Kruku Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Witam, wiem że niejestem zbyt dobry w tym coe robie i brakuje mi umiejętności ale ostatnio zrobiłem taki model dwórodzajowy miał być cywil rebeliant a wyszło coś takiego :/ . 2422 poly
arcade Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 heh, no na pewno jest lepiej niż było - np. ten twój poprzedni zombbie pies :/ tera p[rzynajmniej postacie trzymają sie kupy... tylko dlaczego są one w pidżamch??? I czemu takie nieciekawe tekstury??? No ogólnie bugów jest masa, ale progres widoczny, więc dawaj dalej :) Powodzenia :)
Tores Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Dziwnie powykrzywiana ta postać. Ten z irokezem ma za szpiczastą czachę jakby to jajo było i baki masz na kościach policzkowych a powinny być głębiej. Szyja za bardzo odcina sie od tułowia więc trzeba teksturki odpowiednio podkolorować. Nie wiem czy takie kombinacje w szopie są potrzebne do przedstawienia modelu i do tego jeszcze lens flare. Ale kombinuj dalej bo jak nie będziesz to się nie nauczysz.
rzuq Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 jak na 2x512 + 1x256 duzo za malo detalu - lezy gdzieniegdzie mapowanie - ktos moglby pomyslec ze postacie wymodelowales z bulwy kartofla ;) Stopy chyba najlepiej wygladaja choc ciemnoskoremu characterowi przydaly by sie jego wlasne. POdobnie jego koszulka - nieco mniej obcisla - powinno mu widac sutki. Ale reasumujac i bez zartow (pomijajac modelowanie o ktorym nie mam bladego pojecia): - moglbys poprawic mapowanie w okolicach gornej czesci klatki piersiowej tak aby szyja byla polaczona z barkami ( mowa o skorze ) - tak wiec ogolnie musisz popracowac nad kolorystycznym laczeniem ciec - patrz takze lewe rpzedramie bialego // a propos mapowania moze pelt mapping (max8) - sporo przypadkowych mazniec na texcie - usuniecie ich mysle ze obnizylo by ogolny poziom detalu ;) ale modelowi wyszlo by to na dobre - no i cywil rebeliant - mysle ze wyszlo cos na ksztalat zombie (za duzo czerwonego lakieru na paznokciach ) Ogolnie slabiutko ale kto nie zaczynal slabiutko. Pracuj dalej i dziel sie kolejnymi prackami. pozdr
Gość yon Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 jak na poczatek jest ok :) Faktura materialu na rekawach idzie w ta sama strone co na tulowiu. Takie rzeczy jak rekawy mozesz oddzielic od tulowia na uv-mapie. Bedzie sie latwiej mapowac/malowac. Generalnie tam gdzie jest szew na ubraniu, mozesz spokojnie robic szew na uv :) Chyba troche zbyt ostro zaakcentowane sa miesnie na koszuli. Zamalowujesz detal materialu - lepiej potestowac layery overlay czy light (soft/hard?) w takich miejscach. Skora, mimo wszystko, ciut za brudna. Mozesz sprobowac namalowac na czarno-bialo i narzucic na to color layer (oczywiscie nie musi/powinna on byc jednego koloru :). Ew. na wierzch tego jakies inne layery z brudem. Na poczatku tak jest najlatwiej, a z czasem bedziesz wyrzucal coraz wiecej warstw ponad ta z kolorem :) Jak cos zle podpowiadam, to poprawcie mnie psze :o
Kruku Napisano 15 Listopad 2005 Autor Napisano 15 Listopad 2005 Dzięki wszystkim za pozytywną i konstruktywną wypowieć :] texturki robie od niedawna i mam nadzieję że w końcu będe mógł przełożyć swoją całkowitą wizję na projekt :> choć mam już dosyć samouczenia :[ BTW: Kto z was zajmuje się robieniem modeli do gier zawodowo? jestem ciekawy ponieważ chciałbym w tej brnży pracować ...
Por@szek Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Jezeli chcialbys w tej branzy pracowac, nie z takim podejsciem. Najpierw sie doucz, zdabadz skilla wtedy sie orientuj co gdzie i tak. Porownaj prace z tymi na forum (ja to powiedzialem??) i wtedy ocen ile odstajesz od reszty albo ile reszte juz przeskoczyles. Wtedy mysl nad wejsciem do branzy, no chyba ze masz zamiarar klepac syrenka racer (bez obrazy dla tworcow).
arcade Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 choć mam już dosyć samouczenia :[ BTW: Kto z was zajmuje się robieniem modeli do gier zawodowo? jestem ciekawy ponieważ chciałbym w tej brnży pracować ... Heh, jeżeli chcesz myśleć o robieniu tego zawodowo, to jeszcze wiele samouczenia cię czeka... No chyba że jakaś amatorska grupa chciała by cię widzieć w swoich szeregach - rozejrzyj się, takich teamów jest cała masa. Niektóre są całkiem do rzeczy - z tego co wiem kilku obecnych zawodowców doszło do pracy w ten sposób ;) No ale tak czy siak jeszcze daleka droga przed tobą Wytrwałości życzę i powodzenia :]
Hatred Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 nie taka daleka znowu, jak Ci uporu starczy i bedziesz to lubial naprawde w rok mozesz naprawde podciagnac skilla na poziom za ktory mozna brac dobra kabone :) tylko nie idz w slady Kurta bo wtedy zajmie ci to duzo wiecej :)
Por@szek Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Hatred co Ci sie tak jezyk wyostrzyl?? Chyba ci wafka nie sluzy. Kiedys byles porzadny a teraz?? Normalnie brzydal z Ciebie. Nie mniej jednak pomysl Ziomusia z dolaczeniem sie do teamu jest calkiem rozsadny. Moze nauczysz sie czegos do pewnego etapu, nie mniej jednak zmobilizuje Cie to do pracy. A i kilka uwag kogos z wiekszym skillem by sie przydalo.
Hatred Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 a co ja takiego powiedzialem? bede plakal... [zabral swoje klocki i poszedl do domu...]
darkelf Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 ja was pamietam jako chlopakow z dobrych domow...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się