxie bump ustawilem na 15 mniej wiecej ;] co do reflect map zrobilem taki..... mix : faloff ( czarno-szary) + mapa z diffuse , zmixowane na 50... ;] nom a oswietlenie to brazil area light w formie "disc" , mult. 0.9 kolor bialy, wlaczony focus, oraz w opcjach renderowania skylight lekko szary mult. 0,7 =] nom i chyba tyle p.s. a... i jeszcze do tego wszystkiego hdri jako environment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 23 Październik 2005 Share Napisano 23 Październik 2005 zibi, przeciez taki watek juz jest :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras Napisano 23 Październik 2005 Share Napisano 23 Październik 2005 Ja się do niczego nie przyczepię, rewelacja! Materiał, światło, białe tło też jest ok. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 28 Październik 2005 Share Napisano 28 Październik 2005 scyroryk scyzoryk tym za mna rzucaja :] bardzo mnie sie on podoba i model i render i material a szczegolnie ten ostatni jescze jakbys mog napisac ile sie renderowalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonejm Napisano 29 Październik 2005 Autor Share Napisano 29 Październik 2005 dzieki =] render ostatniego trwal o ile pamietam 56 min chyba, czy cos kolo tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 jeszcze jakbys mogl napisac na jakim sprzecie chyba ze to tez przeoczylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonejm Napisano 5 Listopad 2005 Autor Share Napisano 5 Listopad 2005 hmm wiec moja skromna maszyna to athlon 1900+(1600mhz) 512ddr ramu , GF4 6200 Ti /64 =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luisam Napisano 7 Listopad 2005 Share Napisano 7 Listopad 2005 naprawdę mi sie podoba, modelik jak i materiały wyglądają świetnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keisim Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 Oldschoolowy i przydatny.... świetne materiały:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzemian Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 No całkiem fajnie, ale jak dla mnie wszystkie ostrza są nieostre:) Nie wiem jak chciałbyś cokolwiek przeciąć tym narzędziem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 model ciekawski, jest ok Keisim -> nie ma sensu odkopywać tak starych wątków tylko po to by nabijać sobie posty! gdyby wszyscy zaczeli tak robić byłoby na forum nie małe zamieszanie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dmk Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 Fajne podoba mi sie, fajne teksrurki i ten bump z napisami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi